loading...

subli24

جوهرها هم از نظر زیبایی و هم از نظر ظاهری راه طولانی را پیموده اند. از زرق و برق گرفته تا پف و درخشش در جوهرهای تیره، اکنون جلوه های کمی وجود دارد که نمی توان با جوهرهای چاپ روی صفحه به دست آورد.

روند
برای بررسی عمیق ما در فرآیند چاپ روی صفحه در Everpress HQ head اینجا. چاپ تی شرت این سایت چاپ روی تی شرت همه چیزهایی را که باید بدانید، از آماده سازی صفحه چاپ (مرحله ای که شامل "سوزاندن" طرح روی امولسیونی است که روی صفحه نمایش داده اید) تا پخت حرارتی تی شرت تمام شده (که برای ساختن بسیار مهم است) دارد. مطمئن شوید که چاپ در جای خود مهر و موم شده است و محو نمی شود).

کنجکاو هستید که چرا چاپ روی صفحه را به روش جایگزین و جدیدتر DTG (مستقیم روی لباس) ترجیح می دهیم؟ عملکرد ما را در مورد مزایا و معایب هر دو تکنیک بررسی کنید.

 

تولید تی شرت سفارشی EVERPRESS 50-50 2018 (147 از 337)
آینده
جوهرهای اخلاقی
در حالی که جوهر پلاستیزول که به چاپ روی صفحه در دهه 60 کمک کرد هنوز به طور گسترده استفاده می شود، اخیراً شاهد ظهور جوهرهای گیاهی و پایدار از جمله جوهرهای بازسازی شده مبتنی بر آب بوده ایم.

جوهرهای پلاستیزول دوام آورده اند زیرا ارزان هستند و در تولید انبوه عملکرد خوبی دارند. با این حال، از آنجایی که بیشتر جوهرهای پلاستیزول حاوی PVC و/یا فتالات هستند، می توانند برای محیط زیست سمی باشند. به علاوه، هر جوهر پلاستیزول ضایعاتی که تولید می شود باید با مواد شیمیایی مضر تجزیه شود.

بنابراین می توانید ببینید که چرا یافتن جایگزین مهم است. جوهرهای مبتنی بر آب را وارد کنید. همانطور که از نام آنها پیداست، این جوهرها حاوی هیچ گونه پلاستیک آسیب رسان نیستند. اگرچه آنها معایب خود را دارند - آنها هنوز تمایل دارند نسبت به همتایان پلاستیکی خود کم رنگ تر ظاهر شوند، بهتر است فقط با لباس های رنگ روشن استفاده شوند، و هنوز هم می توانند از نظر مقدار انرژی مورد نیاز در طول تولید آسیب رسان باشند، پیشرفت هایی در حال انجام است. هر روز.

یکی دیگر از پیشرفت های کلیدی که قرار است در آینده بزرگتر شود، جوهرهای گیاهی است. (به عنوان یک کنار، علیرغم اینکه این فرآیند اغلب "چاپ سیلک اسکرین" نامیده می شود، صفحات مورد استفاده در چاپ صفحه از نایلون ساخته شده اند نه ابریشم، بنابراین هیچ کرمی برای ساخت تی شرت های چاپ روی صفحه آسیب نمی بیند.) وقتی صحبت از وگان می شود. PETA تاکنون فقط تعداد کمی را تایید کرده است، اما با همه پیشرفت‌هایی که در حال حاضر روی انواع محصولات وگان انجام می‌شود، مشتاقیم ببینیم آینده چه خواهد داشت.


چاپخانه دستی در Everpress HQ
اتوماسیون
اولاً، اتوماسیون به این معنا نیست که مردم کاملاً از فرآیند چاپ روی صفحه کنار گذاشته شوند. هنوز کسی نیاز دارد که لباس‌ها را به دستگاه وارد کند، و همچنین باید کیفیت را کنترل کند. یکی از بزرگترین تفاوت های اپراتور پرس دستی و خودکار سرعت است. در جایی که ظرفیت یک پرس دستی چیزی بین 40 تا 100 تی شرت در ساعت است (بسته به توانایی اپراتور و پیچیدگی طراحی) رکورد جهانی یک پرس خودکار 2139 تی شرت در ساعت است. البته میانگین کمتر است، بین 500 تا 800 تیس در ساعت، اما می‌توانید نوع تاثیر اتوماسیون روی تولید تی‌شرت را مشاهده کنید.

تولید تی شرت سفارشی EVERPRESS 50-50 2018 (130 از 138)
بنابراین آیا اتوماسیون قرار است در آینده نزدیک به طور کامل جایگزین تولید دستی شود؟ نه دقیقا. در اینجا در Everpress، بسته به اندازه کار چاپ، از ترکیبی از هر دو استفاده می‌کنیم، که چاپ خودکار برای کارهای بزرگ‌تر و دستی برای کارهای کوچک‌تر ایده‌آل است. Manual هنوز کاربردهای خود را دارد، و اگرچه ممکن است با بهبود DTG کمی کنار گذاشته شود، تصور اینکه کاملاً جایگزین شود دشوار است.

همه اینها باید بگوییم: اگرچه این تکنیکی است که تقریباً 2000 سال قدمت دارد، باید گفت که چاپ روی صفحه مهارتی برای همسویی با زمان دارد - به دلیلی طولانی وجود داشته است.

بیشتر بدانید

ممد بازدید : 81 جمعه 18 شهریور 1401 زمان : 18:19 نظرات (0)

هنگامی که BTS در سال 2013 شروع به کار کرد، آن‌ها لباس‌های کوتاه گشاد، زنجیر طلایی و باندانا پوشیدند تا با هویت هیپ‌هاپ اولیه خود مطابقت داشته باشند. حالا احتمال بیشتری دارد که کت و شلوار بپوشند
سوپراستارهای کی‌پاپ اکنون سفیران برند لویی ویتون هستند، اما رالف لورن، سلین و ویوین وست‌وود با گوچی و ظاهر سفارشی دیده‌اند.
در ژوئن 2013، یک گروه هفت نفره کی پاپ به نام Bangtan Sonyeondan (BTS) که به انگلیسی به انگلیسی پیشاهنگان ضد گلوله ترجمه می شود، اولین حضور رسمی خود را در سالن هنری ایلچی در سئول، کره جنوبی انجام دادند.
اعضای گروه V، Suga، Jin، Jungkook، RM، Jimin و J-Hope اولین حضور خود را با ظاهری ساده و در عین حال ساده نشان دادند.
BTS در اوایل کار خود در مصاحبه ای در سال 2014 به عنوان یک گروه هیپ هاپ شناخته شد
با وب سایت K-popped! لباس‌های آن‌ها در آن زمان شامل شورت‌های گشاد، زنجیر طلایی، باندانا و دیگر لوازم اصلی مد هیپ‌هاپ بود.
در یک ویدیوی یوتیوب که در صفحه رسمی BTS در ژوئن 2021 منتشر شد، گروه به اجرای سال 2013 خود در سالن هنری ایلچی نگاه کردند و از اینکه چقدر سبک و حضورشان در صحنه تغییر کرده است، خندیدند. تیشرت bts اینجا تیشرت بی تی اس طی یک رویداد فوریه 2014 در مرکز هنری Lotte Card در سئول، BTS با پوشیدن ژاکت‌ها و شلوارهای چرمی، تی‌شرت‌های غیررسمی و کفش‌های کتانی به یک سبک پانک راک متمایل شد. RM، J-Hope و Suga با طرح های جمجمه و استخوان های متقاطع این ظاهر را برجسته کردند.
طبق گزارش مجله سرگرمی بیلبورد ایالات متحده، این گروه جوانترین هنرمندان در ترکیب KCON در سال 2014 بودند، و لس آنجلس تایمز گزارش داد که "قوی ترین تأثیر را در بین تمام کارهایی که اولین بار در ایالات متحده انجام شده بود را ایجاد کردند." به گفته بیلبورد، برای شرکت در اولین کنسرت گروه در ایالات متحده در غرب هالیوود، که تنها می تواند 200 طرفدار را برای این رویداد رایگان در خود جای دهد، به گفته بیلبورد. بی تی اس در طول اجرای آهنگ I Need، کت و شلوارهای کوتاه چرمی، زنجیر و کفش های کتانی برای جوایز موسیقی ملون 2015 پوشید. You.BTS در نمایشگاه خود در سال 2013. گروه پسر کره جنوبی از لباس های خیابانی به کت و شلوارهای دوخت و لویی ویتون تبدیل شده اند. عکس: گتی ایماژ
BTS در نمایشگاه خود در سال 2013. گروه پسر کره جنوبی از لباس های خیابانی به کت و شلوارهای دوخت و لویی ویتون تبدیل شده اند. عکس: گتی ایماژ
در ژوئن 2013، یک گروه هفت نفره کی پاپ به نام Bangtan Sonyeondan (BTS) که به انگلیسی به انگلیسی پیشاهنگان ضد گلوله ترجمه می شود، اولین حضور رسمی خود را در سالن هنری ایلچی در سئول، کره جنوبی انجام دادند.
اعضای گروه V، Suga، Jin، Jungkook، RM، Jimin و J-Hope اولین حضور خود را با ظاهری ساده و در عین حال ساده نشان دادند.
BTS در ویترین خود در مرکز هنری Lotte Card در سئول، کره جنوبی، در سال 2014. عکس: Getty Images
BTS در ویترین خود در مرکز هنری Lotte Card در سئول، کره جنوبی، در سال 2014. عکس: Getty Images
BTS در اوایل کار خود در مصاحبه ای با وب سایت K-popped در سال 2014 به عنوان یک گروه هیپ هاپ شناخته شد! لباس‌های آن‌ها در آن زمان شامل شورت‌های گشاد، زنجیر طلایی، باندانا و دیگر لوازم اصلی مد هیپ‌هاپ بود.
در یک ویدیوی یوتیوب که در صفحه رسمی BTS در ژوئن 2021 منتشر شد، گروه به اجرای سال 2013 خود در سالن هنر ایلچی نگاه کردند و در مورد اینکه چقدر سبک و حضورشان در صحنه تغییر کرده است، خندیدند.

در طی یک رویداد فوریه 2014 در مرکز هنری Lotte Card در سئول، BTS با پوشیدن ژاکت و شلوار چرمی، تی شرت های معمولی و کفش های کتانی به زیبایی پانک راک متمایل شد. RM، J-Hope و Suga با طرح های جمجمه و استخوان های متقاطع این ظاهر را برجسته کردند.
طبق گزارش مجله سرگرمی بیلبورد ایالات متحده، این گروه جوان‌ترین هنرمندان در ترکیب KCON در سال 2014 بودند و لس‌آنجلس تایمز گزارش داد که «قوی‌ترین تأثیر را در بین تمام کارهای اولین بار در ایالات متحده ایجاد کرد.
BTS در سال 2014 در KCON در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کند. عکس: Getty Images
BTS در سال 2014 در KCON در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کند. عکس: Getty Images
1در ژوئیه 2014، حدود 400 طرفدار برای شرکت در اولین کنسرت گروه در ایالات متحده در غرب هالیوود، که فقط 200 طرفدار را برای این رویداد رایگان در خود جای می داد، اردو زدند.
BTS روی صحنه در طول جوایز موسیقی ملون 2015 در سئول، کره جنوبی. عکس: گتی ایماژ
BTS روی صحنه در طول جوایز موسیقی ملون 2015 در سئول، کره جنوبی. عکس: گتی ایماژ
BTS برای مراسم جوایز موسیقی ملون 2015 کت و شلوارهای کوتاه چرمی، زنجیر و کفش های کتانی در طی اجرای آهنگ I Need You پوشید.
هر جمعه
با ارسال، با دریافت ایمیل های بازاریابی از SCMP موافقت می کنید. اگر اینها را نمی‌خواهید، اینجا را علامت بزنید
با ثبت نام، با قوانین و مقررات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید
در آن سال، BTS اولین حضور خود را در بیلبورد 200، در شماره 171 با The Beautiful Moment in Life، قسمت 2 EP انجام داد. برای بیست و چهارمین دوره جوایز موسیقی سئول در ژانویه 2015، BTS با کت و شلوار، کراوات و پاپیون هماهنگ مشکی وارد صحنه شد. به گزارش تین ووگ، در سال 2017، BTS در جوایز موسیقی آمریکا با ژاکت هایی از گوچی ظاهر شد که برخی از آنها سفارشی ساخته شده بودند. بی تی اس اولین گروه کی پاپ شد که در جوایز موسیقی آمریکا اجرا کرد. بی تی اس اولین کت و شلوارهای طرح دار رنگارنگ را طی اجرای آهنگ Idol در نمایش امشب با بازی جیمی فالون در سپتامبر 2018 به نمایش گذاشت.
در همان سال، BTS اولین گروه مردانه پاپ بود که با دیور همکاری کرد و لباس هایی از طراح کیم جو پوشید.مجموعه پیش از پاییز 2019 nes در کنسرت Stade de France در پاریس. برای جوایز موسیقی آسیایی Mnet 2019، BTS لباس هایی از برند فرانسوی کالاهای لوکس Celine به تن داشت.
چه کت و شلوار جین کلاسیک که وی و جین با آن رفتند، چه اکسسوری های چشم نوازی مانند کت بلند طرح دار جونگ کوک و کلاه لبه پهن RM، هر کدام از اعضا ظاهر منحصر به فرد خود را داشتند.
BTS در موزیک ویدیوی 2020 خود برای تک‌آهنگ Dynamite.K-pop و K-drama، از مدی الهام گرفته شده استفاده کرد. سایت طرفداران K-drama InkiStyle فهرستی از تمام برندهایی را که توسط BTS برای اجرای اکتبر 2020 در The Tonight Show Starring Jimmy Fallon پوشیده بودند، گردآوری کرد.
اعضای گروه گوچی، رالف لورن، سلین و ویوین وست‌وود را پوشیدند. بر اساس گزارش خروجی، BTS در مراسم جوایز موسیقی آمریکا 2021 به لباس‌های سنتی کره‌ای ادای احترام کرد، زمانی که کت و شلوارهایی شبیه هانبوک را پوشیدند.
این کت و شلوار دارای یک کراوات کمری شبیه به روشی بود که روبان ها روی هانبوک بسته می شوند.
رسانه هایی مانند نیویورک تایمز، BTS را با گسترش جذابیت جهانی فرهنگ کره ای اعتبار می دهند. در سال 2021، رئیس جمهور کره جنوبی، مون جائه این، فرستادگان ویژه BTS را به سازمان ملل منصوب کرد و آنها مون را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک همراهی کردند. BTS یک طرح رنگ زرد خاموش را برای لباس هایی که در آن Butter را در American Music اجرا می کردند، اتخاذ کرد. جوایز در ماه نوامبر.
طبق حساب اینستاگرام این شرکت، این گروه کت و شلوارهای سفارشی توسط Tailorable، یک شرکت کره جنوبی که لباس های دست ساز را در کارگاه آنها در سئول ارائه می دهد، پوشیدند. کت و شلوارها به طور خاص سفارشی شده بودند تا متناسب با تیپ و استایل هر عضو باشند.
BTS اولین گروه آسیایی بود که برنده بهترین هنرمند سال در جوایز موسیقی آمریکا 2021 شد. آنها همچنین افتخارات دوتایی یا گروهی پاپ مورد علاقه و آهنگ پاپ مورد علاقه را به خانه بردند و نه بار برنده شدند. در آوریل 2021، لویی ویتون BTS را به عنوان سفیران برند معرفی کرد.
سه ماه بعد، ویرجیل آبلو، مدیر هنری فقید لویی ویتون، یک فیلم مد اسپین‌آف را منتشر کرد که به مجموعه لباس‌های مردانه پاییز/زمستان 2021 او اختصاص داشت که در آن BTS از قطعات اصلی طراحی شده توسط Abloh الگوبرداری کرد.
RIP Virgil Abloh، شما از دست خواهید رفت.
همکاری با شما باعث افتخار بود یک نابغه خلاق واقعی — 방탄소년단 (@BTS_twt) 28 نوامبر 2021
پس از مرگ آبلو بر اثر سرطان در 28 نوامبر، گروه در توییتر به این طراح مد ادای احترام کرد.

سایت منبع

ممد بازدید : 63 پنجشنبه 10 شهریور 1401 زمان : 0:32 نظرات (0)

این آموزش بر روی اصول طراحی برخی از انواع لباس های رایج در سبک های انیمه و مانگا تمرکز دارد. تیشرت انیمه ای اینجا تیشرت طرح انیمه نمونه‌های نشان‌داده‌شده مربوط به لباس‌های زنانه است، اما نکات را می‌توان در طراحی لباس‌های مردانه نیز به کار برد.


لباس انیمه
طراحی لباس انیمه
طراحی نمونه لباس انیمه
قبل از شروع طراحی یک لباس، مطالعه چند عکس از لباس های واقعی می تواند بسیار مفید باشد تا ایده کلی طرح ها و محل قرار گرفتن قسمت های مختلف مانند زیپ و دکمه ها را بدست آورید.

شخصیت های انیمه و مانگا با پوشیدن انواع لباس صدها و حتی هزاران بار طراحی می شوند، بنابراین لباس های آنها اغلب به روشی ساده کشیده می شود. عناصر ضروری‌تر هر صلح نشان داده می‌شوند در حالی که جزئیات جزئی مانند چین‌های کوچک‌تر حذف می‌شوند.

چگونه شروع به کشیدن لباس انیمه کنیم
اگر یک هنرمند مبتدی هستید، ابتدا قبل از کشیدن لباس، یک طرح خشن از شکل و ژست بدن را بکشید (با فرض اینکه لباسی که می کشید پوشیده شده است).

برای ترسیم بدنه های انیمه ببینید:

آموزش گام به گام طراحی یک بدن دختر انیمیشنی
آموزش گام به گام نحوه ترسیم بدن انیمه پسر
طراحی کت چرم انیمه
طراحی ژاکت چرمی انیمه پوشیده
ژاکت چرم انیمه روی بدن نمونه طراحی
برای کشیدن یک کاپشن چرمی به سبک انیمه روی بدن، با کشیدن شکل کلی و ویژگی های اصلی آن مانند محل خط زیپ و یقه آن شروع کنید.

چرم نسبتا سفت است و حتی یک ژاکت تنگ تا حدودی شکل بدن را پنهان می کند. قسمت‌های شانه‌ای که آستین‌ها به ژاکت دوخته می‌شوند، "نیز" هستند در حالی که ناحیه سینه فشرده می‌شوند. مطابق با آن بکشید.

طراحی ژاکت چرم انیمه
نمونه طراحی ژاکت چرم انیمه
در این مثال، چین‌های اصلی در شانه (به دلیل بازو کمی بالا رفته) و در قسمت داخلی آرنج (به دلیل خم شدن بازو) خواهد بود. همچنین در سطح بالای معده چین‌های سبکی وجود خواهد داشت، زیرا بدن بسیار کمی به یک طرف خم شده است.

بعد از کشیدن ویژگی های اصلی، چین های سبک تر و قسمت های کوچکتر مانند جزئیات زیپ و جیب ها را بکشید.


طراحی شلوار جین انیمه
کشیدن شلوار جین تنگ انیمه روی بدن
نمونه طراحی شلوار جین تنگ انیمه روی بدنه
شلوار جین تنگ تقریباً شکل پاها را در آغوش می‌گیرد. اگر طرحی از بدن را همانطور که قبلاً پیشنهاد شد انجام داده اید، فقط باید قسمت بالا و پایین شلوار جین را مشخص کنید تا شکل کلی آنها به دست آید. تنها استثنا در این مورد قسمت پایین شلوار جین است زیرا آنها رول شده اند. قسمت های رول شده را کمی دورتر از شکل پاها بکشید.

کشیدن شلوار جین تنگ انیمه
نمونه نقاشی انیمه شلوار جین تنگ
چین‌های شلوار جین تنگ معمولاً در کنار زانوها و در بالای بین پاها قرار دارند. مقداری را در آن مناطق بکشید.

کشیدن پیراهن انیمه
طراحی پیراهن انیمه پوشیده
نمونه طراحی پیراهن انیمه روی بدن
برای کشیدن یک پیراهن انیمه (یونیفرم مدرسه یا غیره) یک بار دیگر با کشیدن شکل کلی پیراهن و ویژگی های اصلی آن شروع کنید. از آنجایی که پیراهن ها معمولاً از مواد نسبتاً نازک و نرم ساخته می شوند، شکل بدن از طریق پیراهن بیشتر از ژاکت مشخص می شود.

طراحی پیراهن انیمه
نمونه طراحی پیراهن انیمه
اگر پیراهن نسبتاً تنگ است و آستین‌های کوتاهی دارد، مانند مثال، فقط باید چند تا بزنید. چند تا زیر و بالای سینه بکشید. در این مثال همچنین یک چین وجود دارد که از روی شکم عبور می کند تا نشان دهد که پیراهن به دلیل خم شدن سبک در بدن به آرامی در یک جهت کشیده شده است. به همین دلیل می‌توانید در ناحیه بالای شکم چین‌ها را نیز بکشید.

طراحی دامن انیمه
پوشیدن انیمه نقاشی لباس مدرسه
طراحی یونیفرم مدرسه انیمه روی نمونه طراحی بدن
برای کشیدن دامن یونیفرم مدرسه انیمه یک بار دیگر با کشیدن شکل کلی آن شروع کنید. سپس چند خط عمودی بکشید تا نسبت چین‌ها را مشخص کنید. توجه به این نکته مهم است که چین‌ها در این طرح خاص مانند دندان‌هایی هستند که در یک جهت قرار دارند اما به آرامی به اطراف منحنی می‌شوند.

 

طراحی دامن انیمه
نمونه طراحی دامن انیمه
در این مثال، سمت داخلی چین‌ها به دلیل اینکه از سمت چپ تصویر به سمت راست پیش می‌روند، نامرئی هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی دامن های انیمه و لباس های مدرسه به زیر مراجعه کنید:

چگونه گام به گام دامن های انیمه بکشیم
چگونه یک دختر مدرسه ای انیمیشن را در 6 مرحله بکشیم
طراحی ژاکت یا ژاکت انیمه
طراحی ژاکت انیمه پوشیده
نمونه طراحی ژاکت انیمه روی بدنه
برای کشیدن ژاکت به سبک انیمه با کشیدن شکل کلی آن شروع کنید.

ژاکت‌ها و ژاکت‌ها معمولاً از مواد نرم اما نسبتاً ضخیم ساخته می‌شوند و نسبتاً گشاد هستند و بنابراین منحنی‌های زیادی دارند.


طراحی ژاکت انیمه
نمونه طراحی ژاکت انیمه
با کشیدن شکل کلی ژاکت یا سویشرت با طرح کلی منحنی ها و چین های اصلی شروع کنید. لباس‌های گشاد به سمت پایین کشیده می‌شوند و در پایین جمع می‌شوند. این را در هنگام طراحی در نظر داشته باشید.

طراحی انیمه شلوار عرق
طراحی انیمه شلوار ورزشی پوشیده
طراحی انیمه swe

شلوار روی بدن
برای کشیدن شلوار عرق انیمه دوباره با کشیدن شکل کلی شروع کنید.

طراحی شلوار ورزشی انیمه
نمونه طراحی شلوار ورزشی انیمه
برای شلوارهای عرقی که نسبتاً گشاد هستند و مانند نمونه پایین آویزان می شوند، چین های بسیار کمی خواهند داشت. تنها چین‌های اصلی در این مثال روی زانوی پای جلو خواهد بود زیرا شلوار از آن آویزان می‌شود و کمی کشش ایجاد می‌کند.

نتیجه
کشیدن هر نوع بسته شدن می تواند کمی چالش برانگیز باشد، اما همانطور که قبلا ذکر شد اگر در کشیدن لباس انیمه مشکل دارید، به نمونه لباس های واقعی نگاه کنید.

بیشتر بخوانید

ممد بازدید : 35 سه شنبه 01 شهریور 1401 زمان : 1:12 نظرات (0)

چهارمین جنگ شینوبی این سریال را به طرق مختلف تغییر داد و آن را به یکی از محبوب‌ترین داستان‌هایی که تا کنون نوشته شده است، تبدیل کرد.

نیروهای شینوبی متفقین، ایتاچی و ساسوکه
جنگ چهارم شینوبی آخرین درگیری بزرگ در انیمه ناروتو بود. خرید تیشرت انیمه کلیک کن تیشرت طرح انیمه این شامل مبارزه پنج ملت علیه ارتش ادو تنسی کابوتو، بقایای آکاتسوکی، و بعدها، حتی نیروهای ماوراء طبیعی خود قبیله اوتسوتسوکی بود.

مربوط:
10 بار که ناروتو جلوتر از زمان خود بود

با توجه به بزرگی درگیری و شخصیت های مهم درگیر، منطقی است که پیامدهای عظیمی برای سریال داشته باشد. این قوس سریال را به طرق مختلف تغییر داد و آن را به نتیجه ای شایسته برای یکی از دوست داشتنی ترین داستان هایی تبدیل کرد که در چشم بسیاری از طرفداران نوشته شده است.

نزدیک

10
ساسوکه با ایتاچی بسته شد
ایتاچی با ساسوکه خداحافظی می کند
پیش از این، رابطه بین ساسوکه و ایتاچی در یک یادداشت وحشتناک به پایان رسید. اولی دومی را با این سوء تفاهم کشت که او بی دلیل قتل عام اوچیها را انجام داد. ساسوکه تنها پس از مرگ برادرش حقیقت را فهمید.

خوشبختانه، ادو تنسی کابوتو به ساسوکه اجازه داد تا دوباره با ایتاچی متحد شود و علیه او متحد شود. این امر به ساسوکه بسیار بسته شد، به خصوص که هرگز قصد برادرش این نبود که او را علیه کونوها برانگیزد. در نتیجه، هنگام مشورت با هوکاگه رستاخیز، تمایل بیشتری به دیدن دلیل داشت.

9
نیروهای پنج ملت به هم پیوستند
گارا سخنرانی معروف خود را انجام می دهد
پنج ملت چندین نسل علیه یکدیگر مبارزه کردند. با این حال، پس از اعلان جنگ اوبیتو در نشست سران در سرزمین آهن، آنها موافقت کردند که اختلافات خود را کنار بگذارند و برای رسیدن به یک هدف مشترک بجنگند. اگرچه هنوز خون بدی بین صفوف ارتش وجود داشت، آنها به سرعت از اختلافات خود در هنگام شکست دادن دشمنان مرده خود گذشتند.

خوشبختانه این اتحاد پس از شکست مادارا ادامه یافت و عملا صلح جهانی را در بین شینوبی ها ایجاد کرد. تنها درگیری های باقی مانده علیه سازمان های سرکش و دسیسه های قبیله اوتسوتسوکی بود. با این حال، ارتش های جهان تصمیم گرفتند در صورت لزوم به یکدیگر کمک کنند.

8
ناروتو با والدینش ملاقات کرد
ملاقات ناروتو با میناتو
ناروتو که بزرگ شد، پدر و مادری نداشت و با یک زندگی انزوا مواجه شد. با این حال، او در میانه راه چهارمین جنگ شینوبی با کوشینا ملاقات کرد و سرانجام با او به عنوان مادر و پسر گفتگو کرد. هنگامی که ساسوکه اوروچیمارو را مجبور به احیای هوکاگه کرد، ناروتو نیز فرصتی برای ملاقات با پدرش، میناتو داشت.

علاوه بر اینکه میناتو اعتباری عظیم در برابر نیروهای باقیمانده مادارا بود، به عنوان یک منبع الهام و پایه برای فرزندپروری خود ناروتو در آینده عمل کرد. بدون ادو تنسی، بعید است که او هرگز بسته ای را که به شدت به آن نیاز داشت دریافت کند.انیمه

7
گارا از پدرش پیشی گرفت
جنگ گارا در مقابل راسا فورث شینوبی
گارا به طور قابل درک رابطه دشواری با پدرش رسا داشت. علاوه بر تلاش برای ترور او، بسیاری از ساکنان دهکده شن به دلیل ترس منتشر شده توسط kazekage قبلی، گارا را به عنوان یک رهبر مناسب نمی دیدند.

مربوط:
ناروتو: 10 شینوبی قوی تر از اوروچیمارو

وقتی گارا پدرش را شکست داد، ثابت کرد که بر نیازش به شوکاکو و نفرت از دنیا غلبه کرده است. از قضا، گارا در نهایت کسی بود که از مردمش در برابر یک هیولا دفاع می کرد و نه برعکس. این به روستای شن کمک کرد تا او را به‌عنوان یک رهبر کاملاً در آغوش بگیرد.

6
کابوتو برای همیشه خود را متحول کرد
کابوتو از ناروتو شیپودن فرم جدید خود را نشان می دهد.
کابوتو با اشتیاق به پیشرفت خود در هر صورت ممکن، اسرار جوتسو مریم مار را کشف کرد. این منجر به یک دگرگونی مارپیچ شد که در آن بدن او به طور غیرقابل برگشتی تغییر کرد. در نتیجه، کابوتو حتی پس از اینکه یک عضو «بازیابی شده» از لیف بود، نتوانست از طبیعت هیولایی خود پنهان شود.

با این حال، این فداکاری ارزشمند بود. او در ازای تبدیل شدن به یک هیولا، از قدرت چندین شینوبی ماهر استفاده کرد و حتی توانست ساسوکه و ایتاچی را در یک مبارزه شکست دهد. آنها فقط به دلیل یک جنجوتسو نادر که کابوتو برای رهایی از آن تلاش می کرد پیروز شدند.

5
قبیله اوچیها سرانجام شکست خورد
زتسو پشت خنجر زدن مادارا
قبیله اوچیها مخالفان اصلی شیپودن بودند. اوبیتو وصیت مادارا را اجرا کرد تا زمانی که استادش به درستی زنده شود. از آنجا، آن دو با چنان قدرت غیرقابل تصوری بقیه جهان را به وحشت انداختند که حتی پنج کیج هم نتوانستند آنها را شکست دهند.

با این حال، جنگ چهارم شینوبی به عطش اوچیها برای تسلط بر جهان پایان داد. ناروتو اوبیتو را متقاعد کرد که طرف خود را تغییر دهد در حالی که زتسو مادارا را کاملاً آرام کرد. اگرچه باعث ایجاد یک تهدید کاملاً جدید شد، سقوط اوچیها سرانجام رقابت آنها با قبیله Senju را متوقف کرد، که پتانسیل بازگشت بعدی کاگویا را کم کرد.

4
ناروتو با کوراما صلح کرد
ناروتو و کوراما در ناروتو.
از زمان شروع سریال، ناروتو رابطه ضعیفی با کوراما داشت. اگرچه به او این قدرت را می دهد که چندین مخالف مانند Neji an را شکست دهد

d Orochimaru، Kurama برای تسلط کامل بر میزبان خود تلاش کرد.

مربوط:
10 مبارزه منحصر به فرد در ناروتو، رتبه بندی شده

با این حال، ناروتو یاد گرفت که با کوراما به دستور Killer Bee صلح کند. با گذشت زمان، روباه نه دم متوجه شد که ناروتو شبیه مادارا نیست. او به دنبال استثمار یا بردگی او نبود، در عوض امیدوار بود که آنها بتوانند قدرت خود را به عنوان یک موجود واحد مهار کنند. کوراما و ناروتو هر دو در نتیجه پیوند جدیدشان بسیار بزرگتر شدند.

3
کاگویا اوتسوتسوکی حرکت خود را انجام داد
اعتصاب کاگویا اوتسوتسوکی
کاگویا اوتسوتوکی مولد اصلی چاکرا بود. او که عمیقاً از دادن آن به شینوبی به دلیل خیانت آنها به او پشیمان شد، سعی کرد جهان را در تسوکویومی بی‌نهایت به دام بیندازد. این عواقب زیادی هم برای جنگ چهارم شینوبی و هم برای سریال فراگیر داشت.

این امر مستلزم خیانت مادارا بود تا او بتواند جای او را بگیرد و این احتمال را مطرح کرد که بسیاری دیگر از اوتسوتسوکی ممکن است جهان نینجا را مانند او تهدید کنند. صرف نظر از این، کاگویا یک حریف نهایی ارزشمند را نشان داد که ناروتو و ساسوکه برای شکست دادن نیروهایش به یکدیگر پیوستند.

2
ساسوکه و ناروتو بهبودهایی را از هاگورومو دریافت کردند
 ناروتو و ساسوکه در هاگورومو
هاگورومو که از بازگشت کاگویا نگران شده بود و ناامید از جلوگیری از آن بود، ساسوکه و ناروتو را به حضور خود احضار کرد. او به آنها گفت که آنها تناسخ خودهای گذشته هستند که از آغاز جهان نینجا با هم اختلاف داشتند.

هاگورومو با آغشته کردن به آنها با هدایای خود امیدوار بود که شکاف بین دو مرد جوان را اصلاح کند و در عین حال به آنها قدرت دهد تا کاگویا را متوقف کنند. این هدایا پس از شکست او با آنها باقی ماند و به کمک آنها در برابر دشمنان آینده دهکده برگ ادامه داد. این حتی به ناروتو کمک کرد تا پس از از دست دادن کوراما، یک جنگنده زنده بماند.

1
ساسوکه سرانجام رستگار شد
ساسوکه تلاش کرد دنیا را نابود کند
درگیری نهایی بین ناروتو و ساسوکه سرنوشت ساز بود. اگرچه ساسوکه دیگر به دهکده برگ ها وسواس نداشت، اما اکنون خود را متقاعد کرده است که جهان باید از طریق ترس و سلطه اداره شود. علیرغم اینکه ناروتو در کل مبارزه خود را عقب نگه می داشت، موفق شد ساسوکه را تا حد سکون شکست دهد.

همانطور که آنها در ته دره شکسته دراز کشیده بودند، ساسوکه در نهایت موافقت کرد که نفرت خود را کنار بگذارد و به طور کامل به لطف کونوها بازگردد. در نتیجه، مهمترین تنش دراماتیک سریال حل شد و دهکده یکی از بزرگترین متحدان خود را دوباره به دست آورد.

ممد بازدید : 38 جمعه 28 مرداد 1401 زمان : 22:17 نظرات (0)

ترجمه از روی صفحه به پارچه مجموعه جدیدی از محدودیت ها و ملاحظات را معرفی می کند که یک تی شرت مقصد نهایی اثر هنری شما باشد. این محدودیت‌ها را می‌توان با آگاهی کافی، و انتظارات معقول از آنچه ممکن است برطرف کرد. چاپ روی تیشرت اینجا چاپ تیشرت استفاده از پارچه تی‌شرت به‌عنوان وسیله‌ای طراحی، به دلیل فرآیند چاپ، متخلخل بودن سطح، جوهرهای مورد استفاده و خاصیت ارتجاعی آن، محدودیت‌های ذاتی دارد.

دانستن این محدودیت‌ها فقط نیمی از کار است، اما ما راه‌حل‌هایی را برای غلبه بر موانع مواجهه با پارچه به‌عنوان یک رسانه طراحی به شما نشان خواهیم داد.

پارچه در مقابل کاغذ
ابتدا، بیایید با نگاهی به تفاوت‌هایی که در نحوه مدیریت پارچه و کاغذ با طرح‌های چاپی وجود دارد، شروع کنیم. کاغذ به‌عنوان یک رسانه چاپی، بهترین ترجمه را از آنچه روی صفحه رایانه می‌بینید برای چاپ می‌کند. از آنجایی که کاغذ به اندازه پارچه جاذب نیست، جوهرها با حداقل ترکیب رنگ سریعتر خشک می شوند.

مهمتر از آن، جوهرها به سرعت در نزدیکی سطح خشک می شوند. با این حال، پارچه جاذب است و به جوهرها اجازه می‌دهد عمیق‌تر از کاغذ اشباع شوند، که پارچه را برای چاپ دائمی عالی می‌کند. این همچنین بر ظاهر رنگ‌ها تأثیر می‌گذارد، به‌ویژه پردازش جوهرهای رنگ روشن روی تی‌شرت‌های تیره.

به عنوان مثال، اگر می خواهید یک طرح چاپ سفید روی یک تی شرت مشکی داشته باشید، رنگ آن متفاوت است زیرا مشکی تی شرت بر جوهر سفید غالب است. راه حل این مشکل رایج این است که جوهر سفید را دو بار با چشمک زدن بین هر چاپگر اجرا کنید. چشمک زدن چیست؟

اگرچه ممکن است شبیه کاری باشد که در خیابان بوربون در طول Mardi Gras انجام می دهید، اما در واقع جوهر را به طور موقت با یک لامپ حرارتی قبل از چاپ دوباره با همان صفحه نمایش می دهد. اجرای دو بار یک صفحه نمایش با چشمک زدن باعث می شود جوهر دو برابر شود و رنگ پیراهن را از بین نبرد. یکی دیگر از روش های بسیار رایج برای چاپ جوهر روی پارچه های تیره استفاده از زیر پایه سفید است.

این فرآیند شامل چاپ تمام طرح در ابتدا به رنگ سفید است تا یک بوم خالی در زیر طرح رنگی واقعی ایجاد شود. زیر پایه یک روش بسیار موثر برای به دست آوردن رنگ ها تا حد امکان روشن و واقعی در تی شرت های رنگ تیره است. راه حل – اطمینان حاصل کنید که جوهرها روی تی شرت های تیره رنگ قرار دارند و/یا فلش می زنند.

شیطان در جزئیات است
با فرآیند چاپ اسکرین، رنگ های موجود در طرح به صورت جداگانه با فاصله زمانی کوتاهی بین هر رنگ چاپ می شوند. این زمان کافی است تا رنگ ها قبل از ته نشین شدن کمی پخش شوند. به عنوان یک طراح، این به این معنی است که اگر جزئیات خیلی ریزدانه باشند، احتمال از بین رفتن وجود دارد و باعث پخش شدن رنگ‌ها می‌شود.

مقصر اصلی پخش شدن، سفت بودن یا نبود آن در توری صفحه است که برای عبور دادن جوهر از آن استفاده می شود. اگر مش به اندازه کافی سفت نباشد، جوهر می تواند به صورت حباب های بزرگتر وارد شود و باعث پخش شدن بیشتر شود. ساده ترین راه حل این است که جزئیات ظریف در طراحی را در مکان هایی که لازم نیست کاهش دهید.

پیچیدگی طراحی می تواند به سقوط آن ختم شود و بخش هایی از طرح را به یک آشفتگی گل آلود تبدیل کند. برای عناصری که در طراحی قابل حذف نیستند، آن قسمت‌ها را تقویت کنید تا ضخیم‌تر شوند یا سعی کنید آنها را در مناطقی که رنگ‌های دیگر را لمس نمی‌کنند، مرتب کنید. در سمت چاپ، در صورتی که چاپگر شما نیاز به آن را تشخیص نداده باشد، درخواست یک صفحه مش محکم‌تر کنید.

راه حل – جزئیات ریز غیر ضروری را حذف کنید، سعی کنید عناصر کوچک طراحی را از تماس با رنگ های دیگر دور نگه دارید و برای چاپ با صفحه مشبک محکم تری کار کنید.

مقدمه ای بر جوهر
تی‌شرت‌های چاپی هم در داخل و هم در فضای باز، در شرایط خشک و مرطوب پوشیده می‌شوند و به طور مکرر در ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌های خانگی فرآیند تمیز کردن شدیدی را پشت سر می‌گذارند. استفاده زیاد از یک تی شرت چاپ شده در طول زمان مستلزم آن است که جوهر به طور دائم به پارچه بچسبد و کیفیت آن را حفظ کند. سه گزینه اصلی جوهر برای طرح های چاپ تی شرت وجود دارد و به ترتیب محبوبیت، جوهر پلاستیزول، جوهر مبتنی بر آب، جوهر تخلیه هستند.

پوشاندن هر سه جوهر شما را به خواب می‌برد، بنابراین ما روی رایج‌ترین و همچنین ساده‌ترین آنها – پلاستیزول – تمرکز می‌کنیم. پلاستیزول مزایای بی شماری دارد که دو مورد از مهم ترین آن ها ماندگاری و روشنایی چاپ است. اما نقطه ضعف پلاستیزول ضخیم بودن آن در لمس است.

طرح هایی که پوشش جوهر زیادی روی پارچه دارند، زمانی که باید دیده شوند و احساس نشوند، می توانند مزاحم شوند. یکی از راه حل های نادیده گرفته شده برای این مشکل، استفاده بیشتر از فضای منفی روی تی شرت است. هنگامی که به درستی از آن استفاده می شود، ترکیب فضای خالی تی شرت با طرح شما حتی می تواند به نظر برسد که گویی از یک رنگ چاپ اضافی استفاده می کنید بدون اینکه استفاده از جوهر اضافی ضرر داشته باشد.

جوهرهای چاپ روی صفحه در رنگ های تک تک موجود می باشند. هر رنگ یکی یکی چاپ می شود تا طرح تکمیل شده انجام شود. در انجام این کار، مدیریت شیب رنگ، سایه زدن یا تصاویری شبیه عکس که حاوی هزاران رنگ هستند، بهترین کار نیست.

با این وجود، امکان چاپ این طرح‌های پیچیده‌تر در پرینتی وجود دارد

ng جوهر، هر چند کیفیت آسیب می بیند. انتظار داشته باشید که نتیجه به اندازه 50 تا 80 درصد طرح اصلی شما همانطور که روی صفحه کامپیوتر به نظر می رسد کاهش یابد. راه حل - سعی کنید تا حد امکان از سایه یا گرادیان اجتناب کنید.

از آنها به اندازه کافی استفاده نکنید و نه به عنوان نقطه کانونی طراحی. از فضای منفی تی شرت برای محدود کردن پوشش جوهر و همچنین ضخامت چاپ به خوبی استفاده کنید.

ثبت چاپ
پارچه کشش زیادی دارد. به حدی که به ندرت اندازه یا شکل ثابتی را حفظ می کند. این چه تاثیری بر شما به عنوان یک طراح دارد؟

هنگام برخورد با ماده ای که می تواند شکل را تغییر دهد، اطمینان از اینکه رنگ ها در لبه طراحی دقیقاً به یکدیگر نزدیک می شوند، به طور فزاینده ای دشوار می شود. اصطلاح چاپ فنی برای اطمینان از قرار گرفتن رنگ ها در جای مناسب نسبت به رنگ های دیگر، ثبت است. اشتباهات در ثبت منجر به طرحی می شود که به نظر اشتباه چاپ شده و تراز ضعیفی دارد.

حتی یک حرکت جزئی در پارچه می تواند باعث تار شدن ظاهر یا چاپ نامناسب شود. در حالی که بیشتر مراحل ثبت نام در سمت چاپ قرار دارد، می توانید با استفاده از تله گذاری آن را در مرحله طراحی آسان تر و دقیق تر کنید. به دام انداختن طرح به سادگی به این معنی است که یک حرکت بسیار کوچک به رنگ هایی که یکدیگر را لمس می کنند اضافه کنید تا کمی همپوشانی داشته باشد.

این گام کوچک می تواند تفاوت را در ثبت نام ایجاد کند. راه حل - طرح خود را با اضافه کردن یک ضربه بسیار کوچک برای کمک به ثبت رنگ های چاپ شده به دام بیندازید.

رنگ های خود را بشناسید
آبی شما آبی دیگران نیست. در واقع، برای داشتن دانه بندی بیشتر، آبی سرمه ای شما، آبی سرمه ای دیگران نیست. پرکاربردترین سیستم رنگ جهانی که توسط طراحان و چاپگرها استفاده می شود، سیستم تطبیق رنگ پنتون یا به اختصار رنگ های PMS است.

این هدف انتقال رنگی که در طرح خود می خواهید به چاپگر به صورت دقیق انجام می شود. چاپگر می تواند شماره رنگ PMS مورد نیاز شما را بگیرد و رنگ های جوهر استاندارد آنها را برای بازتولید رنگ PMS مخلوط کند. این بسیار مهم است زیرا نظرات را در مورد اینکه یک رنگ باید چگونه باشد حذف می کند و آن را به یک نتیجه قابل اندازه گیری تبدیل می کند.

اگر این توصیه را یک قدم فراتر می گذارید و در واقع رنگ های طرح خود را با استفاده از یک کتابخانه نمونه به رنگ های PMS تبدیل می کنید، مراقب تنظیمات صفحه نمایش خود باشید که ظاهر رنگ را تغییر می دهد. بهترین راه برای اطمینان از اینکه همه طرف های درگیر در فرآیند طراحی و چاپ در یک صفحه هستند، مراجعه به نمودار رنگ کاغذی PMS است. راه حل - در انتخاب رنگ خود با ارائه رنگ های PMS برای چاپ صریح باشید.

نتیجه
درک این موانع و راه حل های آنها هنگام استفاده از پارچه به عنوان رسانه طراحی می تواند محصول نهایی را به شدت بهبود بخشد. انجام آنچه می توانید به عنوان یک طراح در طول بخش طراحی فرآیند بسیار مهم است. دانستن چالش‌های چاپگر به شما کمک می‌کند تا مراحل حیاتی باقی‌مانده را به‌طور مؤثری برقرار کنید و بهترین نتایج را در ترجمه از صفحه رایانه به پارچه تضمین کنید.

بیشتر بخوانید

ممد بازدید : 38 پنجشنبه 27 مرداد 1401 زمان : 22:11 نظرات (0)

کلمه انیمه - که "ah-knee-may" تلفظ می شود - مخفف کلمه انیمیشن است. در ژاپن از این کلمه برای اشاره به تمام انیمیشن ها استفاده می شود. با این حال، در خارج از ژاپن، این اصطلاح برای انیمیشن ژاپنی تبدیل شده است.


برای دهه‌ها، انیمه توسط ژاپن و برای ژاپن تولید می‌شد - محصولی محلی، با ظاهر و احساس متمایز نه تنها به آثار هنری، بلکه داستان‌گویی، مضامین و مفاهیم. در طول چهل سال گذشته، به یک پدیده بین المللی تبدیل شده است و میلیون ها طرفدار را به خود جذب کرده و به بسیاری از زبان ها ترجمه شده است. یک نسل کامل از بینندگان در غرب با آن بزرگ شده اند و اکنون آن را به فرزندان خود منتقل می کنند.


از آنجایی که همه چیزهای انیمه معمولاً با هم ترکیب می شوند، وسوسه انگیز است که انیمه را به عنوان یک ژانر در نظر بگیریم. حداقل چیزی بیش از این نیست که خود انیمیشن یک ژانر است، بلکه توصیفی از نحوه تولید مواد است. نمایش‌های انیمه، مانند کتاب‌ها یا فیلم‌ها، در هر تعداد از ژانرهای موجود قرار می‌گیرند: کمدی، درام، علمی تخیلی، اکشن ماجراجویی، ترسناک و غیره.

چه چیزی انیمه را بسیار خاص می کند؟
اکثر طرفداران انیمه می توانند این را در دو کلمه خلاصه کنند: "این متفاوت است." انیمه برخلاف اکثر کارتون‌های آمریکایی مانند «بتمن» و «مرد عنکبوتی» با کمیک‌هایی که در روزنامه‌های روزانه پخش می‌شوند متفاوت است. این تفاوت‌ها به طرق مختلفی از جمله داستان‌سرایی آثار هنری، گستردگی مواد و حتی تفاوت‌های فرهنگی که توسط شخصیت‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، نمایان می‌شود.

سبک های هنری انیمه از پر زرق و برق و عجیب در نمایش هایی مانند "Samurai Champloo" و "FLCL" تا ساده و مستقیم در نمایش هایی مانند "Azumanga Daioh!" را شامل می شود. گفته می‌شود، حتی نمایش‌هایی با آثار هنری «پایه‌ای» هنوز هم می‌توانند از نظر بصری چشمگیر باشند. انیمه این روش را دارد که همه چیز را تازه و جدید جلوه می دهد.


از داستان‌های حماسی نیز که اغلب ده‌ها (گاهی اوقات صدها) اپیزود هستند، دوری نمی‌کند. بهترین انیمه ها، هر چند، صرف نظر از طولشان، همگی درگیری احساسی زیادی را از بیننده می طلبند.

طیف وسیعی از انیمه‌هایی که در آنجا نمایش داده می‌شوند به این معنی است که طرفداران بسیاری از تلویزیون‌ها یا فیلم‌های دیگر می‌توانند مجموعه‌ای انیمه‌ای پیدا کنند که سبک آن را منعکس کند. برای طرفداران داستان های علمی تخیلی سخت، نمایش "سیاره ها" برای شما عالی خواهد بود. طرفداران کمدی رمانتیک "سبد میوه" را دوست خواهند داشت در حالی که عاشقان مبارزه با جنایت از "شبح در پوسته" لذت خواهند برد. حتی اقتباس هایی از ادبیات کلاسیک مانند «کنت مونت کریستو» وجود دارد.

نه تنها این، طرفداران انیمه همچنین نگاهی صمیمی به تاریخ، زبان و جهان بینی ژاپن دارند که در بسیاری از انیمه ها در سطوح مختلف بافته شده است. برخی از نمایش‌ها در تاریخ ژاپن مانند «Sengoku Basara» یا حمله به اسطوره‌های ژاپنی برای ایده‌های داستانی مانند «هاکندن» یا «دختر جهنمی» هستند. حتی نمایش هایی که ظاهراً غیرژاپنی هستند، مانند «کلیمور» و «هیولا»، رگه هایی از حساسیت ژاپنی نسبت به آنها دارند.

آنچه بیش از همه قابل توجه است این است که چگونه تأثیر انیمه در حال تکمیل شدن است. برخی از تولیدات اخیر کارتونی آمریکایی، مانند «آواتار: آخرین هواساز»، آشکارا از خود انیمه الهام گرفته شده است و نسخه‌های زنده انگلیسی زبان عناوین انیمه‌ها شروع به تولید بیشتر کرده‌اند.

آیا انیمه برای بچه های جوان خوب است؟
از آنجایی که موضوع انیمه بسیار گسترده است، می توان انیمه ای را با هدف تقریباً در هر گروه سنی پیدا کرد. برخی از عناوین به‌طور خاص برای بینندگان جوان‌تر هستند یا برای همه سنین مناسب هستند، مانند مجموعه انیمیشن «پوکمون» یا فیلم استودیو گیبلی «همسایه من توتورو» در حالی که برخی دیگر مخاطبان نوجوان و بزرگ‌تر مانند «اینویاشا» را هدف گرفته‌اند. حتی برخی از انیمه‌ها برای نوجوانان بزرگتر مانند «دث نوت» و برخی فقط برای مخاطبان بالغ مانند «هیولا» و «کوئینز بلید» وجود دارند.

نگرش‌های فرهنگی ژاپن در مورد جنسیت و خشونت مستلزم آن است که برخی از عناوین در طبقه‌بندی بالاتر از حد معمول قرار گیرند. به عنوان مثال، برهنگی در ژاپن بسیار ساده تر انجام می شود. گاهی اوقات نمایشی که به طور خاص برای بزرگسالان در نظر گرفته نشده است، دارای مطالبی است که ممکن است برای بینندگان غربی نژادپرستانه به نظر برسد.

توزیع‌کنندگان انیمه عموماً کاملاً از این مسائل آگاه هستند و شامل رتبه‌بندی واقعی MPAA (G, PG, PG-13, R, NC-17) یا رتبه‌بندی دستورالعمل‌های والدین تلویزیونی به عنوان شاخصی از مخاطب مورد نظر برای نمایش هستند. . بسته بندی نمایش یا فهرست برنامه را بررسی کنید تا ببینید کدام رتبه بندی اعمال می شود.

گیج شده اید که از کجا شروع کنید؟ توصیه می کنیم داستان علمی تخیلی، سایبرپانک «کاوبوی بی باپ» یا یک داستان شمشیر و جادویی به نام «برسرک» را ببینید. اگر قبلاً دوستی را می‌شناسید که طرفدار انیمه است، به او بگویید چه چیزی را دوست دارید تماشا کنید - او باید بتواند شما را به سمت بهترین‌ها و چیزهای جدید در آن دسته راهنمایی کند.

ممد بازدید : 94 دوشنبه 10 مرداد 1401 زمان : 21:34 نظرات (0)

همه ما می‌توانیم با خرید برندها و مجموعه‌های پایدار، و همچنین با دادن فرصتی دوباره به اقلام از قبل، یک کمد پایدار بسازیم. یعنی نه؟! نه. در نهایت، داشتن یک کمد لباس پایدار به معنای استفاده حداکثری از چیزی است که دارید.
بنابراین، اگر می توانید، مهم است که از لباس های خود به خوبی مراقبت کنید تا دوام بیشتری داشته باشید. چاپ تی شرت به گفته Wrap، افزایش طول عمر متوسط ​​لباس های شما (2.2 سال) تنها با سه ماه استفاده در هر مورد می تواند ردپای کربن، آب و زباله را 5 تا 10 درصد کاهش دهد.

آیا آماده اید تا عادات تازه و خوب را در زندگی خود بگنجانید؟ در اینجا این است که چگونه می توانید لباس های خود را تا زمانی که ممکن است زیبا نگه دارید.

1. به دنبال کیفیت بر کمیت بروید
روی لباس هایی سرمایه گذاری کنید که کیفیت بهتری دارند. قطعات با کیفیت بالاتر اغلب عمر طولانی تری دارند زیرا با مواد قوی تری ساخته شده اند و برای مقاومت در برابر زمان ساخته شده اند. بنابراین آنها می توانند چندین شستشو و سایش را تحمل کنند.

از خود بپرسید: لوازم اصلی کمد لباس شما که مکمل استایل شخصی شماست چیست؟ آیا با سایر اقلام موجود در کمد لباس شما همخوانی دارد؟ سعی کنید روی لوازم کمد لباس با کیفیت بالاتر سرمایه گذاری کنید زیرا ممکن است ارزش آن را داشته باشد که کمی بیشتر برای آنها هزینه کنید. با این حال، توجه داشته باشید که قیمت های بالاتر همیشه کیفیت بالا را تضمین نمی کند.

برای تشخیص لباس های خوش دوخت باید به عواملی توجه کرد. می توانید به دنبال دوخت و پارچه های با کیفیت باشید. پارچه های طبیعی مانند پنبه و کتان ارگانیک عالی هستند. ممکن است بخواهید مارک هایی مانند Beaumont Organic و Neu Nomads را بررسی کنید. برای انتخاب گسترده تر، محصولات پنبه و کتان ارگانیک خود را در اینجا جستجو کنید.

تمایلی به صرف پول بیشتر برای قطعات با کیفیت ندارید؟ برو دست دوم! اگرچه این کار برای یافتن تناسب کامل نیاز به تلاش بیشتری دارد، اما می توانید قطعات دست دوم یا قدیمی را پیدا کنید که جاودانه هستند و همچنین به خوبی ساخته شده اند. گزینه های دست دوم را در اینجا جستجو کنید.


منبع تصویر: Beaumont Organic
2. از لباس های خود محافظت کنید!
منظور ما این نیست که شما باید روی لباس خود سپر محافظ بپوشید یا چیزی شبیه به آن! با این حال، همه ما باید از آنها در برابر آسیب و لکه محافظت کنیم. به عنوان مثال، هنگامی که به دلیل داشتن یک مهمانی شام در خانه، لباس زیباتری می پوشید، هنگام آشپزی در آشپزخانه از پیش بند بپوشید. یک پیش بند می تواند از لباس شما در برابر اکثر لکه ها و ریختن هایی که در آشپزخانه اتفاق می افتد محافظت کند! این ضد احمق نیست اما شما این ایده را دریافت می کنید.

اگر اتفاقی افتاد، مطمئن شوید که در اسرع وقت با یک قلم لکه‌بر یا یک معجون سرکه و جوش شیرین از شر آنها خلاص شوید. هر چه مدت زمان بیشتری لکه را رها کنید، پاک کردن آن سخت تر می شود. پس از از بین رفتن لکه، آن را در ماشین لباسشویی بیندازید.


منبع تصویر: پینترست
3. آیا واقعاً نیاز به شستن آن دارید؟
عرق، بدبو و کثیف… بله! شوخی است، اما نه واقعاً: شستن لباس‌هایتان به دفعات کمتر می‌تواند آنها را در شرایط خوبی حفظ کند. برای مثال، شلوار جین و ژاکت‌ها بعد از هر بار پوشیدن نیازی به شستن ندارند! شلوار جین در واقع برای آن ساخته شده است! اقلامی مانند تی شرت و لباس های بدنسازی باید بعد از هر بار پوشیدن شسته شوند زیرا در تماس نزدیک با پوست شما هستند. جذب بیشتر کثیفی و عرق

شستشوی ماشینی می تواند برای لباس های شما خشن باشد و گاهی اوقات به آنها آسیب برساند. هر بار که لباس‌هایتان را در ماشین لباسشویی می‌اندازید، به این فکر کنید که چه اتفاقی می‌افتد. به احتمال زیاد رنگ های اصلی خود را از دست داده، از بین می رود و پس از قرار دادن در خشک کن جمع می شود. مگر اینکه بو یا به وضوح کثیف باشند، نیازی به شستن لباس های خود بعد از هر بار پوشیدن ندارید.

ممکن است فکر کنید که بیشترین اتلاف انرژی ناشی از شستن لباس‌هایتان از خشک‌کن است. با این حال، ماشین لباسشویی شما بزرگترین عامل هدر رفتن آب است. در یک چرخه متوسط، ماشین های لباسشویی تقریباً 50 لیتر آب در هر شستشو مصرف می کنند (به نقل از تلگراف). ناگفته نماند که انتشار مواد شیمیایی سمی از مواد شوینده و نرم کننده ها باعث آلودگی میکروپلاستیک می شود که برای حیات دریایی مضر است.

بدیهی است که لباس ها برای مراقبت از آنها باید شسته شوند، در غیر این صورت در نهایت آنها را نمی پوشیم. بهترین راه برای به حداقل رساندن تأثیر محیطی لباس‌های شسته شده، شستن برخی از لباس‌هایتان به دفعات کمتر است.


منبع تصویر: دوستان
4. برچسب های مراقبت را نادیده نگیرید
برچسب‌های مراقبت به دلایلی وجود دارند و ممکن است در نادیده گرفتن کامل آنها مقصر باشیم. اگر لباس‌های ما در دمای خیلی بالا شسته شوند یا تی‌شرت‌های سفید در نتیجه شستن آن‌ها با لباس‌های تیره‌تر تغییر رنگ دهند، چروکیدگی ممکن است رخ دهد. فقط چند پیامد بالقوه از پیروی نکردن دستورالعمل های مراقبت وجود دارد.

دفعه بعد، ممکن است بخواهید قبل از بریدن برچسب های مراقبت دو بار فکر کنید. بله، برچسب‌های مراقبت می‌توانند خارش‌دار و ناراحت‌کننده باشند، بنابراین اگر تصمیم به قطع آن‌ها دارید، یادداشت کنید یا از دستورالعمل‌های مراقبت برای مراجعات بعدی عکس بگیرید.


منبع تصویر: snugglymonkey در Etsy
5. در صورت امکان، لباس های خود را با هوا خشک کنید
استفاده بیش از حد از خشک کن می تواند باعث جمع شدن پارچه ها و شکستن کش ها شود. بنابراین، خشک کردن لباس‌هایتان با هوا در خط لباس یا قفسه بسیار ملایم‌تر است

انداختن آن در خشک کن زیرا از چسبیدن استاتیک روی پارچه ها جلوگیری می کند.

همچنین اگر لباس های خود را به درستی خشک کنید، ممکن است نیازی به اتوکشی نداشته باشید! پس از بیرون آوردن لباس‌های شسته شده از ماشین لباس‌شویی، اغلب همه آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند. بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا لباس ها را تکان دهید و سپس آن ها را به شکلی که می خواهید بپوشید در آورید. به این ترتیب، چین و چروک های لباس خود را به حداقل خواهید رساند. علاوه بر اینکه لباس‌هایتان عالی به نظر می‌رسند، می‌توانید در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی کنید (و با قبض برق خود نیز مهربان خواهید بود).


منبع تصویر: Pinterest (منبع اصلی ناشناخته)
6. لباس های خود را به درستی نگهداری کنید
از نگهداری لباس‌ها در مکان‌هایی مانند حمام یا زیرزمین که احتمال رشد باکتری‌ها و آسیب رساندن به آن‌ها وجود دارد، خودداری کنید. بهتر است آنها را در محیطی تمیز، خشک و خنک که هیچ تماسی با نور مستقیم خورشید نداشته باشد نگهداری کنید تا در شرایط خوبی نگهداری شوند. به این ترتیب می توانید به لباس خود مقداری «فضای تنفس» بدهید تا از چروک شدن و محو شدن آن جلوگیری کنید که در غیر این صورت طول عمر آن ها را کاهش می دهد.

همچنین، نحوه سازماندهی لباس های خود نیز می تواند بر طول عمر آنها تأثیر بگذارد. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

ژاکت های سنگین خود را تا کنید: چرا؟ آویزان کردن ژاکت های سنگین به جای تا کردن، می تواند پارچه را به میزان قابل توجهی کشش دهد. شما با یک پلیور شلخته و آویزان می‌مانید که شاید دیگر نخواهید آن را بپوشید.
از چوب لباسی های چوبی استفاده کنید: چوب لباسی های چوبی کمی گران تر هستند اما قطعا ارزشش را دارند زیرا می توانند بهتر از لباس های شما مراقبت کنند. چوب لباسی های پلاستیکی می توانند شانه ها و یقه لباس های شما را باز کنند.
7. انجام تعمیرات و تغییرات
ظهور فست مد به جامعه انگیزه کمتری برای تعمیر و ترمیم داده است زیرا مد سریع لباس ها را بسیار مقرون به صرفه کرده است. مجموعه های مد زمانی فقط دو فصل داشتند، پاییز/زمستان و بهار/تابستان. امروزه، بسیاری از روندهای رو به رشد بیشتری وجود دارد که مصرف کنندگان ممکن است سعی کنند با آنها همگام شوند.

هزاران آموزش در یوتیوب وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری برخی از تکنیک های اساسی ترمیم کمک کند. آیا یک دکمه شل یا یک نخ شل دارید؟ شما می دانید که چگونه به جای خرید لباس جدید، آن را تعمیر کنید. اگر مطمئن نیستید، می توانید به یک خیاط قابل اعتماد مراجعه کنید.

همچنین، می‌توانید از برندهایی که خدمات تعمیر ارائه می‌دهند، مانند جین گلی و CLOSED خرید کنید. شما می توانید بنشینید و استراحت کنید زیرا آنها می توانند تعمیرات را برای شما انجام دهند! برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات و خدمات مشتری، این مقاله را بخوانید.


منبع تصویر: جین گلی
8. آخرین اما نه کم اهمیت: لباس های خود را دوست داشته باشید
برای پوشیدن هر چه بیشتر، باید لباس های خود را دوست داشته باشید. سعی کنید با روش‌های جدید به آنها نگاه کنید. برای مثال، می‌توانید آن‌ها را با قطعات یا لوازم جانبی مختلفی که قبلاً با آن‌ها نپوشیده‌اید، ترکیب کنید. فقط با انجام این کار، می توانید با ایجاد لباس های جدید با وسایلی که از قبل دارید، احساس کنید کمد لباس خود را گسترش داده اید!


منبع تصویر: جنسیت و شهر
اگر لباس‌هایتان را دوست ندارید، به احتمال زیاد آن‌ها را اغلب نپوشید و برای مدت طولانی در کمدتان نمی‌مانند.

بله، پیدا کردن لباس‌هایی که واقعاً دوستشان دارید می‌تواند زمان‌بر باشد و به آزمون و خطا نیاز دارد. اما هی، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم! Renoon مجموعه گسترده ای از اقلام پایدار و با کیفیت را انتخاب می کند تا جستجوی شما را بسیار راحت تر کند.

ممد بازدید : 34 جمعه 07 مرداد 1401 زمان : 16:13 نظرات (0)

در اینجا لیست من از انواع سبک های مد با عکس است. اگرچه من نمی توانم خودم را یک متخصص مد بنامم، از آنجایی که تمام آخرین روندهای سبک مد را مطالعه کرده ام، با مدی که مد است و مدی که مورد پسند همه است، کاملاً آشنا هستم. روندهای جدید و نوظهور در صنعت مد بسیار محبوب شده اند و با راه اندازی سال 2020، روندهای مد به آرامی برای همیشه در حال تغییر هستند. چاپ لباس چه کسی هستید که فقط لمسی از قدیمی و کلاسیک را دوست دارید یا کسی هستید که دوست دارد با روندهای آینده پیشتاز بماند، این قطعه فقط برای شماست.

مهم نیست که چقدر به سبک های مد علاقه مند بوده اید، همیشه جزئیات جزئی را از دست می دهید و برای اینکه کار را برای شما راحت تر کنم، فهرستی از تمام سبک های مد را مستقیماً آماده کرده ام که کاملاً مناسب همه - پیر و جوان است. اجازه دهید برخی از این سبک های مد را یکی یکی بررسی کنیم.

1. سبک مد قدیمی
لباس‌های قدیمی همه چیز در مورد ظاهر کلاسیک و نفیس قدیمی است. این‌ها پارچه‌ها و مدهایی هستند که در دوره‌های گذشته به وجود آمده‌اند، اما گذشته‌ها واقعاً گذشته نیستند. افرادی هستند و مدی وجود دارد که می آید و می رود، اما جذابیت مد قدیمی همیشه بی انتها به نظر می رسد. وینتیج یک مد قدیمی است که هرگز از مد نمی افتد. قدیمی طلاست و به درستی اینطور است و وقتی توصیه‌های من را در مورد مدهای قدیمی مدرسه انجام دادید، مطمئناً دوست دارید مقداری را به کمد لباس خود اضافه کنید. جین، کاپریس، چکمه‌های بلند، دامن‌ها برخی از سبک‌های مد قدیمی هستند که کاملاً مد هستند.

عکس الویس مرد سبک مد قدیمی

منظور از سبک مد وینتیج چیست؟
کلمه "وینتیج" اغلب برای توصیف سبک لباس استفاده می شود که بین 20 تا 100 سال قدمت دارد و نشان دهنده دوران تولید آن است. شرطی که برای دسته بندی یک لباس خاص به عنوان وینتج لازم است این است که باید بازتابی ملموس از روندها و سبک هایی داشته باشد که اغلب توسط بسیاری به آن دوره خاص مرتبط است. شما ممکن است لباس‌های قدیمی را به‌عنوان مد لباس بالا یا در برچسب‌های مد با کیفیت بالا بیابید و می‌تواند نو، دست‌ساز یا حتی تولید شده باشد.

جدای از آن، شما همچنین باید بدانید که تعریف وینتیج می‌تواند بسیار انعطاف‌پذیر باشد، از این رو برای هر دهه جدید، چیزهای جدیدی وجود خواهد داشت که می‌توانند در این دسته قرار گیرند و بنابراین به عنوان وینتیج برچسب‌گذاری می‌شوند. همچنین برای شما مهم است که بدانید هر کالایی که به عنوان وینتج طبقه بندی می شود با گذشت زمان تبدیل به عتیقه می شود. هر لباس قدیمی که حداقل 100 سال یا بیشتر قدمت داشته باشد در دسته عتیقه قرار می گیرد.

چند نمونه از لباس با سبک مد قدیمی (از دهه 1920 تا 1990)

دهه 1920: مهره های بلند، لباس های فلپر، کفش های تی بند و مری جین پاشنه دار

دهه 1930: آستین های پف کرده و بالرو، ژاکت های بولرو، آکسفورد، فدورا، کفش های دمپایی و کت های باریک

دهه 1940: دامن های چهارخانه پشمی و توید راسته، کفش و کیف دستی خزندگان، سنجاق سینه و کفش های پلت فرم

دهه 1950: لباس‌های پیراهنی، دامن‌های کامل با کت، تزئینات خز، رشته‌های مروارید، ست‌های ژاکت دوقلو، و عینک آفتابی Wayfarer

دهه 1960: استایل جکی کندی، کلاه‌های زیبا، و کت و شلوارهای جعبه‌دار، تاپ‌های روان، شلوار جین‌های زنگوله‌ای و استایل بوهمی

دهه 1970: کیف بیرکین، پلتفرم، بوهو شیک، شلوار جین شعله ور، کفش پاشنه بلند، چکمه های ران بلند، و خاکی

دهه 1980: زنجیر طلا، پیراهن گلف Izod، ژاکت با پد و کت و شلوار شانه قوی، و استیلتو

دهه 1990: ساق، چوکر، پیراهن فلانل گشاد و ژاکت های بزرگ

چگونه لباس های قدیمی خود را تهیه کنیم؟
اگر می‌خواهید لباس‌های قدیمی خود را داشته باشید، باید فروشگاه‌هایی را که وینتاژ دارند به نام فروشگاه یا توضیحات لباس‌ها جستجو کنید. همیشه باید از افراد مسئول بخواهید قبل از اینکه تصمیم بگیرید آن را برای خود بخرید، از قدیمی بودن آن اطمینان حاصل کنند. جدای از آن، ممکن است بتوانید برخی از لباس‌های قدیمی را در یک فروشگاه لباس دست دوم پیدا کنید، اما نوع لباس‌هایی که پیدا می‌کنید بیشتر لباس‌های قدیمی هستند. من شدیداً به شما توصیه می کنم مستقیماً به یک فروشگاه رسمی قدیمی بروید تا بتوانید مجموعه ای حرفه ای از قطعات قدیمی و همچنین صاحبی را پیدا کنید که تجربه زیادی در طراحی های قدیمی دارد تا به شما در تصمیم گیری در مورد آن کمک کند. قطعاتی که واقعا دوستشان دارید در مورد بچه‌ها، توصیه می‌کنیم از فروشگاه پتی باتو دیدن کنید، جایی که لباس‌های قدیمی و مدرن فرانسوی با کیفیت بالا پیدا خواهید کرد.

در اینجا یک نمونه دیگر از سبک مد قدیمی آورده شده است:

دختران به سبک مد قدیمی

2. سبک مد هنری
Artsy یکی از گرایش های سبک است که توجه و توجه من را به خود جلب کرده است. دیدن زنانی که دوست دارند چیزهایی بپوشند که ظاهری استایل خاص خودشان را ایجاد می کند، شگفت انگیز است. ایده این است که چیزی غیر متعارف به دور از یک ظاهر طراحی سنتی ایجاد کنید. این ممکن است شامل برخی از رنگ های بسیار پررنگ و روشن، با چاپ های اغراق آمیز باشد. لباس‌ها معمولاً شبح‌های غیرعادی و شکل‌های عجیب و غریبی دارند. بیشتر آن دست ساز و خانگی است.

آرتسی سبکی است که بیشتر در مورد خلاقیت است. می تواند یک ou باشد

تناسبی که می توانید به آن فکر کنید و به سرعت از پارچه ای که از قبل دارید بسازید. یا می توانید به سادگی یک ایده خلاقانه از یک طراح هنری را بپوشید.

تصویر سبک مد هنری

منبع تصویر: لینک

آیا استایل مد هنری برای من مناسب است؟
به نظر شخصی من، من فکر می کنم که سبک مد هنری برای کسانی است که خلاقیت بالایی دارند. اگر دوست دارید از محیط زندگی که در آن هستید چیزی جدید طراحی و خلق کنید، این سبک قطعا برای شما مناسب است. من متوجه شدم که بسیاری از دوستداران سبک هنری زیبا، لباس های غیر معمول و همچنین اقلام دست ساز الهام گرفته شده را ترجیح می دهند که زیبایی خود سبک را افزایش می دهد. تعریف سبک مد هنری گسترده و بسیار انعطاف پذیر است و برای اینکه بتوانید نسخه خود را از سبک مد هنری بیابید، باید به اندازه کافی جسور و خلاق باشید تا ترکیبات مختلفی از آیتم ها را امتحان کنید و نتیجه آن را برای خودتان آزمایش کنید.

سبک هنری در تصویر مد

منبع تصویر: لینک

یکی دیگر از مواردی که پس از شیوع COVID-19 باید به خاطر داشته باشید، ماسک های صورت هنری است که به بخش مهمی از استایل شما تبدیل شده اند، اینطور نیست؟

چرا مردم می خواهند به این سبک مد لباس بپوشند؟
بیشتر اوقات، مردم به این سبک مد لباس می‌پوشیدند تا بتوانند پیامی ناخودآگاه به جامعه برسانند تا برای خود بیانیه‌ای بدهند تا بتوانند از چیزهایی که به آن اعتقاد دارند دفاع کنند. معمولاً جذب می‌شوند. به اقلامی که از مواد باکیفیت دست ساز هستند یا حداقل هر اقلامی که ارزش مادی منحصر به فردی دارند. یکی از مواردی که در مورد این سبک مد زیبا است این واقعیت است که سطح زیبایی این سبک مد به ترجیحات شخصی افرادی که آن را می پوشند بستگی دارد، بنابراین آن را به یک سبک مد تبدیل می کند که آزادی نهایی را به مردم می دهد.

عکس به سبک هنری مد

منبع تصویر: لینک

چگونه به سبک هنری لباس بپوشم؟
من دو روش شگفت‌انگیز را می‌شناسم که از طریق آنها می‌توانید به سبک هنری لباس بپوشید، بنابراین بیایید آنها را یکی یکی از نزدیک در زیر بررسی کنیم.

1. ساق و تونیک نامتقارن
اولین راه این است که شلوار ساق یا حتی شلوار جین تنگ بپوشید تا آن را با یک تونیک نامتقارن ست کنید. تاپ‌های نامتقارن به دلیل خطوط لبه‌ای بسیار کم، در مقایسه با یک تاپ معمولی خسته‌کننده، بیان خلاقیت در حال پیشرفت را ارائه می‌دهند. یکی از بهترین راه‌ها برای استایل دادن به تونیک نامتقارن، ست کردن آن با یک جفت شلوار ساق بلند مشکی یا خاکستری است. ساق هلو نیز ممکن است در برخی موارد مورد استفاده قرار گیرد و همانطور که قبلاً اشاره کردم، همه چیز به خلاقیت شما مربوط می شود زیرا در اینجا هیچ درست یا غلطی وجود ندارد. چکمه های تخت و بلند، همراه با برخی جواهرات به فاکتور شگفت انگیز سبک کلی کمک می کند.

اگر تمایلی به شلوارهای ساق ندارید، به جای آن این جوراب های هنری آلمانی را امتحان کنید.

2. جواهرات نمایشی یا خلاقانه
یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش حس هنری به لباس‌های روزمره‌تان، استفاده از جواهرات خلاقانه است. فقط گردنبند الماس و گوشواره های مروارید گرانبها را فراموش کنید و به جای آن برخی از لوازم جانبی منحصر به فرد مانند یک قطعه صنعتگر را امتحان کنید که در اصل با دست و از بهترین کیفیت مواد ساخته شده است که به نظر یک شی یا هنر ناب می رسد. در عین حال جسور و خلاق باشید تا اجازه دهید شخصیت شما از طریق لباس پوشیدن شما بیان شود. نکته: یک کیف هنری از Love Moschino اضافه کنید تا ظاهری هنری کامل داشته باشید.

3. سبک مد گاه به گاه
این بیشتر یک سبک رسمی است و بهتر است آن را به عنوان گاه به گاه تجاری نامگذاری کنیم. کژوال ها هنوز هم برای یک جلسه کاری و رویدادهای اداری کاملاً خوب هستند. در حالی که آقایان یک کت شلوار با یک پیراهن رسمی و گاهی اوقات کراوات می پوشند، خانم ها می توانند شلوار و دامن را با تونیک یا بلوز مناسب با یک کت مناسب بپوشند. توصیه می‌کنم برای هر مناسبت، به اندازه کافی وسایل تجاری معمولی را در مجموعه خود نگه دارید، زیرا در هر جایی که می‌روید، تماشاگران را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند.

سبک مد گاه به گاه

منبع تصویر: لینک

منظور از لباس غیررسمی چیست؟
لباس‌های غیررسمی مجموعه‌ای از کدهای خاص نیستند، بلکه تعریف واقعی لباس‌های غیررسمی هر چیزی است که به‌طور سنتی از نظر بسیاری برای یک مراسم معمولی که نیاز به کد لباس رسمی دارد، مناسب یا نامناسب است. لباس‌های غیررسمی را به عنوان مجموعه خاصی از لباس‌ها در نظر بگیرید که می‌پوشید تا احساس آرامش کنید، اما در عین حال سطح ظرافت را حفظ کنید تا بتوانید به راحتی از آن به عنوان لباس‌های روزمره خود استفاده کنید. از آنجایی که شما باید یک لباس خاص را انتخاب کنید و آن را با لباس دیگر ست کنید، لباس‌های غیررسمی معمولاً آن‌گونه که می‌خواهید با لباس‌های راحتی شما ترکیب می‌شوند، بنابراین خلاق باشید، سعی کنید لباس‌هایی را که بیشتر به شما می‌آیند را امتحان کنید.

یک کد لباس غیر رسمی ممکن است یکی از بهترین فرصت ها برای کسانی باشد که دوست دارند حس واقعی استایل شخصی را برای عموم بیان کنند. خواه این ترجیحات شخصی شما باشد که شما را به چیزی ناهموار یا شیک، ساده یا لوکس می‌خواهد، لباس‌های غیررسمی شما را دعوت می‌کنند طوری لباس بپوشید که همیشه با خود احساس راحتی کنید. به جای اینکه تمام توجه خود را بر روی تشریفات متمرکز کنید، لباس های غیررسمی به شما امکان می دهد تعادل را پیدا کنید.

بین سطح راحتی، استایل شخصی و همچنین فردیت می خواهید تا بتوانید شیک و در عین حال لباسی کاربردی بپوشید.

عکس سبک مد گاه به گاه 2 شلوار جین خانم

منبع تصویر: لینک

نمونه هایی از لباس های روزمره
ژاکت با دامن کوتاه

مینی لباس راحتی

شورت جین با یک تاپ کراپ ست شده است

شورت باری همراه با یک تی شرت سفید ساده

شلوار جین مشکی با پیراهن سبک نظامی

در اینجا چند نکته سریع وجود دارد
جدا از آن، اجازه دهید چند نکته سریع به شما ارائه دهم. فقط در صورتی که برای صرف شام با دوستانتان دیر کرده اید و نمی خواهید هودی خود را بردارید، پس نگران نباشید. فقط شلوار گرمکن خود را با دامن میدی و مولد عوض کنید. وقتی دمای محیط شروع به کاهش کرد، شلوار چرمی خود را دوباره بپوشید. دانستن نحوه بازی با لایه ها پاسخی برای داشتن یک لباس عالی است. سویشرت یا هودی خود را بپوشید و اکسسوری هایی مانند گردن بند به آن اضافه کنید تا بتوانید لباس های خود را از روز به شب در یک چشم به هم زدن تغییر دهید. اکنون، این همان چیزی است که ما آن را قدرت سبک مد کژوال می نامیم!

4. لباس به سبک گرانج
این نوع لباس نتیجه موسیقی گرانج است و در دهه 1980 به وجود آمد. تاکید زیادی بر ایجاد سیلوئت های بزرگ و چند لایه بود. این سبک به طور خاص شامل پیراهن های فلانل، ژاکت های چرمی، جین پاره شده، ژاکت های متالیک، تاپ های برش، چکمه های رزمی، تی شرت های شعاری، جوراب های مشبک، شلوار جین مامان، ژاکت های شلخته و لوبیا بود. لباس گشاد، لباس های پاره و پاره و نامرتب از ویژگی های این سبک است. این استایل برای همه افراد مناسب است، بنابراین این سبک را در لباس خود بپذیرید و با استایل خود تأثیر بگذارید.

لباس به سبک گرانج

منبع تصویر: لینک

سبک مد گرانج از کجا آمده است؟

سبک مد گرانج در ابتدا از صحنه موسیقی گرانج الهام گرفته شد و منشا آن را در قطعات آشفته، دنج و فلانل جستجو کرد. گرانج در ابتدا در اواسط سال 1980 در سیاتل ظاهر شد و به خاطر اشعار ترسناک و صدای ضعیفش معروف بود. اگرچه گرانج بسیار تحت تأثیر هوی متال و پانک راک بود، اما در نهایت توانست با ایجاد سبک و ظاهر خود هویت خود را پیدا کند. حال، بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چگونه می‌توانید لباس‌های سبک گرانج عالی بپوشید.

چگونه یک لباس به سبک گرانج به درستی بپوشم؟
1. استفاده از یک کت چرمی سیاه و سفید

بیشتر اقلامی که شیک پوشان سبک مد گرانج تمایل دارند در کمد خود داشته باشند یک کت چرم مشکی است. وقتی می‌خواهید به‌درستی به سبک مد گرانج بپوشید، باید به خاطر داشته باشید که همه چیز در مورد داشتن کت‌های چرمی مشکی است که از نظر اندازه بسیار بزرگ هستند. بنابراین، به جای انتخاب کاپشن چرمی مشکی متناسب با سایز بدنتان، سعی کنید آنهایی را انتخاب کنید که بزرگتر از سایز معمولی شما هستند.

2. پوشیدن یک تی شرت سفید ساده

این یکی از چیزهایی است که باید داشته باشید و به احتمال زیاد یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که در زندگی خود انجام خواهید داد. یک تی شرت ساده سفید را می توان به راحتی با کت چرم فوق العاده بزرگ مشکی شما ست کرد. بعد از آن، کار بعدی که می‌خواهید انجام دهید این است که موهایتان را طوری حالت دهید که نامرتب به نظر برسد، درست مثل زمانی که اخیراً از رختخواب بیرون آمده‌اید تا کمی از عناصر گرانج را به آن اضافه کنید. در نهایت، ممکن است بخواهید یک لب قرمز روشن با رژ لب بزنید تا آخرین لمس گرانج را به استایل کلی خود اضافه کنید.

نسخه 1990 گرانج

ممکن است بخواهید نگاهی به سبک مد گرانج در دهه 1990 بیندازید تا الهام بگیرید. تکان دادن ظاهری هیجان‌انگیز که دوران این برهه خاص را توصیف می‌کند، ساده شده است و همه اینها به لطف بازگشت این نوع روند است که اخیراً از نظر محبوبیت افزایش یافته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روحیه سرکشی درونی خود را جمع آوری کنید و نقص خود را در آغوش بگیرید. ژاکت‌های متالیک شلوار جین پاره، طرح‌های متضاد، و همچنین شکل‌های گشاد، تنها نوک کوه یخ برای این ظاهر شیطنت‌آمیز است.

5. سبک مد شیک
این ظرافت و کلاس منهای رنگ های زنده است. من این سبک را یک سبک مرتب و مرتب می‌دانم زیرا بیشتر سیاه‌پوستان و سفیدپوستان را شامل می‌شود. ممکن است رنگ‌های نه چندان بلند و ظریف دیگری را نیز ببینید، اما این همه ظرافت با کلاس و هیجان‌انگیز است که هیچ چیز زیاده‌روی و بدون رنگ‌های آشکارا زرق و برق‌آمیزی ندارد.

سبک مد شیک

منبع تصویر: لینک

استایل مد شیک چیست؟
کلمه شیک به معنای ظرافت و شیک بودن است که معمولاً به نوع خاصی اشاره دارد. این کلمه ای است که توسط بسیاری از افراد استفاده می شود تا ایده ای از سبک یک مد خاص یا سبک هایی که یک خانه در آن تزئین شده است به شما بدهد. برخی از مردم ادعا کردند که این کلمه بیش از حد به کار می رود تا جایی که فقط به معنای جالب بودن چیزی است. ممکن است مبهم به نظر برسد و احتمالاً یکی از کلماتی است که معمولاً بدون درک کامل معانی واقعی پشت آن استفاده می کنیم. با این حال، در دنیای مد، می توانم بگویم y

مطمئناً از دیدگاه من، من متوجه شدم که شیک به سادگی به معنای ظاهری باکلاس است که از ترکیب چند آیتم که با کمترین تلاش انجام می شود، ایجاد می شود.

سبک مد شیک به دلیل پوشیدن تکه های تک رنگ با خط تمیز و براق معروف است تا نشان دهد که قدرت درون خود را دارد و سلیقه خاصی در مد دارد. به عنوان فردی که عاشق استایل شیک هستید، معمولاً لباس هایی را در رنگ های سفید، مشکی و همچنین خنثی انتخاب می کنید تا بتوانید رنگ های اصلی مورد نظر خود را روی اکسسوری های جسورانه مانند کیف پولی که از پوست تمساح ساخته شده است بپوشید. یا حتی یک رژ لب قرمز کلاسیک. اگر در کمد شخصی که طرفدار سبک چیچ است می توانید یک چیز پیدا کنید، آن یک اکسسوری مدرن، شیک و جدید است.

چگونه فورا شیک به نظر برسم؟
1. تمام تلاش خود را بکنید تا لباس هایتان خوش سلیقه باشد و به جای آن روی کفش و کیف تمرکز کنید.

این یکی از راهبردهای اصلی من در مورد اینکه چگونه فوراً شیک به نظر برسیم است. کاری که من برای لباس‌هایم انجام می‌دهم این است که معمولاً چیزی را انتخاب می‌کنم که به راحتی می‌توان آن را پوشید و می‌دانم که با آن راحت‌تر خواهم بود. یکی از ترکیب های مورد علاقه اقلامی که من دوست دارم از آن استفاده کنم دامنی است که با یک بلوز سکسی ست می شود. جدای از آن، من تمام توجه و انرژی خود را بر روی انواع لوازم جانبی که می پوشم صرف نظر از اینکه برای یک موقعیت خاص یا استفاده روزمره از آن استفاده خواهم کرد متمرکز می کنم.

2. برخی از قسمت های پوست خود را به روشی درست در معرض دید قرار دهید

قسمت‌هایی از بدن که برای نمایان شدن مناسب در نظر گرفته می‌شوند، مچ پا و شانه‌ها هستند. اینها قسمت هایی از بدن شما هستند که ممکن است بخواهید آنها را در معرض دید قرار دهید تا ویژگی های شیک درون شما آشکار شود. به جای یک پیراهن کوتاه، سعی کنید از بالای سرشانه استفاده کنید. به جای پوشیدن یک دامن کوتاه، یک جفت جین کوتاه را امتحان کنید. همچنین می‌توانید با افشای برخی از بهترین ویژگی‌های بدن خود نسخه جذاب‌تری از شیک بودن را انتخاب کنید، اما به شدت به شما توصیه می‌شود که پاها و همچنین دکل‌تان را همزمان در معرض دید قرار ندهید، زیرا ممکن است بخواهید آن را ذخیره کنید. برخی از رویدادهای خاص

6. سبک مد بوهمی
این همان سبک هیپی است که به محبوبیت رسید. این سبک شامل زنانی می‌شد که موهای بلند و لباس‌های روشن داشتند که از پارچه‌های آزاد ساخته می‌شد که شامل الگوهای برجسته و چاپ‌های عجیب و غریب همراه با شلوارهای دم زنگ بود. نسخه معاصر این سبک، سبک بوهو شیک است و در آن از لباس های دست ساز ساخته شده از مواد طبیعی استفاده شده است. این استایل به خاطر طبیعت آزاد و آرام خود شناخته شده است و تقریباً در تمام لباس های این سبک می توانید آن را مشاهده کنید. ماکسی بیلو یکی از نمونه های این سبک است.

سبک مد بوهمی

منبع تصویر: لینک

سبک مد بوهمی فقط یک سبک مد نیست، بلکه چیزی فراتر از آن است. این یک فرهنگ واقعی است که قبلا وجود داشته است و مانند هر فرهنگ دیگری حقوق خود را دارد. جدای از آن، این نیز نوعی فرهنگ است که به شدت بر یک ایدئولوژی خاص پایبند است و تاریخ بسیار منحصر به فرد و پیچیده ای دارد. بیشتر مردم تمایل دارند سبک مد بوهمی را با مد هیپی که در اواخر دهه 70 و 60 ظاهر شد مرتبط کنند، اما در حال حاضر، سبک مد بوهمی به یکی از بخش های بزرگ فرهنگ ما تبدیل شده است. در حقیقت، مد بوهو در قرن نوزدهم آغاز شد و در آن زمان توسط مردم به عنوان وسیله ای برای ضد فرهنگ استفاده می شد.

در حال حاضر، تنوع بسیار زیاد اکسسوری ها و همچنین لباس های بوهو باعث شده است که سبک مد بوهمی به یک پدیده فرهنگی واقعی تبدیل شود و نوعی پدیده فرهنگی است که عناصر آرام را در بر می گیرد، همراه با اقلام لباس گشاد، به طور کلی قطعات هنری و غیر رسمی. از جواهرات اغلب لباس هایی که به سبک بوهمی برچسب زده می شوند، معمولاً نمایانگر استایل بوهمیایی هستند و این دومین گزینه نسبت به روش های قدیمی لباس پوشیدن است در حالی که همان راحتی ها را با هزینه های یکسان ارائه می دهد.

چیزهایی که باید در کمد لباس خود داشته باشید تا به سبک بوهمیایی بپوشید
پالت رنگ

تاپ توری سفید

تونیک چاپ مخلوط

تاپ دهقانی چاپ قومی

بلوز دشت دوزی شده

دامن ماکسی با چاپ بوهو

شلوار جین گشاد

شلوار حرم

شورت جین مضطرب

کیمونوی چاپ بوهو

کت جین مضطرب

کت پوست گوسفند

پاپوش پاشنه درشت

صندل گلادیاتور

نیم بوت های جیر دوزی شده

جواهرات فیروزه ای

کیف سطلی قومیتی بند کشی

روسری سایز بزرگ

کیف حاشیه ای قهوه ای

سبک بوهمی که باید بدانید
سبک بوهمی دارای تنوع گسترده ای از برش ها و سیلوئت ها و همچنین تنوع زیادی در الگوها، تکنیک ها و انواع مواد مورد استفاده است. به عنوان قانون اصلی، بسیاری از طرح های بوهمی شامل برخی از بهترین مواد طبیعی خالص هستند که سایه ای طبیعی برای پوست شما ایجاد می کنند. در عین حال، طرح‌ها بیشتر تحت تأثیر عناصر هنری، برخی از عناصر سنتی قومی و عامیانه و همچنین نقش‌های گل‌ها هستند. پارچه‌های معمولی که معمولاً بر روی محبوب‌ترین و نمادین‌ترین الگوها و طرح‌ها استفاده می‌شوند شامل پارچه‌هایی مانند توری، جین، قلاب بافی، چرم، جیر، فیروزه، چوب،

و همچنین چوب دستی. ما چند عینک آفتابی چوبی عالی در مغازه خود داریم که به خوبی سبک بوهمی را تکمیل می کند.

7. سبک مد سکسی
استایل مد سکسی چیست؟
سبک مد سکسی همه چیز در مورد این است که شما می توانید با لباس های خود انجام دهید تا تا آنجا که می توانید جذاب به نظر برسید و مردان را جذب کنید. این می تواند شامل نشان دادن پوست به همان اندازه ای باشد که از نظر قانونی می توانید یا شاید بیش از حد پوست نشان ندهید، اما همچنان جذابیت جنسی را در آن لباس شما ایجاد می کند. این همه در مورد به نمایش گذاشتن بهترین ویژگی های خود به بهترین شکل ممکن است. اگر شما از آن دسته زنانی هستید که دوست دارند آنچه را که دارید به رخ بکشند، توصیه می‌کنم دامن‌های کوتاه، کفش‌های پاشنه بلند، اندام‌های کوتاه، تاپ‌های کوتاه و تاپ‌های کوتاه داشته باشید که به‌طور آزاردهنده‌ای آشکار هستند.

سبک مد سکسی

منبع تصویر: لینک

در دنیای مد سکسی، همه چیز برای نشان دادن برخی از بهترین ویژگی های بدن شماست. شما باید خود را به گونه ای بیان کنید که به خود اجازه دهید بهترین چیزهای بدن شما در معرض دید عموم قرار گیرد تا بیشترین توجه مردان را به خود جلب کنید. استایل های سکسی معمولاً با یک جفت کفش پاشنه بلند، دامن های تنگ یا شورت ست می شوند که باعث می شود جذابیت های مردانه روی شما متمرکز شود. استایل‌های سکسی بر روی حداکثر نوردهی اعضای بدن شما تمرکز می‌کنند و با نشان دادن هر چه بیشتر قسمت‌های پوستتان، دیگران را با رنگ زیبای پوستتان تحت تاثیر قرار می‌دهند.

چه بپوشم تا سکسی به نظر برسم؟
یکی از رایج ترین چیزهایی که توسط افراد برای جذاب به نظر رسیدن استفاده می شود، پوشیدن تاپ های تنگ است زیرا به طور خاص طراحی شده است تا قسمت های خاصی از بدن مانند شکم و سینه ها را در معرض دید دیگران قرار دهد تا زیبایی بدن شما را به دیگران نشان دهد. . این نوع مد ممکن است برای هر خانمی مناسب نباشد و همچنین برای پوشیدن به این سبک مد باید جسارت زیادی در درون خود داشته باشید. جدای از آن، می‌توانید یک مینی کوتاه مشکی نیز بپوشید، زیرا به شما کمک می‌کند تا پاهای زیبای خود را برای دیدن همه برجسته کنید. کفش‌های صورتی تند و تاپ، ژاکت راه راه، شلوار جین تنگ مشکی، و همچنین کیف دستی مشکی نیز ممکن است ترکیب شوند تا ظاهر جذابی را به شما ارائه دهند.

مجموعه دیگری از ترکیب اقلام مورد استفاده برای ظاهر جذاب
شلوار تنگ مشکی، یک تاپ قرمز تند، بلیزر خنثی و یک جفت کفش مشکی

شورت خنثی، دکمه سفید، کفش سبز و همچنین کلاچ متالیک

کفش پاشنه بلند، یک شلوار تک رنگ کلاسیک و یک بلوز سفید تمیز با یقه بلند

تاپ مشکی، کتانی مشکی، کفش های بنددار، گردنبند سفید و کت مشکی

یک کیف مشکی، یک بلوز سفید، یک شلوار گشاد مشکی، یک جفت کفش پاشنه دار مشکی و یک کیف مشکی

یک دکمه سفید، شلوار چرمی، کیف مشکی و یک جفت کفش مشکی

کت و شلوار خاکستری، کیف کوتاه و متالیک

یک دکمه سفید، شلوار چرمی، کفش بنددار مشکی، کت و شلوار شیشه ای و همچنین یک کیف مشکی

عکس سکسی به سبک مد لباس سیاه

منبع تصویر: لینک

همچنین ممکن است سعی کنید از ترکیب لباس ها با دامن استفاده کنید زیرا این ترکیب ها یکی از بهترین راه ها برای ظاهر جذاب شما هستند. با یک دامن مدادی و یک جفت کفش پاشنه بلند یک دکمه بپوشید و سپس یک کفش بند مچ پا اضافه کنید و آن را دارید! یک ظاهر سکسی شگفت انگیز. اگر می خواهید لباس بپوشید، بهتر است به سراغ لباس بادی بروید. اونی که یقه هالتر داره و آستین نداره و بعد یه کیف دستی به همراه یه جفت کفش پاشنه بلند اضافه می کنه و داری! ظاهر سکسی داغی که توجه همه را به خود جلب می کند، آنقدر سکسی که ممکن است برخی به فکر امتحان کردن آن باشند.

8. سبک مد عجیب و غریب
این دقیقاً همانطور که در نام آن وجود دارد - در مورد پوشیدن چیزی است که هیچ کس تا به حال نپوشیده است. این لباس هایی است که شاید تا به حال ندیده باشید. عناصر زیادی در مد عجیب و غریب وجود دارد که شامل طرح‌های اسرارآمیز، رنگ‌های جسورانه و پر جنب و جوش، گلدوزی‌های پیچیده و چاپ‌هایی می‌شود که خودنمایی می‌کنند و از فاصله دور قابل تشخیص هستند.

سبک مد عجیب و غریب

منبع تصویر: لینک

9. سبک مد مد روز
این می تواند یک دختر مدرن باشد که از تمام مدهای یک روند پیروی می کند. اگر شما کسی هستید که همیشه با روندهای فعلی مد به روز هستید و بارها در سال کمد لباس خود را با تغییر فصل تازه می کنید، شما دختر مد روز هستید. این راحت ترین سبک مد برای دنبال کردن است، بدون پیچیدگی، بدون نمایش و شاید به همین دلیل است که این سبک مد مورد علاقه من است.

سبک مد مد روز

منبع تصویر: لینک

10. سبک مد پر جنب و جوش
این سبک برای همه شما جویندگان توجه است. این سبک پر از انرژی و شدت است و همین امر از ترکیب پر جنب و جوش رنگ ها، الگوها، گلدوزی های اغراق آمیز، طرح های نامتقارن و تن ها رنگ های پر جنب و جوش مشهود است. اگر شما از آن دسته دخترانی هستید که عاشق مد پر جنب و جوش هستند، کمد لباس شما پر از رنگ هایی خواهد بود که توجه توده ها را به خود جلب می کند.

سبک مد پر جنب و جوش

منبع تصویر: لینک

اگر پیراهن های Old Captain Co. آنها را در فروشگاه آنلاین ما بررسی کنید.

11. سبک مد Preppy
این سبک مد از مدارس آمادگی آمریکای شمالی الهام گرفته شده است و همچنان بر مد t

او دنیای معاصر اما این مد اکنون مورد استقبال مردم خارج از دانشگاه نیز قرار گرفته است. مد پیش پا افتاده شامل لباس های چینی خاکی یا راسته، آکسفورد دکمه دار، پیراهن پولو، پیراهن هنلی، ژاکت های یقه ای، دامن های کوتاه و غیره است.

سبک مد آماده

منبع تصویر: لینک

12. سبک مد شیک
وقتی صحبت از آن کلاس عالی و ظرافت باشد، ظرافت در نمایشگر است. ظرافت یعنی زرق و برق و ظاهری مجلل. این سبک شامل ایجاد یک کمد لباس کامل پر از قطعات باکلاس و پر زرق و برق است. این سبک شامل لباس های خیره کننده و جواهرات مکمل پر از الماس است که بینندگان را شگفت زده می کند. این سبک ترکیبی از کلاس و پیچیدگی در یک است.

سبک مد شیک

منبع تصویر: لینک

13. سبک مد دختر گاوچران
این سبک همان سبک برجسته ای است که یک دختر گاوچران شایان ستایش را می سازد، شامل بسیاری از لوازم اصلی مانند کلاه در سایه های صورتی یا قهوه ای، شلوار جین آبی، کمربندهای چرمی، یک جفت چکمه و یک پیراهن دکمه دار است. اگرچه این چیزی است که در روزهای معمولی اگر بپوشید آن را نخواهید پوشید - مطمئناً طرفداران زیادی را به دست خواهید آورد.

سبک مد دختر گاوچران

منبع تصویر: لینک

14. سبک مد دختر همسایه
این سبک در حالت ایده آل یک سبک نیست، اما هنوز واجد شرایط ورود به لیست است. اساساً همه چیزهایی است که من و شما قبلاً دیده و انجام داده ایم. این سبک شامل چیز خاصی نیست، بلند نیست، عجیب و غریب نیست. ساده و در عین حال بسیار زیبا و دوست داشتنی است. یک تیپ ساده و شلوار جین می تواند این کار را انجام دهد. یک کیسه Coccinelle زیبا به لیست اضافه کنید.

مدل مد دختر همسایه

منبع تصویر: لینک


15. سبک مد پانک
این سبک مد همه چیز درباره نگرش و فریاد زدن با صدای بلند در مورد آن است. پانک با چرم زیاد مشخص می شود، به خصوص زمانی که در مورد پوشیدن کت و شلوار باشد. می توانید آنها را با پوشیدن، میخ، زنجیر و ناودانی پیدا کنید. آنها همچنین ممکن است شامل مقداری اسپندکس، چکمه، شلوار جین تنگ و تسمه باشند.

سبک مد پانک

منبع تصویر: لینک https://www.herinterest.com/wp-content/uploads/2015/12/12.jpg

16. سبک مد Tomboy
بنابراین مد را می توان ترکیبی از مدرنیته و سادگی توصیف کرد. بسیاری از زنان هستند که دوست دارند تا آنجا که ممکن است این لباس را ساده نگه دارند و برای آنها ساده ماندن به معنای لباس پوشیدن مانند مردان است. پسر بچه‌ها دوست ندارند لباس‌های دخترانه مانند توری، شیک، صورتی و رنگ‌های روشن و زنده بپوشند. این در مورد این است که به خود یک نگاه پسرانه نشان دهند. من یک تی شرت گرافیکی با شلوار جین و یک جفت کفش تخت بوم را به عنوان یک لباس بچه گانه توصیه می کنم. شما همچنین می توانید یک پیراهن چکمه دکمه دار بپوشید و برای ظاهری که می خواهید به آن برسید کاملاً کار خواهد کرد.

سبک مد Tomboy

منبع تصویر: لینک


17. سبک مد گوتیک
مشکی مترادف این سبک است. همه چیز در مورد این سبک مشکی است - موهای مشکی، لب های مشکی، پیراهن های مشکی و چکمه های مشکی. مد گوتیک شامل پوشیدن لباس های تنگ با هزاران زیورآلات و جواهرات گوتیک دیگر است. به نظر می رسد این سبک مستقیماً از یک قسمت بازی تاج و تخت است. توصیه می‌شود از این ظاهر در مهمانی‌ها و رویدادهایی که می‌خواهید متفاوت از جمعیت به نظر برسید و طلسم اسرارآمیز خود را روی آن‌ها بیاندازید، استفاده کنید. نگاه کلی درباره مرموز بودن و در عین حال بیمارگونه بودن است.

سبک مد گوتیک

منبع تصویر: لینک

18. سبک مد راکر
این سبک به گروه راک مورد علاقه شما یا نوع موسیقی راک مورد علاقه شما بستگی دارد. ممکن است متالیکا یا برخی راک های دیگر را دوست داشته باشید و سه راهی ها ممکن است منعکس کننده آن باشند و این برای گروه های مختلف راک متفاوت خواهد بود. با این حال، جنبه های مشترک خاصی در این سبک وجود دارد، مهم نیست که از چه سبکی حمایت می کنید، که شامل جین پاره شده، کت های چرمی، چکمه، شلوار و گل میخ می شود.

سبک مد راکر

منبع تصویر: لینک

19. سبک مد اسپرت
این سبک برای برداشتن و توصیف آسان است. همه چیز در مورد ورزش است. اگر از علاقه مندان به ورزشگاه هستید یا کسی هستید که عاشق دویدن صبحگاهی خود هستید، این سبک ممکن است قبلا بخشی از شما بوده باشد. در این سبک، دختران از برخی از شرکت‌های معروف ورزشی مانند نایک یا آدیداس با کفش‌های دونده مکمل برخی از مارک‌های ورزشی مشابه استفاده می‌کنند. ایده این مد این است که ورزش های آنها را به رخ بکشد. این یک سبک بدون دردسر است زیرا شامل دویدن پشت چیزهای پر زرق و برق نیست. فقط چند شلوار دونده تنگ، سه راهی ساده و آن دم اسبی این کار را انجام می دهند.

سبک مد اسپرت

منبع تصویر: لینک

20. سبک مد قومی
این سبک ترکیبی از سبک های لباس برگرفته از ملل مختلف است. این سبک مد شامل لباس‌های قومی از سراسر جهان می‌شود - کیمونوهای ژاپنی، کت‌های افغانی، کتانی‌ها و تونیک‌ها، بلوزهای دهقانی مکزیکی، و باندهای رنگارنگ با الهام از کولی‌ها از سراسر جهان. این واقعاً یک مد جهانی است که می توانید آن را انتخاب کنید.

سبک مد قومی

منبع تصویر: لینک

21. سبک مد اداری رسمی
حتی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در مورد نوع مد افراد فکر نمی کنید، در آن جلسه بسیار مهم در دفتر چه بپوشید، یا یک مصاحبه تبلیغاتی یا یک روز رویداد همیشه یک معضل است. این سبک فقط همان سبکی است که باید به آن بپردازید

چنین وضعیتی این شامل پوشیدن لباس هایی مانند تاکسیدو یا کت و شلوار مشکی تیره با کراوات مناسب برای مردان و لباس های مشابه با دامن، شلوار و لوازم جانبی مناسب برای زنان است. اگر می‌خواهید در بین رتبه‌های اداری بدرخشید، این سبک ضروری است.

سبک مد اداری رسمی

منبع تصویر: لینک


22. سبک مد شب
اکنون، این سبک بیشتر در مورد رسمی بودن برای یک جشن عروسی شبانه یا جشنی است که باید در آن شرکت کنید. این لباس رسمی است - کد لباس رسمی معروف. برای مردان، این به معنای کت و شلوار است و برای همه شما زنان زیبا می توانید آن لباس های شب پر زرق و برق و آن لباس های کوکتل زیبا را بپوشید. و لباس زیر زنانه شب را فراموش نکنید تا روحیه شما را بهتر کند.

سبک مد شب

منبع تصویر: لینک

23. استایل مد دخترانه
این سبک همه چیز در مورد دختر درون شماست. اگرچه کلیشه کردن مد دختران چیزی است که من واقعاً انجام نمی دهم، اما این سبک مد با استفاده از رنگ صورتی - پوشاک و همچنین اکسسوری مشخص می شود. این پانسمان شامل دامن، بلوز، و لباس‌هایی با پاپیون‌های زیبا، توری و بنددار است.

استایل مد دخترانه

منبع تصویر: لینک

برخی را می توانید انتخاب کنید.

24. استایل مد بارداری
چرا زمانی که باردار هستید به خواب زمستانی می روید؟ فقط به این دلیل که این برآمدگی نوزاد را دارید، احساس غیرجذابیت و عدم اعتماد به نفس نکنید. این سبک تماماً در مورد این است که مادران آینده و مادری که هستید بلافاصله پس از زایمان احساس خوبی نسبت به خودشان داشته باشد. این لباس شامل لباس‌های معاصر با یراق آلات آرام برای تطبیق با برآمدگی نوزاد است.

سبک مد بارداری

منبع تصویر: لینک

25. سبک مد لولیتا
این سبک مد برای جوانان 20 ساله و دختران در اوایل دهه بیست سالگی در نظر گرفته شده است. مد خوش‌بینانه و زیبا شامل کمد لباس‌های پر از لباس، کت‌های شلوار، لباس‌های سر زیبا، ژاکت‌های سبک، سرآستین و دستکش و غیره است.

سبک مد لولیتا

منبع تصویر: لینک

26. سبک مد هیپ هاپ
هیپ هاپ به عنوان یک سبک موسیقی در چند دهه اخیر چنان محبوب شده است که طرفداران دیوانه وار از خوانندگان و نوازندگان مورد علاقه خود کپی می کنند. کمد لباس هیپ هاپ شامل کت های بمب افکن، پیراهن های بیسبال، شلوار جین، زنجیر، کلاه، لوازم جانبی و غیره است.

سبک مد هیپ هاپ

منبع تصویر: لینک

27. سبک مد کاوایی
این یک سبک مد ژاپنی است که از خیابان های ژاپن سرچشمه گرفته و اکنون در سراسر جهان پذیرفته شده است. Kawaii یک کلمه ژاپنی به معنای "ناز" است و این سبک شامل لباس هایی است که طبیعت بسیار زنانه و دخترانه دارند. این لباس شامل دامن های کوتاه، تی شرت و گاهی اوقات شخصیت های کارتونی زیبا است که روی لباس ها چاپ شده است.

سبک مد کاوایی

منبع تصویر: لینک

برای برخی به مکان ایده آل اینجا بروید.

28. سبک مد لاگنلوک
این یک سبک مد بسیار جالب است و یک اثر هنری برای طراحانی است که به طراحی لباس به این سبک علاقه دارند. این سبک شامل لایه‌هایی از لباس‌ها با اشکال غیرمتعارف است که یکی بر روی دیگری پوشیده می‌شوند. این ظاهر منحصر به فرد و فردیت خاصی را برای پوشنده ایجاد می کند. توصیه می‌کنم از لایه‌هایی که در یک سایه هستند استفاده کنید تا ظاهری عالی و ظریف ایجاد کنید.

سبک مد لاگنلوک

منبع تصویر: لینک


29. سبک مد Geeky Chic
اگر شما از آن دسته افراد حرفه‌ای در کالج یا محل کار هستید که دوست دارید جلوی رایانه یا کتاب‌هایتان باشید، این سبک مد کاملاً به شما می‌آید. پس این سبک شامل چه چیزهایی می شود؟ شلوارهای گشاد گشاد، عینک‌هایی با فریم بزرگ، سرسره‌های مو، کفش‌های بلند برخی از عناصر معمولی این سبک هستند، هرچند اینها تنها نیستند. توصیه می‌کنم هر چیزی که احساس می‌کنید راحت است را در لباس بگنجانید زیرا در نهایت راحتی با این سبک کلیدی است.

تصویر سبک مد شیک گیک

منبع تصویر: https://sewguide.com/wp-content/uploads/2018/11/geekychic.jpg

30. سبک مد نظامی
این یکی دیگر از سبک های لباسی است که می توانید برای متمایز شدن از سایرین انتخاب کنید. این شامل استفاده از خاکی و پالت است. طوری لباس می پوشید که انگار می خواهید برای یک سافاری یا یک ماموریت نظامی حرکت کنید. این لباس دارای یک عنصر راحتی است زیرا قرار است با کمربندهای پهن و جیب های وصله راحت باشد.

تصویر سبک مد نظامی

منبع تصویر: لینک


31. سبک مد Garconne
این یکی از آن سبک‌های غیررسمی است که می‌توانید در یکی از آن روزهایی که نمی‌دانید چه بپوشید، متفاوت به نظر برسید. این شامل شلوار جین، بلوز گشاد یا سه راهی همراه با چند کفش کتانی براق است. توصیه می‌کنم از لباس‌های مردانه خشن همراه با لباس‌های دخترانه‌تان استفاده کنید تا استایلی عالی داشته باشید.

تصویر سبک مد Garconne

منبع تصویر: https://sewguide.com/wp-content/uploads/2018/11/fashion-style-garconne.jpg

32. سبک مد تعطیلات
این سبک به عنوان لباس کروز یا لباس تابستانی نیز شناخته می‌شود، زیرا این نوع لباس‌هایی هستند که معمولاً در تعطیلات بیرون می‌پوشید. تعطیلات زمانی برای استراحت و استراحت است و این سبک مد برای آرامش است. لباس شامل شورت فکری، کتانی، دویدن است

شلوار، صندل بند دار و کلاه تابستانی. مدل لباس مجلسی و ماکسی مجلسی زنانه و لباس های نیمه رسمی برای مردان در این سبک گنجانده شده است.

تصویر سبک تعطیلات

منبع تصویر: لینک

چند لباس کوکتل پیدا کنید

33. سبک مد KPOP
موسیقی پاپ کره ای سبکی است که در اواخر دهه 1800 ایجاد شد و مانند بسیاری از سبک های مد دیگر که از سبک های موسیقی الهام گرفته شده اند KPOP نیز محبوبیت زیادی به ویژه در کره جنوبی به دست آورده است. این ژانر نه تنها به دلیل موسیقی، بلکه به دلیل مد ظالمانه KPOP که برای چشم ها لذت بصری دارد، متمایز است. سبک های مد KPOP تکرار شده و توسط مردم در سراسر قاره ها پذیرفته شده است. این ترندهای مد KPOP شامل دامن های جین، کلاه های کلاه، دامن های بیرون از شانه، دامن های چهارخانه است. چیزی شبیه به یک لباس مجلسی با صدای بلند قرمز رنگ مستقیماً از کمد KPOP idols است. اکنون این بیانیه ای است که همه افراد مشهور KPOP امروزه بیان می کنند.

https://www.listchallenges.com/100-types-of-clothing

ممد بازدید : 41 سه شنبه 04 مرداد 1401 زمان : 16:58 نظرات (0)

آیا تا به حال فکر کرده اید که یک تی شرت سفید چگونه ساخته می شود؟ در وبلاگ امروز ما آن را گام به گام شرح می دهیم، از جمله تاریخچه یک تی شرت، فرآیند ساخت تی شرت و اینکه چرا تی شرت های ارگانیک برای محیط زیست بهتر است.

تاریخچه تی شرت
پیدایش تی شرت به اواخر قرن نوزدهم برمی گردد.

کارگران برای اینکه در ماه‌های گرم احساس خنک‌تری داشته باشند، لباس‌های خود را از ناحیه کمر کوتاه می‌کردند و در نتیجه دو تکه به وجود می‌آمد که قسمت بالایی شبیه تی‌شرت بود.

اگرچه، اولین تی شرت واقعی تولید شده در طول جنگ مکزیک و آمریکا ایجاد شد، زمانی که نیروی دریایی آمریکا شروع به استفاده از تی شرت در زیر پیراهن خود کرد.

اندکی بعد، در سال 1920، F. Scott Fitzgerald برای اولین بار کلمه T-shirt را در یکی از داستان های کوتاه خود به نام Side of Paradise نوشت و وارد فرهنگ لغت انگلیسی شد.

بنابراین در اوایل سپتامبر، آموری با «شش کت و شلوار تابستانی، شش کت و شلوار زیر زمستانی، یک ژاکت یا تی شرت، یک پیراهن، یک پالتو، زمستان و غیره» به نیوانگلند، سرزمین مدارس، راه افتاد.

و اینگونه بود که داستان تی شرت آغاز شد.

این یکی از پرکاربردترین لباس هایی است که باید در کمد لباسمان داشته باشیم. می توان آن را هم به صورت غیررسمی و هم با کت بلیزر پوشید.

تی‌شرت‌ها در طول سال‌ها تکامل یافته‌اند و در انواع مختلفی مانند: برش‌خورده، سایز بیش‌ازحد، برهنه یا همچنین سبک پولو و یقه V عرضه می‌شوند.

اما اگر از محیط زیست آگاه هستید، احتمالاً از خود می پرسید که تی شرت سفید اصلی از چه چیزی ساخته شده است؟ و برای بدست آوردن یک تی شرت سفید اینقدر سفید چه چیزی لازم است؟

تی شرت های سفید پایه از چه چیزی ساخته شده اند؟
وبلاگ راهنمای برند اخلاقی | تی شرت سفید چگونه ساخته می شود | گیاه پنبه
تی شرت های نخی

رایج ترین پارچه برای ساخت تی شرت های سفید پنبه است.چاپ روی تیشرت سفید این ماده از آنجایی که نرم و قابل تنفس است برای این نوع لباس بسیار مناسب است اما از طرفی برای تولید به آب زیادی نیاز دارد.

تی شرت کتان
یکی دیگر از پارچه‌های طبیعی که تی‌شرت‌ها اغلب از آن ساخته می‌شوند، کتان است، زیرا پارچه‌ای بسیار خنک برای تابستان است، بسیار قابل تنفس است و بنابراین برای روزهای گرم تابستان عالی است.

تی شرت پلی استر
برعکس، پلی استر یک پارچه مصنوعی بسیار رایج است که برای تی شرت ها، به ویژه لباس های ورزشی استفاده می شود. این ماده همچنین شامل نایلون، اکریلیک و استات است.

تی شرت پنبه ای ارگانیک
پنبه ارگانیک مطمئناً یکی از بهترین انتخاب هاست زیرا بدون استفاده از کودهای مصنوعی، آفت کش ها یا برگ زدایی کشت می شود. به طور گسترده ای در دسترس است، بنابراین علاوه بر خواندن برچسب ها، باید به ساخت، دوخت و پرداخت نیز توجه کنید.

پنبه ارگانیک تولید شده در مقایسه با پنبه معمولی درصد پایینی دارد، اما خوشبختانه بازار رو به رشدی دارد.

توصیه می شود - تی شرت سفید
بنیانگذار ما، روبرتا لی شخصاً تمام محصولات فهرست شده در بوتیک ما را امتحان و آزمایش کرده است. برندی که او به شدت آن را توصیه می کند، The White T-Shirt Company است. محصولات آنها با کیفیت عالی هستند و اطلاعات واضحی را در وب سایت خود در مورد کل فرآیند و تعهد به انجام درست کارها نشان می دهند.

وبلاگ راهنمای برند اخلاقی | تی شرت سفید چگونه ساخته می شود | شرکت تیشرت سفید | مدلی با تی شرت سفید از شرکت The White T-Shirt
تی شرت های پنبه ای ارگانیک با کیفیت آنها توسط شریک برنده جایزه Green Cotton در داخل تولید می شود. این بدان معنی است که فرآیند تولید بسیار شفاف است و برند می داند که چه کسی پنبه را می چیند، نخ ها را می بافد و تی شرت ها را می سازد. این همچنین الزامات GOTS را برآورده می کند، یک استاندارد بین المللی برای صدور گواهینامه الیاف طبیعی، که شامل معیارهای اکولوژیکی و اجتماعی است.

درک اینکه تی شرتی که می خواهیم بخریم از چه ساخته شده است برای خرید پایدار و طولانی مدت ضروری است. برای یک اثر کششی، Lycra اغلب به ترکیب اضافه می شود، مطمئن شوید که برچسب را بررسی کرده اید. از برندهایی که لباس‌های شما را می‌سازند بپرسید که آیا پارچه قابل بازیافت است یا نه، اغلب فقط الیاف بکر قابل بازیافت هستند، بنابراین اگر می‌توانید آن را پیدا کنید و هزینه‌ای برای خرید آن دارید، ارزش آن را دارد که به سراغ پنبه 100٪ ارگانیک بروید.

فرآیند ساخت تی شرت
وبلاگ راهنمای برند اخلاقی | تی شرت سفید چگونه ساخته می شود | زنی که در چرخ خیاطی کار می کند
آیا می دانستید یک تی شرت نخی معمولی به 2700 لیتر آب نیاز دارد؟ این فقط برای یک لباس است. همین مقدار آب برای یک خانواده 4 نفره برای یک سال تمام.


در اینجا یک راهنمای گام به گام برای چگونگی انتقال تی شرت از زمین به شما آورده شده است.

بذر پنبه کاشته می شود
کاشت و پرورش بذر پنبه فرآیند آسانی نیست. نیاز به مراقبت زیاد، زمان زیاد و آب زیاد دارد.
برداشت شد
پس از رسیدن میوه، برداشت می شود، دانه از پشم پنبه موجود در میوه جدا می شود. این کرکی که دانه را احاطه کرده است، نقطه شروع تمام پردازش های بعدی است.
به نخ تبدیل شد
در طی این فرآیند، الیافی که خیلی کوتاه یا ناخالص هستند حذف می‌شوند و محصول با خشن کردن آن به اولین محصول نیمه‌تمام تصفیه می‌شود. سپس محصول کشیده شده و به نخ تبدیل می شود.
به پارچه تبدیل شد
این بافتنی است

g فرآیندی که در آن نخ با کشیدن حلقه هایی به پارچه تبدیل می شود که به آن دوخت از طریق یکدیگر می گویند.
ارسال شد
در این مرحله، مواد اولیه از تامین کنندگان به فاضلاب منتقل می شود.
به الگوها برش دهید
پارچه نخی بر اساس الگو برش داده می شود که بسته به استایل نهایی متفاوت خواهد بود.
دوخته شده
دوخت آخرین مرحله در ساخت خود تی شرت است و پر زحمت ترین و پیچیده ترین است، به خصوص برای تکمیل جزئیات یقه و آستین.
رنگ شده
رنگرزی هم از نظر زیبایی و هم از نظر لمسی به تی شرت ارزش می بخشد، زیرا این فرآیند باعث نرم شدن تی شرت می شود.
مارک دار (لوگوها، برچسب ها اضافه شده و غیره)
به تی شرت های نهایی برچسب ها و برچسب ها اضافه می شود و سپس محصولات تا می شوند و بسته بندی می شوند.
ارسال و فروخته شد
برای ذخیره سازی میانی به انبارها ارسال می شود و در نهایت پس از سفارش آنلاین شما یا از طریق آخرین مرحله در یک فروشگاه خرده فروشی به خانه شما ارسال می شود.
قیمت یک تی شرت سفید چقدر باید باشد؟
وبلاگ راهنمای برند اخلاقی | تی شرت سفید چگونه ساخته می شود| قیمت یک تی شرت سفید چقدر باید باشد؟ | تی شرت سفید روی چوب لباسی
شرح فرآیند، اگرچه ساده شده است، اما به شما می گوید که تأثیر یک تی شرت ساده در محیط بسیار قابل توجه است.

به همین دلیل است که ما معتقد نیستیم که این کار برای یک تی شرت، صرف نظر از اینکه از کجا ساخته شده است یا موادی که از آن ساخته شده است، ممکن است و نه اخلاقی است که قیمت آن کمتر از یک قهوه باشد. افراد و دست‌های زیادی در خلق لباس‌های ما نقش دارند و در حالی که یک تی‌شرت ممکن است یک کالای ساده در نظر گرفته شود، فرآیند و زنجیره تامین پیچیده‌ای دارد که ما مصرف‌کنندگان از آن آگاه نیستیم.

پایداری یک تی شرت به دلیل منابع مورد نیاز مشکوک است، بنابراین به همین دلیل است که مراقبت از لباس و ماندگاری آنها بسیار مهم است. برای انجام این کار، باید تا جایی که می توانید برای خرید لباس هایی با بهترین کیفیت سرمایه گذاری کنید، لباس هایی که دوام داشته باشند و بیش از 100 لباس زنده بمانند.

اگر علاقه مند هستید، بنیانگذار ما، روبرتا لی یک وبلاگ عالی در مورد 100 لباس دارد، ما قطعاً توصیه می کنیم که بخوانید. اینجا را بررسی کن.

بهترین تی شرت سفید
وبلاگ راهنمای برند اخلاقی | بهترین تی شرت سفید | روبرتا لی با یک تی شرت سفید از کمپانی The White T-Shirt
روبرتا استایل لی – اینستاگرام @robertastylelee
بنیانگذار ما روبرتا لی، می‌گوید بهترین آن چیزی است که قبلاً دارید. اما همه ما می دانیم که وقتی یک تی شرت سفید کثیف می شود، جذابیت یکسانی ندارد.

گاهی اوقات ما فقط نیاز داریم که یک تی شرت سفید جدید و ترد تهیه کنیم. پنبه ارگانیک یکی از بهترین انتخاب هاست، بنابراین علاوه بر مطالعه دقیق برچسب ها، باید به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در وب سایت در مورد فرآیند تولید توجه کنید، اما به دوخت و پایان نیز توجه کنید.

ما تی شرت های سفید شرکت The White T-Shirt را در بوتیک خود ذخیره می کنیم زیرا آنها بسیار با کیفیت هستند و با اخلاق تولید می شوند. آنها همچنین در انتخاب سبک روبرتا استایل لی حضور دارند.

مراقبت از تی شرت سفید خود
وبلاگ راهنمای برند اخلاقی | مراقبت از تیشرت سفید | سبد لباسشویی
نکته کلیدی این است که از قبل روی یک تی شرت سفید با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید و از آن مراقبت کنید.

مراقبت های بعد از آن به اندازه درمان فوری هرگونه لکه مهم است. فقط با مواد سفید بشویید و از پوشیدن آن با موادی که ممکن است رنگ را از بین ببرد خودداری کنید. برای زنان، آرایش بزرگترین مشکل است! توصیه می کنیم قبل از قرار دادن تی شرت در شستشو، مقدار زیادی جوش شیرین به همراه داشته باشید تا به از بین بردن لکه های آرایش کمک کند. در اینجا یک ویدیوی عالی از یوتیوب در مورد از بین بردن لکه ها بدون استفاده از سفید کننده وجود دارد.

بسیار مهم است که مراقب نحوه شستن تی شرت های سفید خود باشیم. برای حفظ مواد و مهمتر از همه رنگ، رعایت دستورالعمل های روی برچسب ضروری است. برای حفظ روشنایی و محافظت از تی شرت تنها کافی است چند اقدام احتیاطی کوچک مانند شستشو در دمای پایین و پرهیز از قرار دادن رنگ های دیگر در ماشین لباسشویی انجام دهید.

امیدواریم وبلاگ این هفته برای شما مفید بوده باشد. به ما اطلاع دهید که در ادامه می خواهید چه چیزی را پوشش دهید.

منبع

ممد بازدید : 24 دوشنبه 27 تیر 1401 زمان : 23:14 نظرات (0)

انیمه، سبک انیمیشن محبوب در فیلم های ژاپنی. فیلم‌های انیمه اولیه عمدتاً برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده بودند و به همین دلیل، ارجاعات فرهنگی بسیاری را به کار می‌بردند که منحصر به ژاپن بود. به عنوان مثال، چشمان درشت شخصیت های انیمه معمولاً در ژاپن به عنوان "پنجره های روح" چند وجهی تلقی می شود. بیشتر این ژانر برای کودکان طراحی شده است، اما فیلم های انیمه گاهی با مضامین و موضوع بزرگسالان مشخص می شوند. انیمه مدرن در سال 1956 شروع شد و در سال 1961 با تأسیس Mushi Productions توسط Osamu Tezuka، یک چهره برجسته در مانگا مدرن، سبک رمان‌نویسی کمیک ژاپنی که کمک زیادی به زیبایی شناسی انیمه کرد، به موفقیت پایدار دست یافت. خرید تیشرت انیمه انیمه هایی مانند شاهزاده خانم مونونوکه میازاکی هایائو (1997) معادل مدرن ماجراهای عامیانه حماسی است که زمانی توسط استادان ژاپنی مانند میزوگوچی کنجی و کوروساوا آکیرا فیلمبرداری شده بود. در آغاز قرن بیست و یکم، انیمه با مجموعه‌های تلویزیونی پوکمون و فیلم‌هایی مانند Miyazaki’s Spirited Away (2002)، برنده جایزه اسکار برای بهترین فیلم بلند انیمیشن شروع به محبوبیت بین‌المللی گسترده‌ای کرد.

میازاکی هایائو (متولد 5 ژانویه 1941، توکیو، ژاپن)، کارگردان انیمیشن ژاپنی که آثار غنایی و کنایه‌ای او مورد تحسین منتقدان و مردم قرار گرفت.

پدر میازاکی مدیر هواپیمای میازاکی بود، یک شرکت سازنده که قطعات هواپیماهای جنگنده Zero را می ساخت. تجارت خانوادگی عشق به پرواز را در میازاکی القا کرد که تقریباً در تمام کارهای او آشکار شد. او پس از اتمام تحصیلات خود در رشته اقتصاد در دانشگاه گاکوشین توکیو در سال 1963، به عنوان یک انیماتور سطح پایه در انیمیشن Tōei، بخشی از استودیوی Tōei و بزرگترین تولید کننده انیمیشن آسیا، سمت گرفت. هنگامی که در Tōei بود، او با انیماتورهای تاکاهاتا ایسائو و اوتا آکمی ملاقات کرد. اولی یک دوست مادام العمر، همکار و شریک تجاری شد و دومی پس از یک سال خواستگاری، همسرش شد. میازاکی در Tōei پیشرفت کرد و روی پروژه هایی مانند سریال تلویزیونی Ōkami shōnen Ken ("Wolf Boy Ken") و تاکاهاتا اولین کارگردانی فیلم Taiyō no ōji: Horusu no daibōken (1968؛ شاهزاده کوچک نورس) کار کرد. پس از ترک Tōei در سال 1971، میازاکی به همراه تاکاهاتا، در طول دهه 1970 برای استودیوهای مختلف به کار ادامه داد. نکات برجسته این دوره شامل فیلم کوتاه پاندا کوپاندا (پاندا! برو پاندا!) و اولین فیلم کامل میازاکی، Rupan sansei: Kariosutoro no shiro (1979؛ Lupin III: Castle of Cagliostro)، یک داستان ماجراجویی با دزد نجیب زاده لوپین بود. و هموطنانش.


سبک فردی میازاکی در Kaze no tani no Naushika (Nausicaä of the Valley of the Wind) آشکارتر شد، یک مانگای ماهانه (کارتون ژاپنی) که او برای مجله Animage نوشت. داستان به دنبال ناوشیکا، شاهزاده خانم و جنگجوی بی میل، در سفر خود از طریق دنیای ویران شده از نظر زیست محیطی است. موفقیت آن الهام بخش فیلمی به همین نام (که در سال 1984 اکران شد) شد و میازاکی و تاکاهاتا را تشویق کرد تا یک قرارداد مشارکت دائمی تر را انجام دهند. آنها با هم استودیو گیبلی را در سال 1985 راه اندازی کردند. سال بعد Tenkū no shiro Rapyuta (قلعه ای در آسمان) از میازاکی در ژاپن و Nausicaä در ایالات متحده با عنوان Warriors of the Wind منتشر شد. اگرچه سکانس‌های هوایی تأثیرگذار فیلم اصلی دست نخورده باقی ماندند، ویرایش‌های گیج‌کننده و دوبله ضعیف، Warriors of the Wind را عملاً غیرقابل تماشا کرد. بیش از یک دهه می گذرد تا میازاکی یک نسخه غربی دیگر را در نظر بگیرد.

میازاکی و استودیو گیبلی به تولید آثار برای بازار داخلی ادامه دادند. Tonari no Totoro (همسایه من توتورو) او در سال 1988 در کنار فیلم Hotaru no haka (قبر کرم شب تاب) تاکاهاتا شروع به کار کرد. در حالی که هر دو فیلم مورد استقبال منتقدان قرار گرفتند، موفقیت مالی استودیو با فروش فوق العاده کالاهای توتورو تضمین شد. میازاکی با Majo no takkyūbin (1989؛ سرویس تحویل کیکی)، داستان به بلوغ رسیدن یک جادوگر جوان، و Kurenai no buta (1992؛ Porco Rosso)، یک داستان ماجراجویی در مورد یک آس پرنده جنگ جهانی اول که نفرین شده است را دنبال کرد. صورت خوک داشته باشد این موفقیت ها زمینه را برای مونونوکه-هیم (شاهزاده خانم مونونوکه) در سال 1997 فراهم کرد، فیلمی پرفروش که رکوردهای باکس آفیس ژاپن را شکست. این فیلم برخی از موضوعات تکرارشونده میازاکی، مانند تضاد بین پیشرفت انسان و نظم طبیعی و تداوم دنیای معنوی در کنار امور دنیوی را بازبینی می کند. علاوه بر این، تصویر کوداما (ارواح درختی ژاپنی) به عنوان موجودات انسان نما سفید با سرهای تلق، یکی از ماندگارترین تصاویر در انیمه را ارائه کرد.


اشتراک Britannica Premium را دریافت کنید و به محتوای انحصاری دسترسی پیدا کنید.
اکنون مشترک شوید
فیلم Sen to Chihiro no kamikakushi از میازاکی (2001؛ Spirited Away) برنده جایزه برتر جشنواره بین‌المللی فیلم برلین در سال 2002، برنده بهترین فیلم آسیایی در جوایز فیلم هنگ‌کنگ و بهترین انیمیشن بلند در جوایز اسکار 2003 شد. این فیلم در زادگاهش ژاپن برنده بهترین فیلم در جوایز اسکار ژاپن انیمه در سال 2002 شد و به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ ژاپن جایگزین تایتانیک شد. در این فیلم، چیهیرو، یک دختر جوان معمولی و البته کمی لوس، از والدین خود دور می شود و وارد قلمروی خدایان و جادو می شود. در آنجا که با نام سن دوبله شده است، مجبور می شود به عقل خود بسنده کند تا نام خود را پس بگیرد و به دنیای انسان ها بازگردد.

میازاکی موفقیت خارق العاده Spirited Away را با Hauru no ugoku shiro (2004؛ قلعه متحرک هاول) دنبال کرد، داستان دختر جوانی که با بدن پیرزنی نفرین شده و تلاشی که او را به یک قلعه متحرک افسانه ای هدایت می کند. در سال 2006 نامزد دریافت جایزه اسکار شد. در سال 2005 دیزنی نسخه بازسازی شده Nausicaä را بر روی DVD رونمایی کرد. این نسخه که هم آهنگ اصلی ژاپنی و هم یک دوبله انگلیسی ضبط شده حرفه ای را دارد، اولین باری بود که فیلم به شکل اصلی خود در ایالات متحده به صورت تجاری عرضه شد. «Gake no ue no Ponyo» (2008؛ پونیو) نسبت به اکثر فیلم‌های میازاکی مخاطبان جوان‌تری را هدف قرار داد، اما با این وجود این فیلم برترین قرعه‌کشی باکس آفیس ژاپن در سال 2008 بود. میازاکی بعداً فیلم‌نامه‌های استودیو گیبلی را نوشت.

arigurashi no Arietti (2010؛ The Secret World of Arrietty)، که بر اساس کتاب کودکان مری نورتون، وام گیرندگان، و Kokurikozaka kara (2011؛ ​​از بالا در پاپی تپه)، یک داستان دوران بلوغ اقتباس شده از یک سری مانگا، ساخته شده است. فیلم دوم توسط گورو پسر میازاکی کارگردانی شد.


خار کوچک جدید از بریتانیکا
یک واقعیت خوب
مایکروویو زمانی ایجاد شد که یک مهندس که روی مگنترون رادار کار می کرد متوجه شد که شکلات شکلات او را آب می کند. او بعداً آن را با دانه های ذرت بو داده آزمایش کرد.
همه حقایق خوب را ببینید
کازه تاچینو (2013؛ باد برمی خیزد) برداشتی امپرسیونیستی از زندگی مهندس هوریکوشی جیرو بود که هواپیماهای جنگنده ای را طراحی کرد که ژاپنی ها در طول جنگ جهانی دوم از آنها استفاده می کردند. این فیلم بر اساس مانگای میازاکی به همین نام ساخته شد و در سال 2014 نامزد جایزه اسکار شد. میازاکی اعلام کرد که کازه تاچینو آخرین فیلم بلند او خواهد بود و کار روی Kemushi no Boro (Boro the Caterpillar) را آغاز کرد. ، فیلمی کوتاه برای موزه گیبلی در میتاکا. با این حال، بازنشستگی میازاکی موقتی به نظر می رسید. در سال 2016 او اعلام کرد که Kemushi no Boro به یک نسخه بلند گسترش خواهد یافت. این فیلم اولین پروژه میازاکی بود که به طور کامل در انیمیشن کامپیوتری انجام شد. او در سال 2015 جایزه اسکار افتخاری را از آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک دریافت کرد.

ممد بازدید : 164 شنبه 18 تیر 1401 زمان : 0:43 نظرات (0)

این هفته آن را به یکی از کارخانه‌های پوشاک بردیم تا بفهمیم یک لباس چگونه ساخته می‌شود و چه نوع کاری برای تحقق طرح رویای شما انجام می‌شود. تنها با مجموعه‌ای از الگوهای کاغذی و چند متر پارچه، از یک تولیدکننده بزرگ لباس از اروپای شمالی بازدید کردیم تا درک کاملی از این فرآیند به دست آوریم. اجازه دهید آن را با شما به اشتراک بگذاریم:

بدون اطلاع قبلی از نحوه عملکرد صنعت تولید پوشاک، ممکن است کمی گیج کننده باشد.چاپ عکس روی تیشرت افرادی که برای اولین بار با کارخانه‌های پوشاک کار می‌کنند، اغلب از تأخیرها، زمان‌های طولانی یا عدم انعطاف‌پذیری کارخانه، زمانی که یک برند درخواست تغییرات در لحظه آخر می‌کند، ناامید می‌شوند. شما همچنین می توانید راهنمای ما در مورد کار با تولید کنندگان لباس را بررسی کنید.


مشاهده روند تولید پوشاک به شما کمک می کند تا آن را درک کنید و انتظارات خود را درست تنظیم کنید. این به شما این امکان را می دهد که ارتباط بهتری با تولید کنندگان لباس ایجاد کنید. در مورد این موضوع می توانید پست وبلاگ ما را در مورد نحوه صحبت با تولید کنندگان لباس در زمانی که آن را درست پیدا کردید، بررسی کنید.

هر طراحی با یک طرح شروع می شود، سپس یک بسته فناوری یا طراحی CAD. خوشبختانه، ما قبلاً مراحل پیش‌تولید خود را با یک طراح دوست‌داشتنی و سازنده بسته‌های فناوری تکمیل کرده‌ایم که همه این‌ها را برای ما مرتب کرده است، و کمک می‌کند ایده‌ای که داشتیم را به یک نقشه فنی و مشخصات فنی تبدیل کنیم. سپس CAD ها را به الگوسازی که می شناختیم بردیم و الگوهایی را برایمان برش داده بودیم. ما اینها را به سازنده آوردیم…

1. الگوها - کاغذ در مقابل دیجیتال
تولیدکننده لباس بلافاصله خاطرنشان کرد که برای نمونه برداری و تولید مناسب، الگوهای کاغذی ما باید دیجیتالی شوند، زیرا انجام برخی کارها با داشتن الگوهای کاغذی غیرممکن است. در دنیای دیجیتال مدرن، داشتن الگوهای خیاطی در فایل به جای روی کاغذ، فقط منطقی است. متخصص الگوسازی سازنده، الگوهای کاغذی ما را برداشت و روی یک تخته بزرگ قرار داد که به آن دیجیتایزر می‌گویند. این به سازنده الگو اجازه می داد تا الگوهای کاغذ را در سیستم خود وارد کند، در مورد ما کارخانه از نرم افزار Assyst استفاده می کرد. هر قسمت الگو با یک دستگاه دستی که یک عکس فوری از موقعیت الگو برای هر نقطه می‌گرفت، گام برداشت. آنها همه اطراف قطعه الگو را دور زدند تا اینکه تمام اطلاعات جمع آوری شد و الگوی ما در نرم افزار آنها ظاهر شد. این یک فرآیند زمان‌بر است، زیرا برخی از لباس‌ها ده‌ها پانل دارند. ما خوش شانس بودیم که فقط تعداد کمی داشتیم.

2. مرتب سازی الگوها پس از دیجیتالی کردن
سازنده الگو متوجه شد که چند مکان ناهموار و ایرادات کمی وجود دارد که اکنون که الگو در سیستم آنها قرار دارد به راحتی قابل تنظیم و رفع می شوند. کار با الگوهای دیجیتال به سازنده الگو اجازه می دهد تا تغییرات و تغییراتی را با دقت جراحی انجام دهد. تمام تنظیمات اندازه گیری در زمان واقعی تجسم و ردیابی می شوند. به هر حال، اگر نمونه های تولید شده را تایید کنیم، بعداً از همان مجموعه الگوها برای درجه بندی به اندازه های دیگر استفاده می شود. درجه بندی سایز با استفاده از همین نرم افزار انجام می شود.


3. Lay-plan: آماده سازی الگوها برای تولید
مرحله بعدی چاپ الگوها روی پلاتر بود. برای انجام این کار، متخصص کارخانه باید یک طرح چیدمان مناسب تهیه می‌کرد، که به معنای چیدمان تمام بلوک‌های الگو به ترتیب خاص (در نمونه‌گیری) با در نظر گرفتن مواردی مانند طول پارچه، عرض رول، تعداد کل اقلام بود. با تفکیک اندازه ها تولید شود. همانطور که الگوها در حال حاضر در سیستم آنها بودند، به سرعت انجام شد. سپس نرم افزار مورد استفاده برای طرح لایه بندی، چیدمان بهینه این اشکال هندسی (الگوها) را برای مقادیری که داشتیم و سایر معیارها را برای استفاده بهینه از پارچه و کاهش مصرف پارچه پیشنهاد کرد. اگرچه نرم افزار این کار را به خوبی انجام داد، اما هنوز جای پیشرفت وجود داشت.

یک متخصص خوب مانند کسی که ما داشتیم می توانست این را تشخیص دهد و طرح پیشنهادی نرم افزار حرفه ای را بهبود بخشد. چیدمان به اطراف منتقل شد تا زمانی که متخصص کارخانه متوجه شد که چیدمان کاملاً عالی است. به ما گفته شد که راندمان بهینه استفاده از پارچه حدود 70-80٪ است. با تنوع بیشتر در اندازه ها و مقادیر بیشتر جزئیات قطعات الگوی کوچکتر در تولید، راندمان همیشه بالاتر خواهد بود.

توجه داشته باشید که مصرف پارچه برای یک نمونه و برای تولید فله برای یک کالا می تواند بسیار متفاوت باشد. به تتریس قدیمی خوب فکر کنید، شما در حال چیدن اشکال هستید و سعی می کنید از فضاهای خالی و خالی اجتناب کنید.

4. برش پارچه
پلاتر الگوهای ما را از طرح اولیه از پیش تدوین شده چاپ کرد و کارگران آماده برش پارچه ما بودند. الگوها روی کاغذ مخصوصی که به طور یکپارچه به پارچه چسبیده بود چاپ می شد، بنابراین وقتی برش انجام می شد هیچ چیز سر نمی خورد. با شروع برش، متوجه شدیم که قسمت اولیه به صورت دستی با قیچی انجام می شود، اما سپس قطعات ریزتر با تجهیزات تخصصی بریده می شوند.

به ما گفته شد که نمونه ها اغلب به صورت دستی برش داده می شوند، در حالی که برای تولید فله این فرآیند کمی متفاوت است. همین نوع از پارچه های پارچه ای مانند لایه روی هم قرار می گیرند

یک کیک و به صورت عمده برش دهید. سازنده پوشاک به ما گفت که ترکیب و ضخامت پارچه تعیین می کند که آیا می توان آن را با هم برش داد. به عنوان مثال، پنبه و ویسکوز را نمی توان همزمان برش داد. پارچه های مختلف نسبت به برش واکنش متفاوتی نشان می دهند و می توانند بیشتر از بقیه تغییر شکل دهند، بنابراین نتیجه ناهموار خواهد بود. به همین دلیل است که حتی اگر یک درصد تفاوت در ترکیب وجود داشته باشد، یک کار برش جداگانه لازم است. با نگاهی به اطراف متوجه شدیم که پارچه های لایه ای زیادی از قبل بریده شده و آماده حرکت هستند. خوب، به نمونه های ما برگردیم…

5. ساخت ست برای خیاطان
پس از اتمام برش، تمام قطعات برش خورده در مجموعه هایی کنار هم قرار گرفتند. برای بهینه‌سازی تولید، عملیات‌های مشابه گروه‌بندی شدند تا افراد بتوانند با سرعت بخشیدن به انجام کارهای مشابه، به تدریج در زمان تولید صرفه‌جویی کنند. به روشی که هر روز دندان هایتان را مسواک می زنید فکر کنید. تا به حال احتمالاً تکنیکی دارید که شما را در آن کارآمدتر کرده است.

6. رنگ ها و تزئینات
برای مرحله تولید از ما خواسته شد تا رنگ مناسب نخ ها را متناسب با رنگ پارچه انتخاب کنیم. با کمی تلاش موفق شدیم بهترین رنگ های همسان را پیدا کنیم. ما با گزینه های زیادی روبرو بودیم. برخی از آنها کمترین تفاوت را داشتند و ما حتی تمام سایه های موجود را ندیده ایم.

برای این اقلام به جز کش ها نیازی به برش وجود نداشت، اما ما متوجه انتخاب زیادی از زیپ ها، دکمه ها و سایر لوازم جانبی ارائه شده توسط پارچه شدیم.

7. تنظیم ماشین آلات
متخصص ما مجموعه ای از قطعات پارچه برش خورده خود را داشت و آماده شروع نمونه برداری بود، اما باید ابتدا تجهیزات را تنظیم می کرد. هر چرخ خیاطی باید برای نوع خاصی از پارچه تنظیم شود. او شروع به تخلیه نخ های قدیمی و قرار دادن قرقره های جدید برای نمونه های ما در رنگی که ما انتخاب کردیم، کرد. خیاط 6 حلقه نخ همرنگ لباس ما را برداشت و داخل چرخ خیاطی قفل تخت گذاشت. سپس درز را روی یک تکه پارچه آزمایش کرد تا مطمئن شود که کشش به درستی تنظیم و تنظیم شده است.

8. در نهایت، خیاطی
با بررسی اینکه آیا همه چیز به درستی تنظیم شده است، او شروع به چیدن مجموعه و دوختن قطعات به هم کرد تا اینکه ما شروع به دیدن طرح خود کردیم که در نهایت جان می گیرد. واقعا لحظه هیجان انگیزی بود!

9. اتمام
پس از تکمیل اقلام، او آنها را به واحد نمونه برداری برد تا اندازه گیری ها را با مشخصات ما بررسی کند. همه چیز خوب به نظر می رسید و پس از کمی QC کامل، نمونه ها را امتحان کردیم، آنها را برای درجه بندی تأیید کردیم و به بحث در مورد سفارش تولید انبوه آینده پرداختیم.

در مجموع، کل این پروسه یک نیم روز طول کشید. در نظر داشته باشید که افراد اختصاصی به ما داده شده و نمونه برداری برای کل روز برای ما رزرو شده است. تیمی که در مرحله نمونه گیری با آنها تماس داشتیم حدود 5-6 نفر بود و نمونه ما از 5 (!) بخش مختلف از الگوسازی، متخصصان چیدمان پلاتر، قطعات و تریم ها گرفته تا نمونه برداری و در نهایت تا کنترل کیفیت را طی کرد.

بعد از اینکه کارهای عظیمی را که انجام شد دیدیم، فهمیدیم که هر چقدر می‌خواهیم کارها را با یک کارخانه عجله کنیم، به سادگی نمی‌توان آن را در یک ساعت انجام داد. این نیاز به آماده سازی، تنظیمات و کار یک تیم اختصاصی دارد.

تولیدکنندگان لباس به ندرت این اطلاعات را به اشتراک می گذارند یا به مردم اجازه می دهند یک روز را با آنها بگذرانند تا این روند را مشاهده کنند. ما احساس کردیم که درک بسیار عمیق تری از کاری که آنها انجام می دهند به دست آورده ایم و خوشحالیم که این اطلاعات را با شما به اشتراک می گذاریم. امیدوارم این مقاله برای همه کسانی که با کارخانه‌ها کار می‌کنند یا تازه شروع به کار می‌کنند، مفید باشد تا مراحل تولید نمونه‌برداری را درک کنند و از اینکه این یک فرآیند دقیق و پیچیده است، نه یک کار یک دقیقه‌ای، مفید باشد. اگر برای تولید آماده هستید، راهنمای ما را در مورد 10 اشتباهی که باید هنگام برخورد با تولید کنندگان لباس اجتناب کنید، بررسی کنید.

منبع

ممد بازدید : 33 جمعه 13 خرداد 1401 زمان : 23:01 نظرات (0)

اگر فکر می‌کردید صنعت کاغذ از بین می‌رود، دوباره فکر کنید. کاغذهای گرافیکی به دلیل دیجیتالی شدن فشرده می شوند، اما به طور کلی صنعت کاغذ و محصولات جنگلی تغییرات عمده ای در فروشگاه و چشم اندازهای هیجان انگیز برای رشد جدید دارد.
دانلودها
باز کردن پنجره تعاملی
 مقاله (PDF-729KB)
با توجه به آنچه در مطبوعات می خوانید و در خیابان می شنوید، ممکن است به خاطر این باور داشته باشید که صنعت کاغذ و محصولات جنگلی در پی دیجیتالی شدن به سرعت از بین می رود. اینجا سال 2015 برای اولین بار شاهد کاهش تقاضای جهانی برای کاغذهای گرافیکی بودیم و کاهش تقاضا برای این محصولات در آمریکای شمالی و اروپا طی پنج سال گذشته حتی از بدبینانه ترین پیش بینی ها نیز بارزتر بوده است.

اما صنعت کاغذ و محصولات جنگلی به طور کلی در حال رشد است، البته با سرعت کمتری نسبت به قبل، زیرا سایر محصولات در حال پر کردن شکافی هستند که بازار کاغذ گرافیکی در حال کاهش است (شکل 1). بسته بندی همراه با دستمال کاغذی و خمیر محصولات بهداشتی در سراسر جهان در حال رشد است. اگرچه هنوز بازار نسبتاً کوچکی است، خمیر کاغذ برای کاربردهای نساجی در حال رشد است. و جستجوی گسترده ای برای کاربردها و کاربردهای جدید چوب و اجزای آن در آزمایشگاه ها و مراکز توسعه متعددی در حال انجام است. صنعت کاغذ و محصولات جنگلی در حال از بین رفتن نیست - دور از آن. اما در حال تغییر، شکل گیری و توسعه است. ما استدلال می کنیم که صنعت در حال گذر از اساسی ترین تحولی است که در چندین دهه دیده است.

نمایش 1
صنعت جهانی کاغذ و مقوا علیرغم کاهش در بخش کاغذ گرافیکی به رشد خود ادامه می دهد.
ما در تلاش هستیم تا افراد دارای معلولیت دسترسی برابر به وب سایت خود را فراهم کنیم. اگر مایل به اطلاعات در مورد این محتوا هستید، خوشحال می شویم که با شما همکاری کنیم. لطفاً به ما ایمیل بزنید: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com
در این مقاله، تغییراتی را که می‌بینیم در سراسر صنعت اتفاق می‌افتد را تشریح می‌کنیم و چالش‌هایی را که مدیران عامل و تیم‌های رهبری آن‌ها در دهه آینده باید مدیریت کنند، شناسایی می‌کنیم.

تغییر ساختار صنعت
ساختار چشم انداز صنعت در حال تغییر است. تغییرات به صورت جداگانه چشمگیر نیستند، اما انباشت تغییرات در دراز مدت اکنون به نقطه ای رسیده است که باعث ایجاد تفاوت می شود.

ادغام عامل اصلی در بسیاری از بخش های صنعت بوده است. بزرگ‌ها در حوزه‌های تمرکز انتخابی‌شان بزرگ‌تر شده‌اند. در سطح کل، بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کاغذ و محصولات جنگلی در جهان رشد چندانی نکرده‌اند، و حتی تعداد زیادی از آنها کاهش یافته‌اند. کاری که آنها انجام داده اند این است که تلاش خود را بر بخش های کمتری متمرکز می کنند. در نتیجه، سطوح غلظت در بخش های خاص به طور کلی، اگر نه به طور کلی، افزایش یافته است (شکل 2). در برخی از بخش‌ها مانند تخته کانتینر آمریکای شمالی و کاغذ ریز پوشش داده شده، تمرکز مالکیت همانطور که توسط رویکردهای سنتی برای ترسیم مرزهای بخش تعریف می‌شود، ممکن است به سطوحی برسد که برای شرکت‌ها دشوار باشد که فرصت‌های خرید بیشتری را پیدا کنند که توسط مقامات رقابت تأیید شود.

نمایش 2
تمرکز بخش در ده سال گذشته در بیشتر بخش ها افزایش یافته است.
ما در تلاش هستیم تا افراد دارای معلولیت دسترسی برابر به وب سایت خود را فراهم کنیم. اگر مایل به اطلاعات در مورد این محتوا هستید، خوشحال می شویم که با شما همکاری کنیم. لطفاً به ما ایمیل بزنید: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com
گروه‌بندی از شرکت‌ها پدید آمده است که با گروه بزرگ‌ترین شرکت‌ها یکسان نیست، اما تا حدی با آن همپوشانی دارد و از جغرافیاها و بخش‌های مختلف بازار گرفته شده است. شرکت های این گروه از طریق حاشیه های بالا و بدهی کم خود را برای رشد بیشتر قرار داده اند (شکل 3). تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که منابع مالی در دسترس برخی از اعضای این گروه برای مخارج سرمایه ای استراتژیک می تواند پنج تا ده برابر بیشتر از سایر بازیگران برتر صنعت باشد. این به طور بالقوه نشان دهنده یک نیروی قدرتمند برای تغییر در صنعت است، و در چند سال آینده جالب خواهد بود که ببینیم این شرکت ها چگونه منابع خود را خرج می کنند. برخی از این شرکت‌ها با صندوق‌های جنگی بزرگ و جریان‌های نقدی قابل توجه سالانه قابل استقرار برای سرمایه استراتژیک ممکن است حتی برای یافتن فرصت‌هایی در مقیاسی که با این منابع منطبق باشد با چالش مواجه شوند.

نمایش 3
شرکت‌های تولید کاغذ و خمیر کاغذ در حال ایجاد عضلات قابل توجهی برای اقدامات ساختاری و رشد بیشتر هستند.
ما در تلاش هستیم تا افراد دارای معلولیت دسترسی برابر به وب سایت خود را فراهم کنیم. اگر مایل به اطلاعات در مورد این محتوا هستید، خوشحال می شویم که با شما همکاری کنیم. لطفاً به ما ایمیل بزنید: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com
جایی که رهبران هستند، عقب مانده ها نیز هستند. ما بر این باوریم که تفاوت‌های آشکار در عملکرد بین شرکت‌ها در سراسر صنعت همچنان علاقه سرمایه‌گذاران و بازیگران سهام خصوصی را در صنعتی که در حال حاضر تحت بازسازی اساسی و M&A قرار دارد، جلب می‌کند.

تغییر بخش های بازار
چه شرکت‌ها در موقعیت مناسبی برای رشد بیشتر باشند و چه هنوز نیاز به کسب حق رشد دارند، می‌توانند انتظار رشد تقاضا را داشته باشند.

محصولات کاغذ و مقوا در دهه آینده بازار کاغذ گرافیکی همچنان با کاهش تقاضا در سرتاسر جهان روبرو خواهد بود و تحقیقات ما هنوز استدلال های معتبری برای طبقه خاصی برای تقاضای آینده پیدا نکرده است. اما این کاهش باید با افزایش تقاضا برای بسته بندی - صنعتی و همچنین مصرفی - و محصولات دستمال کاغذی متعادل شود. در مجموع، تقاضا برای محصولات مبتنی بر الیاف در سطح جهانی افزایش می یابد و برخی از بخش ها سریعتر از سایرین رشد می کنند (شکل 4).

نمایش 4
چشم انداز رشد در خمیر و کاغذ به طور قابل توجهی در بین بخش ها و مناطق متفاوت است.
ما در تلاش هستیم تا افراد دارای معلولیت دسترسی برابر به وب سایت خود را فراهم کنیم. اگر مایل به اطلاعات در مورد این محتوا هستید، خوشحال می شویم که با شما همکاری کنیم. لطفاً به ما ایمیل بزنید: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com
این تصویر خالی از ابهام نیست. یکی از نقاط مبهم در آسمان تقاضا ممکن است نگرانی در مورد سرعت رشد تقاضا در چین باشد. انتظارات رشد از چند سال پیش، نه تنها در کاغذهای گرافیکی، بلکه در کاغذهای دستمال کاغذی و بسته بندی، کمی بیش از حد خوش بینانه ثابت شده است. و اخیراً، در نتیجه آشفتگی در بازار الیاف بازیافتی، کاربران چینی بسته بندی های راه راه مصرف خود را از طریق کاهش وزن و استفاده از جعبه های پلاستیکی قابل استفاده مجدد کاهش داده اند. با توجه به وزن چین در بازار جهانی کاغذ و مقوا، حتی تغییرات نسبتاً متوسط ​​نیز می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

اینکه چگونه این روندهای تقاضا به سودآوری صنعت تبدیل می شود، البته به شدت تحت تأثیر اقدامات عرضه صنعت خواهد بود. پیش‌بینی حرکت عرضه بیش از چند سال بعد بسیار دشوار است، اما ما معتقدیم مشاهدات زیر به این بحث مرتبط است.

کاغذهای گرافیکی، به ویژه کاغذ روزنامه و کاغذهای پوشش داده شده، اما همچنین کاغذهای بدون پوشش، همچنان با کاهش شدید تقاضا و فشار قابل توجهی برای بازسازی ظرفیت تولید مواجه خواهند شد. ما احتمالاً شاهد تبدیل ماشین آلات به بسته‌بندی و کاغذهای تخصصی و همچنین حرکت‌های ساختاری نوآورانه‌تر خواهیم بود که شامل نوآوری‌هایی در توزیع و زنجیره تامین می‌شود. چنین تغییرات ساختاری در حال حاضر تأثیر خود را گذاشته است و سودآوری شرکت های کاغذ گرافیکی پس از چندین سال در رکود دوباره ظاهر شده است. تلاطم در کاغذهای گرافیکی در عین حال به بسته بندی و بخش های دستمال کاغذی سرایت کرده است، با افزایش ظرفیت در بخش هایی که واقعاً به آن نیاز ندارند.
بسته‌بندی و دستمال کاغذی مصرف‌کننده عمدتاً توسط تغییرات جمعیتی و روند مصرف‌کننده مانند تقاضا برای راحتی و پایداری هدایت می‌شود. رشد آن تقریباً برابر با تولید ناخالص داخلی خواهد بود. ما انتظار داریم که نوآوری یک عامل موفقیت حیاتی باشد، به‌ویژه با توجه به نگرانی‌های اخیر در مورد زباله‌های بسته‌بندی پلاستیکی، که می‌تواند فرصت‌ها و چالش‌هایی را برای بسته‌بندی مصرف‌کننده مبتنی بر فیبر ایجاد کند. اما ما مطمئن نیستیم که بازیکنان بسته بندی تا چه حد می توانند نوآوری را به تنهایی پیش ببرند. بدیهی است که آنها می توانند رهبری توسعه مواد را بر عهده بگیرند، اما ممکن است نیاز به پیروی و همکاری با خرده فروشان و شرکت های کالاهای مصرفی در زمینه هایی مانند فرمت، استفاده و فناوری داشته باشند. در عین حال، ورودی ظرفیت از بخش کاغذ گرافیکی باید مدیریت شود.
حمل‌ونقل و بسته‌بندی صنعتی نیز فرصت‌هایی برای نوآوری و مقدار مشخصی از اختلال در ایجاد ارزش در تقاطع بین الزامات پایداری، تجارت الکترونیک و یکپارچه‌سازی فناوری خواهد دید. ما تخمین می زنیم که تجارت الکترونیک تقریباً نیمی از رشد تقاضا در بسته بندی حمل و نقل را طی چند سال آینده هدایت خواهد کرد. از آنجایی که بسته‌بندی با این کانال خاص سازگار می‌شود، باید راه‌حل‌های جدیدی برای مسائل مختلفی پیدا کند، مانند نحوه رسیدگی به تحویل آخرین مایل، انتخاب پایدار بین بسته‌بندی پلاستیکی مبتنی بر فیبر و سبک وزن، و ادغام بالقوه حمل‌ونقل. بسته بندی ثانویه) و مصرف کننده (اولیه)، به نام چند مورد.
فیبر در دو سال گذشته روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشته است که تا حد زیادی باعث خوشحالی تولیدکنندگان خمیر کاغذ و ناراحتی کاربران شده است. قیمت‌های چوب سخت و چوب نرم به‌طور یکسان از سال 2017 افزایش ثابتی داشته‌اند، زیرا به دلیل شروع آهسته ظرفیت (خمیر چوب سخت)، افزایش ظرفیت محدود و معیار خاصی از روانشناسی صنعت است. در دو سال گذشته، قیمت‌ها در سطح جهانی از مسیری عبور کردند که ما آن را «رژیم پرواز به بالا» می‌نامیم، به‌طوری‌که قیمت‌ها به‌طور قابل توجهی و به‌طور غیرمعمولی بالاتر از هزینه تولیدکننده نهایی است. چنین موقعیت هایی که گهگاه در بسیاری از صنایع دیگر مواد اولیه دیده می شوند، به ندرت عمر طولانی دارند. در واقع، از ابتدای سال 2019، قیمت ها کاهش یافته است - در چین به شدت کاهش یافته است.

منبع

ممد بازدید : 32 چهارشنبه 13 بهمن 1400 زمان : 23:44 نظرات (0)

ساخت پارچه شامل تبدیل نخ ها و گاهی الیاف به پارچه ای با ویژگی هایی است که توسط مواد و روش های به کار رفته تعیین می شود. اکثر پارچه ها در حال حاضر با روش های درهم آمیزی مانند بافندگی یا بافندگی تولید می شوند. بافت که در حال حاضر عمده ترین روش تولید پارچه است،اینجا شامل بافت های پایه، ساده یا تیغه ای، پارچه جناغی و ساتن و بافت های فانتزی شامل پرز، ژاکارد، دوبی و گز می باشد. پارچه های تریکو به سرعت در حال افزایش هستند و شامل انواع پود و انواع تار، راشل و تریکو می شوند. سایر پارچه های در هم تنیده عبارتند از تور، توری و قیطان. پارچه های نبافته اهمیت پیدا می کنند و شامل موادی می شوند که از طریق نمد و چسباندن تولید می شوند. فرآیندهای لمینیت نیز در حال افزایش هستند و پیشرفت های نسبتاً اخیر شامل سوزن بافی و فرآیند دوخت بافندگی است.

پارچه های بافته شده
پارچه‌های بافته شده از نخ‌هایی ساخته می‌شوند که به ترتیب منظمی به نام سیستم اتصال یا بافت در هم تنیده شده‌اند. بافندگی فرآیند ترکیب اجزای تار و پود برای ساختن یک ساختار بافته است. اجزاء نه نیازی به موازی با یکدیگر دارند و نه در زوایای قائم از یکدیگر متقاطع باشند، اما بیشتر ساختارهای بافته شده از دو مجموعه اجزا تشکیل شده اند، هر دو انعطاف پذیر و متقاطع در زوایای قائم. بافندگی از بافتن تار و پود، قیطاندن و تورسازی متمایز است، زیرا این فرآیندهای اخیر تنها از یک مجموعه عناصر استفاده می کنند. علاوه بر این، تفاوت‌های هندسی نیز وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها زوایای کوچکی است که اجزای یک سازه بافته شده از طریق آن به طور کلی خم می‌شوند، برخلاف اجزای دیگر سازه‌ها.


بافندگی یک روش ساختمانی پرکاربرد است زیرا ارزان، اساساً ساده و سازگار است. پارچه‌های بافته دارای ویژگی‌های ارزشمندی هستند که تا حدی ناشی از ترکیب هندسی اجزای آن‌ها و تا حدودی از این واقعیت است که اجزا در موقعیتی قرار می‌گیرند نه با اتصال سفت و سخت، بلکه توسط اصطکاک ایجاد شده در مناطقی که در آن تماس برقرار می‌کنند. پارچه های بافته شده در منسوجات خانگی، پوشاک و صنعتی استفاده می شود.

طراحان نساجی می توانند با انتخاب نخ ها، فرآیندهای تکمیل و سیستم های صحافی، پارچه های بسیار متنوعی تولید کنند. نخ ها از نظر ضخامت، صافی، محتوای الیاف، پیچش و رنگ متفاوت هستند که همگی تأثیر عمیقی بر پارچه تمام شده دارند. فرآیندهای تکمیل از درمان ساده ای مانند برس زدن چرت روی پارچه بافته گرفته تا فرآیند شیمیایی پیچیده ای که برای تغییر پارچه پنبه ای مات به ارگانی شفاف و دائمی سفت شده استفاده می شود، متغیر است.


با این حال، سیستم صحافی یا بافت، عامل اساسی در تعیین ویژگی یک پارچه بافته است. سه سیستم اصلی ساده یا تیغه ای، جناغی و ساتن هستند. در سیستم های صحافی پیچیده، بافته های اصلی با دستکاری دستی یا اتصالات مکانیکی بافندگی ترکیب یا غنی می شوند. اینها شامل بافته های چند صفحه، پرز، خاتم کاری و گاز است. صرف نظر از سیستم صحافی، دستگاه های دیگر - دستکاری فاصله تارها، ضربه زدن به داخل، یا کشش - می توانند برای تغییر ظاهر هر بافتی، شل تر یا فشرده تر کردن آن، و منظم کردن آن کم و بیش استفاده شوند.

همانطور که نت موسیقی ایده‌های آهنگساز را منتقل می‌کند، پیش‌نویس‌های بافت یا طرح‌های کاغذی نقطه‌ای، دستورالعمل‌های طراح پارچه را برای ساخت پارچه‌های بافته‌شده به اطلاع می‌رساند. پیش نویس طرحی است روی کاغذ گراف که حداقل یک واحد تکرار یا بافت پارچه را نشان می دهد که باید بافته شود. این اطلاعات متخصص بافنده یا آسیاب را قادر می‌سازد تا نقشه کشش تار، اتصال مهارها به مکانیسم ریختن و ترتیب ریزش را ترسیم کند.

فرآیند بافندگی
پارچه بافته شده معمولاً در یک جهت طولانی تر از جهت دیگر است. تارهای طولی را تار می‌گویند، و تارهای دیگر را که با تار ترکیب می‌شوند و در عرض آن قرار می‌گیرند، پود نامیده می‌شوند (مترادف‌های آن عبارتند از «پر کردن»، «پد» و «شلیک» یا «بستن»). یک نخ مجزا از تار، با طول نامحدود، انتهای نامیده می شود. هر طول منفرد پود که از یک لبه پارچه به لبه دیگر امتداد می یابد، کلنگ یا گلوله نامیده می شود. پیک های متوالی معمولاً طول های متوالی یک تکه نخ پود است که به طور مکرر روی خود تا می شود.

سه حرکت اساسی بافت
سه حرکت اساسی بافت
سه حرکت اساسی بافندگی
دایره المعارف بریتانیکا، شرکت

در تمام روش‌های بافتن پارچه (به استثنای شکل ابتدایی تار)، قبل از اینکه یک طول پود در تار وارد شود، تار را در طول کوتاهی که از پارچه‌ای که قبلاً شکل گرفته است، جدا می‌کنند و به دو ورقه تبدیل می‌شوند. فرآیند ریختن نامیده می شود و فضای بین ورق ها سوله نامیده می شود. سپس در عملیاتی که به نام چیدن نامیده می شود، یک نخ پود بین دو ورقه تار گذاشته می شود. سپس یک سوله جدید مطابق با ساختار بافت مورد نظر تشکیل می‌شود، با برخی یا تمام انتهای هر ورق به موقعیتی که قبلاً توسط ورق دیگر اشغال شده بود، حرکت می‌کند. به این ترتیب پود بین دو لایه تار بسته می شود.


از آنجایی که نمی توان پود را نزدیک محل اتصال w قرار داد

آرپ و پارچه ای که از قبل بافته شده است، عملیات دیگری به نام کوبیدن یا کوبیدن، برای فشار دادن پین به فاصله دلخواه از آخرین موردی که قبلا درج شده است، ضروری است. اگرچه ضرب و شتم معمولاً در حین تغییر سوله انجام می شود، اما معمولاً قبل از تشکیل کامل سوله جدید کامل می شود.

توالی عملیات اولیه در یک چرخه بافت، ریختن، چیدن، و کوبیدن است. در پایان چرخه، رابطه هندسی پین با تار همان است که اگر مینی از طریق نخ کشیده می شد، بود. فاصله بین انتهای متناوب، ابتدا از یک طرف پارچه و سپس از طرف دیگر، مانند درنینگ. به همین دلیل است که فرآیند بافندگی یک روش درهم تنیده در نظر گرفته می شود.

https://en.wikipedia.org/wiki/Textile_manufacturing

ممد بازدید : 22 چهارشنبه 13 بهمن 1400 زمان : 1:18 نظرات (0)

این شماره از تمرین مد به هسته موضوع ما باز می گردد - فرآیندهای طراحی،کلیک کنید توسعه و ایجاد محصولات مد - که با رویکردهای تمرین از چندین مکان در سراسر جهان از جمله چین، پاکستان، غنا، اتیوپی، آلمان، استرالیا نشان داده شده است. و انگلستان ما این مجله را با یکی از اهداف اصلی آن برای تجلیل از صدای متخصصان مد طراحی کردیم که دیدگاه‌ها و ارزش‌های آنها در نهایت در مصنوعات فیزیکی سه بعدی طراحی شده برای شکل انسان بیان می‌شود. به دنبال شماره قبلی 13.2، که در آن تعدادی از مطالعات موردی طراحی متمرکز بر کاربران مسن‌تر ارائه شد، این موضوع به طور عمیق‌تری به چندین فرآیند طراحی و ساخت نگاه می‌کند و دیدگاه‌های بسیار شخصی و انعکاسی را ارائه می‌کند که بینش عمیق‌تری را در مورد فرآیند خلاق شواهد مختلفی در میان فرهنگ‌ها وجود دارد، از صنایع دستی سنتی گرفته تا استفاده از ابزارهای دیجیتال، اما هیچ‌یک بدون مفهوم‌سازی اولیه و قدردانی برای تبدیل از شکل دوبعدی (طرح، پارچه) به ساختارهای سه‌بعدی قابل تحقق نیستند. نمونه‌ای از لباس‌های ساخته شده، پوشیده شده یا نصب‌شده و لوازم جانبی دست‌کاری شده است. اگرچه در سیستم های آموزشی زمینه و رویکرد تفاوت هایی وجود دارد، اما شباهت های قابل توجهی در فرآیندهای طراحی در مقالات ارائه شده در اینجا وجود دارد. چندین مقاله با تمرکز مادی شروع می‌شوند و حساسیت فرهنگی را به آن القا می‌کنند. برخی دیگر رویکرد عمل‌گرایانه‌تری را اتخاذ می‌کنند که مبتنی بر تمایل به حداکثر کردن استفاده از مواد است، بنابراین شیوه‌های پایدار را برای حفظ مواد گرانبها در استفاده و حذف ضایعات تقویت می‌کنند.

دو مقاله اول در استرالیا و بریتانیا تحقیق شده است. کتاب «خواندن قطعه» اثر راشل کسار، بینش‌های انعکاسی اصیل و شخصی را در مورد فرآیند خلاقانه که به طور خاص بر روی تمرین چرخه‌سازی خودش متمرکز شده است، می‌دهد. او رویکرد خود را مبنی بر تجربه مستقیم مادی بودن و تجربه حسی لباس های آرشیوی که از یک فرد متوفی که هویتش در این مورد مشخص است، منتقل می کند، بیان می کند. این مقاله راه‌هایی را نشان می‌دهد که در آن رویکرد پدیدارشناختی کسار درک بهتری از "مادی بودن صمیمی پوشیدن" فراهم می‌کند، و از طریق مشاهده‌ای که حافظه نهفته را برمی‌انگیزد، روابط مادی و معنای جدیدی را برانگیخت.

نورین خمیسانی شیوه طراحی حرفه ای خود را در «تحول فرآیند طراحی مد برای چندین زندگی و کاربران» دوباره بررسی می کند. خامسانی بر اساس طرح‌هایی از لیبل خودش Outsider و تجربیات مشتریانش، سه لباس را انتخاب می‌کند که ماندگاری طولانی در کمد لباس مشتریان داشته و آنها را با هدف افزایش تطبیق‌پذیری و ماندگاری آن‌ها، برای تشویق استفاده‌های متعدد توسط افراد بالقوه، بازطراحی می‌کند. کاربران در یک سیستم اجاره بازخورد مشتری/کاربر در این فرآیند طراحی تجدید نظر شده کلیدی است که هدف آن تشویق حداکثر استفاده از پوشاک در زمینه اقتصاد دایره‌ای است.

سه مقاله زیر در مورد شیوه های طراحی مد از منابع مختلف در آفریقا سرچشمه می گیرد. اولین مورد از یوردانوس هایلو، "کاربرد طراحی مدولار در بالا بردن ضایعات چرم جامد: رویکرد توسعه پایدار از اتیوپی" است. Hailu قبل از توسعه یک سیستم مدولار برای طراحی و ساخت لوازم جانبی از قطعات کوچک ضایعات چرمی با مزایای پایداری، داده‌های هشت شرکت را در مورد ضایعات چرمی - حجم و ویژگی‌های آن - مقایسه می‌کند. اگرچه لزوماً برای نویسنده شناخته شده نیست، اما این سیستم شبیه به سیستمی است که توسط برند بریتانیایی Elvis & Kresse استفاده شده است که بسیار مؤثر بوده است.

مقاله دوم، «پایداری زیست‌محیطی از طریق جواهرات نساجی برای مد در غنا» توسط Ebenezer Kofi Howard، Ann Abbam Adjaye، Benjamin Kwablah Asinyo، Raphael Kanyire Seidu و Mawuli Kwasi Agbodza، جزئیات یک پروژه آموزشی در مقطع کارشناسی برای طراحی و ایجاد انواع جدید منسوجات را ارائه می‌کند. جواهرات مبتنی بر یک محیط استودیو عملی. هدف این پروژه ایجاد محصولاتی از مواد جایگزین با کاهش اثرات زیست‌محیطی در مقایسه با جواهرات رایج بود، با استفاده از چندین ماده که در غیر این صورت دور ریخته می‌شدند، مانند پوسته کالاباش. علاوه بر این، مقاله بینش هایی را در مورد اهمیت فرهنگی محلی طراحی، مواد و ساخت ارائه می دهد.

سومین مقاله از آفریقا «طرح‌های پوشاک تحت تأثیر فرهنگی: با تمرکز بر عناصر فرهنگی گا-ادانگبه در غنا» توسط السی اوسی، یک پروژه سطح کارشناسی ارشد را مستند می‌کند که در سنت‌ها و فرهنگ بصری مردم گا-ادانگبه ارائه شده است. Osei از طریق بینش دقیق در روند طراحی خود، اهمیت فرهنگی رنگ، نمادها، فیبر و شبح در ساخت لباس را مورد بحث قرار می دهد و بافت تاریخی و معاصر اثر را تحلیل می کند.

دو مقاله زیر در زمینه آسیایی قرار دارند. محمد حسین ستی و لی شن در «عمل طراحی: تلفیقی از ایمان و مد در پاکستان» پروژه‌ای را با هدف طراحی مجدد لباس‌های مذهبی برای زنان مسلمان توصیف می‌کنند.

به ویژه عبای، با توجه به مد. نویسندگان پژوهشی را با یک گروه نمونه متشکل از 30 زن در پاکستان با پیشینه ها و مشاغل مختلف انجام دادند تا دیدگاه ها و خواسته های آنها را مشخص کنند و مجموعه جدیدی از لباس های مجلسی را طراحی کردند که نشان دهنده تلفیقی از مد و ایمان است، پیشنهادی جدید که ترکیبی از اسلام است. لباس و لباس شب غربی، در حالی که هنوز شرایط لازم برای لباس های معمولی را برآورده می کند.

مطالعه Ge Lei و Xiaohui Li "یک رویکرد الگوسازی برای بهبود طراحی مد بدون زباله" تحقیقات خود را بر روی عملکرد رو به رشد برش الگوی زباله صفر متمرکز کرده است. نویسندگان با تکیه بر آثار مک‌کویلان و ریسانن (2011، 2013، 2016) سه روش برای تولید لباس‌های بدون ضایعات پیشنهاد می‌کنند، از جمله با دستکاری پارچه‌های اضافی برای دستیابی به لباس‌هایی که به سبک‌های کلاسیک ساخته شده به روش سنتی نزدیک‌تر هستند. از بلوک های اساسی

اسکاتلند محل آخرین مقاله تحقیقاتی دیوید لورنجر و اولاند ساندرز، "فرایند طراحی گیوه‌سازی اسکاتلندی" است. نویسندگان، هر دو در ایالات متحده، رویکرد خاص مبتنی بر پارچه برای ایجاد این لباس نمادین فرهنگی را بررسی می‌کنند و مهارت‌های مورد نیاز در ساخت انفرادی هر کت را نشان می‌دهند. از طریق مشاهدات و مصاحبه با 17 سازندگان دمپایی، جنبه‌های منحصربه‌فرد فرآیند طراحی و توسعه دامن‌پز شناسایی می‌شود و این میراث و دانش پایه با سایر روش‌های خیاطی پوشاک مقایسه می‌شود.

قطعه پایانی در این شماره از طریق یک اثر هنری غیر معمول توسط طراح مد Wowo Kraus به موضوع مرحوم بازمی گردد. کراوس در مصاحبه‌ای با رناته استاوس، «RI(a)P.: On Fashion, branding and Irony» مفهوم و ساختار پشت نصب خود را با یک تابوت چرمی لحافی، که به سبک Chanel (قبل از مرگ طراح Chanel) ساخته شده است، توضیح می‌دهد. کارل لاگرفلد) که به‌طور برجسته در ویترین یک قفسه‌کن در مرکز برلین به نمایش گذاشته شده است. این قطعه مرزهای سلیقه و تمرین مد روز را مورد بازجویی قرار می دهد، که پس از هجوم همه گیری کووید-19 در سال 2020، بسیار مناسب تر شد.

این عکس فوری از شیوه‌های متنوع و تأثیرات فرهنگی، برخی از تمایز تمرین و آموزش مد را در مؤسسات دانشگاهی در سراسر جهان نشان می‌دهد که به درستی تنوع را جشن می‌گیرند.

لینک سایت منبع

ممد بازدید : 30 پنجشنبه 07 بهمن 1400 زمان : 14:04 نظرات (0)

ساخت کاغذ یک فرآیند بسیار ساده و سرگرم کننده است. امروز در مورد نحوه بازیافت کاغذ به صورت گام به گام صحبت می کنیم. علاوه بر این، در پایان این پست ویدیویی از فرآیند تولید کاغذ برای شما قرار می دهیم.

نحوه بازیافت کاغذ
البته اینکه بخواهیم کاغذ را به صورت صنعتی و تجاری تولید کنیم با ساختن کاغذ خودمان یکی نیست. قیمت کاغذ سابلیمیشن در این مورد می خواهیم در مورد این آخرین روند با شما صحبت کنیم. روشی کاردستی برای ساختن کاغذ نقاشی خودتان. ما باید از این فرض شروع کنیم که هر چه ماده اولیه ما (خمیر کاغذ) بهتر باشد، کاغذ بهتری به دست می آوریم. یعنی کیفیت کاغذ با کیفیت ماده اولیه تعیین می شود.

تجهیزات مورد نیاز برای بازیافت کاغذ
برای تهیه کاغذ باید تفاله و آب را در ظرفی با هم مخلوط کرده و سپس با استفاده از "شکل" (قاب با توری سیمی) کاغذ را بیرون بیاوریم.

فرم یا صفحه نمایش برای ساخت کاغذ
برای شکل دادن می توانیم از قاب چوبی استفاده کنیم. می توانید آن را بسازید یا آن را از برخی موارد بازیافت کنید. در این ما یک مش سیمی بسیار محکم را منگنه می کنیم. مهم این است که قاب به اندازه ای باشد که می خواهیم ورق ها را بسازیم.

علاوه بر این، ما به یک ظرف نیاز خواهیم داشت. در آن ما مخلوط را درست می کنیم. مهم است که این بزرگتر از قاب باشد.

کاغذ قابل بازیافت
ساده ترین کار این است که با کاغذ روزنامه شروع کنید، اما می توانید با کاغذ چاپی که بی فایده است، یادداشت ها، دایرکتوری های تلفن و غیره نیز شروع کنید. از استفاده از کاغذهای کاناپه خودداری کنید، زیرا نتایج خوبی با آنها حاصل نمی شود.

خمیر کاغذ به صورت ورقه هایی به نام Linter و خمیر کاغذ پودری نیز در بازار وجود دارد. اینها برای استفاده به عنوان مواد اولیه برای ساخت کاغذ ما ایده آل هستند. همچنین به خاطر داشته باشید که رنگ کاغذهای استفاده شده و میزان جوهر تیره روی آن ها بر رنگ کاغذ به دست آمده تأثیر می گذارد.

totenart-pulp-of-paper

چگونه در خانه کاغذ درست کنیم
تمیز کردن و آماده سازی کاغذ
اولین کار این است که منگنه، پلاستیک و غیره را بردارید. از کاغذهایی که قرار است استفاده کنیم. طبیعی است که وقتی از کاغذهایی که می‌خواستیم دور بریزیم استفاده می‌کنیم ناخالصی‌های متعددی از این نوع داشته باشد.

در مرحله بعد باید کاغذ را تکه تکه کنیم. لزومی ندارد که تکه های خیلی ریز باشند اما البته نمی توان کل برگ ها را گذاشت. این تکه های کاغذ را باید در ظرفی نه چندان بزرگ به مدت 30 تا 45 دقیقه خیس کنید.

آماده سازی پالپ
پس از خیس شدن، فرآیند تبدیل آنها به خمیر (خمیری که پایه کاغذ جدید خواهد بود) آغاز می شود. ساده ترین راه برای تهیه این مخلوط استفاده از مخلوط کن یا همزن است. کل مخلوط را در آن قرار می دهیم، تا نیمه پر شود و آب گرم به آن اضافه می شود. مخلوط را با سرعت کم شروع می کنیم و به تدریج آن را افزایش می دهیم تا جایی که تکه های کاغذی باقی نماند.بیشتر بدانید

آماده سازی پالپ
اولین کار این است که سطل را تقریباً تا نیمه پر از آب کنید. این سطل باید کمی پهن تر و بلندتر از قاب مورد استفاده باشد و ترجیحاً هم شکل باشد. سپس، پالپ تهیه شده در مرحله قبل را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط یکدست شود.

مقدار بیشتر یا کمتر خمیر کاغذ، ضخامت کاغذ را تعیین می کند، این را می توان با قرار دادن آب کمتر در مخلوط به دست آورد. اگر بخواهیم به کاغذی یکدست و ریز برسیم، باید گلوله های غلیظی که در مخلوط مشاهده می کنیم را از مخلوط خارج کنیم.

چگونه کاغذ بازیافتی را رنگ کنیم؟
این مرحله جایی است که می توانید به کاغذ بازیافتی خود جلوه خاصی بدهید. برای رنگ آمیزی کاغذ رنگی می توانیم بین مراحل سوم و چهارم، رنگ پارچه، قهوه، رنگدانه یا آبرنگ اضافه کنیم. به راحتی رنگ مورد علاقه خود را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا رنگ یکنواخت باقی بماند.

نحوه بازیافت کاغذ توتنارت

استخراج اولین ورق کاغذ
قاب را در مخلوط غوطه ور می کنیم و آن را برای چند ثانیه در سطح نگه می داریم. سپس آن را کمی حرکت می دهیم تا ببینیم پالپ یکنواخت صاف است. به آرامی صفحه را بالا می بریم تا بالای آب قرار بگیرد. در اینجا باید منتظر بمانیم تا بیشتر آب تخلیه شود. در این لحظه ما می توانیم ببینیم که چگونه ورق کاغذ "متولد" می شود.

مرحله بعدی حذف آب اضافی از برگ خواهد بود. برای این کار یک تکه پارچه یا نمد را روی کاغذ قرار می دهیم و کمی فشار می دهیم تا آب اضافی آن فشرده و گرفته شود. همچنین، می توانید از یک اسفنج در طرف دیگر برای حذف این آب استفاده کنید.

وقتی ورق کمی خشک‌تر شد، اکنون می‌توانیم آن را از روی صفحه بلند کنیم. با دقت نمد را بلند می کنیم، ورق کاغذ ما هم باید با نمد بلند شود. اگر کاغذ روی صفحه باقی بماند، ممکن است خیلی سریع برداشته شده باشد یا هنگام برداشتن آب به اندازه کافی فشار داده نشده باشد.

ورق کاغذمان را خشک می کنیم
کاغذ را روی یک سطح صاف بگذارید تا خشک شود. در صورت تمایل، می توانید با استفاده از خشک کن با دمای پایین، این فرآیند را تسریع کنید. وقتی ورق به اندازه کافی خشک شد، آن را از نمد جدا کنید. ما قبلاً خودمان را داریم

ورق ra آماده شد!

ویدئویی در مورد نحوه بازیافت کاغذ
در اینجا ما یک ویدیو از VIX Hacks Español در مورد نحوه ساخت کاغذ در خانه برای شما می گذاریم.


دوره برای ساختن کاغذ خودتان
اگر این فرآیند بازیافت کاغذ را دوست داشتید، دوره‌ای را برای شما باقی می‌گذاریم که شما را ناامید نخواهد کرد. در دوره آموزشی Craft Paper Making شما کل فرآیند تولید یک ورق کاغذ با کیفیت بالا را خواهید آموخت. از جمع آوری گیاه تا پرس و خشک کردن. Juan Barbé تمام مراحل ساخت کاغذ دست ساز از گیاه Enea را با سرعت خود و با هر وسیله ای توضیح می دهد.

لینک سایت منبع 

ممد بازدید : 32 پنجشنبه 30 دی 1400 زمان : 1:44 نظرات (0)

بخش تولید خمیر و کاغذ، انرژی و مواد خام فشرده، با هزینه های سرمایه بالا و چرخه های سرمایه گذاری طولانی است. این صنعت سابقه عالی در بهره وری منابع و نوآوری دارد. به لطف دانش خود در مورد الیاف چوب، صنعت خمیر و کاغذ در خط مقدم توسعه محصولات نوآورانه در کنار محصولات انواع کاغذ سابلیمیشن سنتی تر است. این یک پیشگام در تبدیل اقتصاد زیستی کم کربن اتحادیه اروپا به یک واقعیت صنعتی است.

چرا صنعت خمیر و کاغذ مهم است؟
اشتغال - صنایع تولیدی حدود 647000 کارگر در 21000 شرکت استخدام می کنند.
اقتصاد اتحادیه اروپا - گردش مالی سالانه حاصل از تولید خمیر کاغذ و همچنین گریدها و محصولات کاغذی گرافیکی، بهداشتی، بسته بندی و تخصصی حدود 180 میلیارد یورو است.
محیط زیست – به لطف بهره وری فرآیند بهبود یافته، صنعت با تولید بیش از نیمی از انرژی اولیه خود از زیست توده، انرژی خودکفاتر و کمتر CO2 فشرده شده است.
بازیافت - ابتکارات داوطلبانه تحت رهبری صنعت علاوه بر اقدامات قانونی، منجر به نرخ بازیافت کاغذ بیش از 70٪ در اروپا شده است. مواد اولیه مورد استفاده در تولید و تبدیل کاغذ و مقوا از منابع پایدار تامین می شود.
نوآوری - سطح بالای تخصص و تحقیق و نوآوری مستمر Išci razpoložljive prevode predhodne povezaveEN••• به این صنایع اجازه می دهد تا از مدل های تجاری جدید بهره برداری کنند، محصولات و فناوری های جدید را توسعه دهند و به سمت اقتصاد زیستی کم کربن پیشرفت کنند.
چالش های اصلی پیش روی صنعت
مصرف کمتر - مصرف کاغذ گرافیکی در اروپا به دلیل دیجیتالی شدن همچنان در حال کاهش است. با این حال، رشد در بسته‌بندی و کاغذهای بهداشتی این امر را متعادل می‌کند. ایجاد محصولات جدید مبتنی بر زیست، فرصت های گسترده ای را برای این بخش ایجاد می کند.
موانع تجاری - این بخش در حال افزایش سهم خود از صادرات خارج از اتحادیه اروپا است، اما موانع تعرفه ای و یارانه های حمایتی برای کالاهای رقیب زمینه بازی نابرابر ایجاد می کند. مالیات ها و عوارض صادراتی که توسط کشورهای غیر اتحادیه اروپا بر صادرات چوب اعمال می شود، نگرانی هایی را ایجاد می کند. به عنوان مثال، مواد خام فیبر بیشترین سهم از هزینه های تولید را به خود اختصاص می دهد و بنابراین در دسترس بودن آن با قیمت های مقرون به صرفه برای این بخش بسیار مهم است.بیشتر
عرضه مواد خام - تقاضا برای تامین چوب اتحادیه اروپا توسط کاربران نهایی مانند شرکت های انرژی زیستی در حال افزایش است. افزایش بسیج چوب به روشی پایدار و توسعه راه‌های جدید و نوآورانه برای بهینه‌سازی بیشتر ارزش افزوده مواد خام از طریق استفاده آبشاری از چوب، به مطابقت با عرضه و تقاضای چوب کمک می‌کند.
بازیافت - نرخ بازیافت کاغذ در اروپا بسیار نزدیک به حداکثر خود است. بهبود در سیستم های جمع آوری جداگانه و نوآوری در فناوری مرتب سازی و بازیافت می تواند کیفیت و در دسترس بودن مواد خام ثانویه را بیشتر افزایش دهد. عرضه همچنین ممکن است با افزایش مقدار صادرات کاغذ بازیافت شده به کشورهای غیر اتحادیه اروپا به چالش کشیده شود.
قیمت انرژی - افزایش قیمت انرژی در اروپا، همراه با افزایش قیمت گاز در مقایسه با آمریکای شمالی، این بخش را در یک نقطه ضعف رقابتی جهانی قرار می دهد.
سیاست های زیست محیطی، انرژی و حمل و نقل اتحادیه اروپا تأثیر عمده ای بر آینده این بخش دارد. یک چارچوب نظارتی خوب برای حمایت از رشد پایدار، اطمینان سرمایه‌گذاران و شرایط بازی مساوی ضروری است.
فرصت هایی برای صنایع کاغذ و خمیر کاغذ
بهره وری منابع - پیشرفت های مداوم فناوری می تواند اثرات زیست محیطی را بیشتر کاهش دهد و استفاده از منابعی مانند مواد خام، آب و انرژی را بهینه کند. فرآیندهای جدید می توانند راه های نوآورانه ای را برای توسعه محصولات و کاربردهای جدید مبتنی بر الیاف سلولز ارائه دهند که ارزش افزوده بیشتری ایجاد می کند. برای دستیابی به اهداف این بخش برای نقشه راه 2050 به سمت اقتصاد زیستی کم کربن، فناوری‌های پیشرفتی مانند کاهش مصرف گرما در تولید کاغذ از طریق کاهش مصرف آب مورد نیاز است. این اهداف شامل کاهش 80 درصدی CO2 و 50 درصد رشد ارزش تا سال 2050 است.
اقتصاد زیستی - بخش خمیر و کاغذ اتحادیه اروپا از فرصت های ارائه شده توسط اقتصاد زیستی استفاده می کند. مفاهیم تجاری جدید به آن اجازه می دهد تا از کل پتانسیل چوب و الیاف چوب برای تولید محصولات و مواد جدید برای صنایع نساجی، آرایشی، غذایی و دارویی استفاده کند. سوخت های زیستی و مواد شیمیایی؛ و محصولات سنتی بر پایه چوب.

https://twitter.com/Digikalacom?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

ممد بازدید : 31 دوشنبه 27 دی 1400 زمان : 23:48 نظرات (0)

صنعت پوشاک. در اوایل سال 1860، تولید لباس های آماده به یکی از صنایع پیشرو کلیولند تبدیل شد. صنعت پوشاک احتمالاً در دهه 1920 به اوج خود رسید، زمانی که کلیولند نزدیک به نیویورک به عنوان یکی از مراکز پیشرو کشور برای تولید پوشاک قرار گرفت. در طول رکود اقتصادی و ادامه پس از جنگ جهانی دوم، صنعت پوشاک در کلیولند رو به افول گذاشت. ده ها گیاه از منطقه نقل مکان کردند، فروخته شدند، یا درهای خود را بستند. عوامل محلی قطعا نقش خود را ایفا کردند، اما ظهور صنعت پوشاک آماده در کلیولند، چاپ عکس روی تی شرت و همچنین کاهش آن، به موازات رشد و کاهش این صنعت در سراسر کشور بود. بنابراین داستان صنعت پوشاک در کلیولند یک نوع محلی یا منطقه ای از یک پدیده بسیار گسترده تر است.

در اوایل قرن نوزدهم، لباس‌ها هنوز دست‌ساز بودند، که توسط زنان اهل خانه برای خانواده تولید می‌شد یا توسط خیاط‌ها و خیاطان برای افراد مرفه ساخته می‌شد. اولین تولید لباس های آماده با نیازهای ملوانان، بردگان و معدنچیان تحریک شد. اگرچه هنوز به صورت دستی تولید می شد، اما این صنعت آماده پوشاک اولیه پایه های توسعه و مکانیزه شدن گسترده این صنعت را پایه ریزی کرد. صنعت پوشاک آماده به دلایل مختلف از دهه 1860 تا 1880 به شدت رشد کرد. افزایش مکانیزاسیون یکی از عوامل بود. علاوه بر این، سیستم‌های اندازه‌گیری لباس‌های مردانه و پسرانه بر اساس میلیون‌ها اندازه‌گیری به‌دست‌آمده توسط ارتش ایالات متحده در طول جنگ داخلی، بسیار توسعه یافته بودند. در نهایت، اندازه دقیق لباس زنانه نیز ایجاد شد. رکود 1873 به رشد و پذیرش فزاینده پوشاک مردانه کمک کرد، زیرا مردان در لباس‌های بیرون از لباس، جایگزین رضایت‌بخش و کم‌هزینه‌تری برای لباس‌های سفارشی می‌دانستند. تولید شلوار مردانه یا "شلوار" آماده مردانه، جدا از کت و شلوار، که در دوران رکود دهه 1870 تحریک شد، به مردان این امکان را داد که بدون نیاز به خرید یک کت و شلوار کامل، لباس خود را تکمیل کنند. با این حال، به طور کلی، گسترش عظیم صنعت پوشاک با شهرنشینی عظیم و موج عظیم مهاجرانی که در دهه‌های پایانی قرن نوزدهم و دهه‌های اولیه به ایالات متحده آمدند، مصادف بود و تا حدودی نتیجه آن بود. بیستم شهرهای صنعتی مانند کلیولند نیز رشد سریعی را تجربه کردند و در این دوره بود که صنعت پوشاک آماده کلیولند شکوفا شد.

کارآفرینان اولیه صنعت پوشاک در کلیولند اغلب یهودیان آلمانی یا اتریش-مجارستانی بودند. تجربه قبلی آنها در خرده فروشی آنها را برای گذار به تولید و عمده فروشی پوشاک آماده آماده کرد. یکی از نمونه ها کافمن کخ بود، یک خرده فروش لباس که شرکتش در نهایت به JOSEPH & FEISS CO.، تولید کننده پیشرو پوشاک مردانه تبدیل شد. این شرکت هنوز در اوایل دهه 1990 وجود دارد، اگرچه دیگر مالکیت محلی آن نیست. تولید کننده سطح ابتدایی برای راه اندازی یک کارخانه پوشاک به سرمایه نسبتا کمی نیاز داشت. H. Black & Co که به تولید کننده عمده کت و شلوار و مانتوهای زنانه در کلیولند تبدیل شد، کار خود را به عنوان یک خانه ایده‌ها آغاز کرد. خانواده بلک، یهودیان مجارستانی، تصمیم گرفتند لباس های آماده بر اساس الگوهای اروپایی در خانه خود تولید کنند. بعداً پارچه به فاضلاب خانگی منعقد شد و سپس برای مونتاژ نهایی به کارخانه بازگردانده شد. این سیستم پیمانکاری در این مرحله از توسعه صنعت پوشاک به طور گسترده اعمال می شد، اما در پایان قرن نوزدهم کار خانگی به طور کلی جایگزین تولید کارخانه شد. تولید پوشاک در FLATS شروع شد، اما در اوایل قرن بیستم، در محلی که اکنون منطقه انبار نامیده می‌شود، متمرکز شد، منطقه‌ای که توسط خیابان‌های W. 6 و W. 9 و خیابان‌های Lakeside و Superior محدود می‌شود. شرکت L. N. Gross که در سال 1900 تأسیس شد، یکی از این شرکت‌ها در منطقه رو به رشد پوشاک بود که در تولید پیراهن‌های زنانه تخصص داشت. بسیاری از زنان کت و شلوار می پوشیدند و کمر پیراهن مجزا راهی نسبتاً ارزان برای تغییر و تغییر کمد لباس آنها بود. L. N. Gross همچنین در تخصص و تقسیم کار در فرآیند تولید پیشگام بود. به جای اینکه یک نفر یک لباس کامل تولید کند، هر کارگر پوشاک در یک روش تخصص داشت و سپس کل لباس مونتاژ شد.

همانطور که صنعت پوشاک به سایر مناطق شهر گسترش یافت، آسیاب‌های Worsted CLEVELAND بر خط افق برادوی در نزدیکی خیابان E. 55 تسلط یافتند. اولین بار در دهه 1870 سازماندهی شد و پس از سال 1893 توسط KAUFMAN HAYS کنترل شد. و همچنین برای تولیدکنندگان پوشاک در سایر نقاط کشور. این شرکت در مجموع 11 آسیاب در اوهایو و ساحل شرقی را در اختیار داشت و اداره می کرد. در طول 3 دهه اول قرن بیستم، صنعت پوشاک از مرکز شهر به سمت شرق در امتداد خیابان سوپریور بین خیابان‌های E. 22 و E. 26 گسترش یافت. برادران ریچمن CO کارخانه بزرگی در E. 55th ساخت. نزدیک سنت کلر این شرکت که در پورتسموث، OH تأسیس شد، در اواخر به کلیولند نقل مکان کرد

دهه 1890، متخصص در تولید کت و شلوار و کت مردانه - فعالیتی که در آن کلیولند یک مقام دوم نزدیک به نیویورک بود. به منظور کاهش خطر لغو بزرگ توسط عمده فروشان، ریچمن محصول خود را مستقیماً در فروشگاه های خرده فروشی خود بین مشتری توزیع کرد. کارخانه های دیگر تولیدکنندگان پوشاک تا دهه 1960 در سمت شرق قرار داشتند، از جمله بابی بروکس در خیابان پرکینز و شرکت دالتون در E 66th و Euclid. شرکت PRINTZ-BIEDERMAN در سال 1893 توسط موریتز پرینتز تأسیس شد، که سالها طراح اصلی H. Black & Co بود. دوم بعد از نیویورک در سال 1934، این شرکت منطقه سنت کلیر را ترک کرد تا یک کارخانه مدرن در E. 61 بین خیابان های اقلیدس و چستر بسازد. شرکت بزرگ لباس بافتنی Bamberger-Reinthal کارخانه ای را در Kinsman در E. 61st St. Joseph & Feiss در سمت غربی در W. 53nd St. فدرال بافندگی یک کارخانه در W. 28th و Detroit داشت. و Phoenix Dye Works همچنان در خیابان W. 150th در سال 1993 قرار داشت.

تقریباً 50 سال پس از دهه 1890، حدود 7 درصد از نیروی کار کلیولند در کارخانه های پوشاک کار می کردند. خاستگاه قومی کسانی که در این صنعت کار می کردند به اندازه مهاجرانی بود که در دهه های اولیه قرن بیستم به ایالات متحده سرازیر شدند. اگرچه کارگران یهودی نقش برجسته ای داشتند، اما گروه های مهاجر دیگری مانند چک ها، لهستانی ها، آلمانی ها و ایتالیایی ها نیز به تعداد زیادی شاغل بودند و بسیاری از کارخانه های پوشاک در محله های قومی قرار داشتند که نیروی کار خود را از آنجا جذب می کردند. کارگاه‌های کوچک نیز در محله‌های قومی گسترش یافتند و بسیاری از کارگران پوشاک در شرایط عرق‌فروشی کار می‌کردند. با این حال، برخلاف نیویورک که اکثر مغازه‌ها 5 کارگر یا کمتر را استخدام می‌کردند، 80 درصد از تقریباً 10000 کارگر پوشاک کلیولند تا سال 1910 در کارخانه‌های بزرگ و مجهز به کار گرفته شدند. اگرچه شرایط کار در کلیولند تا حدودی بهتر از نیویورک بود. کارگران پوشاک کلیولند معمولاً دستمزدهای پایینی دریافت می کردند و ساعات طولانی را با مزایای اندک و در صورت داشتن هیچ مزیتی کار می کردند. آنها مانند کارگران پوشاک در جاهای دیگر به دنبال بهبود دستمزد و شرایط کار خود با سازماندهی بودند. در سال 1900 تعدادی از صنایع دستی و اتحادیه های کارگری کوچک در شهر نیویورک به هم پیوستند تا اتحادیه بین المللی کارگران پوشاک بانوان را تشکیل دهند و در سال 1911 کارگران پوشاک کلیولند دست به اعتصاب گسترده زدند. در 6 ژوئن، کارمندان H. Black & Co از آنجا خارج شدند و بیش از 6000 نفر از کارگران پوشاک کلیولند آنها را دنبال کردند. ILGWU مقاماتی را از نیویورک فرستاد تا اعتصاب کنندگان را تشویق کنند، اما علیرغم حمایت قابل توجه از کارگران در جامعه به طور کلی، مالکان مقاومت کردند. تلاش ها برای مذاکره برای حل و فصل با شکست مواجه شد و تا اکتبر کسانی که می توانستند به کار خود بازگردند. اعتصاب شکست خورده بود (به اعتصاب کارگران لباس در سال 1911 مراجعه کنید).

در طول جنگ جهانی اول، صنعت پوشاک انواع پوشاک برای نیروهای مسلح تولید می کرد و در سال 1918 تورم و رونق دوران جنگ باعث شد ILGWU اعتصاب دیگری را در کلیولند سازماندهی کند که تقریباً 5000 کارگر در آن شرکت داشتند. برای جلوگیری از اختلال در تولید محلی یونیفرم‌های نظامی، وزیر جنگ و شهردار سابق کلیولند، نیوتون دی. بیکر، مداخله کرد و از هر دو طرف غلبه کرد تا هیئت داوران را بپذیرند که باعث افزایش قابل توجهی در دستمزد کارگران شد. این رویداد نقطه عطفی در روابط بین مدیریت و نیروی کار در صنعت پوشاک کلیولند بود. تهدید اتحادیه و نفوذ «تیلوریسم» یا «مدیریت علمی» کارخانه‌های بزرگ پوشاک کلیولند را متقاعد کرد که امکانات رفاهی بیشتری را برای کارگران خود فراهم کنند که در دهه 1920 به اوج خود رسید. PAUL FEISS، از Joseph & Feiss، یکی از نمایندگان قانع کننده مدیریت علمی بود و مطالعات زمان و حرکت به منظور کارآمدتر و مقرون به صرفه تر ساختن تولید انجام شد. شرایط کار نیز به منظور کاهش جابجایی کارکنان و ایجاد بهترین محیط ممکن برای حداکثر بهره وری بهبود یافت. کارخانه های پوشاک محلی شروع به تهیه کافه تریاها، کلینیک ها، کتابخانه ها و مهدکودک های تمیز و خوب برای کودکان کردند. از کارمندان هر دو جنس خواسته می شد تا در ورزش، تئاتر و فعالیت های دیگر شرکت کنند و این کارخانه همچنین مکانی بود که مهاجران زبان انگلیسی و انواع مهارت های خانه داری را می آموختند. یکی از پیامدهای پدرگرایی، ترمزی بر رشد اتحادیه‌گرایی بود.

رکود اقتصادی و نیو دیل تأثیر زیادی بر صنعت پوشاک گذاشت. آن دسته از تولیدکنندگانی که از رکود جان سالم به در بردند، با یک جنبش جدید کارگری قدرتمند مواجه شدند که به دنبال سازماندهی صنعت غیرسازمان‌یافته پوشاک بود. با تقویت مفاد NRA و قانون ملی روابط کار، هر دو ILGWU و کارگران پوشاک ترکیبی، که نماینده کارگران کارخانه‌های پوشاک مردانه بودند، کمپین‌های سازماندهی را با موفقیت به راه انداختند (به کارگران لباس و نساجی ادغام شده مراجعه کنید). برخی از مالکان موافقت کردند. دیگران مقاومت کردند یا به سادگی درهای خود را بستند. در

روند افول در صنعت پوشاک کلیولند در طول دهه 1930 آغاز شد. در طول جنگ جهانی دوم، این صنعت بار دیگر برای تولید جنگ آماده شد. کارخانه ها لباس های فرم، روسری های بافتنی و چتر نجات تولید می کردند. LION KNITTING MILLS به دلیل تولید کلاهک کشباف نیروی دریایی معروف بود. پس از جنگ، تعدادی از تولیدکنندگان پوشاک نتوانستند خود را با شرایط جدید بازار و سطوح جدید قیمت وفق دهند. اما در حالی که به هر حال برخی از شرکت ها سقوط کردند، کارخانه های پوشاک جدید و قوی، به ویژه در دهه 1950 رشد کردند. از جمله بابی بروکس، تاسیس شده توسط موریس سالتزمن، و شرکت دالتون، که توسط آرتور دری سازماندهی شده بود. در واقع، صنعت پوشاک کلیولند در دهه 1950 هنوز آنقدر بزرگ و تأثیرگذار بود که سازندگان کلیولند توانستند شرکت Phoenix Dye Works شیکاگو را متقاعد کنند که در کلیولند، جایی که بسیاری از مشتریانش در آنجا بودند، نقل مکان کنند. در طول سال‌ها، سایر مشاغل مرتبط با تولید پوشاک نیز در کلیولند رونق گرفتند.

از زمان جنگ جهانی دوم، صنعت پوشاک کلیولند که زمانی پر جنب و جوش بود، به طور قابل توجهی کاهش یافته است، به خصوص از دهه 1960 و 1970 که این کاهش سرعت گرفت. در برخی موارد، مدیریت در حالی که دفاتر خود را در کلیولند حفظ کرده است، عملیات تولیدی را به جای دیگری منتقل کرده است. در برخی موارد، کل عملیات از منطقه کلیولند، معمولاً به سمت جنوب حرکت کرد. بسیاری از شرکت ها تمام یا بخشی از تجارت خود را فروختند یا به سادگی تعطیل کردند. دلایل این تغییر پیچیده و متنوع است، برخی از شرایط محلی و برخی از شرایطی که ماهیت ملی یا حتی جهانی دارند، ناشی می‌شوند که بر صنعت به عنوان یک کل در سراسر ایالات متحده تأثیر می‌گذارد.اینجا

صنعت پوشاک به طور سنتی یک صنعت کم درآمد است و افزایش هزینه های نیروی کار مشکلات این صنعت را تشدید کرد. اگرچه اکثر تولیدکنندگان بزرگ کلیولند اتحادیه بودند، خود اتحادیه سازی لزوماً به این معنی نیست که یک شرکت نسبت به دیگری مزیت ناعادلانه ای دارد. با این حال، اتحادیه های پوشاک شهر عموماً به دنبال تسویه دستمزد بالاتر از حداقل ملی بودند و دریافت می کردند. هزینه های نیروی کار در جنوب به میزان قابل توجهی کمتر بود و تولیدکنندگان کلیولند و همچنین کارگران پوشاک و نساجی در سرتاسر ایالات متحده با رقابت فزاینده ای از سوی کارگران کم درآمد در سایر نقاط جهان مواجه بودند. به عنوان مثال، لباس بافتنی و سایر محصولات نساجی تولید شده در کره جنوبی، تایوان، هنگ کنگ یا سنگاپور می تواند در ایالات متحده با قیمتی قابل ملاحظه کمتر از همان محصولات تولید شده در این کشور به فروش برسد. عامل دیگری که ممکن است باعث دلسردی برخی از تولیدکنندگان کلیولند شده باشد، تغییر نیروی کار بود. تا دهه‌های 1950 و 1960، بسیاری از کارگران زن تعداد محدودی فرصت‌های شغلی داشتند، به‌ویژه زنان مهاجر اروپایی که بر نیروی کار صنعت پوشاک تسلط داشتند. در دوران پس از جنگ، نسل جدیدی از زنان شاغل بودند که فرصت‌های شغلی بسیار بیشتری با دستمزدهای بسیار بالاتر از آنچه در صنعت پوشاک می‌توان به دست آورد، داشتند. با این حال، در حالی که هزینه های نیروی کار در کلیولند در مقایسه با برخی از مناطق نسبتاً بالا بود، برخی از مقامات صنعتی معتقد بودند که عوامل اضافی در کاهش صنعت نقش داشته است. برای مثال، زمانی که سهامداران خانوادگی دیگر نمی‌توانستند درباره تصمیمات مدیریتی به توافق برسند، برخی از شرکت‌های خانوادگی فروخته شدند یا به سادگی منحل شدند. در موارد دیگر، ورثه شغل یا شغلی خارج از صنعت پوشاک را ترجیح می دادند.

صنعت پوشاک نیز در معرض تغییرات تکنولوژی و شرایط به سرعت در حال تغییر بازار بود. شرکت های کلیولند غالباً به چنین شرایط متغیری با هوشیاری یا زیرکی کافی پاسخ نمی دادند یا نمی توانستند پاسخ دهند. کلیولند شاید خیلی از مرکز بازار نیویورک جدا شده بود. این بازار فاقد اهمیت بازار منطقه ای بود، و بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان ارتباط خود را با آنچه مصرف کنندگان می خواستند از دست دادند، و زمانی که ساختار قیمت رقابتی پس از جنگ جهانی دوم تغییر کرد، برخی از شرکت ها نتوانستند خود را با بازار در حال تغییر و تغییر سریع سازگار کنند. در دهه 1980، نیویورک به عنوان یک بازار و یک مرکز تولید بر صنعت تسلط یافت، و تولیدکنندگان عمده کلیولند باید به طور مداوم روندهای بازار در شهر نیویورک را مطالعه و آزمایش کنند. علاوه بر این، بازارهای منطقه ای مهم دیگری مانند دالاس و لس آنجلس نیز وجود دارند که به دور کردن تمرکز صنعت از کلیولند کمک کردند. شاید این بخشی از یک تحول اساسی بزرگتر در اقتصاد آمریکا باشد که منجر به از دست دادن برتری مراکز صنعتی قدیمی منطقه دریاچه های بزرگ و غرب میانه می شود. از سوی دیگر، تولیدکنندگان پوشاک کلیولند که از فناوری‌های جدید بهره می‌برند، یاد می‌گیرند هزینه‌ها را کاهش دهند و یاد می‌گیرند که به طور مؤثر به بازار پاسخ دهند، ممکن است همچنان زنده بمانند و حتی شکوفا شوند.

https://www.clothingmanufacturersasia.com/start-a-clothing-line-with-no-experience/

ممد بازدید : 31 یکشنبه 26 دی 1400 زمان : 0:12 نظرات (0)

هنر شیشه سازی یک هنر قدیمی است. این فرآیندی بود که برای هزاران سال اصلاح شده است. با پیشرفت روزافزون فناوری، تولیدکنندگان شیشه شروع به تولید شیشه های شناور کرده اند که بسیار محکم تر، بادوام تر و سازگارتر با روش های پردازش شیشه از جمله لمینیت، تمپر، حکاکی اسید، سندبلاست و غیره است.چاپ لیوان  آسمان خراش هایی که با پنجره های شیشه ای می درخشند امروزه در همه جا دیده می شوند. خانه هایی با پنجره های بزرگ فرانسوی در ترند هستند. امروزه پارتیشن های شیشه ای و دیوارهای دوش تقریباً در همه خانه ها رایج است. همه چیز از ماشین گرفته تا تلفن همراه از شیشه استفاده می کند.

تاریخچه ساخت شیشه
هنر شیشه سازی را می توان به 2600 سال قبل از میلاد در بین النهرین ردیابی کرد. مصریان در حدود ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ساختن شیشه را تمرین می کردند. شیشه های مصنوعی برای اولین بار در تمدن مصر یا بین النهرین ظاهر شدند، در حالی که آنها از ابزارهای ساخته شده از ابسیدین شیشه ای آتشفشانی در عصر حجر استفاده می کردند. اما چین باستان کمی بعد نحوه ساخت شیشه را کشف کرد.

مهره های شیشه ای یکی از اولین محصولات ساخته شده از شیشه هستند. تصور می شود که ایجاد آنها در درجه اول تصادفی است. در اواخر عصر برنز، شیشه سازی متوقف شد. در آن زمان شیشه یک ماده لوکس بود.

کاوش های باستان شناسی استفاده از شیشه را در انگلستان در قرون وسطی نشان می دهد. در قرن دهم، شیشه های رنگی جایی در کلیساها و پنجره های کاخ ها پیدا کردند. پس از رنسانس، روش های معماری به طور قابل توجهی تغییر کرد و منجر به کاهش شیشه های رنگی به عنوان مصالح ساختمانی شد. پس از انقلاب صنعتی، استفاده خانگی از شیشه افزایش یافت. ظروف، پنجره های شیشه ای و مهره های شیشه ای در این دوره در اروپا محبوبیت پیدا کردند. در طول قرن نوزدهم، بسیاری از مردم پنجره ها و درهای شیشه ای را به عنوان یک گزینه تزئینی ترجیح می دادند. در اواخر قرن نوزدهم، برخی از طراحان شیشه های رنگی را در پنجره های تزئینی بازگرداندند. در این دوره بود که آقای تیفانی چندین روش برای ساخت صنایع دستی شیشه ای گنبدی کشف کرد.

مردم تطبیق پذیری واقعی استفاده از شیشه به عنوان مصالح ساختمانی را تنها در قرن بیستم کشف کردند. با رونق صنعتی شیشه‌سازی، می‌توانید چندین نوع شیشه تولید کنید. شیشه های سخت شده، شیشه های چند لایه، شیشه های ضد گلوله و شیشه های هوشمند همگی استفاده از شیشه را در ساختمان ها افزایش دادند. امروزه چندین آسمان خراش، خانه های کوچک و بزرگ و ادارات تقریباً در تمام جنبه های ساخت و ساز و طراحی از شیشه استفاده می کنند.

انواع مختلف شیشه چیست؟
از آنجایی که شیشه کاربردهای بسیار متنوعی دارد، انواع مختلفی دارد. هر کدام از اینها در استحکام و طراحی متفاوت است. در منازل و ادارات از شیشه در همه چیز از پنجره های بزرگ گرفته تا پارتیشن ها و دیوارهای دوش استفاده می شود. فن آوری جدید تولید کنندگان را قادر ساخته است تا بر نقاط ضعف معمول شیشه غلبه کنند - شکنندگی، شفافیت ثابت و عدم کنترل کامل صدا.


شیشه را بر اساس مواد اولیه مورد استفاده می توان به انواع زیر طبقه بندی کرد.

1. کوارتز ذوب شده یا شیشه سیلیکا ذوب شده
این نوع شیشه در برابر عوامل جوی بسیار مقاوم است. مولکول های آن به طور تصادفی مرتب شده اند. از این نوع شیشه در چراغ های لوله ای و کوره ها استفاده می شود.

2. لیوان سودا-آهک سیلیکا
این نوع شیشه معمولاً در پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از رایج ترین انواع شیشه است که در تمام دنیا ساخته می شود.

3. شیشه بوروسیلیکات سدیم
در این نوع شیشه، اکسید بور اضافه می شود. باعث می شود شیشه کمتر در معرض ترک خوردن قرار گیرد. این در درجه اول برای ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آشپزخانه استفاده می شود.

4. شیشه اکسید سرب
شیشه اکسید سرب دارای خواص بازتابی بالایی است که آن را مورد علاقه سازندگان جواهرات قرار می دهد. کریستال های آن نور را به طرز درخشانی منعکس می کنند.

5. شیشه شفاف
شیشه شفاف که به شیشه فلوت نیز معروف است، شفافیت و شفافیت فوق‌العاده‌ای را برای منظره‌های بدون مانع ارائه می‌کند و آن را به گزینه‌ای مناسب برای پنجره‌های پانوراما تبدیل می‌کند.


6. شیشه رنگی
شیشه رنگی که معمولاً به عنوان شیشه آنیل شده شناخته می شود، با پوشش یا لایه ای برای انتقال رنگ و کاهش انتقال نور تولید می شود.

انواع لیوان های ارزش افزوده:
جدای از اینها، شیشه های معمولی به روز شده اند تا گزینه های مختلف طراحی را در خود جای دهند تا بر اساس نیازهای شیشه ای شما ارزش بیافزایند. برخی از منحصربفردترین و سودمندترین عینک های ارزش افزوده شامل موارد زیر است.

1. SMART GLASS
شیشه هوشمند، در اصل یک راه حل برای حفظ حریم خصوصی، نوعی شیشه است که می تواند شفافیت خود را با کلیک یک دکمه تغییر دهد. این نوع شیشه به طور کلی با استفاده از یون هایی که بین لایه های مختلف شیشه قرار گرفته اند ساخته می شود. با اعمال جریان الکتریکی، این یون‌ها موقعیت خود را تغییر می‌دهند تا شفافیت شیشه را تغییر دهند. شیشه هوشمند به طور گسترده ای در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. شیشه‌های هوشمند، مانند AIS Swytchglass، به دلیل توانایی آن در جلوگیری / اجازه دادن به نور و گرما در یک اتاق، از نظر محیط زیست کارآمد هستند.

2. شیشه آکوستیک
همانطور که از نام آن پیداست، شیشه آکوستیک برای کنترل صدای داخل اتاق استفاده می شود. بنابراین، مراقبت از نیازهای دسیبل مناسب یا نیازهای کنترل صدا. این مرسوم ترین روش برای عایق صوتی یک فضای نشیمن یا یک دفتر تجاری است. شیشه آکوستیک به طور گسترده در خانه ها، استودیوهای ضبط و دفاتر خصوصی استفاده می شود. این نوع g

lass برای افرادی که مایل به عایق صوتی حجیم نیستند مناسب است.

3. شیشه مات
شیشه مات یک لیوان ارزش افزوده راه حل حفظ حریم خصوصی است. کاملاً شفاف نیست، به این معنی که از حریم خصوصی و دید جزئی برخوردار است. می توان از آن در ویندوز و پارتیشن استفاده کرد. صفحه های حمام، درها، قفسه های کابینت و سقف های کاذب نیز از شیشه های مات استفاده می کنند. شیشه مات در درجه اول توسط افرادی که خواهان حفظ حریم خصوصی هستند استفاده می شود، اما می تواند یک انتخاب طراحی نیز باشد. شیشه مات کریستال AIS بهترین راه برای تضمین حریم خصوصی است و در عین حال جذابیت زیبایی به فضای زندگی شما می بخشد.


4. ENERGY EFFICIENT GLASS
شیشه های کم مصرف در ساختمان های دوستدار محیط زیست برای حفظ تعادل بین زیبایی شناسی و آگاهی از محیط زیست استفاده می شود. تمرکز آن بر صرفه جویی در انرژی است زیرا با جلوگیری یا اجازه دادن به تشعشعات خورشیدی در داخل اتاق کار می کند. AIS Ecosense یک شیشه کم مصرف است که مخصوصاً برای مشتریان هندی طراحی شده است. AIS Ecosense با محدود کردن انرژی خورشیدی ورودی به اتاق، مکانی را برای روشن و شاداب ماندن فراهم می کند. انواع مختلفی دارد و می توان از آن در معماری بیرونی و داخلی استفاده کرد.

جدای از اینها، چندین نوع شیشه دیگر به طور مکرر در صنایع مختلف استفاده می شود. اینها شامل شیشه خودرو، شیشه های تزئینی، شیشه های پشت رنگ و شیشه های لمینت است. صرف نظر از نوع، شیشه یک نعمت واقعی برای نوع بشر است.

شیشه چگونه ساخته می شود؟
در Asahi India Glass Ltd.، از تکنیک‌های تولید شیشه با بالاترین کیفیت برای تولید ورق‌های کامل شیشه فلوت استفاده می‌شود. روش مورد استفاده فرآیند PPG است که سر آلیستر پیلکینگتون در سال 1952 کشف کرد و هنوز هم قابل اعتمادترین فرآیند تولید شیشه شناور است. طبیعتا مراحل زیادی در آن دخیل است و در هر مرحله دقت و دقت زیادی در تولید شیشه می شود.


از انتخاب نوع و نسبت مناسب مواد تشکیل دهنده برای شیشه گرفته تا جذب علمی همه آنها برای تولید شیشه به شکلی که ما می شناسیم، در اینجا به این سوال پاسخ می دهیم که چگونه شیشه طی یک فرآیند گام به گام ساخته می شود:بیشتر

1. ذوب و تصفیه
برای ساخت شیشه شفاف، نیاز به مجموعه مناسبی از مواد اولیه است. این شامل ماسه سیلیس (SiO2)، اکسید سدیم (Na2O) از خاکستر سودا، اکسید کلسیم (CaO) از سنگ آهک / دولومیت، دولومیت (MgO) و فلدسپات (Al2O3) است. این مواد به نسبت مناسب مخلوط می شوند و کل دسته در کوره ای که تا 1500 درجه سانتیگراد گرم شده است، ریخته می شود.

برای دادن رنگ به شیشه، اکسیدهای فلزی خاصی نیز در دسته مخلوط می شوند.

2. حمام شناور
مواد مذاب کوره به داخل حمام شناور می ریزد که از سطحی آینه مانند ساخته شده از قلع مذاب تشکیل شده است. این ماده در دمای 1500 درجه سانتیگراد وارد حمام می شود و در دمای حدود 650 درجه سانتیگراد از حمام خارج می شود. شکل آن در خروجی مانند یک روبان جامد است.

3. پوشش برای شیشه های انعکاسی
پس از آن، اگر کسی سطوح شیشه‌ای بازتابنده تولید می‌کند که به خنک‌تر نگه داشتن فضای داخلی کمک می‌کند، روش‌های پوششی دنبال می‌شوند که در آن یک پوشش سخت یا یک پوشش نرم روی سطح روبان خنک‌شده در دمای بالا اعمال می‌شود.

4. آنیل
در مرحله بعد، فرآیندی به نام آنیلینگ برای حذف تنش های داخلی ایجاد شده در شیشه انجام می شود. این فرآیند به روبان شیشه ای اجازه می دهد تا از لایه ای عبور کند که هرگونه فشار روی سطح شیشه را از بین می برد و به تدریج آن را خنک می کند تا فرم سخت شده نهایی را به آن بدهد. این کار برش شیشه و شکل دادن به آن را آسان تر می کند.

5. بازرسی
بیش از 100 میلیون بازرسی را می توان از طریق فناوری بازرسی حاد و پیشرفته در سراسر فرآیند تولید شیشه انجام داد تا حباب های هوا، تنش ها یا دانه های شنی که از ذوب شدن خودداری می کنند شناسایی شود. این در عایق بندی کیفیت فرم نهایی شیشه ضروری است.

6. برش به سفارش
در نهایت از فولادهای الماسی برای تراش و برش نوارهای شیشه ای به شکل مربع استفاده می شود.


موارد استفاده از شیشه در ساخت و ساز و معماری
در طول سال ها، شیشه مانند هیچ ماده دیگری معماری مدرن را مشخص کرده است. مصالح شیشه ای ظاهر و احساس نماها را متمایز می کند و نقش مهمی در بهره وری انرژی ساختمان ها دارد.

استفاده از شیشه در بخش های تجاری و مسکونی با جهش در حال افزایش است. این ماده همه کاره اکنون به عنوان نماد ثروت و تجمل در نظر گرفته می شود و به تدریج به محبوبیت معمار تبدیل می شود.

انواع شیشه های مورد استفاده در معماری
وقتی صحبت از معماری و طراحی به میان می آید، شیشه سبک های مختلفی مانند رنگی، شناور، دو جداره، کنترل خورشیدی و غیره را ارائه می دهد. هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

مزایای شیشه در معماری
شیشه می تواند زیرساخت ها را خیره کننده تر و پیچیده تر نشان دهد. استفاده از شیشه در ساخت و ساز به زیبایی ساختمان می افزاید. استفاده از آن به نمای معماری برای دکوراسیون خارجی دست می یابد. وقتی شیشه در فضای داخلی استفاده می شود، باعث صرفه جویی در فضا نیز می شود.

روکش شیشه ای در ساختمان ها نیاز عملکردی حفظ گرما، روشنایی و صرفه جویی در انرژی را انجام می دهد. همچنین حس نبوغ و هماهنگی را به هر محیطی اضافه می کند.

محلول های شیشه ای AIS چه تفاوتی با بقیه دارند؟
ما اس های مختلف را ارائه می دهیم

بسته به نیاز پروژه شما راه حل های سفارشی ارائه می دهد تا هر نیاز شما را در یک لیوان برآورده کند. ما محصولاتی داریم که پنج برابر قوی تر از شیشه های معمولی در بازار هستند. آنها به معماران و پیمانکاران اجازه می دهند تا بهترین طرح های معماری را بسازند.

چرا باید شیشه AIS را انتخاب کنید؟
طراحی و دوام:

با انتخاب راه‌حل‌های شیشه‌ای AIS، تضمین می‌کنید که طرح‌هایی بادوام، زیبایی‌شناختی و انعطاف‌پذیر داشته باشید.

ایمنی و امنیت:

راه حل های شیشه ای ما ایمنی و امنیت بهتری را ارائه می دهند که آنها را به بهترین گزینه برای استفاده در مکان های با امنیت بالا تبدیل می کند.

کاهش سر و صدا:

صاحبان خانه های مدرن همچنین می توانند از راه حل های ما برای کنترل سطح صدا استفاده کنند و به عنوان یک عایق موثر عمل کنند. اگر دفتر یا خانه شما در نزدیکی یک بازار شلوغ، ایستگاه راه آهن یا فرودگاه واقع شده است، این راه حل ها می توانند برای جلوگیری از پخش صدا حیاتی باشند.

AIS Glass شرکت پیشرو در تولید شیشه یکپارچه هند است که به صنایع خودروسازی، معماری و شیشه مصرفی خدمات می دهد. ما بیش از 13 واحد مونتاژ فرعی شیشه ای داریم و به خود افتخار می کنیم که یک شیشه درجه یک هستیم. محصولات ما با ظرافت ساخته شده و با توجه به نیاز مشتریان ما سفارشی می شوند. راه‌حل‌های شیشه‌ای نوآورانه ما شامل شیشه‌های آکوستیک، AIS Swytchglass، AIS Securityglass و AIS Decor است. کارشناسان ما انواع شیشه های مورد نظر شما را تولید، خرید و نصب می کنند و استانداردهای کاملی را در این امر رعایت می کنند. با AIS Glass می‌توانید وارد دنیایی از راه‌حل‌های شیشه‌ای شوید که سبک زندگی شما را متحول می‌کند.

https://www.marcolin.com/en/group/production

ممد بازدید : 29 یکشنبه 19 دی 1400 زمان : 14:24 نظرات (0)

در اوایل همه‌گیری ویروس کرونا، زمانی که مراکز کنترل و پیشگیری سفارش هودی با طرح دلخواه از بیماری‌ها برای اولین بار استفاده از ماسک را توصیه کردند و تجهیزات حفاظت فردی محدود شد، فاضلاب‌های خانه شروع به ساختن خود کردند. مردم به قدری چرخ خیاطی خریدند که خرده فروشان در انبار نگه داشتن آنها با مشکل مواجه شدند.

کیت زندگی را کاوش کنید

این داستان از Life Kit، خانواده پادکست های NPR برای کمک به بهتر شدن زندگی گرفته شده است - از ورزش گرفته تا بزرگ کردن بچه ها و دوست یابی. برای اطلاعات بیشتر، در خبرنامه ثبت نام کنید و @NPRLifeKit را در توییتر دنبال کنید.

هرکسی که سعی کرده یک ماسک پارچه ای درست کند، احتمالاً مهارت های خیاطی بسیار مفیدی را به دست آورده است. آن ویژگی‌های اساسی که ماسک‌ها را راحت‌تر می‌کنند، مانند چین‌ها یا دارت، همان تکنیک‌هایی هستند که برای ساخت لباس‌ها استفاده می‌شوند. (به هر حال، ماسک اساساً شلواری برای صورت شماست.)

پس اگر به فکر جهش در ساخت لباس های خود بوده اید، چه؟ از برخی کارشناسان پرسیدیم که چگونه شروع کنیم.

آنچه برای شروع نیاز دارید

چرخ خیاطی (یا موادی برای دوخت دستی: نخ، سوزن، موم زنبور عسل و انگشتانه)
قیچی پارچه ای
اهن
میز اتو
چاک دهنده درز (اگر قصد دارید بخیه ها را بردارید)
شما به چیز زیادی احتیاج ندارید، حتی یک چرخ خیاطی.
Leila Kelleher یک الگوساز مستقر در انتاریو، کانادا و یکی از بنیانگذاران Muna and Broad است، شرکتی که الگوهای خیاطی مبتدی را برای افراد با جثه بزرگتر می سازد. او می‌گوید: «بعضی از مردم در واقع لباس‌های کامل را با دست می‌دوزند و این شگفت‌انگیز است. من حوصله انجام این کار را ندارم، اما انصافاً خیاطی با دست مهارت بسیار مفیدی است.»

مقاله پس از پیام اسپانسر ادامه دارد

چگونه این را بیرون بیاورم؟ راهنمای شما برای از بین بردن لکه
کیت زندگی
چگونه این را بیرون بیاورم؟ راهنمای شما برای از بین بردن لکه
یکی از دوخت های مفید برای دوخت لباس با دست، کوک پشت نام دارد. Kelleher همچنین توصیه می کند که دوخت نامرئی را یاد بگیرید، که به آن دوخت لغزشی یا دوخت نردبانی نیز می گویند، "و می توانید از آن برای درزهایی که باز می شوند، هر نوع تعمیر کوچکی استفاده کنید."

اگر قصد دارید کارهای زیادی را با دست انجام دهید، یک کیت اولیه خیاطی دستی شامل نخ، سوزن خیاطی دستی و انگشتانه است. گذراندن نخ از داخل مقداری موم از گره خوردن آن جلوگیری می کند. همچنین مفید است: یک جفت قیچی پارچه، که تیزتر از قیچی مورد استفاده برای برش کاغذ است، و همچنین یک اتو و میز اتو.

اگر به دنبال چرخ خیاطی هستید، کلهر به دنبال یک مدل مکانیکی قدیمی باشید.

خوب، پارچه چطور؟
سه تکه پارچه به رنگ‌های زرد خردلی، خاکستری تیره و زرد و سبز روشن در پس زمینه بنفش روشن روی هم چیده شده‌اند. دو قرقره نخ به رنگ سبز نخودی و زرد گل همیشه بهار روی پارچه چیده شده است و یک نوار اندازه گیری در قسمت جلویی آن بسته شده است.
تصویر توسط بکی هارلان/NPR
مایکل گاردنر از دوران کودکی برای دخترش آوا لباس درست می کرد. هنگامی که او برای اولین بار خیاطی را یاد گرفت، با افزایش لباس هایی که قبلاً داشت شروع به کار کرد. او می‌گوید: «افزایش دوچرخه‌سواری اساساً برداشتن چیزی است که از قبل وجود داشته است - می‌تواند چیزی قدیمی از کمد شما باشد، و شما در حال خلق چیزی کاملاً جدید از آن هستید.»

5 نکته برای کنار گذاشتن مد سریع و ایجاد یک کمد پایدار
کیت زندگی
5 نکته برای حذف مد سریع و ایجاد یک کمد پایدار
قبل از خرید پارچه، در مورد احساس و حرکت مواد مختلف تحقیق کنید و بفهمید چه چیزی برای بدن شما مفید است. پارچه های بافته شده - مانند پنبه، بوم یا کتان - ممکن است برای مبتدیان راحت تر باشد.

وقتی نوبت به انتخاب یک پروژه می رسد، آن را ساده نگه دارید.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، پروژه ای مانند بالاتنه کش دار یا شورت کمر کش دار را انتخاب کنید تا همه چیز ساده باشد.
تصویر توسط بکی هارلان/NPR
گاردنر می‌گوید: «احساس می‌کنم پریدن به داخل زیپ‌ها و دکمه‌ها می‌تواند بسیار ترسناک باشد. یک دامن، یک جفت شورت کمر کشدار یا یک تاپ بلند که از پارچه‌ای بافته شده است، همگی اولین پروژه‌های عالی را ایجاد می‌کنند.

هر کاری که بکنید، اگر برای اولین بار است که لباس می دوزی، احتمالاً اشتباه می کنید.

گاردنر می‌گوید: «هیچ‌وقت تلاش برای ساختن لباس آوا را فراموش نمی‌کنم. بدن، آستین‌ها را بریده بودم، همه را به هم دوخته بودم و وقتی آن را پوشید، نمی‌توانست حرکت کند». من نمی دانستم بهتر از اینکه به جهت کشش پارچه توجه کنم.

گاردنر دلیلی برای پشت سر گذاشتن آن چالش های اولیه داشت. او می گوید: "من عاشق این واقعیت هستم که تجربه پدری ام را با خلاقیتم ادغام می کنم، و همچنین بسیار مفتخرم که فقط با آموزش خودم تا اینجا پیش رفتم."

الگوی خیاطی چیست، از کجا پیدا می‌کنید و آیا به آن نیاز دارید؟

اگر کار کردن از روی یک الگو احساس ترسناکی می کند، می توانید لباسی را که قبلاً دارید دنبال کنید تا الگوی خود را ایجاد کنید.
تصویر توسط بکی هارلان/NPR
الگوهای خیاطی الگوها و دستورالعمل هایی هستند که برای بریدن تکه های پارچه و مونتاژ آن ها در لباس های تمام شده استفاده می شوند. کارشناسان ما دو رویکرد متفاوت را برای شروع کار با الگوها توصیه می کنند.

کلهر پیشنهاد می کند شرکت های مستقل الگوی خیاطی را بررسی کنید. برخی از طراحان مستقل دی

راهنمای دقیق و گام به گام برای الگوهای مبتدی پسند. اینگونه بود که من (مگ) کمی بیش از یک سال پیش به خیاطی بازگشتم. (Kelleher حداقل یکی از این آموزش ها را برای هر الگو در Muna and Broad می سازد.)

قسمت های کیت زندگی برای کمک به شما برای زندگی پایدارتر - از آشپزخانه تا کمد
کیت زندگی
قسمت های کیت زندگی برای کمک به شما برای زندگی پایدارتر - از آشپزخانه تا کمد
اگر فکر کار با هر الگوی کاملاً طاقت فرسا به نظر می رسد، ممکن است بخواهید رویکرد گاردنر را امتحان کنید: ردیابی چیزی از کمد خود، فرآیندی که احتمالاً شامل آزمون و خطا خواهد بود. او می‌گوید: «برای من، احساس می‌کنم روند کپی کردن کمی آزادتر است. "شما چند اشتباه مرتکب خواهید شد."

شما سزاوار لباس های افسانه ای هستید که مناسب باشند.
یک نوار اندازه گیری به شکل قلب روی زمینه بنفش روشن چیده شده است.
تصویر توسط بکی هارلان/NPR
کلهر می گوید: "من از این فلسفه می آیم که بدن شما بدن شماست و اگر لباس مناسب آن نیست، مشکل لباس است. این مشکل بدن شما نیست."

چند نکته برای داشتن تناسب خوب: با اندازه الگوی شروع کنید که تا حد ممکن به اندازه‌های شما نزدیک باشد و در حین انجام تنظیمات کوچک را انجام دهید. (در اینجا راهنمای اندازه گیری خودتان است.) و همیشه می توانید با یک ماکت با استفاده از پارچه ارزان قیمت شروع کنید - در خیاطی به این کار موسلین یا تویل می گویند.

همچنین منابعی برای فاضلاب‌های عجیب و غریب و گسترده‌ای وجود دارد که می‌خواهند الگوهایی را امتحان کنند که با بدن آنها طراحی نشده است - سایت‌هایی مانند SewQueer و The Sewcialists.

تناسب لباس یکی از چالش برانگیزترین بخش های یادگیری خیاطی است. در نهایت، این یک فرآیند آزمون و خطا و شناخت آنچه برای بدن شما کار می کند است.

جامعه خود را پیدا کنید
قرقره‌های نخ با رنگ‌های مختلف در یک ردیف آزاد در مقابل پس‌زمینه‌ای به رنگ زرد روشن قرار گرفته‌اند.
تصویر توسط بکی هارلان/NPR
کلهر و گاردنر هر دو در مورد اهمیت جامعه خیاطی آنلاین برای آنها صحبت کردند.

کلهر، که خود را چاق معرفی می کند، می گوید که از اینستاگرام استفاده نکرده است. "و سپس تعدادی هشتگ مانند #plussizewing، #curvysewing، #fatsewing، از این قبیل چیزها را کشف کردم. و شروع به دیدن بدن های چاق و درشت زیبا کردم که لباس هایی را پوشیدند که آنها ظاهر آن را خارق العاده کرده بودند. و متوجه شدم که این برای خودم واقعا قدرتمند است. "

چه چیزی یک شریک خوب را می سازد - و چگونه می توان ارتباط را ایجاد کرد
کیت زندگی
چه چیزی یک شریک خوب را می سازد - و چگونه می توان ارتباط را ایجاد کرد
او همچنین به این نکته اشاره کرد که چقدر مفید است که ببینی لباسی را که می‌خواهی به کسی با بدنی شبیه تو بدوزی.

و چند توصیه از طرف دختر گاردنر، آوا، زمانی که آماده باشید به دنیا نشان دهید چه ساخته اید مفید خواهد بود: "اعتماد به نفس برای او کلیدی است. بنابراین معمولاً وقتی چیزی را به تن می کند، با صدای بلند می گوید دقیقاً چه احساسی دارد. "من احساس زیبایی می کنم" یا "من این را دوست دارم." ... دادن اعتبار برای کاری که در واقع انجام می دهید بسیار مهم است».

قسمت پادکست این قسمت توسط لیام مک بین تهیه شده است.

منبع

ممد بازدید : 34 شنبه 18 دی 1400 زمان : 2:35 نظرات (0)

چگونه یک خط لباس تناسب اندام راه اندازی کنیم

مقدمه ای بر صنعت
 

اگر در اینستاگرام تبلیغ لباس اکتیو به شما ارائه شده است، یا بهتر است بگوییم، هودی طرح دلخواه اینفلوئنسرها را دیده اید که خط تولید لباس های فعال را تبلیغ می کند، می دانید که لباس های ورزشی دیگر یک ژانر انحصاری مد برای شرکت هایی مانند نایک، آدیداس و Under Armour نیست.

در واقع، در حالی که مطالعه گارتنر در سال 2018 در مورد شاخص Activewear نشان داد که این سه غول یک سوم ترافیک کلی لباس‌های اکتیو را تشکیل می‌دهند، استارت‌آپ‌ها و فروشگاه‌های لباس اکتیو سایز متوسط ​​راه خود را به مرکز صحنه باز کرده‌اند – و قصد دارند برای مدت طولانی در آنجا بمانند. .

بدون شک، لباس‌های فعال صنعت بی‌نهایت بزرگ‌تری نسبت به روند new-year-new-me است. ترسیم دقیق تولید پوشاک فعال خود مهمتر از این است که بفهمید چگونه می خواهید آن را به بازار عرضه کنید. چرا؟
شما می توانید همه هیاهوها و زیبایی شناسی را ایجاد کنید، اما مردم با قلب خود خرید می کنند و آن را با سر خود توجیه می کنند. در نتیجه، اگر محصولی پایین‌تر از همتا را وارد بازار کردید، از اینکه سریع‌تر از یک بدلکار در رویداد ردبول، نام تجاری‌تان سقوط کرد، تعجب نکنید.

بنابراین، اگر در بازار هستید تا بدانید چگونه یک خط لباس تناسب اندام راه اندازی کنید - اعم از لباس های ورزشی و لباس های بدنسازی، لباس های ورزشی، لباس های ورزشی و غیره، این دقیقاً چیزی است که باید در مورد تولید لباس های خود قبل از غواصی با سر در نظر بگیرید. (با چتر نجات).
 

دسته لباس فعال خود را مشخص کنید
با تمام زرق و برق و گرد و غبار پری پوشاننده این بازار هیجان انگیز، فراموش نکنید که ابتدا جایگاه خود را بسازید. شروع به طوفان فکری و تحقیق کنید، جایی که می خواهید خط لباس فعال خود را به آن متصل کنید بسیار مهم است. ورزش؟ لباس های فنی با عملکرد بالا؟ یوگا؟ یا یک چیز کاملاً جدید.

به هر روشی که می خواهید برند خود را شناسایی کنید، DNA برند خود را بسازید و مطمئن شوید که تمام اسناد پشتیبانی را دارید که به شما امکان می دهد قطعات خود را طراحی کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال طراحی خطی هستید که بر روی پوشاک عملکردی تمرکز دارد، باید تأییدیه‌ها و گواهی‌های مناسب را برای طبقه‌بندی طرح‌های خود به این عنوان داشته باشید.

سبک‌های لباس‌های فعال عمدتاً به سه دسته تقسیم می‌شوند:

تاثیر بالا: لباس‌های فعال متمرکز بر عملکرد با حداکثر پشتیبانی، انعطاف‌پذیری و البته راحتی.

تاثیر متوسط: اکثر برندهای ورزشی در این دسته قرار می‌گیرند، زیرا پوشاک با تاثیر متوسط ​​دارای سطح متوسطی از پشتیبانی و قابلیت‌های مبتنی بر عملکرد برای فعالیت‌هایی مانند وزنه‌برداری، بوکس و دوچرخه‌سواری است.

تاثیر کم: سبک‌های کم‌تاثیر نیز که به عنوان ورزش‌های ورزشی طبقه‌بندی می‌شوند، پشتیبانی کمی دارند و برای فعالیت‌هایی مانند یوگا، پیاده‌روی، پیلاتس و ورزش‌های گاه به گاه و حتی پیاده‌روی تا صبحانه در یک ظاهر یکشنبه مناسب‌تر هستند.

 

در مورد عناصر طراحی و ساخت که محصول شما را مشخص می کنند، واضح باشید
از بسیاری جهات، هنگامی که بازار خود را شناسایی کردید، جزئیات دقیقی که طرح های خود را اضافه می کنید و میزان توجه به جزئیات به لباس های خود، به درخشش محصول نهایی در بازار کمک می کند.

آنها نفوذ بازار و رضایت مشتری شما را از دیدگاه محصول تعریف می کنند. چند ملاحظات اساسی در این زمینه عبارتند از:

ساخت
متناسب
حمایت کردن
تابلوسازی
وزن پارچه (GSM)
جزئیات انعکاسی
تهویه
دوخت
 

پارچه
نوع فعالیتی را که برای آن طراحی می کنید در نظر بگیرید و پارچه ها را هوشمندانه انتخاب کنید. به طور معمول، پارچه های رطوبت گیر انتخابی برای به حداقل رساندن بو و حفظ احساس طراوت در پوشنده هستند.

مناسب
اینکه قطعات شما چقدر فشرده‌سازی دارند، پوشاک مهم است. فشرده سازی مزایای مختلفی مانند کاهش خستگی عضلانی، جلوگیری از فشار، افزایش قدرت و حرکت را ارائه می دهد.

حمایت کردن
اگرچه اساساً بر اساس نوع موادی که استفاده می‌کنید کنترل می‌شود، اما در نظر بگیرید که لباس‌های اکتیو شما تا چه حد پشتیبانی می‌کنند. سطح پشتیبانی با نوع فعالیتی که قطعات خود را با آن مرتبط می‌کنید مطابقت دارد.

طراحی برای فعالیت های پر تاثیر مانند دویدن، زمین و ورزش های زمینی؟ سوتین های ورزشی با پشتیبانی بالا و ضد جهش کلیدی هستند.

موادی مانند Mobilon (نوار الاستیک شفاف) را در نظر بگیرید که در داخل اتصالات در نزدیکی برش‌ها، سوراخ‌های بازو و یقه‌ها برای محافظت از بخیه‌ها استفاده می‌شود و از جدا شدن آنها در هنگام کشیده شدن جلوگیری می‌کند. همچنین برای اطمینان از تناسب در آغوش بدن و حفظ کیفیت انعطاف پذیری لباس استفاده می شود.

از طرف دیگر از Power Mesh برای کاهش کیفیت کشش و ایجاد یکپارچگی ساختاری بهتر استفاده می شود. بین لایه های پارچه ساندویچ می شود.


 

تابلوسازی
پنل های لباس ورزشی بخش خاصی از یک لباس هستند که گروه های عضلانی کلیدی را هدف قرار می دهد که انتظار دارید ورزش کنید. به عنوان مثال، شورت های دویدن دارای پانل هایی در راستای عضله چهارسر (ران) شما هستند، زیرا آنها عضلات فعال شما در طول دویدن هستند. این پانل ها معمولاً دارای عناصر ساخت و طراحی خاصی هستند که برای ارائه بهترین پشتیبانی طراحی شده اند.

وزن پارچه (GSM)
وزن پارچه به فصلی که مجموعه ای را برای آن طراحی می کنید و همچنین به نوع فعالیت بستگی دارد. خطوط ورزشی طراحی شده برای تابستان وزن سبک تری دارند در حالی که فصول سردتر وزن بیشتری را می طلبد.

به طور مشابه، فعالیت های سطح بالا مانند دویدن نیاز به پارچه های سبک تر دارد. تعادل خوب GSM پارچه شما نیز روی بافت تأثیر می گذارد

پایداری، پس با دقت در نظر بگیرید.

به همین ترتیب، وزن پارچه نیز باید دمای بدن، آب و هوا و شرایط محیطی را در نظر بگیرد. برای آب و هوای گرمتر، پارچه های خنک کننده را در نظر بگیرید و برای آب و هوای سردتر، بالعکس.

جزئیات انعکاسی
جزئیات بازتابی فکر دومی نیست. مانند بسیاری از توصیه های ما، فعالیت و اینکه آیا لباس شما از دوخت و چاپ منعکس کننده نور بهره می برد را در نظر بگیرید.

دوچرخه سوار یا دونده شبانه از دوخت باندی بهره می برد. برای تاپ، این جزئیات بازتابنده اغلب در امتداد بازوها و پشت دیده می شود، در حالی که برای شلوارک و ساق شلواری، آنها به کناره های ساق پا اضافه می شوند.

تهویه
تهویه نقش زیادی در گردش خون دارد. عناصر طراحی مانند برش‌ها، صفحات مشبک و جزئیات برش لیزری به‌طور استراتژیک در مناطقی با عرق زیاد قرار گرفته‌اند.


 

دوخت
نوع دوخت روی لباس مهم است و نه تنها برای نگه داشتن لباس در کنار هم بلکه برای ایجاد بیشترین راحتی و جلوگیری از تحریک پوشنده است.

بخیه های تخت معمولاً برای لباس های فشرده برای جلوگیری از تحریک و ناراحتی در نظر گرفته می شوند، در حالی که دوخت های روی لایه روی لایه های پایه، سه راهی ها در پارچه های بافتنی برای کمک به کشش و بازیابی یافت می شوند.

تکنیک‌های دوخت مانند سبک کیف بیرون، دوخت‌هایی را ایجاد می‌کند که هم از داخل و هم از بیرون نامرئی هستند. این نوع از تکنیک‌های دوخت ظاهری تمیز به جا می‌گذارند. باندینگ تکنیک دیگری است که برای رسیدن به این هدف استفاده می شود.

مهم نیست که چه نوع لباس اکتیو طراحی می کنید، مطمئن شوید که درزها می توانند از کشیده شدن خودداری کنند. هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از یک ساعت تمرین لباس فعال خود را دو برابر کنید (بدون بازگشت).

 

پارچه های خود را درک کنید
اگر تازه وارد صنعت مد و لباس ورزشی هستید، در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که به شما در درک اصول اولیه پارچه ها کمک می کند.

برای لباس‌های نزدیک به پوست مانند ساق‌ها و سوتین‌های ورزشی، ترکیب پلی اسپندکس (همچنین به عنوان اینترلاک شناخته می‌شود) و/یا مش برقی را انتخاب کنید. مخلوط پلی اسپندکس دارای گیج بالایی است که باعث ایجاد کشش و تناسب مفید می شود. پارچه های مخلوط پلی اسپندکس نیز کیفیت بازیابی بالایی دارند و هیچ نمایشی ندارند (یعنی تست اسکوات را با موفقیت پشت سر می گذارند). پارچه های توری پاور برای مناطق عرق ایده آل هستند زیرا تهویه و جذابیت زیبایی را ارائه می دهند. توری برقی همچنین کشش و بازیابی پارچه خوبی را ارائه می دهد.
 


 

برای لباس‌های گشاد، پارچه‌های پلی استر، نایلون کشسان و پارچه‌های بافته شده را انتخاب کنید. این پارچه ها سبک هستند و به خوبی پوشیده می شوند.

 

مجموعه ای برای نمایش ایده های خود ایجاد کنید
در هر مجموعه چه تعداد لباس باید داشته باشید؟ چه نوع لباس هایی باید بگنجانید؟ اینها همه تصمیماتی هستند که باید با ارزیابی منابع خود بگیرید. چند چیز که همیشه باید در ذهن داشته باشید شامل مواردی است که باید در نظر داشته باشید

یک مجموعه معمولاً از 8 تا 15 لباس با سبک‌ها، طرح‌ها و هدف‌های مختلف تشکیل می‌شود، اما با عناصر مشترک متحد می‌شود.
طیف وسیعی از لباس‌ها مانند سوتین‌های ورزشی، شلوارهای ساق، شورت، تی‌شرت و کاپری را انتخاب کنید تا جمعیت‌شناسی بیشتری را جذب کنید.
ژاکت های پف دار و بمب افکن (و سایر لباس های بیرونی) به آرامی وارد مجموعه های برندهای جهانی و محلی می شوند زیرا زیبایی و روند بیشتری را ارائه می دهند.
Athleisure یک بازار بسیار شیک است، برای کسانی که به دنبال این سبک هستند جذاب باشید
سعی و کوشش خود را انجام دهید و در مورد سایه‌ها، رنگ‌ها، روندهای فصلی و سایر عواملی که بر خرید تأثیر می‌گذارند تحقیق کنید. نکته: بخش نظرات و بررسی رقبای بالقوه خود را مرور کنید تا ایده ای از آنچه بازار هدف خود می خواهد بدست آورید.
ساخت مناسب غیر قابل مذاکره است. اشتباه گرفتن آن باعث فاجعه می شود.
 

سازنده لباس اکتیو مناسب را انتخاب کنید
تعداد بی نهایت تولید کننده پوشاک فعال در بازار وجود دارد - برخی از آنها تجربه بیشتری نسبت به دیگران دارند. بعد از اینکه تحقیقات خود را انجام دادید و با خیال راحت به چند تولیدکننده لباس ورزشی نزدیک شدید، مطمئن شوید که آنها آماده اجرای آن برای شما هستند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند یک سازنده معتبر را شناسایی کنید:

اطمینان حاصل کنید که تولیدکنندگان اکتیو لباسی که با آنها صحبت می‌کنید دارای تجربه هستند – و نه هر گونه تجربه، بلکه تجربه و تخصص در لباس‌های اکتیو. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ورودی ارزشمندی را برای انتخاب پارچه، طراحی و ارائه توصیه‌هایی در جایی که مناسب می‌دانند ارائه کنند.
تولیدکنندگان پوشاک ورزشی به ماشین آلات اختصاصی نیاز دارند. در هسته آن، لباس‌های بافته شده با بافتن دو سری نخ تولید می‌شوند، در حالی که لباس‌های بافتنی با در هم تنیدن یک سری نخ تولید می‌شوند. پارچه های بافته شده و بافتنی رفتار متفاوتی دارند و بنابراین به ماشین های تخصصی نیاز دارند.
درک روشنی از زمان های تحویل، توانایی تهیه مواد، شبکه تامین کنندگان و برندهایی که با آنها کار کرده اند (اگر قادر به ارائه آن باشند)، سطح پشتیبانی مشتری و الزامات آنها در مورد حداقل مقادیر سفارش (MOQ) داشته باشید. همچنین در نظر بگیرید که آنها به عنوان یک تولید کننده لباس فعال سفارشی چقدر پایدار هستند.
هنگام تجزیه و تحلیل نمونه ها، یک بررسی تضمین کیفیت (QA) انجام دهید. درزها (بخیه ها) را بررسی کنید که آیا یکنواخت هستند یا خیر، غیر ضروری هستند یا خیر.
آزمایش های شستشو را انجام دهید تا ببینید رنگ های شما محو می شوند یا خیر

ریخته شده و از تولیدکنندگان لباس های ورزشی خود بخواهید تست های کشش و بازیابی را در آزمایشگاه های مناسب انجام دهند تا ارزیابی بیشتر شما انجام شود.
در چرخه شستشو و اطلاعات مراقبت از مواد خود باشید.
 

عوامل زیادی در تولید لباس ورزشی شما دخیل هستند. بنابراین صرف زمان مورد نیاز در میان لیست محدود تولیدکنندگان لباس تناسب اندام یا باشگاه برای انتخاب شریکی که مناسب شما و برند لباس فعال شما باشد، بسیار مهم است.

Runway Kit ظرفیت تولید MOQ کم را همراه با چندین دهه تجربه در صنعت اکتیو لباس ارائه می دهد تا یک پلتفرم پایدار و دیجیتال را برای راه اندازی خط اکتیو لباس خود به شما ارائه دهد.

با همکاری با نیروگاه هایی که برندهای پیشرو پوشاک ورزشی در جهان را تولید می کنند، با کارشناسان Runway Kit تماس بگیرید تا برچسب رویایی خود را تولید کنید.

 

Runway Kit به طراحان مد و کارآفرینان این امکان را می‌دهد که طراحی، نمونه‌برداری و تولید در مقادیر کوچکتر و انعطاف‌پذیر - همه با هزینه‌های شفاف و مناسب برای راه‌اندازی، طراحی، نمونه‌برداری و تولید کنند.

برای دریافت آخرین به روز رسانی های وبلاگ ما در زیر در خبرنامه ما مشترک شوید.

لینک منبع

ممد بازدید : 27 چهارشنبه 15 دی 1400 زمان : 23:28 نظرات (0)

ساخت کاغذ با دست در خانه می تواند یک فرآیند بسیار ساده باشد. همچنین روشی کاغذ چاپ سابلیمیشن فوق‌العاده برای استفاده از رسیدهای قدیمی، اوراق قراضه، نامه‌های ناخواسته و کاغذ کپی که می‌خواستید در سطل بازیافت بیندازید، و در عوض ایجاد یک چیز با شکوه و زیبایی دست ساز است.


شروع به ساختن کاغذ با برگه تقلب PDF رایگان کنید

آیا آن کاغذهای بازیافتی در اطراف آویزان هستند؟ نوعی وان ذخیره سازی پلاستیکی، و مخلوط کن آشپزخانه؟ با چند منبع و این دستورالعمل های اولیه، شما در راه درست کردن کاغذ دست ساز و دوست داشتنی مضحک با محیط زیست هستید.

برای آموزش به خواندن ادامه دهید!

لوازم ساخت کاغذ

اب
اوراق قراضه
وان یا خمره ذخیره سازی پلاستیکی
مخلوط کن آشپزخانه – یکی از آن را از فروشگاه صرفه جویی تهیه کنید
Mold & Deckle (صفحه نمایش متصل به قاب) نحوه ساخت قالب و دکل >
تخته های چوبی یا اسفنج و وردنه
حوله، پتوهای پشمی، پارچه، پلون، شم واو یا سایر مواد جاذب
مرحله 1: کاغذ را برش دهید

کاغذ خود را به مربع های حدود 1 اینچی برش دهید یا پاره کنید.
کاغذ خود را برای چند ساعت یا یک شب خیس کنید.
کاغذهای طراحی، چاپ و آبرنگ بهترین هستند زیرا عموماً از الیاف قوی تری (مانند پارچه های پنبه ای و نه از الیاف درختی که با مواد شیمیایی تصفیه شده اند) ساخته می شوند. انتخاب فیبر/ضایعات شما و ویژگی های آن کیفیت ورق نهایی را تعیین می کند.

با این حال، نامه های ناخواسته، کاغذ اداری، کیسه های مواد غذایی کاغذی، صفحات زرد، نامه های رد و موارد دیگر را آزمایش کنید. نه پلاستیکی مردم

همچنین، با ترکیب رنگ های مختلف آزمایش کنید.

ساخت کاغذ دست ساز با مخلوط کن

مرحله 2: آن را مخلوط کنید و از خمیر مالیات بر ارزش افزوده تهیه کنید

مخلوط کن آشپزخانه را با آب پر کنید. یک یا دو عدد از کاغذهای ضایعات بریده شده را داخل آن بیندازید (نه خیلی بیشتر، در غیر این صورت موتور مخلوط کن را می سوزانید). مخلوط کنید. به هم زدن ادامه دهید تا خمیر شود.

دیگر اسموتی های خود را با آن مخلوط کن درست نکنید.

آیا وان ذخیره سازی در اطراف آویزان است؟ آن مخازن مخلوط بتن از فروشگاه سخت افزار نیز کار می کند. وان را با خمیر مخلوط خود پر کنید، حدود 1/3 تا 1/2 راه. آب بیشتری به خمره اضافه کنید. هر چه خمیر آب بیشتر باشد، کاغذ شما ضخیم تر خواهد بود.

دستورالعمل ساخت کاغذ DIY

مرحله 3: برخی از ورق ها را بکشید

برای این کار به یک قالب و دکل نیاز دارید. این اساساً دو فریم است که اندازه یکسانی دارند، یکی با صفحه نمایش متصل است.

بیاموزید که چگونه خودتان، راه ارزان و سریع درست کنید! برای آموزش قالب و دکل DIY اینجا را کلیک کنید >

همچنین لیستی از تامین کنندگان کاغذ سازی که قالب و دکل ها را می فروشند در صفحه منابع ما وجود دارد.

اکنون برای تشکیل ورق:

خمیر پالپ خود را هم بزنید.
سمت صفحه قالب را به سمت بالا نگه دارید و عرشه را به طور یکنواخت در بالا قرار دهید.
آنها را با زاویه 45 درجه کنار هم نگه دارید، قالب و عرشه را به ته دیگ فرو ببرید و قالب را به صورت افقی نگه دارید.
همانطور که آن را از دوغاب بیرون می آورید، آن را سریع به جلو و عقب تکان دهید و از چپ به راست تکان دهید تا الیاف تراز شده و ورقه یکدست تری ایجاد شود. قبل از تخلیه کامل ورق، تکان دادن را متوقف کنید.
اجازه دهید آب تا یک قطره تخلیه شود.
نحوه ساخت کاغذ با دست در خانه

مرحله 4: خوابیدن (**کوچینگ تلفظ می شود. به طور واقعی.)

"Couching" به معنای انتقال ورق مرطوب از قالب به یک سطح صاف و جاذب است. نمدهای پشمی ایده‌آل هستند، اما گزینه‌های زیادی وجود دارد: پتوهای پشمی، حوله‌های نرم‌تر، حوله‌های کاغذی ضخیم، رابط‌های غیر قابل ذوب یا پلون، شم واو یا ملحفه‌های تخت. نمد خود را با یک تخته زیر آن بچینید و وسایل کاناپه خود را خیس کنید.

دکل را از قالب خارج کنید.
یک لبه بلند از قالب را روی نمد قرار دهید.
با یک حرکت صاف، قالب را رو به پایین قرار دهید، فشار دهید و از لبه اولیه بلند کنید. به این فکر کنید مانند بستن در، باز کردن در، حرکت.
ساخت کاغذ دست ساز

مرحله 5: فشار دادن

گزینه 1: فشار دادن دست

پلون یا حوله کاغذی را روی ملحفه تازه تخت شده خود قرار دهید. با یک اسفنج ابتدا به آرامی فشار دهید سپس با حداکثر فشار فشار دهید. یک وردنه یا غلتک رنگ قدیمی دارید؟ از آن برای فشار دادن بیشتر کاغذ خود استفاده کنید.

دستورالعمل ساخت کاغذ دست ساز

گزینه 2: پرس تخته

یک نمد دیگر را روی ملحفه ی تازه کاناپه خود قرار دهید. به کاناپه کردن یک ورق دیگر ادامه دهید، یک نمد دیگر را لایه لایه کنید و این کار را تکرار کنید. هنگامی که یک پشته درست کردید، یک نمد نهایی و یک تخته چوبی دیگر را بپوشانید. پست را به بیرون به سطح بتنی یا سنگی ببرید. روی آن بایست!

کاغذسازی دستی - خشک کردن تخته

مرحله 6: خشک کردن

گزینه 1: خشک کردن سطح (این تصویر اینجاست)

یک سطح صاف و بدون متخلخل پیدا کنید. تخته های چوبی صاف، پلکسی گلاس، پنجره ها و سطوح فرمیکا به خوبی کار می کنند.
ورق مرطوب خود را بردارید و به آرامی روی سطح صاف فشار دهید. اطمینان حاصل کنید که لبه ها به خوبی فشرده شده اند.
بگذارید کاغذ خشک شود (1 تا 3 روز بسته به میزان رطوبت و ضخامت کاغذ).
پوست آن را جدا کنید.
با برگه تقلب 2 صفحه ای رایگان که هر مرحله را در اختیار شما قرار می دهد شروع به ساخت کاغذ کنید

گزینه 2: تعویض خشک کردن

مقداری لکه، حوله یا مواد جاذب، خشک و مسطح دیگر تهیه کنید.
مواد و سپس کاغذ دست ساز خیس خود را روی آن قرار دهید.
تکرار. یک پشته ایجاد کنید.
وقتی کارتان تمام شد، یک تخته چوبی یا یک کتاب را روی آن قرار دهید. آن را با کتاب های بیشتر یا چیزهای سنگین وزن کنید.
هر روز یک بار آن را بررسی کنید و تشک مرطوب را تعویض کنید

با مواد خشک تا زمانی که کاغذ دست ساز شما خشک شود.

سایت منبع

ممد بازدید : 33 دوشنبه 13 دی 1400 زمان : 11:11 نظرات (0)

چند چیز بدتر از بیرون کشیدن تی شرت کودک از خشک کن است، چاپ هودی فقط به یاد داشته باشید که بچه ندارید و تی شرت کوچکی که در دست دارید، پیراهن مورد علاقه شما بوده است. اگرچه همه ما آنجا بوده ایم. بنابراین در حالی که این وضعیت ناامید کننده است، بسیار غیر معمول است.

زنی که پیراهن رنگ شده با کراوات را دراز کرده است

اگر تا به حال از خود پرسیده اید که چرا لوازم اصلی کمد لباس مانند سویشرت ها و تی شرت های ساده پس از سفر در ماشین لباسشویی و خشک کن، تمایل به کوچک شدن دارند، پاسخ ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. همه اینها به محتوای فیبر، دما و هم زدن بستگی دارد. و هنگامی که این موارد را درک کردید، خواهید دانست که چگونه پیراهن های مورد علاقه خود را از چروک شدن محافظت کنید.

ژاکت های ساده را از گروه Adair خریداری کنید!

محتوای فیبر، دما و هم زدن
در حالی که پیراهن ها از پنبه و مواد مصنوعی خاصی ساخته می شوند، الیاف آن کشیده و پیچیده می شوند. شستشو و خشک کردن به پارچه اجازه می دهد تا شل شود و به شکل اولیه خود بازگردد. با وجود پشم و سایر الیاف حیوانی، موهای ریز و نمدی با هم برای ایجاد پارچه. وقتی خیلی شدید شسته می‌شوند، موها بیشتر روی هم قرار می‌گیرند و باعث جمع شدن پارچه می‌شوند.

نوع الیافی که پیراهن شما از آن ساخته شده است، دمای استفاده شده در هنگام شستشو و خشک کردن و تنظیمات هم زدن ماشین لباسشویی شما، همگی نقش مهمی در جمع شدن دارند. خوشبختانه با چند اقدام ساده می توانید از چروک شدن لباس های خود جلوگیری کنید.

هنگام خرید برچسب را بررسی کنید
هنگام خرید پیراهن‌های جدید، به دنبال لباس‌هایی باشید که برچسب «پیش‌چروک» دارند یا یاد بگیرید از پارچه‌هایی که تمایل به چروک شدن دارند، مانند پشم، کتان و ابریشم مصنوعی اجتناب کنید. دستورالعمل های مراقبت را نیز بخوانید. در مورد میزان مراقبت ویژه ای که می خواهید به لباس خود بدهید، با خودتان واقع بین باشید. مهم نیست که چقدر ظاهر یک پیراهن را دوست دارید، آیا زمان و انرژی دارید که هر بار که نیاز به شستن پیراهن دارید آن را به خشکشویی ببرید؟ گاهی اوقات، بهتر است لباس‌هایی را که نگهداری بالایی دارند روی قفسه بگذارید تا اینکه بعد از یک بار پوشیدن آن‌ها را در هنگام شستشو خراب کنید.

از چرخه های شستشو و خشک کردن مناسب استفاده کنید
دست های زنی که برچسب لباس را نگه می دارد

چه تی شرت های عمده فروشی ارزان یا لباس های کار گران قیمت، همیشه از چرخه های شستشو و خشک کردن مناسب استفاده کنید. به دستورالعمل های مراقبت روی برچسب دقت کنید و مطمئن شوید که دمای آب توصیه شده، چرخه و دستورالعمل های خشک کردن را درک کرده اید. اگر مطمئن نیستید که نمادهای روی برچسب به چه معنا هستند، اکنون زمان بسیار خوبی برای آشنایی است. هرچه نحوه مراقبت از پارچه را بهتر بدانید، احتمال آسیب رساندن به آن کمتر می شود.

به عنوان یک قانون کلی، همیشه لباس های خود را با آب خنک بشویید. احتمال چروک شدن لباس ها در آب داغ بسیار بیشتر است و شوینده های مدرن طوری فرموله شده اند که در آب سردتر نیز به خوبی کار کنند. هنگامی که انقباض نگران کننده است، از خشک کن خودداری کنید. مانند آب داغ، گرمای خشک کن می تواند باعث چروک شدن لباس شود. اگر نیاز به استفاده از خشک کن دارید، از تنظیمات فقط لیوان استفاده کنید. اگر دستگاه خشک کن شما دارای تنظیمات لیوانی نیست، از کمترین درجه حرارت ممکن استفاده کنید. هرگز لباس های خود را بیش از یک دوره در خشک کن نگذارید.

هنگام انتخاب تنظیمات چرخه نیز مراقب باشید. هنگام شستن لباس هایی که احتمالاً چروک می شوند، باید از چرخه های سنگین و چرخش سریع خودداری شود. چرخه های ظریف گزینه بسیار بهتری هستند.

اگر پیراهن هایتان چروک شد چه کاری باید انجام دهید؟
اگر به طور تصادفی پیراهن را کوچک کردید، آن را دور نیندازید. گاهی اوقات، پوشاک را می توان چروک نکرد. سعی کنید سینک یا لگن را با آب ولرم پر کنید و یک درپوش شامپو بچه یا یک ماده شوینده ملایم به آن اضافه کنید. لباس های چروک شده خود را حدود 30 دقیقه خیس کنید. این به الیاف اجازه می دهد تا شل شوند.

پیراهن را با احتیاط جدا کرده و آب اضافی آن را به آرامی فشار دهید. آبکشی نکنید. پیراهن را روی یک حوله روی یک سطح صاف قرار دهید و سپس حوله را در حالی که پیراهن داخل آن است بغلتانید. به آرامی فشار دهید تا آب تا حد امکان از لباس خارج شود. حوله را باز کنید و پیراهن را روی حوله خشک دیگری قرار دهید. پیراهن خود را با احتیاط به اندازه اصلی خود دراز کنید و سپس اجازه دهید هوا خشک شود.

این روش همیشه جواب نمی دهد، اما زمانی که جایگزین دور انداختن پیراهن است ارزش امتحان کردن را دارد. هنگام تلاش برای بازگرداندن بالاتنه به اندازه اصلی خود برای بهترین نتیجه صبور باشید. ممکن است بتوانید از این روش برای پاک کردن لباس‌ها و لوازم جانبی دیگر، از جمله سویشرت‌ها و کلاه‌های بیسبال عمده‌فروشی از الیاف طبیعی استفاده کنید.

به تی شرت های عمده فروشی جدید نیاز دارید؟ انتخاب ما را امروز خرید کنید!

نتیجه
زن خندان که تی شرت آبی را نشان می دهد

کوچک کردن تصادفی پیراهن مورد علاقه خود در هنگام شستشو خسته کننده است، اما این کاری است که تقریباً همه انجام داده اند. با نکات بالا، می‌توانید از این وضعیت آزاردهنده اجتناب کنید و از پوشاک خود برای سال‌های طولانی لذت ببرید.

https://www.dickssportinggoods.com/f/hoodies-for-men

ممد بازدید : 33 جمعه 10 دی 1400 زمان : 22:34 نظرات (0)

هنر بافندگی زمانی در آسیای جنوبی توسعه یافت که تمدن های کمی از آن استفاده می کردند. حفاری‌ها در هاراپا و موهنجو-دارو – شهرهای باستانی تمدن دره سند – نشان داده است که ساکنان از دوک‌ها استفاده می‌کردند و طیف گسترده‌ای از مواد بافندگی را می‌ریختند. برخی از مورخان معتقدند که تمدن دره سند برای اولین بار استفاده از منسوجات بافته را توسعه داد. در اواخر دهه 1990، فرش های دستباف یکی از محصولات صادراتی پیشرو پاکستان بود و ساخت آنها دومین صنعت بزرگ کلبه و کوچک است. صنعتگران پاکستانی بیشتر توانایی تولید هر نوع قالی را با استفاده از تمام نقوش محبوب مرغان دریایی، مدال‌ها، گلدان‌ها، تراس‌ها و طرح‌های هندسی در ترکیب‌های مختلف دارند.[30] در زمان استقلال، تولید فرش در تپه سنگلا، یک شهر کوچک در ناحیه شیخپورا راه اندازی شد. چودری مختار احمد عضو پسر ماهر گاندا این هنر را به مردم محلی و مهاجران معرفی و آموزش داد. او را بنیانگذار این صنعت در پاکستان می دانند. تپه سنگلا اکنون نقطه کانونی صنعت فرش در پاکستان است. تقریباً همه صادرکنندگان و تولیدکنندگانی که تجارت خود را در لاهور، فیصل آباد و کراچی اداره می کنند، دفاتر منطقه ای خود را در سنگلا هیل دارند.

ایران ایران
نوشتار اصلی: فرش ایرانی

الگوی درخت زندگی

فرش فروش (جولیو روزاتی)
فرش ایرانی بخشی از هنر و فرهنگ ایرانی (ایرانی) است. قدمت قالی بافی در ایران به عصر مفرغ می رسد. اولین مجموعه فرش ایرانی به جای مانده از سلسله صفویه (1501–1736) در قرن شانزدهم است. با این حال، تصاویر نقاشی شده سابقه طولانی تری از تولید را ثابت می کند. در میان فرش های کلاسیک ایرانی قرن شانزدهم و هفدهم تنوع زیادی وجود دارد. نقوش متداول عبارتند از: شبکه‌های تاک طومار، عرب‌سک‌ها، نخل‌ها، نوارهای ابری، مدالیون‌ها و محفظه‌های هندسی روی هم رفته به جای حیوانات و انسان‌ها. استناد مورد نیاز] با این حال، برخی چهره‌هایی را نشان می‌دهند که در صحنه‌های شکار یا جشن مشغول هستند. اکثر این قالی‌ها پشمی هستند، اما چندین نمونه ابریشمی تولید شده در کاشان باقی مانده است.[31]

ایران همچنین بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده فرش دستباف در جهان است که سه چهارم کل تولید جهانی را تولید می‌کند و سهمی معادل 30 درصد از بازارهای صادراتی جهان را دارد.[32][33] ایران همچنین سازنده بزرگترین فرش دستباف تاریخ است که مساحت آن 60546 فوت مربع (برابر با بیش از 5600 متر مربع) است.[34][35]

اسکاندیناوی
مقاله اصلی: فرش های اسکاندیناوی
فرش های اسکاندیناوی از محبوب ترین بافت ها در طراحی مدرن هستند. فرش‌های اسکاندیناوی که توسط متفکران، طراحان و مدافعان زیبایی‌شناسی جدید در اواسط قرن بیستم ترجیح داده می‌شوند، در بسیاری از مسیرهای مختلف طراحی داخلی معاصر بسیار گسترده شده‌اند. با سابقه طولانی در تطبیق و تکامل، سنت قالی‌سازی اسکاندیناوی یکی از مشهورترین سنت‌های قالی‌سازی اروپایی است.

بوقلمون
نوشتار اصلی: فرش ترک

فرش اوشک (اواخر قرن نوزدهم)

سجاده نماز قیصری از آناتولی ترکیه
فرش‌های ترکی (همچنین به نام آناتولی شناخته می‌شود)، خواه دستباف یا تخت بافته، از شناخته شده‌ترین و جاافتاده‌ترین آثار هنری دست‌باف در جهان هستند.[36] از نظر تاریخی: شرایط مذهبی، فرهنگی، محیطی، اجتماعی-سیاسی و اقتصادی-اجتماعی نیازهای سودگرایانه گسترده ای ایجاد کرده و الهامات هنری را در میان بسیاری از قبایل و گروه های قومی در آسیای مرکزی و ترکیه فراهم کرده است.[37] ترک ها؛ کوچ نشینان یا دامداران، کشاورزان یا شهر نشینان که در چادرها یا خانه های مجلل در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، با پوشاندن کف و گاهی دیوارها و درها با فرش و قالیچه، خود را از سردی شدید هوا در امان نگه داشته اند. فرش‌ها همیشه از پشم یا گاهی پنبه با دست ساخته می‌شوند و گاهی اوقات ابریشم به آن اضافه می‌شود. این فرش ها سد طبیعی در برابر سرما هستند. از قالیچه ها و گلیم های پرز ترکی نیز به عنوان تزیین چادر، کیسه غلات، کیسه شتر و الاغ، کوسن زمینی، روکش فر، روکش مبل، روتختی و کوسن، پتو، پرده، پتو، رومیزی، سجاده و سجاده استفاده می شود. مناسبت های تشریفاتی

قدیمی‌ترین سوابق گلیم‌های مسطح بافته شده از سفال‌های نوسنگی چاتالهویوک، حدود ۷۰۰۰ سال قبل از میلاد بدست آمده است. یکی از قدیمی ترین سکونتگاه هایی که تاکنون کشف شده است، چاتالهویوک در جنوب شرقی قونیه در وسط منطقه آناتولی واقع شده است.[38] در حفاری‌های تا به امروز (تنها 3 درصد شهر) نه تنها پارچه‌های کربنی شده، بلکه تکه‌هایی از گلیم‌هایی که بر روی دیوار برخی از خانه‌ها نقاشی شده‌اند نیز پیدا شد. اکثر آنها نمایانگر اشکال هندسی و تلطیف شده ای هستند که مشابه یا مشابه سایر طرح های تاریخی و معاصر هستند.[39]

اعتقاد بر این است که قالیچه گره‌دار با گسترش قبایل مختلف عشایری در دوره دوم مهاجرت بزرگ ترک‌ها در قرن هشتم و نهم به آسیای صغیر و خاورمیانه رسیده است. معروف دپی

در نقاشی‌های اروپایی رنسانس، فرش‌های زیبای آناتولی اغلب از آن زمان تا دوران مدرن مورد استفاده قرار می‌گرفتند تا نشان‌دهنده موقعیت اقتصادی و اجتماعی بالای مالک باشند.

زنان مهارت‌های بافتنی خود را در سنین پایین یاد می‌گیرند و ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول می‌کشد تا فرش‌های پرز زیبا و گلیم‌های تخت بافتی را که برای استفاده از آن‌ها در هر جنبه‌ای از زندگی ساخته شده‌اند، تکمیل کنند. همانطور که در بیشتر فرهنگ‌های بافندگی صادق است، به طور سنتی و تقریباً منحصراً، این زنان و دختران هستند که هم صنعتگر و هم بافنده هستند.[40][41][42]

ترکمن
نوشتار اصلی: فرش ترکمن

بزرگترین فرش دستباف جهان در موزه فرش ترکمن در عشق آباد
فرش ترکمن (که «بخارا ازبکستان» نیز نامیده می‌شود) نوعی منسوجات دست‌باف کف‌پوش است که به‌طور سنتی منشا آن آسیای مرکزی است. تمایز قالی‌های اصیل قبیله‌ای ترکمن و قالی‌هایی که در سال‌های 2000 به‌طور عمده برای صادرات به‌طور عمده در پاکستان و ایران تولید می‌شد، مفید است. قالی های اصیل ترکمنی توسط اقوام ترکمن که قومیت اصلی ترکمنستان هستند و در افغانستان و ایران نیز یافت می شود تولید می شود. از آنها برای مصارف مختلفی از جمله قالیچه چادری، آویز در و کیف در اندازه های مختلف استفاده می شود.[43]

اویغور
بافندگی به طور سنتی توسط مردان در جامعه اویغور انجام می شد. محققان حدس می زنند که وقتی مغول ها در قرن سیزدهم به شمال غربی چین حمله کردند، تحت رهبری ژنرال سوبوتای، ممکن است برخی از این قالیبافان ماهر را به اسارت گرفته باشند.[44]

اروپا
واردات شرقی
فرش های شرقی پس از جنگ های صلیبی در قرن یازدهم به دلیل تماس صلیبیون با بازرگانان شرقی در اروپا ظاهر شد. تا اواسط قرن هجدهم بیشتر روی دیوارها و میزها استفاده می شد. به جز در مکان های سلطنتی یا کلیسایی، آنها برای پوشاندن کف بسیار گرانبها در نظر گرفته می شدند. از قرن سیزدهم، فرش های شرقی در نقاشی ها ظاهر شدند (به ویژه از ایتالیا، فلاندر، انگلستان، فرانسه و هلند). فرش‌های طرح هند و ایرانی از طریق شرکت‌های هلندی، بریتانیایی و فرانسوی هند شرقی در قرن هفدهم و هجدهم[45] و در کشورهای مشترک المنافع لهستان-لیتوانی توسط بازرگانان ارمنی (فرش‌های لهستانی یا فرش‌های پولونیزی) به اروپا معرفی شدند.[11] ]

اسپانیا

قالیچه آلکاراز قرن شانزدهمی در مجموعه نظمیه
اگرچه نمونه‌های مجزای تولید فرش به قبل از حمله مسلمانان به اسپانیا برمی‌گردد، نمونه‌های هیسپانومورسکی اولین بدنه قابل توجه فرش‌های اروپایی هستند. شواهد مستند نشان می دهد که تولید در اسپانیا در اوایل قرن 10 پس از میلاد آغاز شده است. قدیمی ترین فرش اسپانیایی موجود، به اصطلاح فرش کنیسه در موزه هنر اسلامی برلین، بازمانده منحصر به فردی است که مربوط به قرن چهاردهم است. اولین گروه از فرش‌های اسپانیایی-مورسک، فرش‌های دریاسالار (که به عنوان فرش‌های زرهی نیز شناخته می‌شود)، دارای یک الگوی هندسی و تکراری است که با تابلوهای خانواده‌های اصیل و مسیحی اسپانیایی مشخص شده است. تنوع این طرح توسط May Beattie به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بسیاری از فرش‌های اسپانیایی قرن پانزدهم به‌شدت به طرح‌هایی متکی هستند که در ابتدا در شبه جزیره آناتولی ایجاد شده بود. طرح فرش اسپانیایی قرن شانزدهم رنسانس برگرفته از طرح پارچه ابریشمی است. برخی از محبوب ترین نقوش تاج گل، برگ های آکانتوس و انار هستند.

https://www.carpetencyclopedia.com/manufacturing/tools

ممد بازدید : 38 دوشنبه 06 دی 1400 زمان : 17:19 نظرات (0)

وقتی نوبت به نحوه فروش آنلاین تی شرت می رسد، گزینه های زیادی وجود دارد. چاپ تیشرت شما می توانید وب سایت خود را از ابتدا بسازید، با استفاده از پلتفرمی مانند Shopify به فروش بپردازید یا - همانطور که بسیاری از مردم کشف می کنند - محصولات خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی بفروشید. در حالی که اینستاگرام زمانی عمدتاً مکانی برای نمایش عکس‌ها بود، به ابزاری محبوب برای کسانی که روحیه کارآفرینی دارند تبدیل شده است.

لباس و لوازم جانبی روی زمین

چه به تازگی کسب و کار خود را با فروش عمده تی‌شرت‌های جیبی شروع کرده‌اید یا به دنبال پلتفرم جدیدی برای نمایش محصولات خود هستید، اینستاگرام فرصت‌های باورنکردنی را برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای فراهم می‌کند تا به اعضای مخاطبان هدف خود دست یابند و فروش را افزایش دهند. اگر آماده شروع فروش لباس در اینستاگرام هستید، به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه!

نحوه فروش تی شرت آنلاین را نیز بیاموزید

با یک طرح جامد شروع کنید
اگر در حال حاضر کسب و کاری را راه اندازی نکرده اید، مهم است که با یک ایده قوی و سودآور شروع کنید. می‌توانید تی‌شرت‌ها را به قیمت عمده بخرید یا هودی‌ها را به صورت عمده بخرید و آن‌ها را برای مشتریان خود سفارشی کنید و سپس با سود دوباره بفروشید. یا می‌توانید فروشگاه‌های دست دوم را جستجو کنید تا لباس‌های شیک از قبل دوست‌داشتنی را برای فروش مجدد پیدا کنید. همچنین می توانید یک بوتیک آنلاین راه اندازی کنید یا آثار دست ساز خود را بفروشید. اگر مشتاق ساختن جهان به مکانی بهتر هستید، مطالعه دیدگاه کارآفرینی پایدار در مورد انتشار لباس‌های ارگانیک می‌تواند اولین قدم عالی برای ارائه یک ایده عالی برای کسب‌وکار آنلاین شما باشد.

وقتی نوبت به فروش لباس در اینستاگرام می‌رسد، گزینه‌ها تقریباً نامحدود هستند.

نکته مهم این است که ایده ای برای کسب و کار خود و طرحی برای تبدیل رویای خود به واقعیت ایجاد کنید.

یک نمایه کسب و کار اینستاگرام بهینه بسازید
با توجه به اینکه مشتریان بیشتر و بیشتری برای جستجوی مارک های لباس به جای گوگل به اینستاگرام روی می آورند، داشتن یک نمایه تجاری بهینه شده حیاتی است. علاوه بر ایجاد یک فید زیبا، این به معنای انجام اقداماتی برای اطمینان از دیده شدن نمایه شما توسط افراد مناسب است. نمایه شما باید شامل یک عکس نمایه برند باشد. یک بیوگرافی مختصر و خوب نوشته شده؛ و یک لینک به فروشگاه شما از آنجایی که شما فقط می توانید یک لینک قابل کلیک در نمایه IG خود داشته باشید، مطمئن شوید که از حداکثر پتانسیل خود استفاده می کنید!

یک فید قابل خرید ایجاد کنید
مرور برنامه ها روی گوشی


با Shopify و سایر ابزارها، می توانید یک ویژگی خرید را در فید اینستاگرام خود ادغام کنید. محصولات Shopify به طور خودکار با اینستاگرام (و فیس بوک) همگام می شوند و ایجاد پست ها و تبلیغات قابل خرید را بسیار آسان می کند. و با linkin.bio از Later، می توانید فید IG خود را به یک صفحه فرود قابل خرید تبدیل کنید.

خرید عمده هودی برای فروش در اینستاگرام برای سود

ویژگی خرید خود اینستاگرام همچنین این امکان را برای سایر مشاغل فراهم می کند تا محصولات برای فروش را برچسب گذاری کنند و آنها را به خریداران داخل برنامه بفروشند. این ویژگی‌ها به‌طور فزاینده‌ای قوی‌تر می‌شوند، زیرا اینستاگرام بیشتر توجه خود را بر مشاغل متمرکز می‌کند.

با تبلیغات اینستاگرام به مخاطبان هدف خود برسید
همانطور که الگوریتم‌ها به تکامل خود ادامه می‌دهند و کسب‌وکارهای بیشتری از این پلتفرم استقبال می‌کنند، بسیار مهم است که مطمئن شوید لباس شما توسط افراد مناسب دیده می‌شود. اجرای تبلیغات اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است. این کاملاً به شما بستگی دارد که چقدر پول می خواهید خرج کنید، چه مدت می خواهید تبلیغات شما اجرا شود و کجا می خواهید دیده شود. گزینه‌های متعددی نیز برای هدف‌یابی وجود دارد که باعث می‌شود اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما توسط اعضای مخاطب هدف شما دیده می‌شود.

اگرچه شروع کار ممکن است ترسناک به نظر برسد، اجرای یک کمپین تبلیغاتی IG آنقدرها که به نظر می رسد دشوار نیست. در واقع، می‌توانید با تبلیغ پستی که قبلاً به اشتراک گذاشته‌اید، با کلیک بر روی دکمه «ترویج» و دنبال کردن دستورالعمل‌ها، یک کمپین ایجاد کنید.

از هشتگ های مناسب استفاده کنید
تصویر عبارت هشتگ

تبلیغات عالی هستند، اما تنها راه برای قرار دادن محصولات شما در مقابل افراد مناسب نیستند. تسلط بر هنر هشتگ ها در این پلتفرم حیاتی است، و وقتی همه چیز را فهمیدید، می توانید بدون خرج کردن یک پنی به میلیون ها نفر دسترسی پیدا کنید.

با این حال، مشکل این است که در مورد چه و چند کلمه کلیدی استفاده کنید. از تعداد زیادی استفاده کنید و پست شما هرزنامه به نظر می رسد. به اندازه کافی استفاده نکنید و فرصت های بازاریابی برای مخاطبان هدف خود را از دست خواهید داد. هشتگ های مناسب می توانند هزاران لایک و فالو برای شما به ارمغان بیاورند، در حالی که هشتگ های نادرست شما را به جایی نمی رساند.

نکته کلیدی این است که چند هشتگ هدفمند و با ترافیک بالا را انتخاب کنید. حالا مطمئنید از کجا باید شروع کرد؟ پست های چندین تأثیرگذار در جایگاه خود را بررسی کنید. در حالی که شما نباید کل استراتژی آنها را کپی کنید، این یک راه محکم برای گرفتن ایده است.

خط پایین
اینستاگرام در حال تبدیل شدن به یک ابزار قدرتمند برای کارآفرینان است. چه به دنبال گسترش یک کسب‌وکار پردرآمد باشید و چه می‌خواهید برای پول نقد بیشتر به یک کار جانبی دست پیدا کنید، فروش لباس در IG می‌تواند پاسخگو باشد.

منبع

ممد بازدید : 43 یکشنبه 05 دی 1400 زمان : 23:48 نظرات (0)

اگر شما یکی از افرادی هستید که اخیراً حشره رنگ کراوات گزیده شده است، چاپ هودی بدون شک چندین روش و تکنیک مختلف برای رنگرزی انواع پوشاک و منسوجات خانگی دیده اید. با این حال، یکی از سؤالات بزرگ این است که آیا باید پیراهن های خیس را رنگ کنید یا خشک کنید. به نظر می‌رسد تقریباً همه ترجیح زیادی برای یکی یا دیگری دارند، اما فهمیدن اینکه کدام روش واقعاً برتر است می‌تواند مشکل باشد.

آویزان خشک کردن کراوات پیراهن رنگرزی


فرقی نمی‌کند از لباس‌های قدیمی در کمد خود پیراهن‌های رنگرزی درست کنید یا تی‌شرت‌های عمده فروشی مخصوص این پروژه را خریداری کرده‌اید، به خواندن ادامه دهید تا کمی بیشتر بدانید که کدام روش بهتر است.

رنگ کراوات مرطوب
روش های مختلف رنگ کراوات و حتی نظرات بیشتری در مورد اینکه کدام روش بهترین است وجود دارد. در بیشتر موارد، رنگ کراوات مرطوب بهترین گزینه است. با این حال، بسیار مهم است که مطمئن شوید پارچه خیلی مرطوب نیست.

خرید عمده تی شرت

یک پیراهن کمی مرطوب بهترین ترکیب از کنترل رنگ و چکش خواری را ارائه می دهد. رطوبت کمی باعث می شود پارچه به راحتی تا شود و اجازه می دهد رنگ آزادانه جریان یابد اما نه خیلی سریع. کمی رطوبت نیز به چسبیدن پارچه کمک می کند، که در هنگام تا کردن و پیچاندن برای ایجاد الگوهای پیچیده مفید است.

رنگ کردن پیراهن های مرطوب حتی برای مبتدیان آسان است. وجود مقدار کمی آب در پارچه، رنگ را قادر می سازد تا به الیاف نفوذ کرده و به خوبی پخش شود. این کار ترکیب رنگ‌ها روی پیراهن را آسان‌تر می‌کند و منجر به رنگ‌بندی یکدست و صاف می‌شود.

رنگ کراوات خشک
پیراهن رنگی کراوات پرتره


در حالی که رنگ کراوات مرطوب معمولا بهترین گزینه است، رنگرزی کراوات خشک مزایای خود را دارد. اگرچه بدون چالش نیست. پارچه خشک معمولا فنری است و به سختی در جای خود جمع می شود. در جای خود نمی ماند، بنابراین تا کردن و بستن یک تی شرت خشک یا لباس دیگری تقریباً غیرممکن به نظر می رسد. اگر به فکر رنگ کردن پیراهن خشک هستید، بهترین گزینه این است که آن را تا کنید و در حالی که خیس است محکم کنید و سپس بگذارید خشک شود.

نفوذ رنگ به پارچه خشک متفاوت از پارچه مرطوب یا مرطوب است. بدون رطوبت اضافی، بسیار کمتر پخش می شود. گاهی اوقات، این یک چیز منفی است. اگرچه در موارد دیگر، می تواند سودمند باشد. از آنجایی که رنگ کمتر پخش می شود، کنترل قرار گرفتن آن روی پارچه آسان تر است. این عالی است، البته، زمانی که می خواهید از ترکیب رنگ ها جلوگیری کنید و کنترل بیشتری روی اینکه دقیقاً هر رنگ به کجا ختم می شود، داشته باشید.

که بهتر است؟
در بیشتر موارد، رنگ کراوات مرطوب بهتر از رنگ کراوات خشک است. این امر به ویژه برای مبتدیان صادق است، زیرا این فرآیند ساده تر است. هنگامی که می خواهید پیراهن رنگ کراواتی با جدایی واضح بین رنگ ها بسازید، رنگ کردن یک لباس خشک ممکن است گزینه بهتری باشد.

اگر تصمیم دارید از روش مرطوب استفاده کنید، مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که پارچه را خیلی خیس نکنید. در حالی که خیساندن پارچه خیس به راحتی قابل تا زدن و دستکاری است، اما رنگ را نیز نمی پذیرد. پنبه و سایر الیاف فقط می توانند مقدار زیادی مایع را در خود نگه دارند. اگر پیراهن شما کاملاً اشباع شده باشد، رنگ ممکن است به جای خیس شدن روی سطح بنشیند. این می تواند منجر به لکه های سفید یا ظاهری کمتر پر جنب و جوش شود.

وقتی نوبت به تصمیم گیری بین رنگ کراوات مرطوب و خشک می رسد، بهتر است از میان رنگ استفاده کنید و از تی شرت مرطوب استفاده کنید تا تی شرت کاملا مرطوب یا خشک.

مراقبت از پوشاک رنگ کراوات
مهم نیست از چه روشی استفاده می کنید، دانستن نحوه مراقبت از لباس رنگ کراوات برای اطمینان از اینکه محصول نهایی در شکل عالی باقی می ماند، حیاتی است. لباس های رنگ کراوات باید با احتیاط شسته شوند تا از محو شدن آنها جلوگیری شود.

نحوه شستن پیراهن رنگ کراوات را بیاموزید

خط پایین
تی شرت رنگی کراوات پرتره

ساختن پیراهن های رنگ آمیزی، هودی و سایر پوشاک و لوازم خانگی راهی سرگرم کننده برای گذراندن یک بعد از ظهر تنبل بهاری است. همچنین یک راه عالی برای ابراز خلاقیت و ساختن لباس های منحصر به فرد برای پوشیدن یا هدیه دادن است.

چه مبتدی باشید و چه یک رنگرز باتجربه، رنگرزی پیراهن های مرطوب به طور کلی ساده ترین و موثرترین روش است. با این حال، شرایطی وجود دارد که رنگ کراوات خشک به خوبی کار می کند. تی‌شرت‌های انبوه را از گروه Adair تهیه کنید و لباس‌های زیادی برای آزمایش خواهید داشت!

لینک منبع 

ممد بازدید : 30 شنبه 04 دی 1400 زمان : 23:43 نظرات (0)

Lawson Screen & Digital Products از ارائه و حامی مالی آزمایشگاه پیراهن خوشحال بود. آزمایشگاه پیراهن اینجا کلیک کنید بر چگونگی رشد کسب و کار بازاریابی خرده فروشی خود با هنر به عنوان ابزار فروش، مفاهیمی که تقاضا، تجارت الکترونیک و برندسازی خطی را ایجاد می کند، تمرکز دارد.

رویداد Shirt Lab در 28 سپتامبر 2019 در مرکز شهر آتلانتا با حضور گسترده مردم برگزار شد. همه از چاپگرهای صفحه گرفته تا دکوراتورها و گلدوزی های دیجیتال از یک پانل متنوع یاد گرفته اند. سخنرانان برجسته از سراسر کشور پرواز کردند و ترکیبی عالی از متخصصان صنعت و یادگیری متقابل از سایر صنایع مربوط به ارتقاء برند و ایجاد یک داستان متقاعد کننده از طریق هنر وجود داشت.

هدف از این رویداد کمک به چاپگرهای صفحه نمایش بود که مزایا و معایب بازارهای خرده فروشی را بیاموزند تا بتوانند در بهترین موقعیت برای رشد تجارت چاپ صفحه خود قرار گیرند. موضوعات بر چگونگی افزایش فروش در محیط خرده فروشی از طریق رسانه های اجتماعی، نام تجاری، روندهای داغ و کارهای هنری متمرکز بود. نکته قابل توجه این رویداد همه سخنرانان مهمان آگاه بودند که تخصص خود را در مورد نحوه ورودشان به بازار خرده فروشی با استفاده از فیلم ها و تبلیغات برای تبلیغ کالاهای خود برای جلب توجه خرده فروشی ها به اشتراک گذاشتند.

آزمایشگاه پیراهن در آتلانتا یک تجربه عالی برای همه شرکت کنندگان بود. چه به مدت 1 ماه، 1 سال یا 10 سال در تجارت بودید، همه با اطلاعات جدیدی که می‌توانستند مستقیماً مورد استفاده قرار گیرند، رفتند. این یک ارائه "سطح بالا" نبود بلکه بر روی چیزهای عملی متمرکز بود که هر فرد می تواند اجرا کند. این سمینار بسیار توصیه می شود، پس سمینار بعدی را از دست ندهید!

محصولات دیجیتال و صفحه نمایش لاوسون در نمایشگاه ALL NEW PRINTING United که از 23 اکتبر تا 25 اکتبر برگزار می شود، حضور خواهند داشت. ما لوازم و تجهیزات جدید و محبوب بسیاری برای چاپ روی صفحه، مستقیم روی لباس (DTG)، وینیل انتقال حرارت، گلدوزی و موارد دیگر خواهیم داشت.

پرس خودکار NEW Express EX، Zeus V Digital Hybrid Squeegee-Jet، SAATI Laser to Screen (LTS/CTS) و AJAX-R In-Line Screen Reclaimer را ببینید.

بیایید در غرفه Lawson برای معاملات ویژه نمایشگاه تجاری به ما بپیوندید. تجهیزات برای بردن به خانه از روی زمین موجود است.

لاوسون کاملترین و یکجاترین فروشگاه برای تمام نیازهای تزئین لباس شماست. ما در چاپ روی صفحه، محصولات مستقیم به لباس، گلدوزی و انتقال حرارت تخصص داریم. ما شرکتی متشکل از افرادی هستیم که از سال 1949 با کمک به مردم برای چاپ بهتر، هوشمندتر کار کردن و یادگیری بیشتر به جامعه تصویربرداری خدمت کرده‌ایم.

بزرگتر. بهتر. جسورتر
نسل بعدی نمایشگاه SGIA، کل صنعت چاپ پوشاک را زیر یک سقف گرد هم می آورد. بزرگترین نمایش چاپ شده را از دست ندهید:

PRINTING United یک نمایشگاه تجاری کاملاً جدید است که بر پایه‌ی قوی نمایشگاه SGIA ساخته شده است. این رویداد تازه راه اندازی شده همچنان به دسترسی به آخرین راه حل ها برای برنامه های کاربردی پوشاک، گرافیک/فرمت گسترده و چاپ کاربردی ادامه می دهد، در حالی که به بخش های تجاری، بسته بندی و چاپ داخل کارخانه نیز گسترش می یابد.

PRINTING United پاسخی استراتژیک به نیروهای بازار است که به دلیل نیاز به یک نمایشگاه صنعتی واحد که دسترسی «یک سقفی» به تمام فناوری‌های چاپ و همچنین فرصت‌های آموزشی و شبکه‌ای فراوانی را فراهم می‌کند، ضروری است. پنجره ای برای مشاهده آینده صنعت چاپ

بیایید در غرفه Lawson برای معاملات ویژه نمایشگاه تجاری به ما بپیوندید. تجهیزات برای بردن به خانه از روی زمین موجود است.

تجهیزات فوق العاده ای که با خود می آوریم
چاپ صفحه نمایش
دستگاه چاپ روی صفحه خودکار Express EX - نسل بعدی موفقیت شما
Lawson Express EX بر اساس بیش از 20 سال از خودکارهای پرسرعت نوآورانه Lawson ساخته شده است. EX به طور چشمگیری تولید را افزایش می دهد، قوام چاپ بیشتری را ارائه می دهد و استرس فیزیکی چاپ دستی را به حداقل می رساند - در حالی که استفاده، تنظیم و نگهداری بسیار ساده است.

Express EX دارای سرهای چاپی AC Motor-Drive، رابط پیشرفته HMI، بارگیری صفحه نوار کاست نوار سیلاب و نوار به سبک چاپر، صفحات با تغییر سریع و موارد دیگر است. یک صفحه نمایش لمسی رنگی بصری، کاربرپسند، به راحتی قابل درک است و دارای ویدیوهای آموزشی داخلی است. همچنین می‌توانید تولید را کنترل کرده و از راه دور از طریق تبلت یا آی‌پد، مطبوعات خود را کنترل کنید. هدهای چاپ کاملاً خودکار با یک چرخ فلک خودکار یکپارچه با سرعت بالا ترکیب می شوند. ثبت بلبرینگ غلتکی در هر ایستگاه چاپ، ثبت دقیق و سازگاری را تضمین می کند.

پرس چاپ روی صفحه خودکار Express EX
Express EX نسل بعدی پرس های اتوماتیک ما است که موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد. بیایید شخصاً آن را در غرفه شماره 2416 ما تجربه کنید و آن را برای "چرخش" ببرید.

Ajax In-Line Screen Reclaimer - زمان خود را پس بگیرید
پاک کننده و پاک کننده خودکار صفحه نمایش درون خطی آژاکس تولید را افزایش می دهد، برای کارمندان شما ایمن تر است و از مواد شیمیایی کمتری نسبت به بازیابی دستی صفحه نمایش ها استفاده می کند. Ajax-R که برای سادگی طراحی شده است، هزینه های نیروی کار را کاهش می دهد و قرار گرفتن کارکنان در معرض مواد شیمیایی را به حداقل می رساند. این به حفظ محیط کاری تمیزتر و ایمن‌تر کمک می‌کند، زیرا تمام مواد شیمیایی و مایعات با استفاده از مخزن غوطه‌وری سازگار با محیط زیست لاوسون همراه با واشر فشار قوی ما به حداقل می‌رسد.

لاوسون Ajax In-Line Reclaimer برای تمامی قاب‌های لباس، تی‌شرت و چاپ گرافیکی تا اندازه ۲۵ اینچ در ۳۶ اینچ O.D ایده‌آل است. اگر فروشگاه کوچکی هستید، گردش کار و زمان شما یکی از با ارزش ترین منابع شماست که می خواهید آن را بهبود بخشیده و از آن محافظت کنید. ردپای کوچک و قیمت مناسب Ajax-R کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد. دیگر وقت گیرترین، کثیف ترین و مخوف ترین کارها را در مغازه خود انجام نخواهید داد. صفحه نمایش های خود را (یعنی تمام جوهر و امولسیون را پاک کنید) به سرعت و به راحتی بازیابی کنید. زمان تقریبی چرخه فقط 60 تا 120 ثانیه است.

جوهر چاپ صفحه پویا
DYNAMIC Ink SERIES - بهترین جوهر برای بهترین چاپ

سری Multi-Choice Plastisol Ink اکنون فرمول جدیدی دارد. سری NEW Dynamic Ink یک جوهر پلاستیزول صفحه ابریشمی برتر است که برای چاپ آسان و دستی نرم طراحی شده است. به سرعت چشمک می زند و فقط در دمای 270 درجه فارنهایت درمان می شود. این رنگ‌های مات و درخشان در طیف گسترده‌ای از فرمول‌های آماده برای استفاده (RFU) یا کم خونی (LB) موجود هستند. جوهر دینامیک انتخاب ممتاز شما برای چاپ خودکار و دستی است.
ما نمونه هایی از هر دو فرمول را در دسترس شما خواهیم داشت تا در فروشگاه خود امتحان کنید. به خصوص می خواهید جوهر تی شرت سفید Dynamic DI-1550 Plus ما را امتحان کنید. این برای لباس های پلی استر با مشخصات Low-Cure و Low-Bleed آن عالی است.

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/chap

ممد بازدید : 22 جمعه 03 دی 1400 زمان : 21:15 نظرات (0)

فرآیند چاپ کروموجت را می توان در اصل با یک چاپگر جوهر افشان غول پیکر مقایسه کرد. با این حال، برخلاف چاپ چند رنگ، هر رنگ از طریق یک مخزن به طور جداگانه با یک نازل دقیقه به شمع مات اسپری می شود. با این روش تقریباً هر طرحی را می‌توان با توجه به ماتس‌سایز ایجاد کرد، به دلیل تنوع رنگی کم کلیک و راه‌حل‌های چاپی، محدودیت‌هایی فقط توسط نمونه‌های عکاسی اعمال می‌شود. با این حال می توان با استفاده از توزیع-راسترینگ به یک اثر نزدیک به واقعی دست یافت.

طراحی
این تبدیل، مخصوصاً در طراحی لوگو، از طریق سیستم‌های کامپیوتری و با کمک برنامه‌های کامپیوتری Corel Draw و Photoshop انجام می‌شود. این سیستم در طراحی واقعی قالب ها مطلوب است. با این حال می توان از فرمت های MAC (فتوشاپ/ایلوستریتور) نیز استفاده کرد.

44 رنگ استاندارد Carpet Print امکان تبدیل بدون مشکل تقریباً هر لوگو را فراهم می کند. مقادیر RGB برای این رنگ ها در صورت درخواست می تواند به عنوان پالت برای Corel-Draw یا Photoshop دیده شود. به عنوان راهنمای مقادیر رنگ، یک شاخص شماره گذاری شده برای پنتون ارائه شده است. با این حال، به عنوان مرجع، فقط کتاب نمونه تشک معتبر است. علاوه بر این، رنگ‌های جداگانه با توجه به Pantone، HKS یا RAL مخلوط می‌شوند، اما به دلیل مواد و پردازش (بخار دادن، خشک کردن، جهت فیبر) تغییرات کوچکی قابل انتظار است.

فرمت برداری
جدا از فرمت CDR، فرمت های بیشتری را می توان با Corel Draw وارد کرد، یعنی Ilustrator، Windows Metafile، EPS خالص یا PDF. همه اشیا باید 0.3 میلی متر چگالی داشته باشند و همین امر در مورد فاصله بین اجسام نیز صدق می کند (یعنی فاصله بین حروف). رنگ ها). نوشتن باید پس از تبدیل به فرمت برداری یعنی فونت True Type یا Type 1 ارسال شود. با رعایت این معیارها هزینه های ایجاد طراحی هزینه نمی شود.

توضیحات تشک لوگو
تشک ورودی ساخته شده از نایلون پیچ خورده بالا و پشتی لاستیکی نیتریل که عملکرد تمیز کنندگی بالایی دارد و جلوه تبلیغاتی عالی دارد. جاذب رطوبت؛ چاپ های فردی و در نتیجه تبلیغات یا علائم بالا. بادوام و توانایی حفظ حداقل 200 شستشو/خشکشویی.

مشخصات
تشک ها در هر اندازه ای تا عرض 200 سانتی متر در طول 800 سانتی متر، حداکثر و هر چیزی در این بین موجود هستند.
تغییرات ابعاد: +/-1.5 %
جنس آج: نایلون با پیچش بالا (100% پلی آمید 6.6)، وزن شمع 700 گرم در متر مربع
ارتفاع شمع: تقریبا 6.5 میلی متر
لایه پشتی: لایه لاستیکی نیتریل به ضخامت حدود 1.6 میلی متر
ارتفاع کلی تشک: حدوداً 8 میلی متر
وزن کلی: 2700 گرم بر متر مربع
الزامات آثار هنری فرش نمایشگاهی
PHOTOSHOP (CS3) TIFF (PSD) عکس ها، تصاویر دارای پیکسل
TIFF>>LZW فشرده سازی IBM PC

ILLUSTATOR (CS3) AI، EPS، PDF Vectorized، آرم ها، رنگ های ساده
* همه چیز بردار شده (فونت ها به منحنی تبدیل می شوند)

INDESIGN (CS3) PDF

* هنگام کار با نسخه بالاتر فایل را به عنوان CS3 ذخیره کنید!
* 5 سانتی متر از لبه چیدمان خالی از تصویر خالی بگذارید.
* متن/خطوط روی فرش باید حداقل 2 میلی متر ضخامت خط داشته باشد.

نمایه رنگی

RGB Adobe RGB (1998) << بهترین نتایج کتاب رنگی ما با این نمایه کار می کند!!!!
SRGB IEC619662.1
فایل ها به Adobe RGB (1998) تبدیل خواهند شد
زمانی که ما باید در رنگ از
CMYK Coated Fogra39 کتاب رنگ ما!!
Euroscale Coated v2
Iso coated v2

R:255 G:255 B:255 و برای BLACK: R:0 G:0 B:0
* رنگ سفید را به عنوان سفید قرار دهید، آن را در فایل شفاف نگذارید!
* هنگامی که یک رنگ پنتون (روکش شده، بدون پوشش) باید چاپ شود، ما به دنبال آن هستیم
بهترین رنگ مطابق با طیف رنگی ما!
(لطفا استفاده از رنگ پنتون را در سفارش ذکر کنید!) قایق و دیگران 042
* رنگ‌های کتاب رنگ را فقط زمانی می‌توان در آن قرار داد که فایل بردار باشد!

وضوح
PHOTOSHOP (CS3) TIFF (PSD) 76dpi در 100%

ILLUSTATOR (CS3) AI، EPS، PDF 76 نقطه در اینچ با 100٪

  • قابل تحویل با 10٪! مهم این است که مطمئن شوید که
    هنگام قرار دادن تصاویر، رزولوشن پایانی پس از بزرگنمایی شامل 76dpi است!

بیشتر بخوانید

ممد بازدید : 30 دوشنبه 22 آذر 1400 زمان : 13:59 نظرات (0)

کلیدهای یافتن لوازم چاپ صفحه نمایش عالی
انتخاب بهترین جوهر چاپ روی صفحه نمایش پلاستیزول برای به دست آوردن چاپ های عالی روی تیشرت ها، هودی ها و هر چیز دیگری مهم است. جوهر سفید پلاستیزول رایج ترین جوهر چاپ روی صفحه است. مهم نیست که یک چاپگر سرگرمی پاره وقت هستید که در گاراژ خود کار می کنید اینجا یا از ماشین های چاپ صفحه دستی یا ماشین های خودکار استفاده می کنید، داشتن بهترین جوهر سفید پلاستیزول مهم است.

جوهر چاپ روی صفحه سفید اهداف زیادی دارد. اول، به عنوان یک پایه برای رنگ های دیگر جوهر عمل می کند. زیربنای یک پیراهن چاپ شده روی صفحه روشن و پررنگ ایجاد می کند که برجسته است. دوم، جوهر سفید برای چاپ یک طرح پر جنب و جوش است که می تواند بدون رنگ خود را حفظ کند یا یک طرح چاپ چند رنگ زیبا را تحسین کند. در نهایت، جوهر سفید چاپ روی صفحه شما باید بتواند به عنوان یک برجسته برای برجسته کردن چاپ شما عمل کند. از آنجایی که یافتن بهترین جوهر سفید بسیار مهم است، در زیر به برخی از عوامل کلیدی برای یافتن بهترین جوهر سفید اشاره شده است.

هدف جوهر سفید شما چیست: مخلوط کردن در مقابل چاپ
رنگ سفید مخلوط، مانند شفاف دینامیک سفید، به منظور ترکیب با جوهرهای رنگی دیگر به عنوان بخشی از فرمولاسیون پنتون و مجموعه ترکیب رنگ است. این بدان معنی است که شما می خواهید جوهر سفید مخلوط کننده شما کمی کمتر مات باشد زیرا رنگدانه های دیگر جوهرهای مخلوط کننده رنگ از بین می روند. برای اکثر چاپخانه ها، سیستم اختلاط اختصاصی لازم نیست.

اگر می‌خواهید فقط رنگ جوهری را که دارید روشن کنید، کمی جوهر سفید معمولی مانند جوهر دینامیک (DI) 1550 Plus را با هر رنگی که دارید مخلوط کنید. با مقدار کمی شروع کنید، مخلوط کنید و نتایج را قضاوت کنید. از یک سطل مخلوط جوهر تمیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید، همیشه روشن کردن آن آسان تر از تلاش برای تاریک تر کردن آن است.

جوهر سفید هنگام چاپ روی صفحه روی پلی استر
با پلی استر و لباس های 50/50، بهترین جوهرهای سفید، جوهرهای کم پخت خواهند بود. جوهرهای کم پخت به جای 320 درجه معمولی، حدود 280 درجه خشک می شوند (یا خشک می شوند). مهم است که دمای خشک کن نوار نقاله خود را تا حد امکان پایین نگه دارید تا از مهاجرت رنگ جلوگیری شود. مهاجرت رنگ زمانی اتفاق می افتد که پلی استر و برخی تی شرت های 50/50 در معرض حرارت بیش از 290 درجه قرار گیرند. اگر یک پیراهن پلی استر در معرض این حرارت زیاد قرار گیرد، رنگ موجود در پارچه به گاز تبدیل می شود و از طریق جوهر مهاجرت می کند و باعث تغییر رنگ آن می شود. استفاده از جوهر پلاستیزول کم پخت مانند جوهر Dynamic (DI) از مهاجرت رنگ جلوگیری می کند زیرا می توانید خشک کن تونل خود را روی دمای پایین تری تنظیم کنید.

بسیاری از جوهرهای کم کیور نیز خاصیت کم خونی در آنها دارند. بهترین و همه کاره‌ترین جوهرهای چاپ روی صفحه پلاستیزول سفید، هم دارای خونریزی کم و هم پخت کم هستند. این دو ویژگی، جوهر را به یک مسدود کننده موثر در خونریزی رنگ تبدیل می کند، بنابراین می توان از آن به عنوان زیربنا، چاپ و سفید برجسته استفاده کرد.

جوهر سفید هنگام چاپ روی صفحه چاپ پنبه
تفاوت زیادی در چاپ صفحه روی پنبه در مقابل پلی استر وجود دارد. شما می خواهید از جوهر سفیدی استفاده کنید که مخصوص پنبه است. در مورد پنبه، مهاجرت رنگ چندان مشکل نیست، اما پیراهن‌های پنبه‌ای ارزان‌تر دارای فیبریلاسیون هستند (الیاف به بالا می‌چسبند). با چسباندن الیاف تیشرت روی صفحه نمایش شما به خوبی به نظر نمی رسد. بهترین جوهرهای سفید پنبه‌ای به اندازه‌ای سنگین هستند که از نفوذ هر گونه الیاف به روی صفحه نمایش شما جلوگیری می‌کنند.

یک جوهر سفید پنبه ای خوب مانند MCO-1560، برای چاپ به طور خاص بر روی پنبه ایجاد شده است و معمولاً به عنوان زیرپایه روی لباس های تیره استفاده می شود، بنابراین می توان رنگ های دیگر را در بالای این سفید چاپ کرد و درخشان تر از آنچه که بدون زیرپایه سفید ظاهر می شود، نمایش داده می شود. .

انتخاب بهترین جوهر چاپ روی صفحه سفید
شما به تازگی یاد گرفتید که چگونه هنگام جستجوی جوهر سفید پلاستیزول عالی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. این بدان معنی است که چاپگرهای صفحه مانند شما ممکن است نیاز به ذخیره بیش از یک نوع جوهر سفید داشته باشند تا برای هر نوع تی شرت سفیدی عالی داشته باشید. استفاده از بهترین جوهر سفید چاپ روی صفحه برای هر کار پیراهنی که چاپ می کنید به اندازه کافی برای بدست آوردن جوهر مناسب مهم است.

https://medium.com/

ممد بازدید : 31 جمعه 19 آذر 1400 زمان : 15:53 نظرات (0)

کلید راه اندازی یک کسب و کار موفق چاپ صفحه، راه اندازی صحیح اتاق صفحه نمایش است که به عنوان تاریکخانه نیز شناخته می شود. یک اتاق صفحه نمایش خوب و اتاق تاریک به افزایش تولید، کاهش هزینه های مصرفی و به حداقل رساندن هزینه های نیروی کار کمک می کند. شما می خواهید تمام مراحل چاپ تی شرت مختلف ایجاد صفحه نمایش را تا حد امکان به طور موثر طی کنید. داشتن یک گردش کار خوب در جایی که از تصویربرداری و سوزاندن فریم ها تا توسعه و شستن آنها می روید، روند ساخت صفحه نمایش شما را به درستی آغاز می کند.

هنگام چیدمان کارگاه چاپ صفحه خود، گردش کار منطقی ایجاد صفحه نمایش را در خود نگه دارید - صفحه نمایش را با امولسیون پوشش دهید، خشک کردن، چاپ فیلم مثبت، نوردهی، و توسعه/شستشو. قرار دادن ابزار، لوازم و تجهیزات خود به ترتیب استفاده و جهت دهی همه چیز به گونه ای مفید است که اپراتورها بتوانند به راحتی تجهیزات را کار کنند و از ایستگاهی به ایستگاه دیگر حرکت کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام تنظیم اتاق صفحه نمایش خود در نظر بگیرید.

مراقب محیط زیست باشید - دما، رطوبت و گرد و غبار

دما، رطوبت و گرد و غبار متغیرهای کلیدی برای تنظیم بهترین اتاق صفحه نمایش هستند. امولسیون مایع و فیلم مویرگی به گرما حساس هستند، بنابراین کنترل دمای اتاق تاریک شما چیز خوبی است. در حالی که می خواهید مطمئن شوید که در زمستان یخ نمی زند یا در تابستان گرم نمی سوزد، اتاق صفحه نمایش شما نیازی به ماندن در دمای 72 درجه ندارد. به خاطر داشته باشید که یک فرآیند کلیدی در اتاق صفحه نمایش شما خشک کردن صفحه نمایش است، بنابراین هر چه نوسانات دما بیشتر باشد، زمان خشک شدن شما طولانی تر خواهد بود.

یک پسر عموی نزدیک به دما، کنترل رطوبت است. سطح رطوبت بر زمان خشک شدن امولسیون تأثیر می گذارد، بنابراین پایین نگه داشتن رطوبت (حدود 35٪ تا 40٪ ایده آل است) به امولسیون شما اجازه می دهد تا سریعتر و کامل خشک شود. نیاز به رطوبت کم به این معنی است که بهترین کار این است که محل شستشو و آب خود را در یک منطقه جدا از صفحه نمایش خود نگه دارید. اگر این برای شما کاربردی نیست، روی یک رطوبت‌گیر سرمایه‌گذاری کنید. مهم است به خاطر داشته باشید که فقط به دلیل خشک بودن امولسیون در لمس به این معنی نیست که در زیر سطح بالایی خشک است. زمان زیادی بگذارید تا امولسیون خود به طور کامل خشک شود، مخصوصاً در مناطقی که رطوبت بالایی دارند.

در نهایت، مطمئن شوید که اتاق تاریک خود را از گرد و غبار تمیز نگه دارید. ذرات گرد و غبار که روی صفحه‌های مرطوب قرار می‌گیرند یا با مواد مثبت فیلم تماس پیدا می‌کنند، بزرگ‌ترین دلایل ایجاد سوراخ‌های پین‌هال هنگام چاپ هستند. خوشبختانه تمیز نگه داشتن صفحه نمایش و عاری از گرد و غبار یکی از ساده ترین کارهاست. شروع به این عادت کنید که کارگاه چاپ صفحه خود را به طور منظم و به صورت هفتگی تمیز کنید.

صفحه نمایش های خود را به درستی آماده کنید

اکنون که در محیط مناسب کار می کنید، باید مطمئن شوید که از ابزار مناسب استفاده می کنید. ابزاری که بیشتر از همه از آن استفاده خواهید کرد، روکش اسکوپ امولسیونی است. این به شما امکان می دهد امولسیون مایع را روی مش قاب چاپ صفحه خود اعمال کنید. شما یک روکش اسکوپی با لبه تیز می خواهید که بدون فرورفتگی و بریدگی باشد. دم دست نگه داشتن چند اسکوپ پشتیبان ضرری ندارد. این یکی از ارزان‌ترین «سیاست‌های بیمه» است که می‌توانید برای اطمینان از متوقف نشدن تولید دریافت کنید.

پس از اینکه صفحه نمایش چاپ دی تی جی شما با امولسیون پوشانده شد، مهم است که صفحه نمایش شما مکانی برای خشک شدن بدون شناور شدن گرد و غبار در اطراف داشته باشد (همانطور که قبلاً توضیح داده شد). بهترین گزینه برای این مرحله یک کابینت خشک کن مانند صفحه خشک کن رول-این لاوسون Pro-Cure است. از طرف دیگر، می توانید قفسه های خشک کن صفحه نمایش ساده را به عنوان یک گزینه اقتصادی تر انتخاب کنید. برخی از افراد هنگام استفاده از قفسه های خشک کن از فن ها برای کمک به سرعت بخشیدن به فرآیند خشک کردن صفحه استفاده می کنند، اما مراقب باشید. هواداران کار خوبی برای حرکت دادن هوا انجام می دهند، اما تمام ذرات گرد و غبار موجود در اتاق را نیز به حرکت در می آورند و به ناچار مقداری از آن را روی صفحه نمایش شما می فرستند. اگر باید از پنکه استفاده کنید، آنها را در دمای پایین نگه دارید و مرتباً آنها را تمیز کنید تا گرد و غبار تا حد امکان پاک شود.

غرفه های شستشو و فیلتراسیون

پس از خشک شدن صفحه‌نمایش و در معرض دید قرار گرفتن، توسعه آن‌ها برای نمایش تصویر آخرین مرحله برای ایجاد صفحه نمایش شماست. برای خیس کردن صفحه نمایش و شستشوی امولسیون سفت نشده، می توانید از غرفه شستشو استفاده کنید. یک راه بهتر برای توسعه صفحه نمایش نسبت به غرفه شستشو، استفاده از مخزن غوطه وری پر از آب تمیز است. صفحه نمایش خود را در مخزن غوطه ور قرار دهید و آب صفحه نمایش را برای شما توسعه می دهد. استفاده از مخزن غوطه‌وری برای فونت‌های کوچک و نیم‌تن‌ها ایده‌آل است تا شسته شدن تصادفی جزئیات به حداقل برسد. به علاوه، یک مخزن غوطه‌وری به شما امکان می‌دهد چندین صفحه نمایش را در یک زمان توسعه دهید، به‌جای اینکه این کار را با دست انجام دهید.

نتیجه

استفاده از این اصول و فرآیند ساده اتاق صفحه نمایش، تضمین می کند که بهترین صفحه نمایش های ممکن را دریافت کنید. قسمت‌های آماده‌سازی صفحه‌نمایش را به خوبی فیلتر و گرد و غبار و خشک نگه دارید تا از صفحه‌نمایش‌های بادوام و باکیفیت مطمئن شوید که به نوبه خود بهترین چاپ‌های ممکن را تولید می‌کنند و در عین حال با این توصیه‌های ساده چیدمان فروشگاه، در زمان و انرژی صرفه‌جویی می‌کنند.

منبع

ممد بازدید : 23 پنجشنبه 18 آذر 1400 زمان : 1:04 نظرات (0)

آیا از فرآیندهایی که پشت سر سفر یک تی شرت ساده به یک تی شرت چاپ شده با طرحی در شورش رنگ ها و گاهی اوقات با کلماتی که به طور جداگانه با شما صحبت می کنند تعجب کرده اید؟ در اینجا بهترین روش‌هایی که توسط متخصصان برای جان بخشیدن به این تی‌شرت‌ها استفاده می‌شود، آورده شده است.

1. چاپ صفحه
تجهیزات مورد نیاز: صفحه نمایش، پرس، واحد نوردهی، خشک کن


چاپ روی صفحه محبوب ترین و پرکاربردترین فرآیند چاپ برای تیشرت های زیبا است، به خصوص زمانی که چاپ فله ای دارید. این شامل استفاده از صفحه نمایش برای استفاده از جوهر روی چاپ تیشرت است. اثر هنری به دست آمده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد. این بسیار مقرون به صرفه و همچنین زمانی که به طور موثر استفاده می شود. در این فرآیند جوهر مستقیماً از طریق صفحات توری روی تی شرت اعمال می شود. در اینجا می توانید در مورد چاپ صفحه بیشتر بدانید

فرآیند چاپ غربالگری به این صورت انجام می شود - صفحه ای ساخته شده از پارچه ریز بافته شده ای به نام مش روی یک قاب چوبی یا آلومینیومی کشیده می شود. این صفحه مشبک روی پارچه فشار داده می شود تا رنگ را روی تیشرت ها یک رنگ در هر صفحه قرار دهد.

بهترین چیز در مورد چاپ صفحه این است که نسبتاً بسیار ارزان است. اما از آنجایی که هر رنگ به یک صفحه نمایش جداگانه نیاز دارد، وقتی طرحی با رنگ های زیاد در آن دارید، می تواند گران قیمت باشد. برای اینکه چاپ روی صفحه مقرون به صرفه باشد، باید تعداد زیادی تی شرت را همزمان با همان طرح چاپ کنید. شما باید تعداد رنگ های جوهر و محل طراحی را به حداقل برسانید.


اگر طرحی که دارید فقط یک یا دو رنگ دارد می توانید به تعداد کم چاپ کنید و باز هم به صرفه خواهد بود. اگر طرحی با حداکثر 3 رنگ دارید، چاپ روی صفحه از هر روش دیگری برای چاپ بهتر است، خواه عاقلانه باشد یا کیفیت طولانی مدت یا ظاهر رنگ ها.

چاپ تیشرت

عیب: این فرآیند دارای منحنی یادگیری است و تجهیزات ممکن است گران باشد. چاپ صفحه تنها در صورتی قابل اجرا است که طرحی با رنگ های کمتر داشته باشید و بخواهید تعداد زیادی تی شرت در همان طرح چاپ کنید.

2. انتقال آهن بر روی جوهر افشان / لیزر

تجهیزات مورد نیاز: چاپگر جوهرافشان/لیزر، کاغذ انتقال و پرس حرارتی.

انتقال حرارت تقریباً به اندازه چاپ روی صفحه محبوب است، به خصوص برای طرح هایی با چند رنگ و جزئیات پیچیده. برای چاپ عکس های دیجیتال عالی است.

در این روش کاغذ مخصوص انتقال حرارت (ساخته شده از وینیل قابل انتقال ویژه) که طرح انتخابی با استفاده از چاپگر جوهرافشان یا چاپگر لیزری روی آن چاپ می شود. این برای انتقال طرح روی تی شرت استفاده می شود. از این طریق یک تی شرت گرافیکی سفارشی زیبا دریافت می کنید.

روند به این صورت است: شما طرح خود را برای تی شرت با سفارشی سازی های خود در رایانه خود طراحی یا انتخاب خواهید کرد. این تصویر را با استفاده از چاپگر جوهرافشان یا چاپگر لیزری بر روی کاغذ مخصوص انتقال حرارت که برای استفاده با چاپگر طراحی شده است، چاپ کنید. کاغذ انتقال را روی طرح تی شرت به سمت پایین قرار دهید و با اتوی داغ حرارت دهید. مقدار فشار و حرارت اعمال شده به انتقال طرح روی تی شرت شما کمک می کند

نه معایب بلکه ناراحتی ها: به یاد داشته باشید که باید از کاغذ انتقال حرارت جوهر افشان فقط با چاپگر جوهرافشان استفاده کنید و همین امر در مورد کاغذ انتقال لیزری و چاپگر لیزری نیز صدق می کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر تی شرتی دارید که گرمای دستگاه پرس حرارتی را نمی گیرد، به سادگی نمی توانید با این روش روی آن چاپ کنید. و در نهایت، به اندازه طرح چاپ روی صفحه بادوام نیست - چاپ ممکن است با شستشو ترک بخورد یا محو شود.


این روش با تی شرت های سفید و رنگ روشن عالی است اما برای تی شرت های تیره باید اتو مخصوص دیگری روی کاغذ ترانسفر برای پارچه های تیره خریداری کنید. و روند کمی متفاوت است.


3. DTG (چاپ مستقیم روی لباس)
تجهیزات مورد نیاز: چاپگر DTG، پرس حرارتی


این بهترین روش برای چاپ تی شرت است اگر طرح های رنگارنگ را برای تعداد زیادی کوچک مانند مثلاً 5 تی شرت یا کمتر از آن چاپ می کنید. برای چاپ در صورت تقاضا (چاپ یک تی شرت یا تعداد زیادی از آن ها) و برای چاپ عکس روی تی شرت مستقیماً از رایانه، این روش یک مزیت است. برای انجام این چاپ به دستگاه های DTG نیاز دارید. این عمدتا برای تی شرت های ترکیبی پنبه ای استفاده می شود.

چاپگر DTG به طور مستقیم روی تی شرت با درجه ای از دقت و دقت رنگ ها چاپ می کند.

در این چاپ می توانید از رنگ های نامحدود حتی بیش از 100 رنگ استفاده کنید. شما می توانید طرح ها و الگوهای خود را طراحی کنید، سفارشی سازی های خود را حتی با نام یا عکس های خود انجام دهید. رنگ با این چاپ زنده تر از چاپ روی صفحه، با دستی نرم تر به نظر می رسد.

عیب: یک عیب این است که به اندازه چاپ روی صفحه دوام ندارد و ممکن است پس از شستشوهای زیاد محو شود.

ممد بازدید : 143 سه شنبه 16 آذر 1400 زمان : 18:27 نظرات (0)

مد شکلی از ابراز وجود و خودمختاری در یک دوره و مکان خاص و در یک زمینه خاص، از لباس، کفش، سبک زندگی، لوازم جانبی، آرایش، مدل مو و وضعیت بدن است.[1] این اصطلاح به معنای ظاهری است که توسط صنعت مد به عنوان چیزی که در حال ترند است تعریف می شود. هر چیزی که مد تلقی می شود چاپ روی تیشرت توسط سیستم مد (صنعت و رسانه) در دسترس و رایج است.

با توجه به افزایش تولید انبوه کالاها و پوشاک با قیمت های پایین تر و دسترسی جهانی، پایداری به یک موضوع فوری در میان سیاستمداران، برندها و مصرف کنندگان تبدیل شده است.

تعاریف مد

مد زنانه رومی بازسازی شده از فلورانس، تایپه 2013
سوزان بی. کایزر، محقق مد، بیان می‌کند که همه «مجبور هستند» پیش از دیگران بدون واسطه ظاهر شوند.[4] هر کس با پوشش خود ارزیابی می شود و ارزیابی شامل در نظر گرفتن رنگ ها، مواد، شبح و نحوه ظاهر لباس ها بر روی بدن است. لباس‌هایی که از نظر سبک و جنس یکسان هستند نیز بسته به شکل بدن پوشنده، یا اینکه لباس شسته، تا شده، ترمیم شده یا نو است، متفاوت به نظر می‌رسند.

مد به روش‌های مختلفی تعریف می‌شود و کاربرد آن گاهی اوقات نامشخص است. اگرچه اصطلاح مد به معنای تفاوت است، مانند "مدهای جدید فصل"، اما می تواند به یکسانی اشاره کند، برای مثال در اشاره به "مدهای دهه 1960"، که دلالت بر یکنواختی کلی دارد. مد می‌تواند نشان‌دهنده آخرین روندها باشد، اما ممکن است اغلب به مدهای دوره قبلی اشاره کند، که منجر به درک مدهای دوره‌های زمانی متفاوت می‌شود که دوباره ظاهر شوند. در حالی که آنچه مد است را می توان توسط نخبگان زیبایی شناختی نسبتاً منزوی، محترم و اغلب غنی تعریف کرد که ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کنند، مانند خانه های مد و مد لباس های برجسته، این «ظاهر» اغلب با استفاده از ارجاعاتی از خرده فرهنگ ها و گروه های اجتماعی طراحی می شود که چنین نیستند. نخبگان به حساب می آیند، و بنابراین از تمایز دادن به آنچه مد است خود محروم هستند.

در حالی که یک روند غالباً بیان زیبایی‌شناختی خاص را بیان می‌کند، که اغلب کوتاه‌تر از یک فصل طول می‌کشد و با افراط‌های بصری قابل شناسایی است، مد عبارتی متمایز و مورد حمایت صنعت است که به‌طور سنتی با فصل مد و مجموعه‌ها گره خورده است.[5] سبک بیانی است که در فصول زیادی دوام می آورد و اغلب به جنبش های فرهنگی و نشانگرهای اجتماعی، نمادها، طبقه و فرهنگ (مانند باروک و روکوکو) مرتبط است. به گفته جامعه شناس پیر بوردیو، مد به معنای «آخرین تفاوت» است.[6]

حتی اگر اصطلاحات مد، لباس و لباس اغلب با هم استفاده می شوند، مد با هر دو متفاوت است. لباس توصیف کننده لباس مادی و فنی است که فاقد هرگونه معنا یا پیوند اجتماعی است. لباس به معنای لباس فانتزی یا لباس بالماسکه است. در مقابل، مد، سیستم اجتماعی و زمانی را توصیف می کند که لباس را به عنوان یک دال اجتماعی در زمان و زمینه خاصی تحت تأثیر قرار می دهد و «فعال می کند». فیلسوف جورجیو آگامبن، مد را به مفهوم کیفی یونان باستان kairos، به معنای "لحظه مناسب، بحرانی یا مناسب" و لباس را به مفهوم کمی کرونوس، تجسم زمان زمانی یا ترتیبی، مرتبط می‌کند.[7]

در حالی که برخی از برندهای انحصاری ممکن است مدعی برچسب مد لباس باشند، این اصطلاح از نظر فنی محدود به اعضای Chambre Syndicale de la Haute Couture[8] در پاریس است.[5] لباس اوت بیشتر آرزومند است. الهام گرفته از هنر و فرهنگ و در بیشتر موارد مختص نخبگان اقتصادی است.

مد همچنین منبعی از هنر است که به مردم این امکان را می دهد تا سلیقه و استایل منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارند.[9] طراحان مختلف مد تحت تأثیر محرک های بیرونی قرار می گیرند و این الهام را در کار خود منعکس می کنند. به عنوان مثال، شلوار جین «سبز لکه‌دار» گوچی[10] ممکن است شبیه یک لکه علف به نظر برسد، اما برای دیگران، خلوص، طراوت و تابستان را نشان می‌دهد.[1]

مد منحصر به فرد است، خود شکوفا کننده است و ممکن است بخش مهمی از هویت یک فرد باشد. همانند هنر، هدف از انتخاب افراد در مد، لزوماً این نیست که مورد پسند همه قرار گیرد، بلکه در عوض بیان سلیقه شخصی باشد.[9] سبک شخصی یک فرد به عنوان یک شکل اجتماعی عمل می کند که همیشه دو اصل متضاد را با هم ترکیب می کند. این یک روش اجتماعی قابل قبول و مطمئن برای تشخیص خود از دیگران است و در عین حال نیاز فرد به انطباق و تقلید اجتماعی را برآورده می کند.[11] ] در حالی که فیلسوف امانوئل کانت معتقد بود که مد «هیچ ربطی به قضاوت های ذوقی واقعی ندارد» و در عوض «مورد تقلید بدون انعکاس و «کور» است، [11] جامعه شناس گئورگ زیمل [12] مد را چیزی می دانست که "به غلبه بر فاصله بین فرد و جامعه کمک کرد

ممد بازدید : 30 پنجشنبه 11 آذر 1400 زمان : 23:46 نظرات (0)

The purpose of glass printing
 

 

Glass printing is one of the methods of producing advertising products. It is also used to produce gift mugs. Today, companies and brands buy and sell promotional gifts to promote their activities. One of these promotional gifts is mugs and mugs that are produced by sublimation printing.

In advertising mugs, the company logo or brand name is printed on the mug or mug for the purpose of branding and advertising. Among the most important features of these products are their simplicity, durability and longevity. The design printed on these glasses has a very high quality and does not disappear over time due to washing and use.

The importance of photo printing on glass
Due to the fact that the glass is one of the most widely used personal items and is always available, it can be very effective in keeping its design in the mind of the consumer. It largely depends on the level of creativity in the design and selection of the appropriate photo by the designer.

That's why glass printing can be the best idea for advertising purposes. On the other hand, personal text or photos can be easily printed on different glasses or mugs. These glasses, as mentioned, are of very high quality, so they are an exquisite gift.

Cup printing is done using the best and most advanced printing machines. High quality and low price are the most important reasons why different people want to print on mugs. There are also no restrictions on the choice of color, design, text or photo to print on the mug or glass.

Mag printing supplies
Printing on a mug requires essentials such as a computer system, inkjet printer, sublimation ink, sublimation paper, refractory adhesive, heat press, and raw mugs or glasses. A computer system is used to design and edit the design. This is usually done with the help of text and photo editing programs such as Photoshop. Inkjet printer is one of the devices in which it is possible to print in very small dimensions. This device is the best choice for printing photos on glass.

Sublimation printing is possible only with the help of ink and special paper. Refractory glue is also used to fix the desired design on the glass before the printing process. Heat press is used to transfer the design from the paper to the glass.

Types of glasses to perform the printing process
Glass printing is done using the best and highest quality ink and using the best methods. For this reason, the design and printing is not diminished in any way. The mages on which the printing process is done, have different types.

Ceramic, thermal or magic glasses, handles, in-color, crowns, patterned and heart-shaped handles, glass, full-color glasses and glasses with steel bodies are all glasses that can be printed on.

Heat glasses are black in the raw state. These glasses are a type of ceramic that turns white with increasing temperature. In this case, the design printed on them will be visible.

Benefits of Mag Printing
As mentioned before, printing a photo on a mug is one of the best ways to promote or produce exquisite and lasting gifts. Among the advantages of these products can be their high use, no restrictions in choosing colors and designs, the possibility of printing personal writings and photos, the possibility of organic and organizational advertising, affordable price, suitability for all ages and durability and High durability noted.

The best ways to print a photo on a mug
There are several ways to do this, as Mag printing is very popular and reasonably priced. Screen printing is one of the best ways to print a mug. This printing is done with the help of a special machine. During this method, the ink passes through the special nets of the device and the desired design is printed on the glass. Disadvantages of this method include the impossibility of printing with high color variety and complex designs.

Lithography can be printed on mugs only on ceramics. In this method, the desired design or writing is printed on special papers by special printers and then placed on a glass. After this step, the glass is placed inside a special device called hydrographic to transfer the desired design on the glass.

Mag printing can be done digitally by state-of-the-art digital devices. In this method, it is possible to print complex designs with high details and color variety on a variety of glasses.

Sublimation printing on mugs is one of the best and cheapest printing methods. This popular method allows you to print different designs and colors on different glasses and mugs. In this method, the desired design is first printed on sublimation paper with the help of special ink and then the said design is transferred from the paper to the glass by heat press method. The durability and durability of this type of printing is very high and will not be lost due to repeated use if washed and over time. The printed design is completely fixed on the glass and can not be detached from it.

Factors affecting the print quality on mugs and glasses
The quality of printing on the mug depends on very simple factors that must be considered when printing. The presence of spelling mistakes in the printing of writing on the glass is one of the things that lead to a decrease in the quality of the product. Not paying attention to the dimensions of the design and the fit between the desired design and the size of the glass is also one of the things that can affect the print resolution. Inadequate framing and the lack of a clear border in the desired design is another factor that leads to a decrease in the print quality of the glass.

Lack of attention to advertising goals is also one of the issues that will lead to printing an inappropriate design on the glass. Among the things that can affect the print quality of the photo on the glass, we can mention the choice of the desired photo size. Choosing the wrong size can lead to improper display of the desired photo after the printing process is completed. It is better to use vector graphic designs and CMYK color system in mug printing so that the final print quality is satisfactory.

Introducing the best printing center
Market Printing Collection is one of the best and most trusted centers for selling and supplying raw sublimation products and printing photos on glasses and clothes. This collection prints on mugs with the help of the best and most advanced printing machines and using the latest methods in the world. In this collection, there are no restrictions in choosing the desired design, size and color of the print. Using the best raw material and the best sublimation ink with the highest quality and high durability are among the features of this collection.

Source link

ممد بازدید : 26 چهارشنبه 10 آذر 1400 زمان : 3:24 نظرات (0)

طرح‌هایی برای لیوان‌های قهوه چاپ سه‌بعدی در سراسر اینترنت وجود دارد، هم برای الهام گرفتن و هم برای چاپ مستقیم از دانلود رایگان.

امکانات
قبل از شروع، مطمئن شوید که ترجیحات نوشیدنی خود کلیک (یا کسانی که لیوان را دریافت می کنند) را می شناسید. ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما ما اغلب به ژست‌هایی که هر روز انجام می‌دهیم - مانند نوشیدن قهوه - توجه نمی‌کنیم و این می‌تواند به یک پروژه تمام‌شده منجر شود که فقط فنجان چای شما نیست. در اینجا مواردی است که باید در مورد لیوان هایی که قبلاً دوست دارید توجه کنید:

اندازه: البته اندازه برای هر طرح پرینت سه بعدی مهم است، اما برای یک لیوان قهوه چاپ سه بعدی، شخصی می شود. چه اسپرسویی بنوشید که بهتر است از چیزی کوچکتر از کف دستتان میل کنید یا به چیزی بزرگ نیاز دارید که بدون اینکه هر ده دقیقه یک بار دوباره آن را پر کنید، کافئینی داشته باشید، احتمالاً طرحی را پیدا خواهید کرد که مطابق میل خود باشد. فقط ظرفیت چاپگر سه بعدی مورد استفاده خود را به خاطر بسپارید، در غیر این صورت ممکن است فقط نصف فنجان داشته باشید.
دسته (یا عدم وجود آن): اکثریت قریب به اتفاق لیوان ها دارای نوعی دسته در یک طرف هستند - برای نوشیدن چیزی در حالی که هنوز گرم است مفید است. ممکن است بخواهید قبل از انتخاب یک طرح، دور چندین لیوان قهوه را در زندگی واقعی اندازه بگیرید تا پس از اتمام پروژه پرینت سه بعدی، اندازه دسته آن را اندازه گیری کنید. و البته، اگر اصلاً دسته نمی‌خواهید، طرح‌هایی وجود دارد که به جای لیوان‌های استاندارد، از فنجان‌های بیرون‌بر تقلید می‌کنند، بنابراین می‌توانید وانمود کنید که از کافه مورد علاقه‌تان آمده‌اید.
لبه: آیا مایل یا منحنی روی لیوان قهوه خود را دوست دارید؟ این تفاوت بیشتر از آنچه فکر می کنید ایجاد می کند، زیرا برخی از طرح ها دارای زاویه عالی برای خنک کردن مایع تا دمای مناسب قبل از رسیدن به لب شما هستند. اگر به نظر می رسد همیشه زبان خود را می سوزانید، ممکن است ارزش بررسی این موارد را داشته باشد.
شکل: بله، در کل بیش از یک شکل لیوان قهوه وجود دارد. اگر به طرح‌های جدید توجه می‌کنید، مانند طرح‌هایی که بر اساس چیزی قابل تشخیص از فرهنگ پاپ ساخته شده‌اند، این امر به ویژه مهم است. به عنوان مثال، لیوان های جدید ممکن است به شکل یک شی از یک بازی ویدیویی یا سر یک شخصیت کارتونی باشند - به عبارت دیگر، پیچیده تر از استوانه اصلی یک لیوان قهوه ساده. اگر فکر می‌کنید شکل غیرمعمولی در نوشیدن شما اختلال ایجاد می‌کند، به جای آن یک طرح ساده با تصویری از فن‌دم روی آن چاپ کنید.
منابع
هنگامی که متوجه شدید که در یک طرح به چه چیزی نیاز دارید، وقت آن است که چیزی را پیدا کنید که توجه شما را جلب کند. مخازن مدل سه بعدی باز اغلب صدها و نه هزاران طرح در دسترس دارند، بنابراین محدود کردن گزینه های خود حتی کمی قبل از اینکه نگاه کنید، تجربه را بسیار پربارتر می کند.

Thingiverse: Thingiverse دموکراتیزه کننده بزرگ مخازن آنلاین است. این برای همه طراحان سه بعدی برای ارسال طرح های رایگان خود باز است. شرکت مادر آنها، MakerBot، به خود می بالد که Thingiverse بزرگترین جامعه چاپ سه بعدی را در اینترنت دارد و صدها نتیجه در جستجوی "لیوان قهوه" به دست می آید.
Cults: سایتی شبیه Thingiverse، Cults مجموعه های عظیمی از طرح های قابل چاپ سه بعدی دارد. تفاوت بین Cults و Thingiverse عمدتاً در این است که Cults مدل‌های پولی را نیز ارائه می‌کند و به طراحان اجازه می‌دهد بابت ایجاد طرح‌های با کیفیت بالاتر، جبران خسارت کنند.
MyMiniFactory: MyMiniFactory یک مخزن مدل سوم است که ویژگی ها را با Cults و Thingiverse به اشتراک می گذارد. وجه تمایز این است که در MyMiniFactory، اکثریت قریب به اتفاق طرح ها، اگر نه همه، قابل چاپ بودن بر روی یک چاپگر سه بعدی FDM یا رزینی ثابت شده است، به این معنی که می توانید در امکان ساخت مدل انتخابی خود مطمئن تر باشید.
All3DP: ما هم برای شما ایده هایی داریم! مقاله ما را در مورد طرح‌های لیوان انتخابی بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی نظر شما را جلب می‌کند یا خیر.

https://torob.com/p/6ac05a62-c8aa-4b59-b346-bcc1f4136b3f/%D9%85%D8%A7%DA%AF/

ممد بازدید : 29 دوشنبه 08 آذر 1400 زمان : 9:38 نظرات (0)

زمین آبرنگ دریوان | آماده سازی سطح کاغذ مانند | زمین جاذب
چرا خود را به سطوح سنتی محدود کنید؟ کلیک با زمین آبرنگ دریوان می توانید روی هر چیزی از کاغذ گرفته تا بوم نقاشی کنید. این زمین برای ایجاد یک سطح کاغذ مانند که بسیار جاذب است عالی است.

آیا به دنبال افزودن یک رسانه جدید زیبا به زرادخانه خود هستید؟ زمین آبرنگ دریوان بهترین راه برای تبدیل تقریباً هر سطحی به سطحی آبرنگ است! اکنون می‌توانید تمام تکنیک‌های خارق‌العاده‌ای را که همیشه می‌خواستید روی بوم، تخته، کاغذهای ترکیبی و غیره انجام دهید.

این فرصتی است که یاد بگیرید چگونه با آبرنگ نقاشی کنید! مزایای استفاده از زمین آبرنگ و نحوه بهترین استفاده از آن را کشف کنید.

کلاریکو-تصویر-متن
 

زمین آبرنگ
ویژگی های کلیدی
زمین آبرنگ جاذب

روی چندین سطح کار می کند

آرشیو و بدون اسید

سطح عالی برای آبرنگ

ویسکوزیته نازک برای کاربرد آسان

استفاده روی شیشه، فلز، پارچه، پلاستیک، گچ، پرسپکس، سرامیک، چوب


زمین آبرنگ
ایده آل برای
تکنیک های آبرنگ

برنامه های کاربردی ترکیبی

آبرنگ روی بوم

تعمیر و تغییر آثار آبرنگ

قاب بدون شیشه

بسترهای غیر معمول

کلاریکو-متن-تصویر
نحوه استفاده از زمین آبرنگ
قبل از استفاده حتما سطح خود را تمیز و خشک کنید. این شامل سطوح چوبی، فلزی یا پلاستیکی است. اگر سطحی چوبی است که با آن کار می کنید، باید قبل از استفاده از زمین آبرنگ، سطح را با کاغذ سنباده ریز سنباده بزنید. می‌توانید بین یک برس موی نرم یا غلتک فوم برای روکش صاف یا یک موی گراز یا چاقوی پالت برای روکش بافتی یکی را انتخاب کنید.

اگر از آن برای نجات یا تغییر نقاشی آبرنگ استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم از 10 درصد آب روی زمین و یک برس نرم برای مخلوط کردن آن ناحیه استفاده کنید.

بیش از سه لایه استفاده نکنید تا حداکثر جذب را به دست آورید تا اجازه دهید هر لایه 24 ساعت بین لایه ها خشک شود.

 

هنگامی که سطح شما کاملاً خشک شد، می توانید با آبرنگ، اکریلیک نازک شده، جوهر اکریلیک یا مداد مایع کار کنید. توجه به این نکته ضروری است که اگر کار شما با آبرنگ باشد، سطح آن همچنان محلول در آب خواهد بود، بنابراین باید اثر هنری را با لاک اسپری به پایان برسانید.

 

*توصیه می شود که سطح زیرین خود را به صورت جداگانه انجام دهید، به خصوص اگر سطحی غیر متخلخل به عنوان شیشه یا پلاستیک انتخاب کرده اید.

 

کلاریکو-تصویر-متن
نحوه نقاشی با زمین جاذب آبرنگ روی بوم کشیده
نقاشی با آبرنگ بسیار سرگرم کننده است. اما در بیشتر بوم ها، ماندن آبرنگ روی سطح دشوار است. زمین آبرنگ دریوان به رنگ های شما کمک می کند تا بتوانید از نقاشی خود لذت ببرید!

برای شروع نقاشی آماده اید؟ ابتدا باید بوم خود را با Derivan Gesso آماده کنید. این مرحله حیاتی به زمین جاذب آبرنگ دریوان کمک می کند تا به درستی به بوم بچسبد. قبل از شروع شاهکار خود، یک لایه از دریوان gesso را بمالید و بگذارید 24 ساعت خشک شود!

 پس از خشک شدن گاسو، از یک لایه نازک از زمین آبرنگ دریوان استفاده کنید تا سطحی بادوام تر ایجاد کنید که احتمال ترک خوردن آن کمتر است.

 

هر چه لایه های بیشتری از زمین جاذب دریوان اضافه کنید، سطح جاذب تر می شود. برای محافظت در برابر آبرنگ، حداکثر 3 لایه از زمین جاذب را بمالید، اجازه دهید هر لایه قبل از استفاده از لایه دیگر خشک شود.

  

اکنون می‌توانید با آبرنگ نقاشی کنید—24 ساعت پس از خشک شدن کامل زمین به پروژه خود بدهید تا از خشک شدن کافی آن اطمینان حاصل کنید. زمین آبرنگ دریوان کیفیتی شبیه کاغذ به بوم می بخشد که آبرنگ ها به راحتی می توانند به آن بچسبند. پس از اعمال، مراقب ریختن یا پاشیدن تصادفی آب بر روی سطح بوم باشید.

نحوه استفاده از زمین آبرنگ روی کاغذ
زمین آبرنگ دریوان سطح عالی نقاشی برای هر هنرمندی است. با این زمین می توانید روی هر سطحی کار جدیدی خلق کنید، نقاشی های معیوب را نجات دهید و قاب بدون شیشه را داشته باشید.

نتایج باورنکردنی هستند و واقعاً هیچ پایانی برای کاری که می توان انجام داد وجود ندارد! دفعه بعد که می خواهید نقاشی آبرنگی را که پرتاب می شد ذخیره کنید، می دانید چه کاری باید انجام دهید.

چرا یک کار بی نقص را با یک اشتباه خراب کنیم؟ زمین جاذب دریوان را می توان روی کاغذ آبرنگ استفاده کرد تا از علائم یا اشتباهات ناخواسته جلوگیری کند. زمین مناسب رقیق شده را به طور یکنواخت در لایه های نازک روی ناحیه مورد نظر بمالید تا ناحیه به اندازه کافی پوشیده شود. اجازه دهید کت ها کاملا خشک شوند و به روش دلخواه رنگ کنید.

در این مثال در اینجا ما کاغذ مدیا مخلوط را پرایم کرده ایم. نمونه سمت چپ با دو لایه نازک آبرنگ آسیاب شده است و بین دو لایه به مدت 24 ساعت خشک می شود.

نحوه استفاده از آبرنگ روی پانل چوبی
بیایید با تابلوی نقاشی دریوان خود شروع کنیم. ابتدا آن را کمی سنباده می زنیم، این به چسبندگی کمک می کند. سطح آبرنگ را با یک برس نرم به صورت یکنواخت و نازک روی کل تخته بمالید. طرفین را فراموش نکنید!

هنگامی که به تخته خود اجازه دادید به مدت 24 ساعت خشک شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به آرامی سمباده بزنید و سپس آن را با یک لایه نازک دیگر بپوشانید. این کار را 3 بار انجام دهید، و سطح شما آماده است تا شاهکار خود را خلق کند!


با Gesso derma، به محض شروع استفاده از آن متوجه خواهید شد که سطح کاملاً متفاوت از gesso سنتی است که آبرنگ ها به راحتی می توانند به آن بچسبند و کیفیتی شبیه کاغذ به تخته می دهد. دیگر محدود به کاغذ آبرنگ نیستید!

منبع

ممد بازدید : 33 یکشنبه 07 آذر 1400 زمان : 8:38 نظرات (0)

چاپ صفحه یکی از محبوب ترین روش های چاپ است که در بین طیف گسترده ای از شرکت ها برای چاپ طرح ها بر روی محصولات مختلف استفاده می شود. فرآیند چاپ روی صفحه برای مدت طولانی وجود داشته است و از شابلون زدن ساده به یک روش چاپ تجاری کامل تبدیل شده است. اغلب، اینجا این فرآیند برای چاپ روی پوستر، پارچه و بسته بندی استفاده می شود. با این حال، از آنجایی که امروزه این تکنیک بسیار پیشرفته‌تر شده است، با انواع بیشتری از موارد سازگار شده است.

بیش از 100 سال است که در بخش تجاری و هنری مورد استفاده قرار می گیرد و عمدتاً برای چاپ تصاویر و طرح ها بر روی تی شرت، کیف های حمل و نقل، کاغذ، چوب، سرامیک و مواد دیگر استفاده می شود.

بسته به هدف و فرآیند چاپ مورد استفاده، انواع مختلفی از چاپ سیلک وجود دارد. در میان آنها، می‌توان نقاشی‌های خطی را برای بخش طراحی گرافیک، خط‌نگاری برای بخش هنری و چاپ پارچه را پیدا کرد که بیشتر مورد علاقه ماست.

چاپ صفحه برای ایجاد افزایش آگاهی از برند از طریق استفاده از محصولات مختلف تبلیغاتی بهینه است.

چاپ سیلک چیست؟
تاریخچه چاپ صفحه
استفاده از شابلون روشی رایج برای خلق آثار هنری از ابتدا بوده است. تاریخ ثابت کرده است که شابلون‌های مورد استفاده در دیوار غارها، شابلون‌هایی که برای طراحی لباس‌هایی مانند پیراهن‌های هاوایی استفاده می‌شد، و طیف وسیعی از پارچه‌ها در ژاپن و چین از قرن‌های قبل با استفاده از شابلون ساخته می‌شدند.

این تکنیک‌های مختلف «چاپ» منجر به چیزی شده است که ما اکنون به عنوان چاپ روی صفحه می‌شناسیم. بیایید ببینیم چه چیزی در تاریخ برای این فرآیند مرتبط است.

تاریخ مدرن
از طریق نوآوری های زیاد، چاپ صفحه به عنوان راهی کارآمد و موثر برای تولید تصاویر بر روی اقلام مختلف به وجود آمد. برخی از اولین کاربردهای چاپ روی صفحه امروزی در ایالات متحده آغاز شد. شرکت های آمریکایی از این ماشین آلات برای ایجاد تصاویر چاپ شده روی صفحه برای کمپین های بازاریابی خود استفاده کردند. اقلام مورد استفاده برای این کار، نمایشگرهای تبلیغاتی مختلف مانند پوستر، تابلو و جلد کتاب بود.

با روشی که امروزه از آن استفاده می کنیم تفاوت چندانی ندارد! با این حال، چاپ روی صفحه به یک فرآیند خودکار و نسبتاً سریع تبدیل شده است که می‌تواند نیازهای شخصی‌سازی همه را برآورده کند.

اکنون، قبل از اینکه به جزئیات بیشتر در مورد چاپ روی صفحه بپردازیم، توضیح خواهیم داد که از چه تجهیزاتی استفاده می شود تا شما ایده بهتری از نحوه تولید محصولات خود داشته باشید. هدف ما همیشه این است که در اینجا در Camaloon با مشتریان خود کاملاً شفاف باشیم.

تجهیزات چاپ صفحه
به منظور ایجاد تصاویر چاپی زیبا، برخی تجهیزات چاپ صفحه نمایش زیبا مورد نیاز است. فرآیند تولید شامل ابزارهای زیر است:

دستگاه چاپ
جوهر
Squeegee
یک واحد فلاش کیور
خشک کن نوار نقاله
جوهر مورد استفاده برای چاپ صفحه
دستگاه چاپ قطعه اصلی فرآیند چاپ روی صفحه است. بدون آن، ما نمی‌توانیم کار را شروع یا به پایان برسانیم. گزینه‌هایی بین ماشین‌های دستی و اتوماتیک وجود دارد، با این حال، همانطور که گفته شد، ماشین‌های اتوماتیک به شما امکان می‌دهند روند بسیار سریع‌تر و روان‌تر انجام شود. جوهر نیز جنبه های مختلفی دارد. به عنوان مثال، می توانید بین انواع مختلف جوهر انتخاب کنید: جوهر پایه آب و جوهر تخلیه یا جوهر سنتی پلاستیزول.

پس از آن، می‌توانیم رنگ‌های جوهر چاپ روی صفحه را بر اساس طراحی و سفارشی‌سازی ترجیحی مشتری انتخاب کنیم. سپس از یک اسکاج برای عبور جوهر روی صفحه و قرار دادن چاپ طراحی شده استفاده می شود. آخرین بخش تجهیزات فرآیند چاپ یک واحد فلاش کیور است که امکان پخت جوهر را فراهم می کند. این یک روش فانتزی برای توضیح این است که چگونه می توانیم ته رنگ های سفید را چاپ کنیم یا با رنگ های مختلف همپوشانی کنیم.

در نهایت، خشک کن نوار نقاله (همانطور که نامش مشخص است) جوهر را گرم می کند تا چاپ طولانی مدت بماند و برای زمانی که آن را دریافت می کنید عالی باشد. و شما آن را دارید! بیایید اکنون روند چاپ را بررسی کنیم.

https://en.wikipedia.org/wiki/Screen_printing

ممد بازدید : 26 شنبه 06 آذر 1400 زمان : 14:59 نظرات (0)

برای این برند، رویاهای تابستان واقعیت روزمره آنهاست! چلپ چلوپ! هاوایی، واقع در اوآهو، هاوایی، سابقه طولانی در فروش بیکینی و تی شرت های راحت دارد.

برای این برند، رویاهای تابستان واقعیت روزمره آنهاست! چلپ چلوپ! هاوایی، واقع در اوهاو، هاوایی، سابقه طولانی در فروش بیکینی و تی شرت های راحت دارد. این برند توسط پدر کاترینا و دوستش در دهه 1980 به عنوان اولین بوتیک شنا و شلوار جین هاوایی شروع شد، این برند در 40 سال گذشته شکوفا شد و به یکی از لوازم اصلی جزیره تبدیل شد.

 

"بلند شد. من مشتریانی دارم که اکنون می آیند و در دهه 80 از فروشگاه ما خرید می کردند، و دختران و نوه های آنها هم اکنون از ما خرید می کنند. خیلی خاص است. من و پدرم اکنون شرکای تجاری هستیم.» -کاترینا

کاترینا (که اکنون مالک مشترک است) از 15 سالگی شروع به کار در فروشگاه کرد. از آن زمان او به همراه تیم شگفت انگیز خود و پایگاه مشتریان متنوع آنها، سال ها به شکوفایی این برند کمک کرده است. تی شرت ها همیشه کالای مورد علاقه آنها نبودند، اما با گذشت سالها تقاضا افزایش یافت. آن‌ها با تهیه تی‌شرت برندهای دیگر شروع کردند، اما کاترینا می‌دانست که می‌توانند با ایجاد یک خط تی‌شرت از آن‌ها یک قدم جلوتر بروند.

تصویر
پیراهن هاوایی اسپلش
و بدین ترتیب اولین تی شرت جیبی آستین بلند آنها متولد شد. با چاپ ساده "Aloha"، دور اول سریعتر از جزر و مد بالا رفت. آنها طرح های خود را ساده نگه می دارند و با سبک زندگی هاوایی صحبت می کنند.

 

من به سادگی اعتقاد زیادی دارم. شاید این یک چیز هاوایی باشد ؛)" - کاترینا
با استفاده از لباس‌های بزرگ «Comfort Colors» با سبک شستشوی قدیمی، خط تی‌شرت آن‌ها ساده، زیبا و واقعاً هاوایی است. خود هاوایی چیزی است که الهام بخش بسیاری از Splash است! طرح های هاوایی

تصویر
Splash Hawaii 2
احاطه شدن توسط آب، تقریباً معنوی، بسیار منحصر به فرد است. این به من یادآوری می کند که ما همه با هم در جزیره هستیم، و حتی اگر همه همدیگر را نشناسیم، هنوز یک "اوهانا" هستیم، یک خانواده. در زمانی که دنیا بسیار تقسیم شده به نظر می‌رسد، من فکر می‌کنم این حس خانوادگی که هاوایی دارد چیزی است که همه ما سعی می‌کنیم آن را بپذیریم.» -کاترینا

کاترینا و تیمش نه تنها طرح‌های فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده‌اند، بلکه همچنان به رشد و انطباق با عصر دیجیتال ادامه داده‌اند. چلپ چلوپ! هاوایی به مدت 40 سال مرتبط باقی مانده است، و این چیزی است که برندهای زیادی نمی توانند انجام دهند.

تصویر
Splash Hawaii 3
امروزه آن‌ها تلاش‌های بازاریابی خود را بر روی اینستاگرام و بازاریابی ایمیلی متمرکز می‌کنند و خریداران فروشگاه خود را درگیر نگه می‌دارند و در عین حال به مخاطبان آنلاین جدیدی نیز دست می‌یابند. آنها همچنین به مشتریان خود گوش می دهند، بیش از 30 برند پوشاک دیگر را حمل می کنند و دائماً گوش می دهند تا ببینند مشتریانشان چه کسی و چه چیزی را می خواهند ببینند.

 

به عنوان یک کسب و کار قدیمی، آنها همچنین یک برنامه پاداش برای کمک به پاداش دادن به مشتریان قدیمی و ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان جدید دارند. کاترینا تمام موفقیت خود را به مشتریان خود و نحوه رفتار آنها با آنها کمک می کند.

تصویر
نمای نزدیک از Aloha چاپ شده روی تی شرت سفید با جوهر قرمز، زنانی که آن را پوشیده اند و با موها بازی می کنند
از نظر مشتریان، یک تجربه ایجاد کنید. خدمات مشتری کلیدی است، اما نه به روشی سختگیرانه. یک لیست یا برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنید. امروزه رقابت زیادی وجود دارد که فقط بنشینیم و منتظر بمانیم تا مشتریان احتمالاً وارد شوند. -کاترینا

چلپ چلوپ! هاوایی برندی است که با مشتریان خود رشد کرده و تغییر کرده است و آنها به این کار ادامه خواهند داد. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم آنها در مرحله بعد چه چیزی را ارائه می دهند و خط تی شرت آنها چگونه گسترش می یابد. آنها نشان می دهند که طرح های ساده به ساده ترین شکل چشم نواز هستند

https://www.pinterest.com/pin/657314508120489323/

ممد بازدید : 30 پنجشنبه 04 آذر 1400 زمان : 11:58 نظرات (0)

یک کیسه حمل و نقل ارگانیک 100٪ بازیافت شده از ضایعات تی شرت سیاه

این کیسه حمل و نقل جدید Stanley/Stella کاملاً مطابق با الزامات زیست محیطی ما است: اینجا این کیسه ای است که از 80٪ پنبه بازیافتی و 20٪ پلی استر بازیافتی ساخته شده است، اما مقدار کمی اضافی از این محصول منشاء پنبه است. این ضایعات ناشی از بریدن تی شرت های مشکی برند (مانند Creator یا Rocker) است. بنابراین هیچ زباله ای وجود ندارد، همه چیز برای ایجاد یک محصول دیگر، همان تعریف بازیافت، دوباره استفاده می شود.

ما مطمئن هستیم که مشتریان شما این کیف همراه با برند شما را دوست خواهند داشت. کیفیت بسیار خوبی دارد، لبه بالایی آن دو تا شده است، درز پایین برای ایجاد حجم و استحکام بیشتر کیف شکل گرفته است. وزن آن 300 گرم بر مترمربع است، درست مانند «برادر بزرگش»، دیگر کیسه‌های دستی Stanley/Stella که در برنامه ارائه می‌کنیم.

برای کمک به شما در بازاریابی این محصول اصلی، Stanley/Stella یک برچسب پنبه‌ای در قسمت بیرونی اضافه کرده است که به یکی از دسته‌ها متصل شده است، که نشان‌دهنده ساخت دوستدار محیط‌زیست و همه چیزهایی است که نشان می‌دهد (انرژی کمتر، آب کمتر و مواد شیمیایی کمتر). مانند تمام محصولات دیگر این برند، چندین برچسب تولید سازگار با محیط زیست (Oeko-tex Standard 100، Fair Wear، GRS، Peta Vegan) را دارد.

آن را با قیمت 12.20 یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده (10.17 یورو بدون مالیات بر ارزش افزوده) در برنامه خواهید یافت.

این مورد منحصر به فرد T-POP است، شما آن را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد، بنابراین بستگی به شما دارد! هنگام راه اندازی یک کمپین بازاریابی، آن را به فروشگاه خود اضافه کنید و بر تمام ویژگی های زیست محیطی این محصول تأکید کنید.

لینک منبع

ممد بازدید : 49 چهارشنبه 03 آذر 1400 زمان : 0:13 نظرات (0)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 590
  • بازدید کلی : 3,456