loading...

subli24

چهارمین جنگ شینوبی این سریال را به طرق مختلف تغییر داد و آن را به یکی از محبوب‌ترین داستان‌هایی که تا کنون نوشته شده است، تبدیل کرد. نیروهای شینوبی متفقین، ایتاچی و ساسوکهجنگ چهارم شینوبی آ

چهارمین جنگ شینوبی این سریال را به طرق مختلف تغییر داد و آن را به یکی از محبوب‌ترین داستان‌هایی که تا کنون نوشته شده است، تبدیل کرد.

نیروهای شینوبی متفقین، ایتاچی و ساسوکه
جنگ چهارم شینوبی آخرین درگیری بزرگ در انیمه ناروتو بود. خرید تیشرت انیمه کلیک کن تیشرت طرح انیمه این شامل مبارزه پنج ملت علیه ارتش ادو تنسی کابوتو، بقایای آکاتسوکی، و بعدها، حتی نیروهای ماوراء طبیعی خود قبیله اوتسوتسوکی بود.

مربوط:
10 بار که ناروتو جلوتر از زمان خود بود

با توجه به بزرگی درگیری و شخصیت های مهم درگیر، منطقی است که پیامدهای عظیمی برای سریال داشته باشد. این قوس سریال را به طرق مختلف تغییر داد و آن را به نتیجه ای شایسته برای یکی از دوست داشتنی ترین داستان هایی تبدیل کرد که در چشم بسیاری از طرفداران نوشته شده است.

نزدیک

10
ساسوکه با ایتاچی بسته شد
ایتاچی با ساسوکه خداحافظی می کند
پیش از این، رابطه بین ساسوکه و ایتاچی در یک یادداشت وحشتناک به پایان رسید. اولی دومی را با این سوء تفاهم کشت که او بی دلیل قتل عام اوچیها را انجام داد. ساسوکه تنها پس از مرگ برادرش حقیقت را فهمید.

خوشبختانه، ادو تنسی کابوتو به ساسوکه اجازه داد تا دوباره با ایتاچی متحد شود و علیه او متحد شود. این امر به ساسوکه بسیار بسته شد، به خصوص که هرگز قصد برادرش این نبود که او را علیه کونوها برانگیزد. در نتیجه، هنگام مشورت با هوکاگه رستاخیز، تمایل بیشتری به دیدن دلیل داشت.

9
نیروهای پنج ملت به هم پیوستند
گارا سخنرانی معروف خود را انجام می دهد
پنج ملت چندین نسل علیه یکدیگر مبارزه کردند. با این حال، پس از اعلان جنگ اوبیتو در نشست سران در سرزمین آهن، آنها موافقت کردند که اختلافات خود را کنار بگذارند و برای رسیدن به یک هدف مشترک بجنگند. اگرچه هنوز خون بدی بین صفوف ارتش وجود داشت، آنها به سرعت از اختلافات خود در هنگام شکست دادن دشمنان مرده خود گذشتند.

خوشبختانه این اتحاد پس از شکست مادارا ادامه یافت و عملا صلح جهانی را در بین شینوبی ها ایجاد کرد. تنها درگیری های باقی مانده علیه سازمان های سرکش و دسیسه های قبیله اوتسوتسوکی بود. با این حال، ارتش های جهان تصمیم گرفتند در صورت لزوم به یکدیگر کمک کنند.

8
ناروتو با والدینش ملاقات کرد
ملاقات ناروتو با میناتو
ناروتو که بزرگ شد، پدر و مادری نداشت و با یک زندگی انزوا مواجه شد. با این حال، او در میانه راه چهارمین جنگ شینوبی با کوشینا ملاقات کرد و سرانجام با او به عنوان مادر و پسر گفتگو کرد. هنگامی که ساسوکه اوروچیمارو را مجبور به احیای هوکاگه کرد، ناروتو نیز فرصتی برای ملاقات با پدرش، میناتو داشت.

علاوه بر اینکه میناتو اعتباری عظیم در برابر نیروهای باقیمانده مادارا بود، به عنوان یک منبع الهام و پایه برای فرزندپروری خود ناروتو در آینده عمل کرد. بدون ادو تنسی، بعید است که او هرگز بسته ای را که به شدت به آن نیاز داشت دریافت کند.انیمه

7
گارا از پدرش پیشی گرفت
جنگ گارا در مقابل راسا فورث شینوبی
گارا به طور قابل درک رابطه دشواری با پدرش رسا داشت. علاوه بر تلاش برای ترور او، بسیاری از ساکنان دهکده شن به دلیل ترس منتشر شده توسط kazekage قبلی، گارا را به عنوان یک رهبر مناسب نمی دیدند.

مربوط:
ناروتو: 10 شینوبی قوی تر از اوروچیمارو

وقتی گارا پدرش را شکست داد، ثابت کرد که بر نیازش به شوکاکو و نفرت از دنیا غلبه کرده است. از قضا، گارا در نهایت کسی بود که از مردمش در برابر یک هیولا دفاع می کرد و نه برعکس. این به روستای شن کمک کرد تا او را به‌عنوان یک رهبر کاملاً در آغوش بگیرد.

6
کابوتو برای همیشه خود را متحول کرد
کابوتو از ناروتو شیپودن فرم جدید خود را نشان می دهد.
کابوتو با اشتیاق به پیشرفت خود در هر صورت ممکن، اسرار جوتسو مریم مار را کشف کرد. این منجر به یک دگرگونی مارپیچ شد که در آن بدن او به طور غیرقابل برگشتی تغییر کرد. در نتیجه، کابوتو حتی پس از اینکه یک عضو «بازیابی شده» از لیف بود، نتوانست از طبیعت هیولایی خود پنهان شود.

با این حال، این فداکاری ارزشمند بود. او در ازای تبدیل شدن به یک هیولا، از قدرت چندین شینوبی ماهر استفاده کرد و حتی توانست ساسوکه و ایتاچی را در یک مبارزه شکست دهد. آنها فقط به دلیل یک جنجوتسو نادر که کابوتو برای رهایی از آن تلاش می کرد پیروز شدند.

5
قبیله اوچیها سرانجام شکست خورد
زتسو پشت خنجر زدن مادارا
قبیله اوچیها مخالفان اصلی شیپودن بودند. اوبیتو وصیت مادارا را اجرا کرد تا زمانی که استادش به درستی زنده شود. از آنجا، آن دو با چنان قدرت غیرقابل تصوری بقیه جهان را به وحشت انداختند که حتی پنج کیج هم نتوانستند آنها را شکست دهند.

با این حال، جنگ چهارم شینوبی به عطش اوچیها برای تسلط بر جهان پایان داد. ناروتو اوبیتو را متقاعد کرد که طرف خود را تغییر دهد در حالی که زتسو مادارا را کاملاً آرام کرد. اگرچه باعث ایجاد یک تهدید کاملاً جدید شد، سقوط اوچیها سرانجام رقابت آنها با قبیله Senju را متوقف کرد، که پتانسیل بازگشت بعدی کاگویا را کم کرد.

4
ناروتو با کوراما صلح کرد
ناروتو و کوراما در ناروتو.
از زمان شروع سریال، ناروتو رابطه ضعیفی با کوراما داشت. اگرچه به او این قدرت را می دهد که چندین مخالف مانند Neji an را شکست دهد

d Orochimaru، Kurama برای تسلط کامل بر میزبان خود تلاش کرد.

مربوط:
10 مبارزه منحصر به فرد در ناروتو، رتبه بندی شده

با این حال، ناروتو یاد گرفت که با کوراما به دستور Killer Bee صلح کند. با گذشت زمان، روباه نه دم متوجه شد که ناروتو شبیه مادارا نیست. او به دنبال استثمار یا بردگی او نبود، در عوض امیدوار بود که آنها بتوانند قدرت خود را به عنوان یک موجود واحد مهار کنند. کوراما و ناروتو هر دو در نتیجه پیوند جدیدشان بسیار بزرگتر شدند.

3
کاگویا اوتسوتسوکی حرکت خود را انجام داد
اعتصاب کاگویا اوتسوتسوکی
کاگویا اوتسوتوکی مولد اصلی چاکرا بود. او که عمیقاً از دادن آن به شینوبی به دلیل خیانت آنها به او پشیمان شد، سعی کرد جهان را در تسوکویومی بی‌نهایت به دام بیندازد. این عواقب زیادی هم برای جنگ چهارم شینوبی و هم برای سریال فراگیر داشت.

این امر مستلزم خیانت مادارا بود تا او بتواند جای او را بگیرد و این احتمال را مطرح کرد که بسیاری دیگر از اوتسوتسوکی ممکن است جهان نینجا را مانند او تهدید کنند. صرف نظر از این، کاگویا یک حریف نهایی ارزشمند را نشان داد که ناروتو و ساسوکه برای شکست دادن نیروهایش به یکدیگر پیوستند.

2
ساسوکه و ناروتو بهبودهایی را از هاگورومو دریافت کردند
 ناروتو و ساسوکه در هاگورومو
هاگورومو که از بازگشت کاگویا نگران شده بود و ناامید از جلوگیری از آن بود، ساسوکه و ناروتو را به حضور خود احضار کرد. او به آنها گفت که آنها تناسخ خودهای گذشته هستند که از آغاز جهان نینجا با هم اختلاف داشتند.

هاگورومو با آغشته کردن به آنها با هدایای خود امیدوار بود که شکاف بین دو مرد جوان را اصلاح کند و در عین حال به آنها قدرت دهد تا کاگویا را متوقف کنند. این هدایا پس از شکست او با آنها باقی ماند و به کمک آنها در برابر دشمنان آینده دهکده برگ ادامه داد. این حتی به ناروتو کمک کرد تا پس از از دست دادن کوراما، یک جنگنده زنده بماند.

1
ساسوکه سرانجام رستگار شد
ساسوکه تلاش کرد دنیا را نابود کند
درگیری نهایی بین ناروتو و ساسوکه سرنوشت ساز بود. اگرچه ساسوکه دیگر به دهکده برگ ها وسواس نداشت، اما اکنون خود را متقاعد کرده است که جهان باید از طریق ترس و سلطه اداره شود. علیرغم اینکه ناروتو در کل مبارزه خود را عقب نگه می داشت، موفق شد ساسوکه را تا حد سکون شکست دهد.

همانطور که آنها در ته دره شکسته دراز کشیده بودند، ساسوکه در نهایت موافقت کرد که نفرت خود را کنار بگذارد و به طور کامل به لطف کونوها بازگردد. در نتیجه، مهمترین تنش دراماتیک سریال حل شد و دهکده یکی از بزرگترین متحدان خود را دوباره به دست آورد.

ممد بازدید : 37 جمعه 28 مرداد 1401 زمان : 22:17 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 588
  • بازدید کلی : 3,454