loading...

subli24

بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگی چیست؟درست مانند بسیاری از جستجوها برای \"بهترین\"، پاسخ این است که بستگی به آنچه برای شما بهتر است دارد. کدام چاپگر سابلیمیشن رنگی با نیازهای خاص شما مطابقت دارد. چاپگر سابل

بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگی چیست؟
درست مانند بسیاری از جستجوها برای "بهترین"، پاسخ این است که بستگی به آنچه برای شما بهتر است دارد. کدام چاپگر سابلیمیشن رنگی با نیازهای خاص شما مطابقت دارد.

چاپگر سابلیمیشن رنگی که برای افرادی که تازه وارد تجارت تی‌شرت سفارشی می‌شوند عالی است، ممکن است ارزان‌ترین چاپگر باشد. یکی که فقط اندازه های کوچک را انجام می دهد و ویژگی های زیادی ندارد.

در حالی که بهترین چاپگر زیر رنگ برای شرکتی که منسوجات سفارشی، رول پارچه، یا مواد چاپ شده سراسری تولید می کند؟ این یک مورد متفاوت است.

بیایید با اطمینان از اینکه چاپگر "تععید رنگ" چیست و چه کاری انجام می دهد، در همان صفحه هستیم، سپس انواع مختلف را بررسی می کنیم و به شما کمک می کنیم "بهترین" چاپگر را برای خود انتخاب کنید.

بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگ
سابلیمیشن رنگ چیست؟
به بیان ساده، این روشی برای تولید انتقالی است که می تواند گرما را به یک لباس یا یک جسم اعمال کند.

یک چاپگر رنگی از جوهر مایع مخصوص و فرآیند جوهر افشان برای اعمال آن جوهر روی کاغذ انتقال تصعید به همان اندازه منحصر به فرد استفاده می کند.

سپس انتقال با استفاده از پرس حرارتی بر روی سطح پوشش داده شده با پلی استر یا پارچه پلی استر اعمال می شود. ترکیب گرما و فشار باعث انتقال جوهر به کالای نهایی می شود.

در اصطلاح فنی، این بدان معناست که جوهر به گاز تبدیل می‌شود، سپس به صورت مولکولی به ماده پیوند می‌یابد. این یک پیوند بسیار قوی است.

اگر کمک کند می توانید این را به عنوان "ذوب شدن" در الیاف یا سطح پلی استر در نظر بگیرید.

از آنجایی که از جوهر مایع استفاده می کند، می توانید برخی از چاپگرهای جوهرافشان رنگی استاندارد را به چاپگرهای سابلیمیشن تبدیل کنید – هرچند که این مشکلات نیز وجود دارد.

چیزهایی که می توانید و نمی توانید با Sublimation روی آنها چاپ کنید
شما فقط روی مواد مصنوعی تصعید می کنید.

جوهرهای سابلیمیشن فقط به تی شرت های پلی استر می چسبند. همچنین می تواند به مواد پوشش داده شده مانند لیوان های قهوه که روی آن مواد پلی استر اضافه شده است بچسبد. اینها معمولاً به عنوان "جای خالی تصعید" نامیده می شوند.

این بدان معناست که نمی‌توانید لیوان‌هایی را از Walmart برای سفارشی‌سازی بردارید، باید لیوان‌های سابلیمیشن را از منبعی خاص‌تر تهیه کنید.

در اینجا چند نمونه از جاهای خالی سابلیمیشن آورده شده است:
تابلوهای تابلو: تابلوهای تابلو، بسترها، پلاستیک، پی وی سی، فلز، آهنربا و موارد دیگر (colmanandcompany.com)

و Vapor Apparel نمونه‌ای از برندی است که به عرضه پوشاک خالی مخصوصاً برای سابلیمیشن اختصاص دارد: لباس‌های Vapor Apparel For Sublimation Printing (bestblanks.com) اینها بهترین موارد برای چاپگر تی شرت سابلیمیشن هستند.

بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگ
شما نمی توانید از انتقال تی شرت سابلیمیشن روی مواد طبیعی استفاده کنید.

مثلاً بدون پنبه، بامبو، کنف، بوم یا کتان. (اگرچه ممکن است برخی از اقلام تبلیغاتی مانند کیف هایی را پیدا کنید که به طور خاص برای تصعید درمان شده اند.

بدون چاپ بر روی لباس های تیره یا خالی.

از ارزان ترین چاپگرهای سابلیمیشن موجود در بازار گرفته تا گران ترین گزینه ها، این دستگاه ها از جوهر سفید استفاده نمی کنند. و گذاشتن یک جوهر سفید رنگ بعدی همان چیزی است که باعث می‌شود تصاویر وقتی روی لباس‌های تیره یا جاهای خالی اعمال می‌شوند، زیبا به نظر برسند.

شما نمی توانید روی تی شرت های مشکی یا هر یک از رنگ های تیره تر چاپ کنید.

انتخاب چاپگر
در اینجا پارامترهای اساسی وجود دارد که چاپگرهای مختلف را متمایز می کند و به شما کمک می کند به سرعت تصمیم بگیرید که بهترین چاپگر تصعید رنگ برای شما کدام است.

اندازه چاپ
هدف ساخته یا تبدیل شده است
هزینه
تحویل جوهر – فله در مقابل کارتریج
تعداد رنگ ها
اهمیت اندازه چاپ
به برنامه تجاری خود فکر کنید. آیا به طور خاص به دنبال دستگاه چاپ تی شرت هستید؟

یا پانل های پارچه ای را برای لحاف کاری یا طراحی داخلی می سازید؟

آیا موادی را برای کاربرد برش و دوخت ایجاد می کنید - ممکن است به این دلیل باشد که روی لباس های عملکردی چاپ کنید؟

برنامه شما بهترین چاپگر را برای شما تعیین می کند. ما در زیر بر روی رایج ترین برنامه ها تمرکز خواهیم کرد.

بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگ
تی شرت سفارشی و محصولات تبلیغاتی
اگر قرار است کسب و کار اصلی شما فروش تی‌شرت یا لباس‌های ورزشی سفارشی، اعمال تصاویر در جلو، پشت یا آستین‌ها باشد، به چیزی بزرگتر از اندازه چاپ 11*17 اینچ نیاز نخواهید داشت. و حتی ممکن است بتوانید با یک 8.5 اینچی X11 فرار کنید.

اگر قرار است لیوان‌های سفارشی، چند تابلوی کوچک، برچسب‌های نام و انواع محصولات تبلیغاتی دیگر بسازید، همین‌طور است.

اما گردش کار را در اینجا نیز در نظر بگیرید. شما می توانید دو تصویر 8 اینچ 10 اینچی را روی یک انتقال 11 اینچ در 17 اینچ قرار دهید - یک اندازه گرافیکی بسیار رایج - جایی که به 2 صفحه کوچکتر نیاز دارید.

همچنین می‌توانید برچسب‌های لباس، آرم سمت چپ و غیره را روی یک ورقه بزرگ‌تر قرار دهید. که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود.

همچنین مواقعی وجود دارد که تصویر 8 اینچ 10 اینچی به اندازه کافی بزرگ نیست، بنابراین اگر چاپگر کوچک‌تری را انتخاب کنید، ممکن است فرصت‌های کیف، محصولات تبلیغاتی یا تی‌شرت‌های سفارشی XL را از دست بدهید.

از آنجایی که در این مورد در مورد چاپگر تی شرت سابلیمیشن "بهترین" صحبت می کنیم، از چاپگرهای جوهرافشان خانگی که برای استفاده از جوهرهای سابلیمیشن تبدیل شده اند اجتناب می کنیم.

چاپگرهای خانگی اپسون و اچ پی برای مدیریت مجموعه جوهرهای بسیار متفاوت مورد نیاز طراحی نشده اند. بنابراین، در حالی که DO برای مدتی کار می کند، هدهای چاپ و سایر اجزاء در نهایت از کار می افتند. مقداری پول از قبل پس انداز می کنید اما در نهایت هزینه آن را پرداخت می کنید.

بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگ برای تی شرت و موارد دیگر
علف اره Virtuoso SG1000
بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگ
این چاپگر رومیزی ساخته شده ترکیبی عالی از کیفیت، اندازه چاپ و سهولت استفاده است.

در حالی که به نظر می رسد و درست مانند یک چاپگر اداری جوهر افشان معمولی کار می کند، اجزای آن بسیار متفاوت هستند.

از آنجایی که این محصول حرفه ای تر است، نرم افزار چاپگر و طراح را با آن و همچنین گارانتی و پشتیبانی فنی واقعی از Sawgrass دریافت می کنید. (این برخلاف یک چاپگر رومیزی تبدیل شده است - عمل تبدیل یک چاپگر رومیزی به تصعید، ضمانت سازندگان را برای آن ماشین ها باطل می کند)

مدیر چاپ علف اره
طراح آنلاین CreativeStudio
جوهرهای SubliJet UHD Sublimation
2 سال گارانتی محصول و پشتیبانی داخلی
قیمت فعلی 1549 دلار است - اما قیمت ها تغییر می کنند. تأمین مالی معمولاً از 42 دلار در ماه در دسترس است.

به خاطر داشته باشید که به یک پرس حرارتی عالی نیز نیاز دارید. و اگر می‌خواهید لیوان یا لیوان را انجام دهید، یک پرس حرارتی تخصصی دیگر نیز انجام دهید.

خرید چاپگر
بهترین چاپگر سابلیمیشن رنگ
تابلوها، بنرها و آثار هنری
بدیهی است که اگر قصد دارید یک چاپگر سابلیمیشن را برای کسب و کار تابلوها یا بنرها اضافه کنید، به چاپ های بزرگتر از 11*17 اینچ نیاز خواهید داشت!

فرآیند چاپگرهای بزرگتر هنوز دقیقاً مشابه کاری است که برای تهیه تی شرت یا لیوان سفارشی خریداری می کنید. در واقع، شما می توانید از یک چاپگر بزرگتر برای ایجاد انتقال های کوچکتر نیز استفاده کنید!

وقتی فکر می کنید که واقعا نمی توانید بنرها، تابلوها یا آثار هنری بزرگتر را با چاپگرهای رومیزی انجام دهید، اما چاپگرهای بزرگتر می توانند همه کار را انجام دهند کلیک کنید- چاپگرهایی مانند Sawgrass VJ 628 می توانند بهترین چاپگرهای تصعید برای شما باشند.

چاپگر سابلیمیشن ساوگراس VJ 628 با فرمت بزرگتر
با VJ 628 می‌توانید تا عرض تقریباً 25 اینچ چاپ کنید.

محدودیت مدت زمان انتقالی که می توانید چاپ کنید فقط به طول رول مواد شما محدود می شود.

و این یک سیستم هشت رنگ است، بنابراین چاپ ها بهتر از هر چیزی در بازار به نظر می رسند.

بنرها، تابلوهای بزرگ و محصولات تبلیغاتی با تیراژ بالا همگی با این چاپگر Sawgrass در دسترس شما و کسب و کارتان هستند.

گزینه های بیشتر برای چاپ سابلیمیشن
بازار چاپگرهای سابلیمیشن با SG1000 شروع نمی شود - چاپگرهای ارزان تری برای مصرف کننده در دسترس هستند. و این کار با VJ 628 متوقف نمی شود زیرا تعدادی چاپگر با فرمت بزرگتر نیز وجود دارد.

اما برای کسب‌وکارهای بیشتر، احتمالاً کسب‌وکار شما، گزینه‌های عالی برای شروع یا گسترش به تی‌شرت، محصولات تبلیغاتی و موارد دیگر هستند.

ممد بازدید : 46 یکشنبه 23 آبان 1400 زمان : 1:03 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 573
  • بازدید کلی : 3,439