loading...

subli24

هنگامی که BTS در سال 2013 شروع به کار کرد، آن‌ها لباس‌های کوتاه گشاد، زنجیر طلایی و باندانا پوشیدند تا با هویت هیپ‌هاپ اولیه خود مطابقت داشته باشند. حالا احتمال بیشتری دارد که کت و شلوا

هنگامی که BTS در سال 2013 شروع به کار کرد، آن‌ها لباس‌های کوتاه گشاد، زنجیر طلایی و باندانا پوشیدند تا با هویت هیپ‌هاپ اولیه خود مطابقت داشته باشند. حالا احتمال بیشتری دارد که کت و شلوار بپوشند
سوپراستارهای کی‌پاپ اکنون سفیران برند لویی ویتون هستند، اما رالف لورن، سلین و ویوین وست‌وود با گوچی و ظاهر سفارشی دیده‌اند.
در ژوئن 2013، یک گروه هفت نفره کی پاپ به نام Bangtan Sonyeondan (BTS) که به انگلیسی به انگلیسی پیشاهنگان ضد گلوله ترجمه می شود، اولین حضور رسمی خود را در سالن هنری ایلچی در سئول، کره جنوبی انجام دادند.
اعضای گروه V، Suga، Jin، Jungkook، RM، Jimin و J-Hope اولین حضور خود را با ظاهری ساده و در عین حال ساده نشان دادند.
BTS در اوایل کار خود در مصاحبه ای در سال 2014 به عنوان یک گروه هیپ هاپ شناخته شد
با وب سایت K-popped! لباس‌های آن‌ها در آن زمان شامل شورت‌های گشاد، زنجیر طلایی، باندانا و دیگر لوازم اصلی مد هیپ‌هاپ بود.
در یک ویدیوی یوتیوب که در صفحه رسمی BTS در ژوئن 2021 منتشر شد، گروه به اجرای سال 2013 خود در سالن هنری ایلچی نگاه کردند و از اینکه چقدر سبک و حضورشان در صحنه تغییر کرده است، خندیدند. تیشرت bts اینجا تیشرت بی تی اس طی یک رویداد فوریه 2014 در مرکز هنری Lotte Card در سئول، BTS با پوشیدن ژاکت‌ها و شلوارهای چرمی، تی‌شرت‌های غیررسمی و کفش‌های کتانی به یک سبک پانک راک متمایل شد. RM، J-Hope و Suga با طرح های جمجمه و استخوان های متقاطع این ظاهر را برجسته کردند.
طبق گزارش مجله سرگرمی بیلبورد ایالات متحده، این گروه جوانترین هنرمندان در ترکیب KCON در سال 2014 بودند، و لس آنجلس تایمز گزارش داد که "قوی ترین تأثیر را در بین تمام کارهایی که اولین بار در ایالات متحده انجام شده بود را ایجاد کردند." به گفته بیلبورد، برای شرکت در اولین کنسرت گروه در ایالات متحده در غرب هالیوود، که تنها می تواند 200 طرفدار را برای این رویداد رایگان در خود جای دهد، به گفته بیلبورد. بی تی اس در طول اجرای آهنگ I Need، کت و شلوارهای کوتاه چرمی، زنجیر و کفش های کتانی برای جوایز موسیقی ملون 2015 پوشید. You.BTS در نمایشگاه خود در سال 2013. گروه پسر کره جنوبی از لباس های خیابانی به کت و شلوارهای دوخت و لویی ویتون تبدیل شده اند. عکس: گتی ایماژ
BTS در نمایشگاه خود در سال 2013. گروه پسر کره جنوبی از لباس های خیابانی به کت و شلوارهای دوخت و لویی ویتون تبدیل شده اند. عکس: گتی ایماژ
در ژوئن 2013، یک گروه هفت نفره کی پاپ به نام Bangtan Sonyeondan (BTS) که به انگلیسی به انگلیسی پیشاهنگان ضد گلوله ترجمه می شود، اولین حضور رسمی خود را در سالن هنری ایلچی در سئول، کره جنوبی انجام دادند.
اعضای گروه V، Suga، Jin، Jungkook، RM، Jimin و J-Hope اولین حضور خود را با ظاهری ساده و در عین حال ساده نشان دادند.
BTS در ویترین خود در مرکز هنری Lotte Card در سئول، کره جنوبی، در سال 2014. عکس: Getty Images
BTS در ویترین خود در مرکز هنری Lotte Card در سئول، کره جنوبی، در سال 2014. عکس: Getty Images
BTS در اوایل کار خود در مصاحبه ای با وب سایت K-popped در سال 2014 به عنوان یک گروه هیپ هاپ شناخته شد! لباس‌های آن‌ها در آن زمان شامل شورت‌های گشاد، زنجیر طلایی، باندانا و دیگر لوازم اصلی مد هیپ‌هاپ بود.
در یک ویدیوی یوتیوب که در صفحه رسمی BTS در ژوئن 2021 منتشر شد، گروه به اجرای سال 2013 خود در سالن هنر ایلچی نگاه کردند و در مورد اینکه چقدر سبک و حضورشان در صحنه تغییر کرده است، خندیدند.

در طی یک رویداد فوریه 2014 در مرکز هنری Lotte Card در سئول، BTS با پوشیدن ژاکت و شلوار چرمی، تی شرت های معمولی و کفش های کتانی به زیبایی پانک راک متمایل شد. RM، J-Hope و Suga با طرح های جمجمه و استخوان های متقاطع این ظاهر را برجسته کردند.
طبق گزارش مجله سرگرمی بیلبورد ایالات متحده، این گروه جوان‌ترین هنرمندان در ترکیب KCON در سال 2014 بودند و لس‌آنجلس تایمز گزارش داد که «قوی‌ترین تأثیر را در بین تمام کارهای اولین بار در ایالات متحده ایجاد کرد.
BTS در سال 2014 در KCON در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کند. عکس: Getty Images
BTS در سال 2014 در KCON در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کند. عکس: Getty Images
1در ژوئیه 2014، حدود 400 طرفدار برای شرکت در اولین کنسرت گروه در ایالات متحده در غرب هالیوود، که فقط 200 طرفدار را برای این رویداد رایگان در خود جای می داد، اردو زدند.
BTS روی صحنه در طول جوایز موسیقی ملون 2015 در سئول، کره جنوبی. عکس: گتی ایماژ
BTS روی صحنه در طول جوایز موسیقی ملون 2015 در سئول، کره جنوبی. عکس: گتی ایماژ
BTS برای مراسم جوایز موسیقی ملون 2015 کت و شلوارهای کوتاه چرمی، زنجیر و کفش های کتانی در طی اجرای آهنگ I Need You پوشید.
هر جمعه
با ارسال، با دریافت ایمیل های بازاریابی از SCMP موافقت می کنید. اگر اینها را نمی‌خواهید، اینجا را علامت بزنید
با ثبت نام، با قوانین و مقررات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید
در آن سال، BTS اولین حضور خود را در بیلبورد 200، در شماره 171 با The Beautiful Moment in Life، قسمت 2 EP انجام داد. برای بیست و چهارمین دوره جوایز موسیقی سئول در ژانویه 2015، BTS با کت و شلوار، کراوات و پاپیون هماهنگ مشکی وارد صحنه شد. به گزارش تین ووگ، در سال 2017، BTS در جوایز موسیقی آمریکا با ژاکت هایی از گوچی ظاهر شد که برخی از آنها سفارشی ساخته شده بودند. بی تی اس اولین گروه کی پاپ شد که در جوایز موسیقی آمریکا اجرا کرد. بی تی اس اولین کت و شلوارهای طرح دار رنگارنگ را طی اجرای آهنگ Idol در نمایش امشب با بازی جیمی فالون در سپتامبر 2018 به نمایش گذاشت.
در همان سال، BTS اولین گروه مردانه پاپ بود که با دیور همکاری کرد و لباس هایی از طراح کیم جو پوشید.مجموعه پیش از پاییز 2019 nes در کنسرت Stade de France در پاریس. برای جوایز موسیقی آسیایی Mnet 2019، BTS لباس هایی از برند فرانسوی کالاهای لوکس Celine به تن داشت.
چه کت و شلوار جین کلاسیک که وی و جین با آن رفتند، چه اکسسوری های چشم نوازی مانند کت بلند طرح دار جونگ کوک و کلاه لبه پهن RM، هر کدام از اعضا ظاهر منحصر به فرد خود را داشتند.
BTS در موزیک ویدیوی 2020 خود برای تک‌آهنگ Dynamite.K-pop و K-drama، از مدی الهام گرفته شده استفاده کرد. سایت طرفداران K-drama InkiStyle فهرستی از تمام برندهایی را که توسط BTS برای اجرای اکتبر 2020 در The Tonight Show Starring Jimmy Fallon پوشیده بودند، گردآوری کرد.
اعضای گروه گوچی، رالف لورن، سلین و ویوین وست‌وود را پوشیدند. بر اساس گزارش خروجی، BTS در مراسم جوایز موسیقی آمریکا 2021 به لباس‌های سنتی کره‌ای ادای احترام کرد، زمانی که کت و شلوارهایی شبیه هانبوک را پوشیدند.
این کت و شلوار دارای یک کراوات کمری شبیه به روشی بود که روبان ها روی هانبوک بسته می شوند.
رسانه هایی مانند نیویورک تایمز، BTS را با گسترش جذابیت جهانی فرهنگ کره ای اعتبار می دهند. در سال 2021، رئیس جمهور کره جنوبی، مون جائه این، فرستادگان ویژه BTS را به سازمان ملل منصوب کرد و آنها مون را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک همراهی کردند. BTS یک طرح رنگ زرد خاموش را برای لباس هایی که در آن Butter را در American Music اجرا می کردند، اتخاذ کرد. جوایز در ماه نوامبر.
طبق حساب اینستاگرام این شرکت، این گروه کت و شلوارهای سفارشی توسط Tailorable، یک شرکت کره جنوبی که لباس های دست ساز را در کارگاه آنها در سئول ارائه می دهد، پوشیدند. کت و شلوارها به طور خاص سفارشی شده بودند تا متناسب با تیپ و استایل هر عضو باشند.
BTS اولین گروه آسیایی بود که برنده بهترین هنرمند سال در جوایز موسیقی آمریکا 2021 شد. آنها همچنین افتخارات دوتایی یا گروهی پاپ مورد علاقه و آهنگ پاپ مورد علاقه را به خانه بردند و نه بار برنده شدند. در آوریل 2021، لویی ویتون BTS را به عنوان سفیران برند معرفی کرد.
سه ماه بعد، ویرجیل آبلو، مدیر هنری فقید لویی ویتون، یک فیلم مد اسپین‌آف را منتشر کرد که به مجموعه لباس‌های مردانه پاییز/زمستان 2021 او اختصاص داشت که در آن BTS از قطعات اصلی طراحی شده توسط Abloh الگوبرداری کرد.
RIP Virgil Abloh، شما از دست خواهید رفت.
همکاری با شما باعث افتخار بود یک نابغه خلاق واقعی — 방탄소년단 (@BTS_twt) 28 نوامبر 2021
پس از مرگ آبلو بر اثر سرطان در 28 نوامبر، گروه در توییتر به این طراح مد ادای احترام کرد.

سایت منبع

ممد بازدید : 62 پنجشنبه 10 شهریور 1401 زمان : 0:32 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 585
  • بازدید کلی : 3,451