loading...

subli24

این آموزش بر روی اصول طراحی برخی از انواع لباس های رایج در سبک های انیمه و مانگا تمرکز دارد. تیشرت انیمه ای اینجا تیشرت طرح انیمه نمونه‌های نشان‌داده‌شده مربوط به لباس‌های زنانه اس

این آموزش بر روی اصول طراحی برخی از انواع لباس های رایج در سبک های انیمه و مانگا تمرکز دارد. تیشرت انیمه ای اینجا تیشرت طرح انیمه نمونه‌های نشان‌داده‌شده مربوط به لباس‌های زنانه است، اما نکات را می‌توان در طراحی لباس‌های مردانه نیز به کار برد.


لباس انیمه
طراحی لباس انیمه
طراحی نمونه لباس انیمه
قبل از شروع طراحی یک لباس، مطالعه چند عکس از لباس های واقعی می تواند بسیار مفید باشد تا ایده کلی طرح ها و محل قرار گرفتن قسمت های مختلف مانند زیپ و دکمه ها را بدست آورید.

شخصیت های انیمه و مانگا با پوشیدن انواع لباس صدها و حتی هزاران بار طراحی می شوند، بنابراین لباس های آنها اغلب به روشی ساده کشیده می شود. عناصر ضروری‌تر هر صلح نشان داده می‌شوند در حالی که جزئیات جزئی مانند چین‌های کوچک‌تر حذف می‌شوند.

چگونه شروع به کشیدن لباس انیمه کنیم
اگر یک هنرمند مبتدی هستید، ابتدا قبل از کشیدن لباس، یک طرح خشن از شکل و ژست بدن را بکشید (با فرض اینکه لباسی که می کشید پوشیده شده است).

برای ترسیم بدنه های انیمه ببینید:

آموزش گام به گام طراحی یک بدن دختر انیمیشنی
آموزش گام به گام نحوه ترسیم بدن انیمه پسر
طراحی کت چرم انیمه
طراحی ژاکت چرمی انیمه پوشیده
ژاکت چرم انیمه روی بدن نمونه طراحی
برای کشیدن یک کاپشن چرمی به سبک انیمه روی بدن، با کشیدن شکل کلی و ویژگی های اصلی آن مانند محل خط زیپ و یقه آن شروع کنید.

چرم نسبتا سفت است و حتی یک ژاکت تنگ تا حدودی شکل بدن را پنهان می کند. قسمت‌های شانه‌ای که آستین‌ها به ژاکت دوخته می‌شوند، "نیز" هستند در حالی که ناحیه سینه فشرده می‌شوند. مطابق با آن بکشید.

طراحی ژاکت چرم انیمه
نمونه طراحی ژاکت چرم انیمه
در این مثال، چین‌های اصلی در شانه (به دلیل بازو کمی بالا رفته) و در قسمت داخلی آرنج (به دلیل خم شدن بازو) خواهد بود. همچنین در سطح بالای معده چین‌های سبکی وجود خواهد داشت، زیرا بدن بسیار کمی به یک طرف خم شده است.

بعد از کشیدن ویژگی های اصلی، چین های سبک تر و قسمت های کوچکتر مانند جزئیات زیپ و جیب ها را بکشید.


طراحی شلوار جین انیمه
کشیدن شلوار جین تنگ انیمه روی بدن
نمونه طراحی شلوار جین تنگ انیمه روی بدنه
شلوار جین تنگ تقریباً شکل پاها را در آغوش می‌گیرد. اگر طرحی از بدن را همانطور که قبلاً پیشنهاد شد انجام داده اید، فقط باید قسمت بالا و پایین شلوار جین را مشخص کنید تا شکل کلی آنها به دست آید. تنها استثنا در این مورد قسمت پایین شلوار جین است زیرا آنها رول شده اند. قسمت های رول شده را کمی دورتر از شکل پاها بکشید.

کشیدن شلوار جین تنگ انیمه
نمونه نقاشی انیمه شلوار جین تنگ
چین‌های شلوار جین تنگ معمولاً در کنار زانوها و در بالای بین پاها قرار دارند. مقداری را در آن مناطق بکشید.

کشیدن پیراهن انیمه
طراحی پیراهن انیمه پوشیده
نمونه طراحی پیراهن انیمه روی بدن
برای کشیدن یک پیراهن انیمه (یونیفرم مدرسه یا غیره) یک بار دیگر با کشیدن شکل کلی پیراهن و ویژگی های اصلی آن شروع کنید. از آنجایی که پیراهن ها معمولاً از مواد نسبتاً نازک و نرم ساخته می شوند، شکل بدن از طریق پیراهن بیشتر از ژاکت مشخص می شود.

طراحی پیراهن انیمه
نمونه طراحی پیراهن انیمه
اگر پیراهن نسبتاً تنگ است و آستین‌های کوتاهی دارد، مانند مثال، فقط باید چند تا بزنید. چند تا زیر و بالای سینه بکشید. در این مثال همچنین یک چین وجود دارد که از روی شکم عبور می کند تا نشان دهد که پیراهن به دلیل خم شدن سبک در بدن به آرامی در یک جهت کشیده شده است. به همین دلیل می‌توانید در ناحیه بالای شکم چین‌ها را نیز بکشید.

طراحی دامن انیمه
پوشیدن انیمه نقاشی لباس مدرسه
طراحی یونیفرم مدرسه انیمه روی نمونه طراحی بدن
برای کشیدن دامن یونیفرم مدرسه انیمه یک بار دیگر با کشیدن شکل کلی آن شروع کنید. سپس چند خط عمودی بکشید تا نسبت چین‌ها را مشخص کنید. توجه به این نکته مهم است که چین‌ها در این طرح خاص مانند دندان‌هایی هستند که در یک جهت قرار دارند اما به آرامی به اطراف منحنی می‌شوند.

 

طراحی دامن انیمه
نمونه طراحی دامن انیمه
در این مثال، سمت داخلی چین‌ها به دلیل اینکه از سمت چپ تصویر به سمت راست پیش می‌روند، نامرئی هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی دامن های انیمه و لباس های مدرسه به زیر مراجعه کنید:

چگونه گام به گام دامن های انیمه بکشیم
چگونه یک دختر مدرسه ای انیمیشن را در 6 مرحله بکشیم
طراحی ژاکت یا ژاکت انیمه
طراحی ژاکت انیمه پوشیده
نمونه طراحی ژاکت انیمه روی بدنه
برای کشیدن ژاکت به سبک انیمه با کشیدن شکل کلی آن شروع کنید.

ژاکت‌ها و ژاکت‌ها معمولاً از مواد نرم اما نسبتاً ضخیم ساخته می‌شوند و نسبتاً گشاد هستند و بنابراین منحنی‌های زیادی دارند.


طراحی ژاکت انیمه
نمونه طراحی ژاکت انیمه
با کشیدن شکل کلی ژاکت یا سویشرت با طرح کلی منحنی ها و چین های اصلی شروع کنید. لباس‌های گشاد به سمت پایین کشیده می‌شوند و در پایین جمع می‌شوند. این را در هنگام طراحی در نظر داشته باشید.

طراحی انیمه شلوار عرق
طراحی انیمه شلوار ورزشی پوشیده
طراحی انیمه swe

شلوار روی بدن
برای کشیدن شلوار عرق انیمه دوباره با کشیدن شکل کلی شروع کنید.

طراحی شلوار ورزشی انیمه
نمونه طراحی شلوار ورزشی انیمه
برای شلوارهای عرقی که نسبتاً گشاد هستند و مانند نمونه پایین آویزان می شوند، چین های بسیار کمی خواهند داشت. تنها چین‌های اصلی در این مثال روی زانوی پای جلو خواهد بود زیرا شلوار از آن آویزان می‌شود و کمی کشش ایجاد می‌کند.

نتیجه
کشیدن هر نوع بسته شدن می تواند کمی چالش برانگیز باشد، اما همانطور که قبلا ذکر شد اگر در کشیدن لباس انیمه مشکل دارید، به نمونه لباس های واقعی نگاه کنید.

بیشتر بخوانید

ممد بازدید : 34 سه شنبه 01 شهریور 1401 زمان : 1:12 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 576
  • بازدید کلی : 3,442