loading...

subli24

جوهرها هم از نظر زیبایی و هم از نظر ظاهری راه طولانی را پیموده اند. از زرق و برق گرفته تا پف و درخشش در جوهرهای تیره، اکنون جلوه های کمی وجود دارد که نمی توان با جوهرهای چاپ روی صفحه به دست آورد. رون

جوهرها هم از نظر زیبایی و هم از نظر ظاهری راه طولانی را پیموده اند. از زرق و برق گرفته تا پف و درخشش در جوهرهای تیره، اکنون جلوه های کمی وجود دارد که نمی توان با جوهرهای چاپ روی صفحه به دست آورد.

روند
برای بررسی عمیق ما در فرآیند چاپ روی صفحه در Everpress HQ head اینجا. چاپ تی شرت این سایت چاپ روی تی شرت همه چیزهایی را که باید بدانید، از آماده سازی صفحه چاپ (مرحله ای که شامل "سوزاندن" طرح روی امولسیونی است که روی صفحه نمایش داده اید) تا پخت حرارتی تی شرت تمام شده (که برای ساختن بسیار مهم است) دارد. مطمئن شوید که چاپ در جای خود مهر و موم شده است و محو نمی شود).

کنجکاو هستید که چرا چاپ روی صفحه را به روش جایگزین و جدیدتر DTG (مستقیم روی لباس) ترجیح می دهیم؟ عملکرد ما را در مورد مزایا و معایب هر دو تکنیک بررسی کنید.

 

تولید تی شرت سفارشی EVERPRESS 50-50 2018 (147 از 337)
آینده
جوهرهای اخلاقی
در حالی که جوهر پلاستیزول که به چاپ روی صفحه در دهه 60 کمک کرد هنوز به طور گسترده استفاده می شود، اخیراً شاهد ظهور جوهرهای گیاهی و پایدار از جمله جوهرهای بازسازی شده مبتنی بر آب بوده ایم.

جوهرهای پلاستیزول دوام آورده اند زیرا ارزان هستند و در تولید انبوه عملکرد خوبی دارند. با این حال، از آنجایی که بیشتر جوهرهای پلاستیزول حاوی PVC و/یا فتالات هستند، می توانند برای محیط زیست سمی باشند. به علاوه، هر جوهر پلاستیزول ضایعاتی که تولید می شود باید با مواد شیمیایی مضر تجزیه شود.

بنابراین می توانید ببینید که چرا یافتن جایگزین مهم است. جوهرهای مبتنی بر آب را وارد کنید. همانطور که از نام آنها پیداست، این جوهرها حاوی هیچ گونه پلاستیک آسیب رسان نیستند. اگرچه آنها معایب خود را دارند - آنها هنوز تمایل دارند نسبت به همتایان پلاستیکی خود کم رنگ تر ظاهر شوند، بهتر است فقط با لباس های رنگ روشن استفاده شوند، و هنوز هم می توانند از نظر مقدار انرژی مورد نیاز در طول تولید آسیب رسان باشند، پیشرفت هایی در حال انجام است. هر روز.

یکی دیگر از پیشرفت های کلیدی که قرار است در آینده بزرگتر شود، جوهرهای گیاهی است. (به عنوان یک کنار، علیرغم اینکه این فرآیند اغلب "چاپ سیلک اسکرین" نامیده می شود، صفحات مورد استفاده در چاپ صفحه از نایلون ساخته شده اند نه ابریشم، بنابراین هیچ کرمی برای ساخت تی شرت های چاپ روی صفحه آسیب نمی بیند.) وقتی صحبت از وگان می شود. PETA تاکنون فقط تعداد کمی را تایید کرده است، اما با همه پیشرفت‌هایی که در حال حاضر روی انواع محصولات وگان انجام می‌شود، مشتاقیم ببینیم آینده چه خواهد داشت.


چاپخانه دستی در Everpress HQ
اتوماسیون
اولاً، اتوماسیون به این معنا نیست که مردم کاملاً از فرآیند چاپ روی صفحه کنار گذاشته شوند. هنوز کسی نیاز دارد که لباس‌ها را به دستگاه وارد کند، و همچنین باید کیفیت را کنترل کند. یکی از بزرگترین تفاوت های اپراتور پرس دستی و خودکار سرعت است. در جایی که ظرفیت یک پرس دستی چیزی بین 40 تا 100 تی شرت در ساعت است (بسته به توانایی اپراتور و پیچیدگی طراحی) رکورد جهانی یک پرس خودکار 2139 تی شرت در ساعت است. البته میانگین کمتر است، بین 500 تا 800 تیس در ساعت، اما می‌توانید نوع تاثیر اتوماسیون روی تولید تی‌شرت را مشاهده کنید.

تولید تی شرت سفارشی EVERPRESS 50-50 2018 (130 از 138)
بنابراین آیا اتوماسیون قرار است در آینده نزدیک به طور کامل جایگزین تولید دستی شود؟ نه دقیقا. در اینجا در Everpress، بسته به اندازه کار چاپ، از ترکیبی از هر دو استفاده می‌کنیم، که چاپ خودکار برای کارهای بزرگ‌تر و دستی برای کارهای کوچک‌تر ایده‌آل است. Manual هنوز کاربردهای خود را دارد، و اگرچه ممکن است با بهبود DTG کمی کنار گذاشته شود، تصور اینکه کاملاً جایگزین شود دشوار است.

همه اینها باید بگوییم: اگرچه این تکنیکی است که تقریباً 2000 سال قدمت دارد، باید گفت که چاپ روی صفحه مهارتی برای همسویی با زمان دارد - به دلیلی طولانی وجود داشته است.

بیشتر بدانید

ممد بازدید : 80 جمعه 18 شهریور 1401 زمان : 18:19 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 577
  • بازدید کلی : 3,443