loading...

subli24

زمین آبرنگ دریوان | آماده سازی سطح کاغذ مانند | زمین جاذبچرا خود را به سطوح سنتی محدود کنید؟ کلیک با زمین آبرنگ دریوان می توانید روی هر چیزی از کاغذ گرفته تا بوم نقاشی کنید. این زمین برای ایجاد یک سطح

زمین آبرنگ دریوان | آماده سازی سطح کاغذ مانند | زمین جاذب
چرا خود را به سطوح سنتی محدود کنید؟ کلیک با زمین آبرنگ دریوان می توانید روی هر چیزی از کاغذ گرفته تا بوم نقاشی کنید. این زمین برای ایجاد یک سطح کاغذ مانند که بسیار جاذب است عالی است.

آیا به دنبال افزودن یک رسانه جدید زیبا به زرادخانه خود هستید؟ زمین آبرنگ دریوان بهترین راه برای تبدیل تقریباً هر سطحی به سطحی آبرنگ است! اکنون می‌توانید تمام تکنیک‌های خارق‌العاده‌ای را که همیشه می‌خواستید روی بوم، تخته، کاغذهای ترکیبی و غیره انجام دهید.

این فرصتی است که یاد بگیرید چگونه با آبرنگ نقاشی کنید! مزایای استفاده از زمین آبرنگ و نحوه بهترین استفاده از آن را کشف کنید.

کلاریکو-تصویر-متن
 

زمین آبرنگ
ویژگی های کلیدی
زمین آبرنگ جاذب

روی چندین سطح کار می کند

آرشیو و بدون اسید

سطح عالی برای آبرنگ

ویسکوزیته نازک برای کاربرد آسان

استفاده روی شیشه، فلز، پارچه، پلاستیک، گچ، پرسپکس، سرامیک، چوب


زمین آبرنگ
ایده آل برای
تکنیک های آبرنگ

برنامه های کاربردی ترکیبی

آبرنگ روی بوم

تعمیر و تغییر آثار آبرنگ

قاب بدون شیشه

بسترهای غیر معمول

کلاریکو-متن-تصویر
نحوه استفاده از زمین آبرنگ
قبل از استفاده حتما سطح خود را تمیز و خشک کنید. این شامل سطوح چوبی، فلزی یا پلاستیکی است. اگر سطحی چوبی است که با آن کار می کنید، باید قبل از استفاده از زمین آبرنگ، سطح را با کاغذ سنباده ریز سنباده بزنید. می‌توانید بین یک برس موی نرم یا غلتک فوم برای روکش صاف یا یک موی گراز یا چاقوی پالت برای روکش بافتی یکی را انتخاب کنید.

اگر از آن برای نجات یا تغییر نقاشی آبرنگ استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم از 10 درصد آب روی زمین و یک برس نرم برای مخلوط کردن آن ناحیه استفاده کنید.

بیش از سه لایه استفاده نکنید تا حداکثر جذب را به دست آورید تا اجازه دهید هر لایه 24 ساعت بین لایه ها خشک شود.

 

هنگامی که سطح شما کاملاً خشک شد، می توانید با آبرنگ، اکریلیک نازک شده، جوهر اکریلیک یا مداد مایع کار کنید. توجه به این نکته ضروری است که اگر کار شما با آبرنگ باشد، سطح آن همچنان محلول در آب خواهد بود، بنابراین باید اثر هنری را با لاک اسپری به پایان برسانید.

 

*توصیه می شود که سطح زیرین خود را به صورت جداگانه انجام دهید، به خصوص اگر سطحی غیر متخلخل به عنوان شیشه یا پلاستیک انتخاب کرده اید.

 

کلاریکو-تصویر-متن
نحوه نقاشی با زمین جاذب آبرنگ روی بوم کشیده
نقاشی با آبرنگ بسیار سرگرم کننده است. اما در بیشتر بوم ها، ماندن آبرنگ روی سطح دشوار است. زمین آبرنگ دریوان به رنگ های شما کمک می کند تا بتوانید از نقاشی خود لذت ببرید!

برای شروع نقاشی آماده اید؟ ابتدا باید بوم خود را با Derivan Gesso آماده کنید. این مرحله حیاتی به زمین جاذب آبرنگ دریوان کمک می کند تا به درستی به بوم بچسبد. قبل از شروع شاهکار خود، یک لایه از دریوان gesso را بمالید و بگذارید 24 ساعت خشک شود!

 پس از خشک شدن گاسو، از یک لایه نازک از زمین آبرنگ دریوان استفاده کنید تا سطحی بادوام تر ایجاد کنید که احتمال ترک خوردن آن کمتر است.

 

هر چه لایه های بیشتری از زمین جاذب دریوان اضافه کنید، سطح جاذب تر می شود. برای محافظت در برابر آبرنگ، حداکثر 3 لایه از زمین جاذب را بمالید، اجازه دهید هر لایه قبل از استفاده از لایه دیگر خشک شود.

  

اکنون می‌توانید با آبرنگ نقاشی کنید—24 ساعت پس از خشک شدن کامل زمین به پروژه خود بدهید تا از خشک شدن کافی آن اطمینان حاصل کنید. زمین آبرنگ دریوان کیفیتی شبیه کاغذ به بوم می بخشد که آبرنگ ها به راحتی می توانند به آن بچسبند. پس از اعمال، مراقب ریختن یا پاشیدن تصادفی آب بر روی سطح بوم باشید.

نحوه استفاده از زمین آبرنگ روی کاغذ
زمین آبرنگ دریوان سطح عالی نقاشی برای هر هنرمندی است. با این زمین می توانید روی هر سطحی کار جدیدی خلق کنید، نقاشی های معیوب را نجات دهید و قاب بدون شیشه را داشته باشید.

نتایج باورنکردنی هستند و واقعاً هیچ پایانی برای کاری که می توان انجام داد وجود ندارد! دفعه بعد که می خواهید نقاشی آبرنگی را که پرتاب می شد ذخیره کنید، می دانید چه کاری باید انجام دهید.

چرا یک کار بی نقص را با یک اشتباه خراب کنیم؟ زمین جاذب دریوان را می توان روی کاغذ آبرنگ استفاده کرد تا از علائم یا اشتباهات ناخواسته جلوگیری کند. زمین مناسب رقیق شده را به طور یکنواخت در لایه های نازک روی ناحیه مورد نظر بمالید تا ناحیه به اندازه کافی پوشیده شود. اجازه دهید کت ها کاملا خشک شوند و به روش دلخواه رنگ کنید.

در این مثال در اینجا ما کاغذ مدیا مخلوط را پرایم کرده ایم. نمونه سمت چپ با دو لایه نازک آبرنگ آسیاب شده است و بین دو لایه به مدت 24 ساعت خشک می شود.

نحوه استفاده از آبرنگ روی پانل چوبی
بیایید با تابلوی نقاشی دریوان خود شروع کنیم. ابتدا آن را کمی سنباده می زنیم، این به چسبندگی کمک می کند. سطح آبرنگ را با یک برس نرم به صورت یکنواخت و نازک روی کل تخته بمالید. طرفین را فراموش نکنید!

هنگامی که به تخته خود اجازه دادید به مدت 24 ساعت خشک شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به آرامی سمباده بزنید و سپس آن را با یک لایه نازک دیگر بپوشانید. این کار را 3 بار انجام دهید، و سطح شما آماده است تا شاهکار خود را خلق کند!


با Gesso derma، به محض شروع استفاده از آن متوجه خواهید شد که سطح کاملاً متفاوت از gesso سنتی است که آبرنگ ها به راحتی می توانند به آن بچسبند و کیفیتی شبیه کاغذ به تخته می دهد. دیگر محدود به کاغذ آبرنگ نیستید!

منبع

ممد بازدید : 32 یکشنبه 07 آذر 1400 زمان : 8:38 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 589
  • بازدید کلی : 3,455