loading...

subli24

کلیدهای یافتن لوازم چاپ صفحه نمایش عالیانتخاب بهترین جوهر چاپ روی صفحه نمایش پلاستیزول برای به دست آوردن چاپ های عالی روی تیشرت ها، هودی ها و هر چیز دیگری مهم است. جوهر سفید پلاستیزول رایج ترین جوهر چ

کلیدهای یافتن لوازم چاپ صفحه نمایش عالی
انتخاب بهترین جوهر چاپ روی صفحه نمایش پلاستیزول برای به دست آوردن چاپ های عالی روی تیشرت ها، هودی ها و هر چیز دیگری مهم است. جوهر سفید پلاستیزول رایج ترین جوهر چاپ روی صفحه است. مهم نیست که یک چاپگر سرگرمی پاره وقت هستید که در گاراژ خود کار می کنید اینجا یا از ماشین های چاپ صفحه دستی یا ماشین های خودکار استفاده می کنید، داشتن بهترین جوهر سفید پلاستیزول مهم است.

جوهر چاپ روی صفحه سفید اهداف زیادی دارد. اول، به عنوان یک پایه برای رنگ های دیگر جوهر عمل می کند. زیربنای یک پیراهن چاپ شده روی صفحه روشن و پررنگ ایجاد می کند که برجسته است. دوم، جوهر سفید برای چاپ یک طرح پر جنب و جوش است که می تواند بدون رنگ خود را حفظ کند یا یک طرح چاپ چند رنگ زیبا را تحسین کند. در نهایت، جوهر سفید چاپ روی صفحه شما باید بتواند به عنوان یک برجسته برای برجسته کردن چاپ شما عمل کند. از آنجایی که یافتن بهترین جوهر سفید بسیار مهم است، در زیر به برخی از عوامل کلیدی برای یافتن بهترین جوهر سفید اشاره شده است.

هدف جوهر سفید شما چیست: مخلوط کردن در مقابل چاپ
رنگ سفید مخلوط، مانند شفاف دینامیک سفید، به منظور ترکیب با جوهرهای رنگی دیگر به عنوان بخشی از فرمولاسیون پنتون و مجموعه ترکیب رنگ است. این بدان معنی است که شما می خواهید جوهر سفید مخلوط کننده شما کمی کمتر مات باشد زیرا رنگدانه های دیگر جوهرهای مخلوط کننده رنگ از بین می روند. برای اکثر چاپخانه ها، سیستم اختلاط اختصاصی لازم نیست.

اگر می‌خواهید فقط رنگ جوهری را که دارید روشن کنید، کمی جوهر سفید معمولی مانند جوهر دینامیک (DI) 1550 Plus را با هر رنگی که دارید مخلوط کنید. با مقدار کمی شروع کنید، مخلوط کنید و نتایج را قضاوت کنید. از یک سطل مخلوط جوهر تمیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید، همیشه روشن کردن آن آسان تر از تلاش برای تاریک تر کردن آن است.

جوهر سفید هنگام چاپ روی صفحه روی پلی استر
با پلی استر و لباس های 50/50، بهترین جوهرهای سفید، جوهرهای کم پخت خواهند بود. جوهرهای کم پخت به جای 320 درجه معمولی، حدود 280 درجه خشک می شوند (یا خشک می شوند). مهم است که دمای خشک کن نوار نقاله خود را تا حد امکان پایین نگه دارید تا از مهاجرت رنگ جلوگیری شود. مهاجرت رنگ زمانی اتفاق می افتد که پلی استر و برخی تی شرت های 50/50 در معرض حرارت بیش از 290 درجه قرار گیرند. اگر یک پیراهن پلی استر در معرض این حرارت زیاد قرار گیرد، رنگ موجود در پارچه به گاز تبدیل می شود و از طریق جوهر مهاجرت می کند و باعث تغییر رنگ آن می شود. استفاده از جوهر پلاستیزول کم پخت مانند جوهر Dynamic (DI) از مهاجرت رنگ جلوگیری می کند زیرا می توانید خشک کن تونل خود را روی دمای پایین تری تنظیم کنید.

بسیاری از جوهرهای کم کیور نیز خاصیت کم خونی در آنها دارند. بهترین و همه کاره‌ترین جوهرهای چاپ روی صفحه پلاستیزول سفید، هم دارای خونریزی کم و هم پخت کم هستند. این دو ویژگی، جوهر را به یک مسدود کننده موثر در خونریزی رنگ تبدیل می کند، بنابراین می توان از آن به عنوان زیربنا، چاپ و سفید برجسته استفاده کرد.

جوهر سفید هنگام چاپ روی صفحه چاپ پنبه
تفاوت زیادی در چاپ صفحه روی پنبه در مقابل پلی استر وجود دارد. شما می خواهید از جوهر سفیدی استفاده کنید که مخصوص پنبه است. در مورد پنبه، مهاجرت رنگ چندان مشکل نیست، اما پیراهن‌های پنبه‌ای ارزان‌تر دارای فیبریلاسیون هستند (الیاف به بالا می‌چسبند). با چسباندن الیاف تیشرت روی صفحه نمایش شما به خوبی به نظر نمی رسد. بهترین جوهرهای سفید پنبه‌ای به اندازه‌ای سنگین هستند که از نفوذ هر گونه الیاف به روی صفحه نمایش شما جلوگیری می‌کنند.

یک جوهر سفید پنبه ای خوب مانند MCO-1560، برای چاپ به طور خاص بر روی پنبه ایجاد شده است و معمولاً به عنوان زیرپایه روی لباس های تیره استفاده می شود، بنابراین می توان رنگ های دیگر را در بالای این سفید چاپ کرد و درخشان تر از آنچه که بدون زیرپایه سفید ظاهر می شود، نمایش داده می شود. .

انتخاب بهترین جوهر چاپ روی صفحه سفید
شما به تازگی یاد گرفتید که چگونه هنگام جستجوی جوهر سفید پلاستیزول عالی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. این بدان معنی است که چاپگرهای صفحه مانند شما ممکن است نیاز به ذخیره بیش از یک نوع جوهر سفید داشته باشند تا برای هر نوع تی شرت سفیدی عالی داشته باشید. استفاده از بهترین جوهر سفید چاپ روی صفحه برای هر کار پیراهنی که چاپ می کنید به اندازه کافی برای بدست آوردن جوهر مناسب مهم است.

https://medium.com/

ممد بازدید : 31 جمعه 19 آذر 1400 زمان : 15:53 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 591
  • بازدید کلی : 3,457